MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

happy bday scoobzor!

Gefeliciteerd, tijd voor een olibiertje

Had gisterenmiddag hier op het werk een paardenbief gebakken, twee collega's bietsen om een stukje joh, als puppies. Ik denk dat je er twee nieuwe klanten bij hebt straks, ze waren onder de indruk! Helemaal toen ik de prijs vertelde.

Ik kijk uit naar de biologische kip!

Dit ook gelezen:

[Link niet meer beschikbaar]

Nog effe en alleen musclemeat is nog betrouwbaar.

btw gefeliciteerd met je verjaardag

Poosje geleden al een bestelling geplaats. Pakken ei zonder eigeel bevalt super, geen vieze handen meer of dat er toch een eigeel per ongluk mee de pan in glijdt :) Kip bevalt ook goed. Paardbiefstuk had ik de eerste keer denk ik te lang laten bakken, dus heel taai. Tweede keer ging het al beter.

Binnenkort weer een bestelling!

net even 3kg kip gezouten en 1kg biefstuk, ben benieuwd :)

Heb ook gisteren mijn bestelling ontvangen! De Runder kogelbiefstuk smaakt heerlijk! Niet taai, prima kwaliteit voor deze prijs!

Ook goed verpakt!

verkopen jullie ook goede salmonella-steaks?

vandaag ook pakket met pakjegemak opgehaald, ziet er super uit, ook nog helemaal bevroren enz. paste 17 zakjes van 200gr in mijn mini diepvriesla die in mn koelkastje zit, dus ook het probleem van ruimte is opgelost hier

ook leuk dat er 2 diepvrieszakjes los bij zaten, wel jammer dat in beide een gat zit maar dat is bijzaak :P

ik ga volgende week eens proberen of het lukt om het te marineren ondanks dat het voorgekookt is, zal resultaat dan wel even posten ;)

Is er al kijk op uitbreiding van het assortiment? Ben goed te spreken over de kwaliteit. Binnenkort nog eens een order plaatsen. Vooral de kogelbiefstuk is erg goed. De biefstuk van het paard zaten een aantal taaie tussen (maar goed, dat kan je overal hebben). De kip is niet helemaal mijn ding om het koud te eten, met ander eten mee opwarmen in de wok is het prima te doen. Mijn voorkeur ligt echter wel bij gebakken, maar dat is persoonlijk.

Bezorging was ik uitermate over te spreken, de doos stond al een dikke dag bij het afleveradres maar alles was nog diep bevroren.

Vandaag eerste maal het vlees geproefd.
De enige die niet tevreden gaat zijn is mijn slager want die gaat mij minder zien.... :)

• Topic Starter Topic Starter
Morgen komt de kip binnen. Ben die biefstuk helemaal zat, wat een luxe. Die kip is lekker simpel, op een bord mieteren, ketchup erbij en hoppa.

Haha, het moment dat je kogelbiefstuk zat wordt heb je idd luxe gehad! :D. Mooi van de kip!

Gefeliciteerd alvast Scoob.

Ik zie het gratis Muscle Meat verjaardagspakket voor de trouwe klanten wel verschijnen.

But but but... zou ik geen kadootje juist moeten krijgen? :sad:

vraagje: waarom zijn er bij ideal kosten aan verbonden terwijl dit overal gratis is normaal gesproken?

De kosten zitten gewoon al verwerkt in de kostprijs van het product dan, uiteindelijk betaalt de consument het hoor.

Ik kom het trouwens nog best wel vaak tegen dat het apart gerekend wordt. Bij aanschaf van tickets/festivalkaarten etc ook altijd bijvoorbeeld

nou ik vraag dit ook omdat ze ongeacht wat je koopt (ook al koop je 20kg) ook altijd 5 euro transportkosten betaald, het lijkt me wel dat ze dit allemaal makkelijk eruit kunnen halen op deze manier.

