XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.441
Ik laat het ontdooien in water. K zal het aankijken en heb het in ieder geval laten weten mochten er meer mensen zijn die het ervaren

Vervelend dat je dit ervaart! In water ontdooien raden wij aan met verpakking zoals bij onze gekookte kipblokjes. Heb je het los in water gelegd zonder zakje er om heen? Hierdoor kan er vocht van de kipfilet zelf er makkelijk uit en zo wordt de kipfilet ook iets droger. Laat het anders even ontdooien in de koelkast (Afgedekt!) of in water met een dicht zakje en kijk of hier verschil in zit. Zou je mij op de hoogte hier van willen brengen via PM? Feedback is zeer belangrijk voor ons dus goed dat je het meldt.

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om de pasta's ook in een volkoren variant aan te bieden ?

• #3.444
`rise of the dutch giant 2.18m`

sweet mother of tall dudes, what gaven ze hem te eeten tijdens zijn jeugd?

Klimop ;)

Misschien een idee om de pasta's ook in een volkoren variant aan te bieden ?

Zeker een goed idee. Willen we ook graag, maar onze leverancier heeft dit helaas niet. We zijn nog op zoek. Voor langszamere carbs kan je bijvoorbeeld kijken bij onze zoete aardappels. (We hebben ook kant-en-klare aardappels met schil)

Hoe komt het dat jullie emails altijd bij de ongewenste mails belanden?

• #3.446
Hoe komt het dat jullie emails altijd bij de ongewenste mails belanden?

Hoi Fons. Dat kan aan onze mail liggen, ik zal het morgen even navragen bij onze programmeur. Echter hoor ik dit niet van andere klanten en komt het bij hun (zover ik weet) wel in de inbox. Het zou daarom ook aan jouw mail account kunnen liggen. Wat gebruik je? Hotmail/gmail? Als je naar onze mail toe gaat kan je instellen dat je ''het vertrouwd'' (hotmail). Dan komen alle mails voortaan in de inbox terecht.

Vervelend dat je dit ervaart! In water ontdooien raden wij aan met verpakking zoals bij onze gekookte kipblokjes. Heb je het los in water gelegd zonder zakje er om heen? Hierdoor kan er vocht van de kipfilet zelf er makkelijk uit en zo wordt de kipfilet ook iets droger. Laat het anders even ontdooien in de koelkast (Afgedekt!) of in water met een dicht zakje en kijk of hier verschil in zit. Zou je mij op de hoogte hier van willen brengen via PM? Feedback is zeer belangrijk voor ons dus goed dat je het

K zal het vannacht laten ontdooien en morgen feedback geven met betrekking tot de ervaring. In ieder geval bedankt voor de reacties!!

Na het ontdooi proces in de nacht idd een beter kwaliteit kip op m'n bord :) . Wel gek dat deze kip anders reageert dan de andere batches op het ontdooien via water. Thx musclemeat.

Hoe is de kip vergeleken met die van AH?

Hoe is de kip vergeleken met die van AH?

Prima! Na het ontdooien hoef ik er niks meer aan te doen en leg ze zo op de grill voor een minuut of 4.
Dan zijn ze heerlijk krokant van buiten en mals van binnen! Hier een resultaat van laatst:

2 stuks kipfilet en schijfjes zoete aardappel van de grill met gewokte sperciebonen!

15xvhvp.jpg

Zal als ik plaats heb in mijn vriezer is 5 KG kip en wat steaks proberen. Ben benieuwd :)

Hey gasten, bij mijn eerste bestelling (eind maart) waren de low fat burgers echt fantastisch, smaakvol en sappig. Bij mijn tweede bestelling, begin deze maand, nogmaals 18 dezelfde burgers besteld. Deze vallen echter echt enorm tegen. Geen smaak, droog, korrelig. De burgers hebben ook een totaal andere kleur en structuur dan bij de eerste bestelling.

Is er in die tussentijd iets veranderd oid?

• #3.454
Na het ontdooi proces in de nacht idd een beter kwaliteit kip op m'n bord :) . Wel gek dat deze kip anders reageert dan de andere batches op het ontdooien via water. Thx musclemeat.

Ok super! :). Ik denk dat je ze nog steeds in water kan ontdooien, als je het maar afgedekt doet, dus een zakje er om heen bv, niet los in water. De malsheid van kip ligt vooral aan hoeveel vocht er in zit en blijft inzitten na het bakken. Daarom is de manier van ontdooien belangrijk. De kip in een restaurant is bv altijd extra lekker, deze is vaak 80-90% kip, en 10-20% water ingespoten.

