XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

je beseft wel dat het turkey(kalkoen) is, wat een stuk magerder is dan varken(normale bacon)...

nog nooit gegeten of ergens te koop gezien, waar koop je het dan??

Vandaag de Muscle meat gerookte kipfilet geprobeerd, http://musclemeat.nl/kip/Gerookte-Kipfilet

Ik hoop echt dat jullie die vast in jullie assortiment houden!
Erg lekker van smaak, lekker mals, en een licht (tja hoe zeg je dat?) ''krokant'' randje wat een heerlijke bite geeft...
Echt een traktatie gewoon, en ook zoveel smaakvoller dan de gerookte kipfilet van bijv de supermarkt.

Ik ben er fan van!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.323

Vandaag de Muscle meat gerookte kipfilet geprobeerd, http://musclemeat.nl/kip/Gerookte-Kipfilet

Erg lekker van smaak, lekker mals, en een licht (tja hoe zeg je dat?) ''krokant'' randje wat een heerlijke bite geeft...
Echt een traktatie gewoon, en ook zoveel smaakvoller dan de gerookte kipfilet van bijv de supermarkt.

Ik ben er fan van!!

Mooi :D! Ze zijn er hard uit gegaan tijdens de 'launch'. We krijgen ze aanstaande week weer binnen, in een zeer grote voorraad en blijven zeker in het assortiment.

Nieuw Product: Mix & Go

Link: http://musclemeat.nl/MixEnGo

De naam zegt het al "Mix en Go", maak shakes met ons fruit/groente, of eiwitshakes in een handomdraai en neem het direct mee.

De Smoothie Mix & Go wordt geleverd met 2 mixbekers met elk een inhoud van 0.6 liter. De bekers zijn voorzien van deksels zodat jij je smoothie/shake altijd gemakkelijk mee kunt nemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi Olivier, ik overweeg deze mixer aan te schaffen bij m'n volgende bestelling. Is het apparaat krachtig genoeg om bevroren fruit/groente te mixen?

• #3.325
Laatst bewerkt:
Nog steed een hele tevreden klant. Tonijnsteaks zijn ook mooie stukken vlees/vis. Dit door de drukte misschien vergeten?:

Fijn dat het zo goed bevalt! Ik was erg verbaast over het los knippen, want dit hoort geen probleem te zijn. Ik heb even navraag moeten doen en er is het volgende aan de hand. Bij de laatste batch die binnen is gekomen van paard is de rand in het midden door de vacuum machine niet goed gemaakt en te laat ontdekt. Excuus hiervoor. Heb je ander vlees? Als het goed is zie je daar wel in het midden een goed stuk dat je kan knippen zodat het lucht/waterdicht blijft. Mocht je weer bestellen zet dit dan even in de opmerking en we kunnen dan kijken voor een compensatie voor je.

Heb afgelopen vrijdag de pittige spareribs gegeten. Het vlees was weer zoals gewend van jullie van goede kwaliteit. De marinade vond ik helaas niet zo heel lekker wat ik erg jammer vond. Dit is overigens mijn persoonlijke mening en kan me ook goed voorstellen dat andere mensen het wel erg lekker vinden.

• #3.328
Nog steed een hele tevreden klant. Tonijnsteaks zijn ook mooie stukken vlees/vis. Dit door de drukte misschien vergeten?:

Hoi Ice-T. Mooi, leuk dat je weer besteld hebt!

Ik heb net even degene opgebeld die jouw pakket heeft ingepakt. Hij kon de opmerking herinneren. Hij zegt 100% zeker te weten dat hij een extra biefstuk ter compensatie bij je bestelling heeft gedaan. Misschien is dit niet opgevallen? Zou je even kunnen kijken/tellen en mij laten weten?