We konden de verzendkosten ook weghalen en het vlees 1,25 per kilo duurder maken, overal het woord gratis opplakken en zelf meer verdienen boven de 4kg, maar wij willen onze klanten niet belazeren op deze manier en maximaal voordeel geven bij grote bestellingen. En dit zien we ook zeker gebeuren als we naar de order grootten kijken. We zien ook mensen met zijn tweeën of als groep bestellen, dan ben je helemaal voordelig uit.

Nu heb je het voordeel dat hoe meer kg je bestelt hoe meer je de verzendkosten eruit zal halen, andersom zou dat niet zo zijn.

Jesse heeft gelijk. We zijn een startup. Hoe groter we worden, hoe goedkoper alles achter de scherm kan worden en dit zal ook een positief effect uiteindelijk hebben op de klant.

verkopen jullie ook goede salmonella-steaks?

klant is koning, als jij dat in je opmerking zet, willen wij er best wat bij doen voor je.

Had gisterenmiddag hier op het werk een paardenbief gebakken, twee collega's bietsen om een stukje joh, als puppies. Ik denk dat je er twee nieuwe klanten bij hebt straks, ze waren onder de indruk! Helemaal toen ik de prijs vertelde.

Ik kijk uit naar de biologische kip!

nice! letterlijk mond op (/in) mond reclame :D, daar houden wij van. Bedankt!!

Dit ook gelezen:

[Link niet meer beschikbaar]

Nog effe en alleen musclemeat is nog betrouwbaar.

btw gefeliciteerd met je verjaardag

Bedankt voor het delen! Had het nog niet gelezen. Wauw.. zijn ook meteen niet de minste supermarkten! Niet normaal.

Dankje @ verjaardag.

Poosje geleden al een bestelling geplaats. Pakken ei zonder eigeel bevalt super, geen vieze handen meer of dat er toch een eigeel per ongluk mee de pan in glijdt :) Kip bevalt ook goed. Paardbiefstuk had ik de eerste keer denk ik te lang laten bakken, dus heel taai. Tweede keer ging het al beter.

Binnenkort weer een bestelling!

Goed om te lezen! omnom :eating:

net even 3kg kip gezouten en 1kg biefstuk, ben benieuwd :)

Vandaag in huis! Eet smakelijk alvast.

Heb ook gisteren mijn bestelling ontvangen! De Runder kogelbiefstuk smaakt heerlijk! Niet taai, prima kwaliteit voor deze prijs!

Ook goed verpakt!

:thumbs super!

vandaag ook pakket met pakjegemak opgehaald, ziet er super uit, ook nog helemaal bevroren enz. paste 17 zakjes van 200gr in mijn mini diepvriesla die in mn koelkastje zit, dus ook het probleem van ruimte is opgelost hier

ook leuk dat er 2 diepvrieszakjes los bij zaten, wel jammer dat in beide een gat zit maar dat is bijzaak :P

ik ga volgende week eens proberen of het lukt om het te marineren ondanks dat het voorgekookt is, zal resultaat dan wel even posten ;)

Mooi dat de bestelling goed past :D

De zakjes zat droogijs in!!! Deze waren leeg omdat droogijs verdampt in de loop der tijd. Er zitten gaatjes in de zak om deze damp het veel te laten coolen :).

Als je dat zou willen laten weten heel graag! Heb er zelf nog geen ervaring mee.

Is er al kijk op uitbreiding van het assortiment? Ben goed te spreken over de kwaliteit. Binnenkort nog eens een order plaatsen. Vooral de kogelbiefstuk is erg goed. De biefstuk van het paard zaten een aantal taaie tussen (maar goed, dat kan je overal hebben). De kip is niet helemaal mijn ding om het koud te eten, met ander eten mee opwarmen in de wok is het prima te doen. Mijn voorkeur ligt echter wel bij gebakken, maar dat is persoonlijk.

Bezorging was ik uitermate over te spreken, de doos stond al een dikke dag bij het afleveradres maar alles was nog diep bevroren.

Er komt zeker een uitbreiding op het assortiment. Het product ontwikkelingsproces is alleen erg lang. We willen de beste leverancier, betrouwbaar product, onder supermarkt prijs, goed smakend en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik kan/mag verder niks zeggen om mensen niet teleur te stellen totdat we het zeker weten en voor concurrentie gevoeligheid.
Ik warm het zelf ook op met ander eten :) werkt voor mij het beste, snelst en lekkerst.

