Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me moeder wil die paardenbiefstuk helaas niet in de pan hebben![]()
Beste Scoobz0r
In Nederland wonen 1 miljoen moslims en in Vlaanderen ongeveer 350 duizend, zijn jullie ook van plan om Halal vlees te verkopen?
Ik hoop althans van wel want daar zit ook een gat in de markt...
Zitten er ook stukken rood vlees aan te komen die per 100g verpakt zijn, en/of een wat lagere prijs kennen (goedkoper dan de paardenbiefstuk) ?
). Vergeet niet dat je het 4 dagen in de koelkast kan bewaren! Dus van 200gr 2 porties kan maken.Weet je wat ik nice zou vinden. Als er meer smaken kipfilet komen
Staat dat in de planning toevallig?
tnx voor de info scoob, ik ga vandaag even bestellen en zal het aangeven + pakjegemak.
! Eetse alvast.Zojuist een pakketje binnengekregen, wat een top service zeg! Vanavond even de kipfilet proeven, mijn verwachtingen zijn hoog!
Straks maar weer een bestelling voor 6kg kip of zo plaatsen. Wordt mijn 3e bestelling![]()
"Deze wordt niet platgeslagen. Het wordt van de kogel gesneden, direct gevacumeerd en ingevroren."
Super, zal ze binnenkort een keer uitproberen.
!Hopppa! Gistermiddag bestelling geplaatst en zojuist afgeleverd.... 5kg kip en 1kg paardenbiefstuk. Vanavond gelijk maar proberen, ben heel benieuwd!
Het vlees is perfect verpakt en nog volledig bevroren.
Misschien is het handig om de factuur in een plastic hoesje te doen? Weet niet of dit altijd is, maar die was bij mij nogal nat geworden en de tekst enigszins uitgelopen.
![]()
Vorige week vrijdag ook besteld en zaterdag binnen gekregen, goed bevroren ontvangen. De paardenkogelbiefstuk en kip blokjes zijn echt heerlijk!
Het past precies! Bedankt weer voor de snelle service
![]()
![]()
super! Idd als legoblokjes stapelen, kost echt minder ruimte dan mensen soms denken omdat het gevacumeerd is.srs, krijg maar geen genoeg van die paardenbief. Eet het nou al 4 weken elke dag![]()
Kip was ff wennen aangezien ik er verder geen saus onder heb, maar kan er nu ook van genieten.
. Paard is idd echt een topper. Hmm, geen saus/smaak aan kip geven kan je het idd snel zat worden. Er zijn laatst 2 topics geweest ''hoe maak je kipfilet lekker''. Misschien staat daar wat tips voor je tussen!Me moeder wil die paardenbiefstuk helaas niet in de pan hebben![]()
maar het is gewoon perfect vlees voor ons.
, labels er af halen en gaan haha!Sirkevin, zo hoort een vriezer eruit te zien ja! Karma!
dubbel karma dus, ook van mij!Vandaag de eerste bestelling geleverd. Wel altijd lang wachten met postNl. Dpd is veel sneller.
Morgen gaat de eerste keer muscle meat in de pan. Ben curieus![]()

Beste Scoobz0r
In Nederland wonen 1 miljoen moslims en in Vlaanderen ongeveer 350 duizend, zijn jullie ook van plan om Halal vlees te verkopen?
Ik hoop althans van wel want daar zit ook een gat in de markt...
En hoeveel % van die moslims eten alleen Halal vlees?
vraagje: waarom zijn er bij ideal kosten aan verbonden terwijl dit overal gratis is normaal gesproken?

iDeal is voor een ondernemer sowieso niet gratis.vraagje: waarom zijn er bij ideal kosten aan verbonden terwijl dit overal gratis is normaal gesproken?
nee daar is niks logisch aan, ik bestel vaak dingen online in verschillende winkels en overal is ideal altijd gratis.
nou ik vraag dit ook omdat ze ongeacht wat je koopt (ook al koop je 20kg) ook altijd 5 euro transportkosten betaald, het lijkt me wel dat ze dit allemaal makkelijk eruit kunnen halen op deze manier.