• #3.329
Heb afgelopen vrijdag de pittige spareribs gegeten. Het vlees was weer zoals gewend van jullie van goede kwaliteit. De marinade vond ik helaas niet zo heel lekker wat ik erg jammer vond. Dit is overigens mijn persoonlijke mening en kan me ook goed voorstellen dat andere mensen het wel erg lekker vinden.

Ok thnx voor de feedback! Nemen we mee :).

Ik ben er fan van!!

Inderdaad super lekker ja deze :D

Afgelopen weekend spare ribs sweet en gerookte kip op
Wat een traktaties zeg damn :meal:

Hoi Ice-T. Mooi, leuk dat je weer besteld hebt!

Ik heb net even degene opgebeld die jouw pakket heeft ingepakt. Hij kon de opmerking herinneren. Hij zegt 100% zeker te weten dat hij een extra biefstuk ter compensatie bij je bestelling heeft gedaan. Misschien is dit niet opgevallen? Zou je even kunnen kijken/tellen en mij laten weten?

Heb het even gecheckt en jullie hebben 100% gelijk, prima oplossing!
Net de gerookte kipfilet getest, en die is heel veel beter dan die fabrieks supermarkt troep (gemalen en bubbeltjes enz.) maar echt een mooi stuk vlees met goede smaak.

• #3.333
Inderdaad super lekker ja deze :D

Heb het even gecheckt en jullie hebben 100% gelijk, prima oplossing!
Net de gerookte kipfilet getest, en die is heel veel beter dan die fabrieks supermarkt troep (gemalen en bubbeltjes enz.) maar echt een mooi stuk vlees met goede smaak.

Ok mooi ice-T!

De gerookte kipfilets staan momenteel op uitverkocht. Werd veel meer besteld dan geanticipeerd. Alleen maar positieve reviews, erg blij hiermee :). Momenteel staat het op spoedorder die 3x zo groot is dan de vorige voorraad zodat we niet zomaar op uitverkocht raken. Ik zal even posten wanneer we ze binnen hebben.

Afgelopen weekend spare ribs sweet en gerookte kip op
Wat een traktaties zeg damn :meal:

:thumbs: top!

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

EDIT: Vanaf donderdag 16:00 zijn de gerookte kipfilets weer beschikbaar!

Kan ik die mixer los bestellen of moet dat bij de gebruikelijke 4kg?

Domme vraag misschien maar waarom is de gerookte kip bijna dubbel zo duur?

• #3.338
Domme vraag misschien maar waarom is de gerookte kip bijna dubbel zo duur?

Nee hoor, logische vraag. Puur door het arbeid dat er in zit om de kipfilets zo te krijgen. Het gebruik maken van echte rookkasten. Onze gerookte kipfilets zijn per kg 2euro goedkoper dan die van de AH en (uit mijn hoofd) een euro t.o.v. de LIDL. Ter vergelijking is de meeste broodbeleg kipfilet duurder per kg en soms maar 88% vlees.

:thumbs: bedankt!

Ga ik ook eens mee bestellen dan. Is er geen bepaald bedrag waarbij de verzending we valt? Ben vanzins +100eu te bestellen.

• #3.340
Ga ik ook eens mee bestellen dan. Is er geen bepaald bedrag waarbij de verzending we valt? Ben vanzins +100eu te bestellen.

Leuk dat je wilt gaan bestellen!

We hebben een aantal pakketten waarbij het weg valt: http://musclemeat.nl/voordeelpakketten

Verder moet je het zo zien dat we bewust de verzendkosten (5euro) gescheiden hebben van de productprijs. Zo kunnen we bv runderkogelbiefstukken voor 14euro/kg en gekookte kipblokjes met de rauwe waarde van 6.50euro/kg aanbieden, omdat de verzendkosten er niet in verwerkt zitten. Dit betekent dat hoe meer je besteld, hoe goedkoper je uit bent. Het is in het voordeel van de klant. De kosten die gemaakt worden om het 48uur bevroren te houden nemen wij voor onze eigen rekening, ongeacht de hoeveelheid.

Terug
Naar boven