XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Als je het tijdens de test gaat doen zal die test nooit positief testen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.464
Damn ik moet zeggen dat jullie service echt top is.
Weinig bedrijven gezien die zo eerlijk en vriendelijk zijn.

Kuddos

Mooi compliment MMAjunkie, bedankt :cool:. We Muscle Meat als hobby begonnen en is uitgegroeid nu tot iets moois. Persoonlijk contact met de mede sporters stond bij ons altijd hoog en hopen dat ook gewoon te houden na maten wij verder groeien.

Heel erg fresh maar heeft dit nieuwsbericht consequenties voor jullie verzendschema?

http://www.nu.nl/economie/3840771/postnl-gaat-pakketten-zondag-bezorgen.html

Het is nog een "test" zoals je leest. Voordat het pas volledig wordt doorgevoerd zijn we Nederland kennende weer een paar jaar verder.

Als je het tijdens de test gaat doen zal die test nooit positief testen.

Ik las het vanochtend inderdaad, bedankt voor het posten :), voor hetzelfde geld wist ik het nog niet.
Ze beginnen pas over een maand, en dan 3 maanden testen lees ik. Zit er voorlopig dus nog niet in. Helaas zijn etenswaren versturen iets ingewikkelder dan een supplement of usb-stick versturen. Op het moment zou het daarom ook niet kunnen bij ons omdat ons bedrijf is ingericht met de leveranciers voor ma-do. Om een voorbeeld te noemen zou er dan een extra levering voor droogijs in de week moeten zijn. Het verdampt helaas te snel om genoeg over te hebben voor vrijdag.

Vanmorgen mijn bestelling gekregen, van alles besteld om eens te proberen. Stijf bevroren, en ideaal verpakt. Kortom super tot dusver. Ligt nu eea te ontdooien, daarover post ik mijn bevindingen nog!

Ik eet nu van de rundergehakt met maximaal 5% vet: dikke prima hoor. Je proeft alleen dat het iets minder vet is dan wat je in de supermarkt koopt.

• #3.467
Vanmorgen mijn bestelling gekregen, van alles besteld om eens te proberen. Stijf bevroren, en ideaal verpakt. Kortom super tot dusver. Ligt nu eea te ontdooien, daarover post ik mijn bevindingen nog!

Leuk dat je het meldt :cool:! Benieuwd naar je reviews.

Ik eet nu van de rundergehakt met maximaal 5% vet: dikke prima hoor. Je proeft alleen dat het iets minder vet is dan wat je in de supermarkt koopt.

Mooi! Eerste review binnen van het nieuwe product :) dankje.

• #3.470
Zijn de vetarme hamburgers er niet meer of staan die nu onder een nieuwe naam? Check ook ff je PM Scoobz0r :)

• #3.472
Zijn de vetarme hamburgers er niet meer of staan die nu onder een nieuwe naam? Check ook ff je PM Scoobz0r :)

Een nieuwe batch is vanmiddag binnen gekomen en staat over 15 minuten weer online: stoofvlees, low fat hamburgers en paardenbiefstuk tartaar. PM beantwoord :)!

Top! Bedankt :)

Ik meen dat jullie eerst ook ei(met eigeel) verkochten. Nu kan ik alleen ei eiwit vinden. Komt de variant met eigeel nog terug?

Ik meen dat jullie eerst ook ei(met eigeel) verkochten. Nu kan ik alleen ei eiwit vinden. Komt de variant met eigeel nog terug?

Zal wel even op zijn. Ben benieuwd of ze dezelfde variant of de variant die als bevroren geleverd wordt aan hun gaan leveren. Kan hem zeker aanraden. Het smaakt niet exact hetzelfde als vers ei maar zit er nauwelijks naast. Het is lekker en prima te doen. Ik gebruik het veel voor een omelet, waar het zich het best voor leent denk ik. Je kan er dan makkelijk groente en vlees bij in gooien. En als je bijvoorbeeld in wok mix er wat van door doet en wat kip blokjes kun je er nog wat sojasaus of ketjap door doen (eventueel met sambal / hotsauce:lick: ) Als het weer op voorraad is maak ik meteen weer een nieuwe bestelling.

Snap alleen niet waarom hun dozen zo opzichtig moeten. Is alleen maar extra kosten voor hun en in principe gaat niemand wat aan wat erin zit.

• #3.476

:thumbs:

Zal wel even op zijn. Ben benieuwd of ze dezelfde variant of de variant die als bevroren geleverd wordt aan hun gaan leveren. Kan hem zeker aanraden. Het smaakt niet exact hetzelfde als vers ei maar zit er nauwelijks naast. Het is lekker en prima te doen. Ik gebruik het veel voor een omelet, waar het zich het best voor leent denk ik. Je kan er dan makkelijk groente en vlees bij in gooien. En als je bijvoorbeeld in wok mix er wat van door doet en wat kip blokjes kun je er nog wat sojasaus of ketjap door doen (eventueel met sambal / hotsauce:lick: ) Als het weer op voorraad is maak ik meteen weer een nieuwe bestelling.

