MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Pff.. ik heb geen idee hoeveel bestellingen ik al gedaan hebt :)
Bijna wekelijks gaat er wel 5kg kip doorheen...
Daarnaast bestellen wij nog de runder kogelbiefstuk, Toscaanse kipblokjes, low fat hamburgers, cow and chicken burgers, tonijnsteak en de Bosvruchtenkorf (lekker in een shake met verse sinasappelsap en magere kwark (naturel))..

Volgende week gaan we voor twee weken op vakantie waar het vlees niet zo voor de hand ligt en enorm duur is :(
Al contact met Musclemeat gehad en ik ga proberen om met extra koelblokken de bestelling mee te nemen :D

Afgelopen week voor het eerst besteld bij muscle meat; toscaanse kipblokjes en cow&chicken burgers. De kipblokjes zijn qua structuur niet zo vast als wanneer ik ze zelf bak (komt omdat het gekookt is denk ik?), maar qua smaak zijn ze prima! Mooi alternatief voor het kopen in de supermarkt en zelf bereiden, scheelt een hoop moeite.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.503
Pff.. ik heb geen idee hoeveel bestellingen ik al gedaan hebt :)
Bijna wekelijks gaat er wel 5kg kip doorheen...
Daarnaast bestellen wij nog de runder kogelbiefstuk, Toscaanse kipblokjes, low fat hamburgers, cow and chicken burgers, tonijnsteak en de Bosvruchtenkorf (lekker in een shake met verse sinasappelsap en magere kwark (naturel))..

Volgende week gaan we voor twee weken op vakantie waar het vlees niet zo voor de hand ligt en enorm duur is :(
Al contact met Musclemeat gehad en ik ga proberen om met extra koelblokken de bestelling mee te nemen :D

Grote eters :D top! Altijd goed om te lezen dat het bevalt. Ok Mooi, dan heb je waarschijnlijk contact gehad met onze yvette. Goede reis alvast!

Afgelopen week voor het eerst besteld bij muscle meat; toscaanse kipblokjes en cow&chicken burgers. De kipblokjes zijn qua structuur niet zo vast als wanneer ik ze zelf bak (komt omdat het gekookt is denk ik?), maar qua smaak zijn ze prima! Mooi alternatief voor het kopen in de supermarkt en zelf bereiden, scheelt een hoop moeite.

Leuk dat je voor het eerst besteld hebt. De structuur is inderdaad malser/zachter dan wanneer je het bakt. Mooi dat het bevalt! Het is niet voor niets ons hardst lopende product, 6,50euro/kg (vergeleken met rauw) en volledig klaar gemaakt per 200gr :cool: .

Laatst bewerkt:
Vandaag ook de toscaanse kipblokjes gegeten, zijn erg lekker :thumb:

Welke kip is het zachtste van structuur ?

• #3.506
Vandaag ook de toscaanse kipblokjes gegeten, zijn erg lekker :thumb:

:eating: thnx voor de feedback!

Welke kip is het zachtste van structuur ?

De naturel, licht gezout en toscaans zijn allemaal van de zelfde kipfilets gemaakt, dus allemaal even zacht.

We hebben 1 versie staan waar het woordje (stevig) achter staat. De kipfilets hiervan zijn van een ander ras kip en letterlijk steviger in de mond. Het is vergelijkbaar met gebakken kip. Van wat wij merken gaat de voorkeur uit naar niet stevig. Nadat de stevig versie op is zal hij niet terug komen.

Link: http://musclemeat.nl/kip

Hmm raar, want heb precies dezelfde kip besteld en de kip die ik nu heb is een stuk steviger dan de kip die ik voorheen altijd had. Is er iets verandert in leverancier ?

Heb net wel weer een bestelling geplaatst,

Deze keer eens de zalm en mosselen proberen :D

• #3.508
Hmm raar, want heb precies dezelfde kip besteld en de kip die ik nu heb is een stuk steviger dan de kip die ik voorheen altijd had. Is er iets verandert in leverancier ?

Heb net wel weer een bestelling geplaatst,

Deze keer eens de zalm en mosselen proberen :D

Thnx voor de order :thumbs:

Wat was je bestelnummer van die levering? Dan zoek ik even op of je perrongeluk stevig had besteld, want er is niks veranderd.

• #3.511
Bestelnummer 8582.

Ik proef gewoon dat de structuur gewoon net een stukje steviger is.

Ik heb ook wel gehad dat de ene batch wat steviger is dan de andere. Kan ook denk ik een beetje batch afhankelijk zijn.

Je hebt inderdaad niet stevig gekozen. Het zal dan liggen zoals Marina zegt altijd een beetje batch afhankelijk zijn, omdat het dieren blijven en elke kip slachting toch net iets anders is. De verschillen tussen de batches zijn minimaal omdat de machine scherp afgesteld zijn (vrijwel geen afwijking op temperatuur, tijd etc.). Ik zeg je eerlijk dat ik over de afgelopen maanden zelf geen verschil heb gemerkt, maar het zou dus kunnen. Wij krijgen vrijwel elke week een nieuwe batch gekookte kipblokjes.

Twee nieuwe producten: Cashewnoten & pinda's!

