Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Het past precies! Bedankt weer voor de snelle service

15yawc7.jpg

2mg9nk1.jpg

Is er al een datum bekend over de biologische kip?

srs, krijg maar geen genoeg van die paardenbief. Eet het nou al 4 weken elke dag :D

Kip was ff wennen aangezien ik er verder geen saus onder heb, maar kan er nu ook van genieten.

Me moeder wil die paardenbiefstuk helaas niet in de pan hebben :(

Sirkevin, zo hoort een vriezer eruit te zien ja! Karma!

Vandaag de eerste bestelling geleverd. Wel altijd lang wachten met postNl. Dpd is veel sneller.

Morgen gaat de eerste keer muscle meat in de pan. Ben curieus :)

• Topic Starter Topic Starter
Beste Scoobz0r

In Nederland wonen 1 miljoen moslims en in Vlaanderen ongeveer 350 duizend, zijn jullie ook van plan om Halal vlees te verkopen?

Ik hoop althans van wel want daar zit ook een gat in de markt...

Thnx voor de tip! We hebben het hier een keer over gehad intern. Biologische kipblokjes staan op de prioriteit boven halal op het moment. Maar we gaan dit zeker onthouden voor in de toekomst.

Zitten er ook stukken rood vlees aan te komen die per 100g verpakt zijn, en/of een wat lagere prijs kennen (goedkoper dan de paardenbiefstuk) ?

Niet per 100gr verpakt, wel andere soorten rood vlees (mag er niks over zeggen :( ). Vergeet niet dat je het 4 dagen in de koelkast kan bewaren! Dus van 200gr 2 porties kan maken.

Eerste bestelling is geplaatst! Ben benieuwd!

:thumbs:

Weet je wat ik nice zou vinden. Als er meer smaken kipfilet komen:)
Staat dat in de planning toevallig?

We hebben expres gekozen voor naturel en licht gezout zodat mensen zelf smaak eraan kunnen geven. Het staat laag op de prioriteiten lijst, maar merken steeds meer dat hier wel vraag naar is...

tnx voor de info scoob, ik ga vandaag even bestellen en zal het aangeven + pakjegemak.

Ik heb je bestelling al voorbij zien komen ;)! Eetse alvast.

Zojuist een pakketje binnengekregen, wat een top service zeg! Vanavond even de kipfilet proeven, mijn verwachtingen zijn hoog!

En m'n 2e bestelling is ook binnen hoor ik net!

Straks maar weer een bestelling voor 6kg kip of zo plaatsen. Wordt mijn 3e bestelling :p

"Deze wordt niet platgeslagen. Het wordt van de kogel gesneden, direct gevacumeerd en ingevroren."

Super, zal ze binnenkort een keer uitproberen.

Mooi mensen :D!

Hopppa! Gistermiddag bestelling geplaatst en zojuist afgeleverd.... 5kg kip en 1kg paardenbiefstuk. Vanavond gelijk maar proberen, ben heel benieuwd!

Het vlees is perfect verpakt en nog volledig bevroren.

Misschien is het handig om de factuur in een plastic hoesje te doen? Weet niet of dit altijd is, maar die was bij mij nogal nat geworden en de tekst enigszins uitgelopen.

gaagE39.jpg

Nice foto, thnx!! Goed dat je dit doorgeeft, dit horen wij voor het eerst. Waarschijnlijk is het droogijs zo sterk dat het door de zak heen gaat, want met ijsmatten alleen kan ik mij dit niet voorstellen. Ik ga het in de volgende vergadering meenemen.

Vorige week vrijdag ook besteld en zaterdag binnen gekregen, goed bevroren ontvangen. De paardenkogelbiefstuk en kip blokjes zijn echt heerlijk!

:thumbs:

Het past precies! Bedankt weer voor de snelle service

15yawc7.jpg

2mg9nk1.jpg

:D super! Idd als legoblokjes stapelen, kost echt minder ruimte dan mensen soms denken omdat het gevacumeerd is.

Is er al een datum bekend over de biologische kip?

