Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paardenbiefstuk approved![]()
Vandaag lekker een post-workout meal gehad met biefstuk en rijst + broccoli. Biefstuk met grote zelf gebouwde salade en wat aardappeltjes was ook goed te doen!
top!Nope, eerder als Serge Nubret!
- Do you really think that I will eat a lot of protein powder and then a lot of meat too? Protein powder is made for people who cannot eat a lot of meat. So I never use protein powder, but I use to eat about 3/4 kg of horse meat every day
http://www.t-nation.com/img/photos/2011/11-709-01/serge-nubret.jpg

Even kort mijn ervaring met musclemeat.nl posten.
Had 3 kg gezouten kipblokjes en 1 kg runderkogelbiefstuk besteld.
Online bestelling op de website en betaling met Belgische Mister Cash ging vlot.
Ik had bij de bestelling gevraagd het pakje te versturen zodat het op dinsdag bij men ouders (in Belgie) geleverd zou worden. Dit is perfect gelukt; pakje dinsdag rond 16:00 afgeleverd.
De verpakking was perfect in orde en zoals beschreven in dit topic en op hun website. Alles was ook nog perfect hard bevroren.
Ik heb de biefstuk min of meer gebakken zoals het hoort (eerst vlees laten chambreren, dan in hete pan met wat olie, 3 min elke zijde, en dan 10 min op 50C tot rust laten komen). Biefstuk was lekker, maar niet bijzonder mals. Qua malsheid wellicht te vergelijken met wat je in de supermarkt kan kopen, maar ik denk dat je in de supermarkt beduidend meer betaalt. Dus zeker een aanrader.
De gezouten kipblokjes op kamertemperatuur laten ontdooien. Waren erg mals, sappig en lekker van smaak. Ik zou niet weten hoe ik hoe ik zelf vetrekkende van een rauwe kipfilet tot dergelijk sappige kipblokjes zou kunnen komen.
Kipblokjes toch even in de pan gegooid met wat olie en kruiden om kort op te warmen. Waren daarna lekker warm en nog steeds mals.
Vooral over de kipblokjes ben ik extreem tevreden gezien de uitstekende smaak, de gunstige prijs, en het gebruiksgemak (alleen ontdooien en klaar is Kees).
Ik ben dus al bij al een erg tevreden klant.
Hoewel ik geen grote vleeseter ben, zal ik in de toekomst zeker nog opnieuw bestellen bij MM.
Ik vind het sowieso een goed initiatief van die gasten; en ze doen het nog goed ook.
Proficiat!
gewaardeerd.Vraagje ik heb donderdag avond wat besteld na is nog steeds niet binnen zwerft mijn vlees nu ergens rond?
Tijdje absent geweest in het topic, maar zie dat jullie ondertussen ook al verzenden, leuk!
Binnenkort ga ik ook eens bestellen![]()

tnx voor sponsoring van game idd!
zoals beloofd even een korte report over het marineren van de kip!
eerst even laten ontdooien en daarna de kip in een bakje gedaan, kip tandori kruiden erbij gedaan met olijfolie, doordat de kip al gekookt was, was het wat lastiger te mengen en sommige stukjes kip vielen uit elkaar. tip is dus om eerst de marinade te maken en daarna de kip er doorheen roeren, dus niet zoals ik deed alles over mekaar gieten en roeren
*![]()
Daarna ongeveer 20/25 min laten staan (iets langer dan aanbevolen) olijfolie in de pan, heet laten worden en kip erbij:
*![]()
heb het kort gebakken ongeveer 1 minuutje op heet vuur, met name zodat de marinade even goed heet kan worden en "beetje in/aan kan bakken" daarna wat gesnipperde ui erbij, melk en sausmix + tomaat en dan krijg je onderstaand resultaat:
![]()
![]()
marineren was een redelijk succes, smaak was goed terug te vinden in de kip. de stukjes waren nu wat kleiner dan normaal omdat ze wat sneller uit elkaar vallen. kortom smaakte prima!!
* kleuren op de fotos matchen niet helemaal met hoe het er uitzag in het echt door camera + TL buis in de keuken.
.