- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje Wovano! Mooi compliment voor onze gekookte kipblokjes. Heb je ook toscaans geprobeerd? Of alleen naturel?
Andere producten zullen je ook vast goed in de smaak vallen. Wie weet als je tevreden blijft (lijkt mij wel) valt er over een 2de hands vriezer na te denken bv via marktplaats. Tenminste, dat hoor ik andere klanten wel eens doen, vandaar!

Had de eerste keer alleen naturel omdat de Toscaanse op was. Heb nu beide besteld. Even kijken hoe het past in de diepvries, wellicht als alles er prima in past dat ik de volgende keer nog wat erbij kan bestellen.
Of inderdaad een 2de hands diepvries, staan wel een paar goedkope bij inderdaad. Bedankt voor de tip![]()
Inmiddels mijn vijfde (?) bestelling binnen. Heb ook de hot&spicy spareribs besteld. Zodra ze op zijn komt er een review.
heel lekker vlees ! vant weekend de kogelbiefstuk geprobeerd, gisteren de kip met gold mix groenten, super goed, vaste klant bij, vandaag of morgen ineens genoeg voor een maand bestellen.
de champignon mix vond ik wel iets minder
Kan ik met maaltijdcheques betalen ? nu ik niet meer naar de winkel ga heb ik er teveel over xD
even een aanvulling
De kipblokjes met toscaanse kruiden is super lekker, al spijt dat ik 5kg argentia kip heb gekocht in plaats van deze xD
Het rundergehakt is ook goed, wel wat weinig smaak imo (ik kruid normaal men vlees niet), gisteren met kruiden gegeten en was weer super
mexico mix groenten was ook weer heel lekker, beter dan de gold mix !
vloeibaar heel ei valt enorm tegen, ziet er niet uit naar ei, ruikt niet naar ei en proeft zelfs niet naar ei, het stinkt zelfs als ik het bak.
Gisteren ook mee genomen naar men werk en ik wiet niet hoe of van waar ze komen maar men brooddoos zat vol kleine vliegjes, op al die jaren nog nooit meegemaakt
tof dat je even de tijd nam. Mooi dat de gekookte kipblokjes, groentemix, rundergehakt zo goed in de smaak vallen! Jammer van het vloeibaar heel ei. Toevallig gister (Vorige pagina) een positieve review hierover. Wij verkopen (uit mijn hoofd) dit pak sinds een week niet meer. De reden is dat er over een ongeveer 2 weken een nieuwe versie hiervan uitkomt, een verbetering (diepvries). Wanneer het pak er is en je een nieuwe bestelling plaatst wil ik je aanbieden mij even een PM te sturen. Dan kan ik kijken in combinatie met de nieuwe versie van dit product of ik je teleurstelling weg kan halen. Nog een tip als je dit pak nog hebt: schudden voor gebruik!
In ieder geval ook goed voor afwisseling in beleg. Ik snap niet dat 90% van het beleg in de winkel allemaal varkensvlees is en maar 10% kip/rund. Misschien een gat in de markt voor jullie? Bijv. zoutarm runderrookvlees.Hey Musclemeat team,
Vandaag eerste bestelling ontvangen bestaande uit enkel kogelbiefstuk plus 2 samples.
Complimenten voor de verpakkingswijze!
Kogelbiefstuk erg smakelijk en mals, prima zo, echter zou het mij nog beter schikken als een kilo bestond uit 8 stuks van 125 gram ipv 5 stuks van 200 gr.
Het zijn toch flinke porties, en 125 gram zou voor mij het perfecte "tussendoor" formaat zijn.
Voor de grote honger kun je er dan uiteraard 2 pakken.
Daarnaast ben ik wel benieuwd zijn de Grainfed burger, echter weerhoud de hoeveelheid die zo'n doos je oplegt mij ervan het te bestellen. Gaat daar wellicht in de toekomst ook een sample van beschikbaar komen?
Thanks!
Tja het is toch gericht op sporters en 125 is gewoon klein.. Hou je eenklein onsje gebakken over is binnen 2 happen weg... Doe mij maar 2ons jam!

Het belangrijkste om te onthouden is dat je vlees en vis goed op voorhand kruid, zeker als het ingevroren is geweest speelt dit een belangrijke rol. En de timing en temp. bij het bakken van biefstuk en tonijn is natuurlijk ook belangrijk voor een goede smaak. Verder de instructies op de site goed volgen dus op de juiste manier ontdooien enz.Ook naar aanleiding van alle positieve berichten hier een bestelling geplaatst.