Link Cashewnoten: http://musclemeat.nl/cashewnoten

cashew%202.jpg

L
ink Pinda's: http://musclemeat.nl/Pinda

pinda.jpg

Laatst bewerkt:
Na broccoli behoren spruitjes tot de meest gezonde groenten om regelmatig te eten. Toegegeven, velen vinden het niet de lekkerste soort groenten. Ik vind het niet vies maar ook niet heel lekker (vind het te eten). Denk je dat er ruimte is in de toekomst om dit toe te voegen? Of misschien in een mix?
En goed werk met de noten! :thumbs:

Ik had kip besteld en had er kokendheet water overheen gegoten; een tijdje laten weken en klaar dacht ik. Normaliter is de kip dan gewoon goed en zijn het stevige blokjes. Deze keer is de kip echter uitgemond in sliertjes kip met hier en daar extreem zachte kippige deeltjes.

Is dit een teken van verdorvenheid of iets dergelijks? Heb namelijk een stevige buikpijn te pakken na het nuttigen van deze kip. Nog nooit eerder gehad.

Paardentartaarbiefstuk is heerlijk !

• #3.515
Na broccoli behoren spruitjes tot de meest gezonde groenten om regelmatig te eten. Toegegeven, velen vinden het niet de lekkerste soort groenten. Ik vind het niet vies maar ook niet heel lekker (vind het te eten). Denk je dat er ruimte is in de toekomst om dit toe te voegen? Of misschien in een mix?
En goed werk met de noten! :thumbs:

Thnx voor de input! We willen eerste de meest voor de hand liggende producten lanceren. Spruitjes zit daar niet bij. Wellicht iets voor later om te kijken of het loopt op de site, maar voorlopig niet.

Mooi @ spoiler :thumbs:

Ik had kip besteld en had er kokendheet water overheen gegoten; een tijdje laten weken en klaar dacht ik. Normaliter is de kip dan gewoon goed en zijn het stevige blokjes. Deze keer is de kip echter uitgemond in sliertjes kip met hier en daar extreem zachte kippige deeltjes.

Is dit een teken van verdorvenheid of iets dergelijks? Heb namelijk een stevige buikpijn te pakken na het nuttigen van deze kip. Nog nooit eerder gehad.

Hoi Tijn, vervelend dat je buikpijn hebt! Ik neem aan dat je het over de gekookte kipblokjes hebt, niet de rauwe kipfilets? Deze worden 100% volledig gegaard in de fabriek, alles gaat dood. Daarna gevacumeerd en direct ingevroren. Als er iets mis mee zou zijn dan is de hele batch besmet (600kg) --> iedereen buikpijn. Ik zou daarom even terug kijken wat je voor de rest die dag hebt gegeten en geen zorgen maken over de kipblokjes.

Ik ken deze manier van opwarmen niet. Ik zou het rustig laten ontdooien (in de koelkast of koud water), daarna kan je het met zakje en al bijvoorbeeld in een bakje met warm water leggen. Vlees direct in contact leggen (onder zakje) met kokend water lijkt me geen geslaagd idee voor de structuur.

Paardentartaarbiefstuk is heerlijk !

Top thnx voor je bericht :)! Ik lasdat je mosselen had besteld. Tip: vergeet ze niet even onder de kraan af te spoelen voor gebruik (staat op de site bij het kopje bereiding, maar mensen lezen het vaak niet).

Laatst bewerkt:
Ah top, bedankt voor de tip. Ben benieuwd hoe ze gaan smaken :)
Ik hoop net zo lekker als de Paardentartaarbiefstuk :D

Nooit met kokend water erovet ontdooien, gaat de kwaliteit naar achteren. Rustig ontdooien in de ijskast of in koud water

Staan er misschien nieuwe kant en klare maaltijden op de planning?

• #3.519
Staan er misschien nieuwe kant en klare maaltijden op de planning?

Voorlopig houden we het even bij deze 10 --> http://musclemeat.nl/maaltijden

Er is hier een tijdje geleden wel een nieuwe bij gekomen, ik weet niet of je die al gespot had?

Ik heb het over dit product: http://musclemeat.nl/maaltijden?product_id=170

Deze vind ik zelf erg nice. Ik maak er een heel simpel gerecht mee. Haal uit de zak wat je nodig hebt en stoom dit even in de magnetron (of bak het op). Ondertussen bak je onze zalm blokjes. Bij elkaar doen met wat sambal ernaast en done. Kost mij 10 min (wanneer de zalm van te voren al ontdooit is in je koelkast). Tartaar/low fat gehakt (met tomaten sausje) of hamburger er door heen (die heeft al smaak) is ook een idee.

Laatst bewerkt:
Gisteren iets na 2 uur besteld en vanochtend vroeg stond het pakketje al op de stoep, wederom super!!

Vaste prik voorraadje kipfilet en nu maar eens de runderkogelbiefstuk besteld ipv paardenbiefstuk, ben benieuwd! Samples meebesteld van toscaanse kipblokjes en paardenbiefstuktartaar pepper. Zal binnenkort weer een korte review plaatsen :)

Terug
Naar boven