XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Handige verpakking!

En maar meteen een voorraadje jerky besteld. Sterke prijs, zeker naarmate men er meer koopt. Ben ook benieuwd naar de nieuwe paard- en runderbiefstukken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.223

Leuk dat je het opmerkt! We kregen de opmerking tijdens de test batches dat sommige 50gr teveel vonden in 1x te eten ook al was het lekker. Een ziplock / hersluitbare pouch is dan ideaal.

En maar meteen een voorraadje jerky besteld. Sterke prijs, zeker naarmate men er meer koopt. Ben ook benieuwd naar de nieuwe paard- en runderbiefstukken.

:thumbs: bedankt voor het mooie compliment en je bestelling! De nieuwe paard en runderkogelbiefstuk gaan zeker bevallen :)

Ik ook een bestelling geplaatst! 15013

Een goede voorraad biefstuk. :) Ben benieuwd naar de beef jerky, mocht hij goed bevallen bestel ik mogelijk direct nog een paar voordat jullie dicht gaan. ;)

Heb nu nog aardig wat liggen maar als ik in het nieuwe jaar weer een bestelling plaats zal ik zeker wat beef jerky meebestellen. De sample die er vorige keer bij zat was echt heerlijk!

Zeker keertje bestellen, ben benieuwd!

Just wondering, zie bij de ingrediënten ook natriumacetaat, natriumcarbonaat, natriumnitriet en natriumascorbaat staan. Zijn ook gewoon bronnen van natrium natuurlijk. Hoeveel natrium zit er nou totaal in het product bovenop het keukenzout zeg maar

• #4.227
Ik ook een bestelling geplaatst! 15013

Een goede voorraad biefstuk. :) Ben benieuwd naar de beef jerky, mocht hij goed bevallen bestel ik mogelijk direct nog een paar voordat jullie dicht gaan. ;)

Ik heb je #15013 even opgezocht en dat is geen kleine bestelling, bedankt! Beef Jerky en de nieuwe biefstukken zie ik inderdaad :cool:. Ik hoop dat we eind van de week halen, want de zakjes gaan aardig hard bij de bestellingen haha. Dus als je zeker weet dat je meer wilt, niet wachten.

Heb nu nog aardig wat liggen maar als ik in het nieuwe jaar weer een bestelling plaats zal ik zeker wat beef jerky meebestellen. De sample die er vorige keer bij zat was echt heerlijk!

Mooi dat de sample beviel, de test versie! De test versie waren nog in 'repen' vlees, zoals ze uit de oven komen. Deze versie zijn de repen in stukjes geknipt zodat het niet niet meer hoeft af te scheuren.

Zeker keertje bestellen, ben benieuwd!

Just wondering, zie bij de ingrediënten ook natriumacetaat, natriumcarbonaat, natriumnitriet en natriumascorbaat staan. Zijn ook gewoon bronnen van natrium natuurlijk. Hoeveel natrium zit er nou totaal in het product bovenop het keukenzout zeg maar

In de labtest ( http://musclemeat.nl/docs/Analyserapport_MM_Beef_Jerky.pdf ) is te zien dat er 2.3gr keukenzout (NaCL) per pouch (50gr) in zit. In hoeverre andere natriums invloed hebben op deze aantal grammen, of dat deze er al in berekend zitten, moet ik vragen aan mijn collega die hier alles over weet. Ik heb hem net proberen te bellen maar hij slaapt al. Ik kom hier morgen ochtend op terug!

Laatst bewerkt:
Had ik gezien, stond geen natrium afzonderlijk getest jammer genoeg :)

De gebruikte meetmethode meet hoeveel chloride erin zit, hieruit kun je afleiden hoeveel natriumchloride in totaal in het product zit, gezien natriumchloride volledig dissocieert. Je kunt dan inderdaad niet afleiden hoeveel natrium erin zit uit andere bronnen dan NaCl.

• #4.230
Had ik gezien, stond geen natrium afzonderlijk getest jammer genoeg :)

We hebben het recept, waar alle aantal grammen op staan van elk product dat er gebruikt is. Daar hebben we ook de voedingswaarde mee uitgerekend en vergeleken met de labtest. Deze kwamen vrijwel feilloos met elkaar overeen. Dus dat komt morgen wel goed voor de details die je wilt weten.

Beste ScoobZ0r,

Wanneer verwacht je de broccoli weer op voorraad? Ik wilde die graag mee bestellen! :)

Laatst bewerkt:
Nooit geweten dat er beef jerky zoveel zout zit...
Ik snap dat het nodig is, maar 2,3 gram voor 1 zakje damn. :D

Het lijkt mij dat na een zware training zout zeker gewenst is, je verliest er immers veel van.

Prima post wo snack dus :D

''Het advies van de Hartstichting is om maximaal 6 gram zout per dag te eten.''

Zal wel hoger liggen voor krachtsporters trouwens, als je voor de rest goed op je voeding let, kan je prima 1 zakje per dag eten.

• #4.234
Beste ScoobZ0r,

Wanneer verwacht je de broccoli weer op voorraad? Ik wilde die graag mee bestellen! :)

De broccoli komt om 16:00 weer online! Dit betekent dat het morgen ochtend verzonden kan worden.

We hebben het minimale gebruikt dat nodig is :), zo hebben Jack link's en Indiana hebben meer zout,. Sommige merken melden het niet op de site, ik neem dan automatisch aan dat daar helemaal veel in zit. Het is niet te vermijden voor het drooghouden en te conserveren. Maar zie idd ook het bericht van Hoody hieronder :).

Het lijkt mij dat na een zware training zout zeker gewenst is, je verliest er immers veel van.

Prima post wo snack dus :D

''Het advies van de Hartstichting is om maximaal 6 gram zout per dag te eten.''

Zal wel hoger liggen voor krachtsporters trouwens, als je voor de rest goed op je voeding let, kan je prima 1 zakje per dag eten.

Klopt. Het eerste onderzoek dat ik tegen kwam zegt dat als je een uur sport 2.6gr zout extra die dag moet nemen, door het verlies van zweten.

Komt de tropisch fruitmix nog terug?

Edit: En zitten in de tomatenblokjes de pitten en klokhuizen ook, of allene het 'goede' vruchtvlees?

• #4.237
OK dan wacht ik even een dagje met bestellen! :)

:thumbs:

Komt de tropisch fruitmix nog terug?

Edit: En zitten in de tomatenblokjes de pitten en klokhuizen ook, of allene het 'goede' vruchtvlees?

Tropische fruitmix komt net als de broccoli vanmiddag om 16:00 online :). Het is dezelfde leverancier, die komt altijd op dinsdag ochtend, elke week. Vandaar!

De tomatenblokjes is alleen het vruchtvlees, geen pitten of klokhuizen.

Tropische fruitmix komt net als de broccoli vanmiddag om 16:00 online :). Het is dezelfde leverancier, die komt altijd op dinsdag ochtend, elke week. Vandaar!

De tomatenblokjes is alleen het vruchtvlees, geen pitten of klokhuizen.

Ben ik nu gek aan het worden of is het in Nederland geen maandag vandaag? :D

• #4.239
Ben ik nu gek aan het worden of is het in Nederland geen maandag vandaag? :D

Bestellingen na 15:00 worden de volgende dag verstuurd. Dus als een product op dinsdag ochtend geleverd wordt, en de dag ervoor om 16:00 online komt, zit het 'snor'.

Terug
Naar boven