Perfect verpakt en geleverd!
Vlees en vis ziet er allemaal perfect uit, we gaan morgen maar eens het een en ander bakken dus op de smaak kom ik nog even terug! Maar ook daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Het belangrijkste om te onthouden is dat je vlees en vis goed op voorhand kruid, zeker als het ingevroren is geweest speelt dit een belangrijke rol. En de timing en temp. bij het bakken van biefstuk en tonijn is natuurlijk ook belangrijk voor een goede smaak. Verder de instructies op de site goed volgen dus op de juiste manier ontdooien enz.
Je krijgt echt goede stukken kwaliteit aangeleverd van MM, maar het blijft grotendeels in handen van jezelf hoe lekker je stuk vlees of vis gaat smaken (maar dat is eigenlijk altijd zo).
Ook weer een bestelling geplaatst, 3kg Toscaanse kip deze is echt lekker. Ditmaal in plaats van de low fat burgers gegaan voor de cow&chicken ben benieuwd!
Hoppa, weer een bestelling de deur uit! De avocado's zijn de vorige keer goed bevallen, dus nu 2 zakken besteld. Ik eet er een na elke training, ook om aan de vetten te komen. Verder toscaanse kipblokjes: op brood zijn ze ook lekkerIn ieder geval ook goed voor afwisseling in beleg. Ik snap niet dat 90% van het beleg in de winkel allemaal varkensvlees is en maar 10% kip/rund. Misschien een gat in de markt voor jullie? Bijv. zoutarm runderrookvlees.
Natuurlijk ook weer andere zooi. De broccoliroosjes vind ik ook ideaal!
Ik denkd at ik ondertussen voor bijna 60kg heb besteld. Niet alleen vlees, maar dat zal ongetwijfeld meer dan 40kg zijn.
. Je zou het maar eens op een rij moeten leggen haha.Las ik nou ergens dat jullie kant en klaar ei gingen verkopen? Zoja vanaf wanneer en wat moet ik me erbij voorstellen? En komen er nog andere nieuwr producten komende weken? (En hoe staat t met beef jerky?)
bedankt!
! Ik maak morgen even een introductie post hierover, maar het kan al besteld worden.super, ik zie dat jullie nu cashewnoten hebben die (veel!) goedkoper zijn dan bij b&f, ga ik zeker bestellen volgende keer
(zijn deze ook ingevroren of niet ?)
Hey Musclemeat team,
Vandaag eerste bestelling ontvangen bestaande uit enkel kogelbiefstuk plus 2 samples.
Complimenten voor de verpakkingswijze!
Kogelbiefstuk erg smakelijk en mals, prima zo, echter zou het mij nog beter schikken als een kilo bestond uit 8 stuks van 125 gram ipv 5 stuks van 200 gr.
Het zijn toch flinke porties, en 125 gram zou voor mij het perfecte "tussendoor" formaat zijn.
Voor de grote honger kun je er dan uiteraard 2 pakken.
Daarnaast ben ik wel benieuwd zijn de Grainfed burger, echter weerhoud de hoeveelheid die zo'n doos je oplegt mij ervan het te bestellen. Gaat daar wellicht in de toekomst ook een sample van beschikbaar komen?
Thanks!
Mooi Peed02! Super dat je zo tevreden bent. We moeten het vooral van vaste klanten hebben en dat kan alleen als zij tevreden zijn. Als je het leuk vindt kan ik wel even opzoeken hoeveel kg je wel al niet hebt weggewerkt en het aantal bestelling (zo ja dan heb ik 1 bestelnummer nodig). Review is altijd welkom! Vooral op onze site ook zelf zodat mensen het buiten DBB ook lezen.
---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------
Review op de site geplaatst!
Ook naar aanleiding van alle positieve berichten hier een bestelling geplaatst.
Perfect verpakt en geleverd!
Vlees en vis ziet er allemaal perfect uit, we gaan morgen maar eens het een en ander bakken dus op de smaak kom ik nog even terug! Maar ook daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Het belangrijkste om te onthouden is dat je vlees en vis goed op voorhand kruid, zeker als het ingevroren is geweest speelt dit een belangrijke rol. En de timing en temp. bij het bakken van biefstuk en tonijn is natuurlijk ook belangrijk voor een goede smaak. Verder de instructies op de site goed volgen dus op de juiste manier ontdooien enz.
