- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kip bevalt ook goed. Paardbiefstuk had ik de eerste keer denk ik te lang laten bakken, dus heel taai. Tweede keer ging het al beter. 

en hoeveel % van die moslims eten alleen halal vlees?
en van die 99% is zeker 40% aan het cheaten, als ik er zo over nadenk heb ik pas 2x in mijn leven een moslim halal zien eten en de rest eet altijd gewoon mee met de rest, dus gewoon vlees uit de supermarktMorgen komt de kip binnen. Ben die biefstuk helemaal zat, wat een luxe. Die kip is lekker simpel, op een bord mieteren, ketchup erbij en hoppa.
. Mooi van de kip!Gefeliciteerd alvast Scoob.
Ik zie het gratis Muscle Meat verjaardagspakket voor de trouwe klanten wel verschijnen.

vraagje: waarom zijn er bij ideal kosten aan verbonden terwijl dit overal gratis is normaal gesproken?
De kosten zitten gewoon al verwerkt in de kostprijs van het product dan, uiteindelijk betaalt de consument het hoor.
Ik kom het trouwens nog best wel vaak tegen dat het apart gerekend wordt. Bij aanschaf van tickets/festivalkaarten etc ook altijd bijvoorbeeld
nou ik vraag dit ook omdat ze ongeacht wat je koopt (ook al koop je 20kg) ook altijd 5 euro transportkosten betaald, het lijkt me wel dat ze dit allemaal makkelijk eruit kunnen halen op deze manier.
Had gisterenmiddag hier op het werk een paardenbief gebakken, twee collega's bietsen om een stukje joh, als puppies. Ik denk dat je er twee nieuwe klanten bij hebt straks, ze waren onder de indruk! Helemaal toen ik de prijs vertelde.
Ik kijk uit naar de biologische kip!
, daar houden wij van. Bedankt!!Dit ook gelezen:
[Link niet meer beschikbaar]
Nog effe en alleen musclemeat is nog betrouwbaar.
btw gefeliciteerd met je verjaardag
Poosje geleden al een bestelling geplaats. Pakken ei zonder eigeel bevalt super, geen vieze handen meer of dat er toch een eigeel per ongluk mee de pan in glijdtKip bevalt ook goed. Paardbiefstuk had ik de eerste keer denk ik te lang laten bakken, dus heel taai. Tweede keer ging het al beter.
Binnenkort weer een bestelling!

net even 3kg kip gezouten en 1kg biefstuk, ben benieuwd![]()
Heb ook gisteren mijn bestelling ontvangen! De Runder kogelbiefstuk smaakt heerlijk! Niet taai, prima kwaliteit voor deze prijs!
Ook goed verpakt!
vandaag ook pakket met pakjegemak opgehaald, ziet er super uit, ook nog helemaal bevroren enz. paste 17 zakjes van 200gr in mijn mini diepvriesla die in mn koelkastje zit, dus ook het probleem van ruimte is opgelost hier
ook leuk dat er 2 diepvrieszakjes los bij zaten, wel jammer dat in beide een gat zit maar dat is bijzaak
ik ga volgende week eens proberen of het lukt om het te marineren ondanks dat het voorgekookt is, zal resultaat dan wel even posten![]()

.Is er al kijk op uitbreiding van het assortiment? Ben goed te spreken over de kwaliteit. Binnenkort nog eens een order plaatsen. Vooral de kogelbiefstuk is erg goed. De biefstuk van het paard zaten een aantal taaie tussen (maar goed, dat kan je overal hebben). De kip is niet helemaal mijn ding om het koud te eten, met ander eten mee opwarmen in de wok is het prima te doen. Mijn voorkeur ligt echter wel bij gebakken, maar dat is persoonlijk.
Bezorging was ik uitermate over te spreken, de doos stond al een dikke dag bij het afleveradres maar alles was nog diep bevroren.
werkt voor mij het beste, snelst en lekkerst.Vandaag eerste maal het vlees geproefd.
De enige die niet tevreden gaat zijn is mijn slager want die gaat mij minder zien....![]()
super compliment, thnx!Als je alleen het vloeibaar heelei wilt bestellen en verder geen vlees, wordt dit dan ook gekoeld verzonden?
Jammer dat je dan wel met pakken van 8 gelijk moet bestellen. Ik snap best dat je wilt verkopen hoor, daar niet van haha ;-)
Zozo binnenkort eens wat bestellen bij musclemeat, lees alleen maar goede reacties!
Mocht je gaan uitbreiden: ingevroren vis(garnalen!), ingevroren groentes(eventueel gecombineerd), cashewnoten? Achja gewoon krachtvoedsel dus!
Ik zou dan me gehele wokmaaltijd bij jou kunnen bestellen, haha!
. Thnx voor de tips! Waarderen wij.Heb nu toch al een paar slechte biefstukken gehad, dus twijfel of het echt kogelbiefstuk is. Het vlees is mals, daar niet van, maar heb toch al veel "pezen" gehad. 1 stuk was zo erg dat ik hem gewoon maar heb weggegooid.
, maar zoals je zegt het is mals.