Vandaag eerste maal het vlees geproefd.
De enige die niet tevreden gaat zijn is mijn slager want die gaat mij minder zien.... :)

:D super compliment, thnx!

Zozo binnenkort eens wat bestellen bij musclemeat, lees alleen maar goede reacties!
Mocht je gaan uitbreiden: ingevroren vis(garnalen!), ingevroren groentes(eventueel gecombineerd), cashewnoten? Achja gewoon krachtvoedsel dus! :D
Ik zou dan me gehele wokmaaltijd bij jou kunnen bestellen, haha!

Als je alleen het vloeibaar heelei wilt bestellen en verder geen vlees, wordt dit dan ook gekoeld verzonden?
Jammer dat je dan wel met pakken van 8 gelijk moet bestellen. Ik snap best dat je wilt verkopen hoor, daar niet van haha ;-)

Als je alleen het vloeibaar heelei wilt bestellen en verder geen vlees, wordt dit dan ook gekoeld verzonden?
Jammer dat je dan wel met pakken van 8 gelijk moet bestellen. Ik snap best dat je wilt verkopen hoor, daar niet van haha ;-)

Ja, al onze producten komen bevroren aan. De bedoeling is dat je van deze 8 er 7 in de vriezer legt en er 1 in de koelkast zet voor het ontdooien en gebruik.

De reden dat wij ze per acht verkopen is:

1: het blijft zeer lang goed, 1 jaar mits bevroren.
2: de marges zijn extreem laag gehouden op de pakken. Dit heeft als gevolg dat de kosten van de materialen die nodig zijn voor de zending om het bevroren te houden pas opwegen bij 8 pakken.

Je kan ze wel los per stuk bestellen, mits je 4kg totaal van onze andere producten al in je winkel mandje hebt. Dit kom je vanzelf tegen wanneer je naar het winkelmandje toe gaat. Er wordt dan gevraagd: ''wil u nog een ei eiwit pak toevoegen''.

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 13:45 ----------

Zozo binnenkort eens wat bestellen bij musclemeat, lees alleen maar goede reacties!
Mocht je gaan uitbreiden: ingevroren vis(garnalen!), ingevroren groentes(eventueel gecombineerd), cashewnoten? Achja gewoon krachtvoedsel dus! :D
Ik zou dan me gehele wokmaaltijd bij jou kunnen bestellen, haha!

Everybody loves Muscle Meat :D. Thnx voor de tips! Waarderen wij.

Heb nu toch al een paar slechte biefstukken gehad, dus twijfel of het echt kogelbiefstuk is. Het vlees is mals, daar niet van, maar heb toch al veel "pezen" gehad. 1 stuk was zo erg dat ik hem gewoon maar heb weggegooid.

Heb nu toch al een paar slechte biefstukken gehad, dus twijfel of het echt kogelbiefstuk is. Het vlees is mals, daar niet van, maar heb toch al veel "pezen" gehad. 1 stuk was zo erg dat ik hem gewoon maar heb weggegooid.

Dat het van de kogel komt zegt dat het malser is dan biefstuk omdat het een ander deel van de koe is. Niet dat het minder of geen pezen bevat. Je hoeft je 100% geen zorgen te maken of het kogel is of niet. Als wij gaan oplichten kunnen we het wel snel vergeten ;), maar zoals je zegt het is mals.

Pezen kunnen wij helaas niks aan doen als dit voor komt. Dit ligt puur aan het beest zelf. Het is ook niet van de buitenkant te zien helaas, anders zouden we de kogelbiefstukken hierop kunnen selecteren. We betreuren dit natuurlijk wel, daarom zijn we blij dat je het aangeeft. Ik vrees dat je net pech hebt met het aantal pezen... Gelukkig is het wel mals.

Laatst bewerkt:
Ja, denk dat ik net pech heb gehad. Sommige biefstukken waren daarentegen weer 1 van de beste die ik gegeten heb.

Terug
Naar boven