Ja er is een datum bekent, alleen is er besloten deze nog niet vrij te geven. Teveel factoren waardoor het dan toch weer een week of meer uitstel krijgt en we willen iemand teleur stellen...

srs, krijg maar geen genoeg van die paardenbief. Eet het nou al 4 weken elke dag :D

Kip was ff wennen aangezien ik er verder geen saus onder heb, maar kan er nu ook van genieten.

Haha nice :). Paard is idd echt een topper. Hmm, geen saus/smaak aan kip geven kan je het idd snel zat worden. Er zijn laatst 2 topics geweest ''hoe maak je kipfilet lekker''. Misschien staat daar wat tips voor je tussen!

Me moeder wil die paardenbiefstuk helaas niet in de pan hebben :(

Herkenbaar, voor sommige mensen blijft het een raar idee :) maar het is gewoon perfect vlees voor ons.

Je ziet het niet van de buitenkant of het rund of paard is ;), labels er af halen en gaan haha!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:16 ----------

Sirkevin, zo hoort een vriezer eruit te zien ja! Karma!

:D dubbel karma dus, ook van mij!

Vandaag de eerste bestelling geleverd. Wel altijd lang wachten met postNl. Dpd is veel sneller.

Morgen gaat de eerste keer muscle meat in de pan. Ben curieus :)

Laat maar weten hoe het was als je zin hebt!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:21 ----------

Nog 40minuten en het is my BiRtHday! jeeej. Gaat zeker gevierd worden bij de thuisbasis van Muscle Meat :D

Laatst bewerkt:
Beste Scoobz0r

In Nederland wonen 1 miljoen moslims en in Vlaanderen ongeveer 350 duizend, zijn jullie ook van plan om Halal vlees te verkopen?

Ik hoop althans van wel want daar zit ook een gat in de markt...

En hoeveel % van die moslims eten alleen Halal vlees?

Morgen komt de kip binnen. Ben die biefstuk helemaal zat, wat een luxe. Die kip is lekker simpel, op een bord mieteren, ketchup erbij en hoppa.

Gefeliciteerd alvast Scoob.

Ik zie het gratis Muscle Meat verjaardagspakket voor de trouwe klanten wel verschijnen.

vraagje: waarom zijn er bij ideal kosten aan verbonden terwijl dit overal gratis is normaal gesproken?

vraagje: waarom zijn er bij ideal kosten aan verbonden terwijl dit overal gratis is normaal gesproken?
iDeal is voor een ondernemer sowieso niet gratis.

Als ze marges zo laag mogelijk willen houden berekenen ze het gewoon door, wel logisch toch

nee daar is niks logisch aan, ik bestel vaak dingen online in verschillende winkels en overal is ideal altijd gratis.

De kosten zitten gewoon al verwerkt in de kostprijs van het product dan, uiteindelijk betaalt de consument het hoor.

Ik kom het trouwens nog best wel vaak tegen dat het apart gerekend wordt. Bij aanschaf van tickets/festivalkaarten etc ook altijd bijvoorbeeld

nee daar is niks logisch aan, ik bestel vaak dingen online in verschillende winkels en overal is ideal altijd gratis.

Dat hangt ervan of de ondernemer deze kosten zelf wil dragen. Als je net begint kost het volgens mij 0.45 cent per transactie dit word goedkoper naarmate er meer gebruik van word gemaakt. Het zijn geen noemswaardige kosten. Hetzelfde als pinnen in een winkel kost de winkelier geld merk je als klant niks van want het is maatschappelijk gezien een betaalmiddel en niemand vraagt er geld voor dit zou ideal moeten zijn voor webshops.
In de toekomst zal dat het ook zeer zeker worden ongeveer 80% vraagt er al niets voor.

nou ik vraag dit ook omdat ze ongeacht wat je koopt (ook al koop je 20kg) ook altijd 5 euro transportkosten betaald, het lijkt me wel dat ze dit allemaal makkelijk eruit kunnen halen op deze manier.

nou ik vraag dit ook omdat ze ongeacht wat je koopt (ook al koop je 20kg) ook altijd 5 euro transportkosten betaald, het lijkt me wel dat ze dit allemaal makkelijk eruit kunnen halen op deze manier.

Je kunt ook naar de slager zelf gaan geen ideal kosten niks. Snap je punt wacht het even af laat het bedrijf groeien en je zal een update zien vanaf nu gratis ;)

Terug
Naar boven