MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Site werkt niet. Kan nergens op shop oid klikken?

• Topic Starter Topic Starter
hopelijk voor men maat wel die heeft daarnet besteld,
kip, en heb ook even sampeltje koe mee gevraagd,

kan ik nogns proeven van dat ook :)

Goed om te zien dat de sample functionaliteit gewild is:thumbs:. Ik zie dat die vriend om 13:22 heeft besteld dus die gaat vandaag mee met postNL.

Was gisteren niet thuis dus kwa. Vandaagbiefstuk bovenste licht ontdooit ma in het middag nog bevroren kan geen kwaad neem ik aan toch?

Was gisteren niet thuis dus kwa. Vandaagbiefstuk bovenste licht ontdooit ma in het middag nog bevroren kan geen kwaad neem ik aan toch?

Middag is midden? Dit is geen enkel probleem. De producten kunnen met gemak (volledig ontdooit) vier dagen in de koelkast liggen.

hoe zit het eigelijk als je de kip (of ander product) ontdooit, er een gerecht mee maakt, een boel over hebt en dat weer invriest. kan dat gewoon?

hoe zit het eigelijk als je de kip (of ander product) ontdooit, er een gerecht mee maakt, een boel over hebt en dat weer invriest. kan dat gewoon?

Bij invriezen stop/rem je het vermenigvuldigen van bacteriën/organismen. Bij de kipblokjes is dit een kleiner probleem omdat ziekteverwekkers dood zijn gekookt. Het heeft wel invloed op de kwaliteit van het vlees, omdat het 2x vocht zal verliezen. Je moet dus even kijken of het nog goed te eten is. Ik denk het wel, maar heb er simpel weg zelf nog geen ervaring mee.

Wat afgeraden wordt is rauw vlees 2x opnieuw invriezen nadat het langere tijd volledig ontdooid is omdat hier ziekteverwekkers in kunnen zitten. Je geeft deze hierdoor meer tijd om te vermenigvuldigen en het wordt daarom dus afgeraden.

Ontdooid vlees opnieuw invriezen kan, maar dat gaat wel ten koste van de kwaliteit en de hygiëne. Het is beter om het vlees te bereiden en het gare vlees daarna pas in te vriezen.
(bron vlees.nl)

Nog 2:13 uur om te bestellen voordat de laatste zending van deze week op de post gaat!

Laatst bewerkt:
Sturen jullie vrijdags nooit pakketten de deur uit?

Sturen jullie vrijdags nooit pakketten de deur uit?

De bestelling blijft 48uur bevroren vanaf het moment van verzending. Doordat onze pakketten in 97% van de gevallen binnen 24uur aankomt vind daardoor normaliter geen probleem plaats. De overige 3% wordt binnen twee dagen geleverd. Wij versturen daarom op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag zodat, i.v.m. het weekend, deze 48 uur ook haalbaar is.

15otqxj.png

maat heeft gisteren pakje binnen gehad, steak is uitstekend.
de licht gezouten kip vind ik net iets te zout, maar dat is smaak natuurlijk :)

maat heeft gisteren pakje binnen gehad, steak is uitstekend.
de licht gezouten kip vind ik net iets te zout, maar dat is smaak natuurlijk :)

Bedankt voor de feedback. Mooi van de steak :)! Als je de gezouten kip versie iets te zout vind dan kan je het beste deze door een maaltijd gooien, dan proef je het zout een stuk minder. Had je ook wat naturel erbij besteld?

Bedankt voor de feedback. Mooi van de steak :)! Als je de gezouten kip versie iets te zout vind dan kan je het beste deze door een maaltijd gooien, dan proef je het zout een stuk minder. Had je ook wat naturel erbij besteld?

ik had vorige keer naturel, meng de kip voorlopig niet met maaltijd gwn 's avonds uitnemen 's morgens in bakje gooien en als snack tussendoor.

maat gaat er wel mee koken, dacht wel dat de zoutheid zou verminderen als je ze eens door pasta roert of wat rijst er bij neemt.

Net weer besteld, eierboer gaat niet blij zijn :p

Bestelling vanochtend binnen gehad, alles netjes verpakt.
Volgens mij had je net zelf gebeld dat je een melding had gehad dat m'n pakket pas morgen zou komen.
Had pas door dat jij het was toen ik had opgehangen :o

Eindelijk geen kip meer schoonmaken, koken & verdelen in bakjes maar gewoon per verpakking 's avonds in de koelkast
en hup de volgende dag bij de rijst gooien met wat rozijnen, noten & natrium-arm ketjap.

Verzend niet. Is een lokale slager. Bestellen = ophalen daar.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 16:06 ----------

Net weer besteld, eierboer gaat niet blij zijn :p

Mooi :D!!

Bestelling vanochtend binnen gehad, alles netjes verpakt.
Volgens mij had je net zelf gebeld dat je een melding had gehad dat m'n pakket pas morgen zou komen.
Had pas door dat jij het was toen ik had opgehangen :o

Eindelijk geen kip meer schoonmaken, koken & verdelen in bakjes maar gewoon per verpakking 's avonds in de koelkast
en hup de volgende dag bij de rijst gooien met wat rozijnen, noten & natrium-arm ketjap.

Je had inderdaad mij aan de lijn. Sneller dan 's ochtends kan niet :D!

Jij snapt het ;) geen gezeur meer met die kipfilet!

Terug
Naar boven