Snap alleen niet waarom hun dozen zo opzichtig moeten. Is alleen maar extra kosten voor hun en in principe gaat niemand wat aan wat erin zit.

We krijgen inderdaad binnenkort ook de Diepvries variant van heel ei (met eigeel dus), een verbeterde versie van wat we eerst verkochten. Misschien alvast leuk om te vertellen; tegelijkertijd zullen we ook een nieuw ei product krijgen, kant-en-klaar :). Echter is dit pas over 2-3 weken...

Fijn dat het zo goed bevalt ambidexter! Leuk dat je verteld wat je er mee doet want die vraag krijgen we wel eens per mail.

Voor ons is het goed dat de doos zo opvalt om verschillende redenen. Vaak wordt de doos bij de buren afgeleverd. Wanneer zij lezen dat er vlees in zit hopen wij dat er bij hun ook een belletje rinkelt dat het liefst z.s.m. bij de juiste persoon terecht moet komen. Naamsbekendheid is voor ons ook de hoogste prioriteit aangezien we nieuw zijn. Wanneer we iemand het leest wordt hij/zij hopelijk nieuwsgierig en gaat naar onze site. En het er is natuurlijk niks leukers dan de AH te pesten dat ons vlees bij hun ophaalt wordt ;). Kosten zijn verwaarloosbaar. Het logo is vaak een extra service van een dozenfabriek. Zo kost een logo erop letterlijk een paar cent per doos, dat overleven we wel ;).

Laatst bewerkt:
Naamsbekendheid is voor ons ook de hoogste prioriteit aangezien we nieuw zijn.

Ik zou gewoon eens brutaalweg een wat betere voetbalclub binnen lopen en ter plekke wat vlees aanbieden. Heb wel eens gehoord dat ze bij Ajax hun supertalenten/jeugdspelers zelf voedsel meegeven (opdat ze geen troep eten). Als je zo een klant aan kan trekken heb je dagelijks meteen 20+ extra monden om te voeden en loopt het met naamsbekendheid ook veel sneller. Wel moet je dan zeker van je zaak zijn, een dagje overslaan of iets dergelijks omdat je bedrijf te weinig capaciteiten heeft of wat dan ook zit er dan niet meer in.

• #3.478
Ik zou gewoon eens brutaalweg een wat betere voetbalclub binnen lopen en ter plekke wat vlees aanbieden. Heb wel eens gehoord dat ze bij Ajax hun supertalenten/jeugdspelers zelf voedsel meegeven (opdat ze geen troep eten). Als je zo een klant aan kan trekken heb je dagelijks meteen 20+ extra monden om te voeden en loopt het met naamsbekendheid ook veel sneller. Wel moet je dan zeker van je zaak zijn, een dagje overslaan of iets dergelijks omdat je bedrijf te weinig capaciteiten heeft of wat dan ook zit er dan niet meer in.

Thnx voor de tip, wordt altijd gewaardeerd hier mensen die meedenken :)! We gaan nu nog voornamelijk sportscholen langs. Soms kom je er achter dat ze je al kennen en de baas al besteld heeft :D, erg leuk. Muscle Meat past bij vrijwel elke lichamelijk sport, dus jouw idee zal ook een optie voor in de toekomst zijn.

Onze Avocado in beeld!

Steeds meer klanten ontdekken onze Avocado's en bestellen het mee. Deze zijn kant-en-klaar. Onze leverancier heeft een mooi filmpje gemaakt waarin je kunt zien wat je nu echt koopt. Ik plaats het even voor de mensen die dit product bij ons nog niet gespot hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=_aWJRGKe8g8&list=PLVLN7EAe51BAAHqLNXnWbh-sguSdiQjvH&index=1

Aangezien die kipblokjes me bij de eerste bestelling zo goed waren bevallen meteen maar gebruikt gemaakt van de I Love Chicken deal. Helaas hebben we geen hele grote diepvries dus ik kon niet meer bestellen :(

• #3.480
Aangezien die kipblokjes me bij de eerste bestelling zo goed waren bevallen meteen maar gebruikt gemaakt van de I Love Chicken deal. Helaas hebben we geen hele grote diepvries dus ik kon niet meer bestellen :(

Dankje Wovano! Mooi compliment voor onze gekookte kipblokjes. Heb je ook toscaans geprobeerd? Of alleen naturel?

Andere producten zullen je ook vast goed in de smaak vallen. Wie weet als je tevreden blijft (lijkt mij wel ;)) valt er over een 2de hands vriezer na te denken bv via marktplaats. Tenminste, dat hoor ik andere klanten wel eens doen, vandaar!

Terug
Naar boven