Je krijgt echt goede stukken kwaliteit aangeleverd van MM, maar het blijft grotendeels in handen van jezelf hoe lekker je stuk vlees of vis gaat smaken (maar dat is eigenlijk altijd zo).
Bedankt voor je order! De toscaanse kip krijgt alleen maar lof, super! Cow&Chicken gaat je ook zeker bevallen! Andere smaak en structuur, dus daarom ook leuk voor de afwisseling.
Mooi, thnx voor de order! Avocado filmpje had ik toevallig eergisteren geplaatst. Mocht je er wat mee willen voordat je het eet, dan kan je dit filmpje nog bekijken. Beleg is wat lastig. Tot nu toe geen leverancier nog gevonden die aan onze wensen voldoet, maar we willen het zeker hebben. Dat is veel vlees. Je zou het maar eens op een rij moeten leggen haha.
Ik moet nog even stil blijven over dit product omdat we het deze week binnen krijgen en het zelf nog niet geprobeerd hebben. We gaan het hier uitbreid met zijn allen eten en goed / afkeuren. Straks is het niet naar onze wens en moeten we mensen teleurstellen, dat wil ik voorkomen, vandaar! Beef jerky krijgen we binnenkort weer een nieuwe test binnen voor onszelf. Helaas was de vorige test nog steeds niet naar wens. Ik zag net 2 nieuwe product reviews op de site met de naam Capser, dat kunnen niet veel zijnbedankt!
Jazeker nieuwe producten! De pinda's en cashewnoten staan online! Ik maak morgen even een introductie post hierover, maar het kan al besteld worden.
mooi! Nee niet ingevroren. De noten worden op de isolatie zak gelegd, niet er in. Alle noten en superfoods blijven 6 maanden goed.
Bedankt voor het verpakkings compliment en voor je feedback, daar hebben we erg veel aan. Ik snap je vraag, we hebben deze vraag ook vaker gekregen. Echter heeft iedereen een ander dieet, er is geen perfecte maat. We hebben vragen van 100, 125 en 150gr gehad. Maar dit wordt voor nu teveel met de inventory als we alle producten ook in verschillende maten gaan aanbieden. Er is wel een oplossing: na ontdooien blijft alle vlees producten dus ook de biefstukken (mits goed afgedekt in de koelkast) 4 dagen goed. Je kan het dus na ontdooien zelf snijden, wegen en de rest bewaren voor de volgende dag(en).
We hebben inderdaad een grote grainfed hamburger doos waar 24stuks in zitten. Dit is echt voor de liefhebbers, maar hebben ook gemerkt dat dit mensen het weerhoud te kopen zoals jij zegt. Onze leverancier heeft daarom ook een 10 stuk versie uitgebracht. Ik weet niet of je die al gezien had: http://musclemeat.nl/rund?product_id=175 . Sample is helaas bij dit product niet mogelijk, omdat deze leverancier deze verpakkingsmogelijkheid niet heeft. We zouden het dan eerst naar een andere fabriek moeten laten overkomen, maar dat wordt een te duren grap voor nu (is onderzocht).
Awesome, thnx!
Leuk om te zien dat het topic je heeft overgehaald Weetvanwanten! Fijn dat alles goed is aangekomen zoals we gewend zijn. Big T haalt de 'woorden uit mijn mond'. De beste biefstukken zijn natuurlijk zo te vergallen. Er van uitgaand dat je ons vlees/vis hetzelfde behandeld als dat het je normaal bevalt komt het vast goed. Ook, zoals Big T aangeeft, is goed ontdooien van groot belang. Vorige week hadden we iemand hier in het topic die zei dat zijn kip taai was. Na vragen hoe hij het ontdooit had, een verandering hierop aan te brengen, was het helemaal goed zei hij. Ik zie je feedback wel verschijnen, alvast bedankt!
Mooi Totalscream! Ik zie het wel verschijnen.
Ja kwam er recent pas achter dat het kon reviewen op jullie site dus gelijk maar gedaan!
Ben benieuwd naar het ei, als het bevalt vanaf wanneer is het dan te koop?
En wanneer komt de gerookte kipfilet weer op voorraad? als ik bestel wil ik die er zoiezo bij