Hey gasten, bij mijn eerste bestelling (eind maart) waren de low fat burgers echt fantastisch, smaakvol en sappig. Bij mijn tweede bestelling, begin deze maand, nogmaals 18 dezelfde burgers besteld. Deze vallen echter echt enorm tegen. Geen smaak, droog, korrelig. De burgers hebben ook een totaal andere kleur en structuur dan bij de eerste bestelling.

Is er in die tussentijd iets veranderd oid?

Erg vervelend kaasdief. Morgen ochtend ga ik hier als eerst achter aan. Ondertussen (nu) los ik het meteen voor je op, ik stuur een PM.

Is paardentartaar tijdelijk niet leverbaar?

Ik zag trouwens net een hoop fouten op de site staan, even gauw 2 voorbeelden: bij het bereiden van maiskolven wordt er gesproken over een aardappel en bij rundbiefstuk staat het verhaal over ontdooien onder het kopje bereiden.

• #3.456
Is paardentartaar tijdelijk niet leverbaar?

Ik zag trouwens net een hoop fouten op de site staan, even gauw 2 voorbeelden: bij het bereiden van maiskolven wordt er gesproken over een aardappel en bij rundbiefstuk staat het verhaal over ontdooien onder het kopje bereiden.

De paarden tartaar is helaas deze week niet gelukt door de leverancier. Paardenbiefstuk tartaar Red pepper is zojuist online gekomen. We verwachten het deze donderdag om 16:00 weer online te hebben. Je zou ook een keer voor runderkogelbiefstuk tartaar kunnen gaan.

Bedankt voor de fouten melding, heb het meteen gewijzigd.

Laatst bewerkt:
heel lekker vlees ! vant weekend de kogelbiefstuk geprobeerd, gisteren de kip met gold mix groenten, super goed, vaste klant bij, vandaag of morgen ineens genoeg voor een maand bestellen.

de champignon mix vond ik wel iets minder

Kan ik met maaltijdcheques betalen ? nu ik niet meer naar de winkel ga heb ik er teveel over xD

Laatst bewerkt:
na de eerste keer bij jullie besteld toch een beetje teleurgesteld.
aller eerst bij de kipfilet argentina kom ik iets hards tegen een stukje bot ofzo ik heb er een foto van gemaakt en zal hem proberen toe te voegen.
ten tweede de kwaliteitsafwijking van de paardenbiefstuktartaar waar ik een mail van heb gehad. bedankt voor het in ieder geval in te lichten.

kan ik de biefstuktartaar nog eten of kan ik hem beter weg gooien?

foto.jpg

• #3.459
na de eerste keer bij jullie besteld toch een beetje teleurgesteld.
aller eerst bij de kipfilet argentina kom ik iets hards tegen een stukje bot ofzo ik heb er een foto van gemaakt en zal hem proberen toe te voegen.
ten tweede de kwaliteitsafwijking van de paardenbiefstuktartaar waar ik een mail van heb gehad. bedankt voor het in ieder geval in te lichten.

kan ik de biefstuktartaar nog eten of kan ik hem beter weg gooien?

Zo te zien is het een stukje van de aanhechting van de pees (het rode). Dit wordt weggesneden door onze leverancier. Echter blijft het handwerk en een beest. Zoiets kan gebeuren, bot ook maar komt zeer zelden voor net als in de supermarkt waar de pees niet wordt weggehaald. Ik denk niet dat je in de rest van de 5kg zak het tegen zult komen. Er is zoveel kipfilet argentina verkocht en dit is de eerste keer dat zoiets gemeld wordt (vandaar dat ik dit zeg). Wij raden het niet aan om de tartaars nog op te eten. Dit is niet omdat je er ziek van kan worden maar het is geen prettige ervaring is om deze batch te eten. Zoals in de mail staat willen we alleen kwaliteit leveren en zijn zelf niet tevreden met de geleverde structuur en smaak. Bij navraag bleek het vlees dit keer op een technisch andere wijze te zijn ontdooit dan voorheen, waardoor het droger is geworden en niet fijn om te eten. De mensen die deze tartaars hebben een mail ontvangen en krijgen hun geld terug.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

heel lekker vlees ! vant weekend de kogelbiefstuk geprobeerd, gisteren de kip met gold mix groenten, super goed, vaste klant bij, vandaag of morgen ineens genoeg voor een maand bestellen.

de champignon mix vond ik wel iets minder

Kan ik met maaltijdcheques betalen ? nu ik niet meer naar de winkel ga heb ik er teveel over xD

:thumbs: super compliment Javice! bedankt. Ik stuur je even een PM over de champignon mix als feedback voor ons. Zover ik weet hebben wij hier in Nederland geen maaltijdcheques ;).

Laatst bewerkt:
Damn ik moet zeggen dat jullie service echt top is.
Weinig bedrijven gezien die zo eerlijk en vriendelijk zijn.

Kuddos

Terug
Naar boven