Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.musclemeat.nl heeft gister een update gehad. Even 'ctrl + f5' doen en alles is in orde.
Jep, doet het weer. Producten waren niet te zien.
Derde bestelling gedaan. Dit keer ook paardenbiefstuk erbij!
Voor 15:00 besteld, morgen in huis!
hopelijk voor men maat wel die heeft daarnet besteld,
kip, en heb ook even sampeltje koe mee gevraagd,
kan ik nogns proeven van dat ook![]()
Was gisteren niet thuis dus kwa. Vandaagbiefstuk bovenste licht ontdooit ma in het middag nog bevroren kan geen kwaad neem ik aan toch?
hoe zit het eigelijk als je de kip (of ander product) ontdooit, er een gerecht mee maakt, een boel over hebt en dat weer invriest. kan dat gewoon?
hoe zit het eigelijk als je de kip (of ander product) ontdooit, er een gerecht mee maakt, een boel over hebt en dat weer invriest. kan dat gewoon?
Sturen jullie vrijdags nooit pakketten de deur uit?
maat heeft gisteren pakje binnen gehad, steak is uitstekend.
de licht gezouten kip vind ik net iets te zout, maar dat is smaak natuurlijk![]()
! Als je de gezouten kip versie iets te zout vind dan kan je het beste deze door een maaltijd gooien, dan proef je het zout een stuk minder. Had je ook wat naturel erbij besteld?Bedankt voor de feedback. Mooi van de steak! Als je de gezouten kip versie iets te zout vind dan kan je het beste deze door een maaltijd gooien, dan proef je het zout een stuk minder. Had je ook wat naturel erbij besteld?

http://www.bossersvlees.nl/ ook goeie prijzen, iemand ervaring?
!!Bestelling vanochtend binnen gehad, alles netjes verpakt.
Volgens mij had je net zelf gebeld dat je een melding had gehad dat m'n pakket pas morgen zou komen.
Had pas door dat jij het was toen ik had opgehangen
Eindelijk geen kip meer schoonmaken, koken & verdelen in bakjes maar gewoon per verpakking 's avonds in de koelkast
en hup de volgende dag bij de rijst gooien met wat rozijnen, noten & natrium-arm ketjap.
!
geen gezeur meer met die kipfilet!