Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm stond net klaar weer een bestelling te plaatsen, maar helaas zijn de zoete aardappelen tijdelijk uitverkocht. Wanneer zijn deze weer leverbaar?
Yep, waren heerlijk, epic cheat meal
(we hadden sweet)
De quinoa die jullie hebben is die verwerkt en verpakt in een firma die ook graan verwerkt?
Ik heb een glutenallergie, quinoa is in principe glutenvrij echter word het vaak verwerkt in fabrieken die graan verwerken en dan zit je met crosscontaminatie en word ik er nog ziek van.
Hmmm stond net klaar weer een bestelling te plaatsen, maar helaas zijn de zoete aardappelen tijdelijk uitverkocht. Wanneer zijn deze weer leverbaar?

Worden als het goed is vandaag geleverd! Even afwachten of dit voor 15:00 of na is. Zodra het online is stuur ik je wel een pm en post het hier.
Ik krijg net bericht van onze leverancier dat er een vertraging is opgelopen vanuit België. Het wordt nu aanstaande vrijdag bij ons geleverd. Dit betekent dat het product aanstaande donderdag om 16:00 online gaan op de site.
). Ik heb een vraagje. Uit nieuwsgierigheid en verbazing dat het beter smaakte dan de meeste supermarkt diepvries producten heb ik wat van de merken/leveranciers op gezocht (en kreeg nog meer vertrouwen in Ardo). Zo kwam ik ook uit op Coco Vite, het merk wat op de pakken vloeibare ei staat. Nu hebben ze meerdere soorten, oa een vloeibaar heelei gekoeld, en een diepgevroren heelei. f**k me!
gisteren reeds de gekookte kipblokjes geprobeerd, vanmiddag die met toscaanse kruiden... echt gigantisch lekker!
het overstijgt echt zwaar mijn verwachtingen tot dusver, knap werk scoob!
zal in de komende dagen ook eens wat van mijn andere spullen proeven en dan eens meteen een review van de meeste dingen op jullie site plaatsen
als het in dezelfde lijn blijft als hetgeen ik reeds geprobeerd heb, dan zal het zeker positief zijn
super compliment voor de gekookte kipblokjes, bedankt! Het is niet voor niets 1 van de hardst lopende producten. Reviews op de site zijn zeker welkom! Hebben er nog veel te weinig.Oke dan wacht ik nog even met het plaatsen van de bestelling totdat de zoete aardappelen er weer zijn. Bedankt voor de info!
Het was gisteren binnen en wat ik tot nu toe heb geproefd is echt top! Erg tevreden. Vlees heel smaakvol, goed sappig. Risotto was heerlijk (hele zak in één sitting opgegeten). Ik heb een vraagje. Uit nieuwsgierigheid en verbazing dat het beter smaakte dan de meeste supermarkt diepvries producten heb ik wat van de merken/leveranciers op gezocht (en kreeg nog meer vertrouwen in Ardo). Zo kwam ik ook uit op Coco Vite, het merk wat op de pakken vloeibare ei staat. Nu hebben ze meerdere soorten, oa een vloeibaar heelei gekoeld, en een diepgevroren heelei.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gezien jullie alles bevroren leveren zou het niet logischer zijn dat jullie de "diepgevroren heelei" leveren? Of zit er veel smaak verschil in? Of is er een andere reden waarvoor er voor de "vloeibare" versie is gekozen en die bij jullie dan alsnog worden ingevroren?
En nogmaals, top. Zeker een vaste klant erbij.
. Onze groente-fruit-carb leverancier is inderdaad een topper. Ligt over heel de wereld en wordt vooral door catering bedrijven gebruikt (ook IKEA), we zijn erg tevreden over de producten. 5 kilo kip
kilootje tartaar
kilo low fat burgers besteld
om uit te proberen
! Is zojuist ingepakt en gaat zo mee met PostNL.Die cocovite wordt hier op 1 km van mijn deur gefabriceerd, heb hun een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord "je kunt die in de makro verkrijgen, ja hallo, dat is 40 km van mijn deur...
Jammer dat musclemeat.nl (nog) niet in BE levert, zit aan 2,4 kg kip per week...
!
Heb gisteren de spareribs geprobeerd, maar om heel eerlijk te zijn vond ik ze best wel tegenvallen en vooral voor 12€ de kilo.
Vind de normale van de supermarkt stuk lekkerder en lijkt wel of die minder vet ook zijn en stuk goedkoper !
Helaas geen spareribs meer voor mij, ik hou het bij de kip en hamburgers![]()
Bedankt voor je feedback! (11euro/kg*). 3 positieve en 1 negatieve nu. Ben benieuwd welke smaak je had, belangrijk voor ons. Rambo op de vorige pagina had sweet/naturel en was zeer positief.
Wij versturen vanaf het begin van Muscle Meat al naar België!
Heb ergens in juni een PM gestuurd naar je en toen antwoordde je:Kiala is helaas niet mogelijk. Alleen PostNL punten in Nederland.
Ik had ook sweet natural. Het is niet zo dat ik ze vies vond hoor. Maar ik had verwacht dat ze lekkerder waren en dat ze minder vet zouden zijn. Misschien lagen mijn verwachtingen wat te hoog
. Het vlees was neem ik aan wel goed, dan is het waarschijnlijk de marinade die persoonlijk is. We nemen je mening mee!Nice to knowHeb ergens in juni een PM gestuurd naar je en toen antwoordde je:
Dus zal ergens een misverstand geweest zijn.
Scoob, verzendkosten bij een bedrag van 138 euro..?
Ik wacht nog ff.
Gister een hamburger van jullie klaargemaakt, heb hem de dag ervoor in de ijstkast gelegd.
maar voor het bereiden viel het me al op dat de kleur lichter was dan ik normaal gewent ben van jullie hamburgers en ook na het bakken was het een vrij bleekscheet hamburger en ook de smaak was iets minder
wat kan dat zijn?