XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Killy will be pleased.

de paardenbiefstuk is echt waanzinnig lekker! nog stukken beter als rund zelfs! echt een aanrader!

@ snoobzor:

Heb gisteren een bestelling gedaan voor Belgie, kreeg net een mailtje dat het pakketje verzonden is met bezorgdatum morgen. Ik ben morgen pas vanaf 15u30 thuis, wat gebeurt er indien niemand thuis is? Of kan ik ergens melden dat ik het liever de dag nadien ontvang? Op de site van post.nl kan je het wijzigen denk ik maar ik kan me er niet registreren aangezien ik geen nederlands adres heb. Thx!

• Topic Starter Topic Starter

^_^

de paardenbiefstuk is echt waanzinnig lekker! nog stukken beter als rund zelfs! echt een aanrader!

Probeer hem maar, krijg je geen spijt van hoor!

Bedankt voor het compliment, de paardenkogelbiefstuk van Muscle Meat is inderdaad super :D.

@ snoobzor:

Heb gisteren een bestelling gedaan voor Belgie, kreeg net een mailtje dat het pakketje verzonden is met bezorgdatum morgen. Ik ben morgen pas vanaf 15u30 thuis, wat gebeurt er indien niemand thuis is? Of kan ik ergens melden dat ik het liever de dag nadien ontvang? Op de site van post.nl kan je het wijzigen denk ik maar ik kan me er niet registreren aangezien ik geen nederlands adres heb. Thx!

S'n'oobz0r at your service :cool: . Eens even kijken. Je hebt net een mail ontvangen. Dit betekent dat hij net verzonden is, dus je hebt gister na 15:00 uur besteld. De meeste pakketten in Belgie worden eind van de middag bezorgd, omdat de afstand nu eenmaal verder is dus daarmee kan je geluk hebben. In Nederland is het gebruikelijk dat indien je niet thuis bent het bij de buren wordt afgeleverd. Helaas is dit geen standaard in Belgie. Daarom raad ik je aan om op jouw brievenbus/deur (waar de postbode komt) een briefje te hangen ''Indien niet thuis, afleveren bij buren i.v.m. gekoelde bestelling''. Verder is er altijd nog een tweede dag want het pakket blijft 48uur bevroren :). Ik zou je geen zorgen maken, we hebben nog geen problemen gehad met Belgische leveringen.

Laatst bewerkt:
Ok, bedankt voor de snelle reply :) !

UPDATE: Lancering nieuw product LOW FAT HAMBURGERS OP ENERCUP.EU

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdag 28 september 2013 ENERCUP!! Lokatie: Energym Assen, een oude fabriek omgebouwd tot de grootste sportschool met passie en gedrevenheid. Officiële website: [Link niet meer beschikbaar]

Team Muscle Meat is erbij met een stand vlak naast het podium! Wij zullen op die dag de Low Fat Hamburgers lanceren. Een proefpakket met deze hamburger erbij is dan bij ons afhaalhaar:

jgsazc.jpg

Uiteraard hebben wij ervoor gezorgd dat net zoals bij online bestellen op www.musclemeat.nl jullie het op die dag bevroren meekrijgen zodat het thuis nog steeds bevroren is!

Na deze zaterdag is de week erop (exacte dag nog onbekend, onder voorbehoud) de lancering van onze nieuwe website en dan zal deze Low Fat Hamburger ook online verkrijgbaar zijn!

Wat maakt deze hamburger zo speciaal?

-Extreem laag vet, slechts 5%. Mager rundergehakt is <15%
-Het gehakt hierdoor hoog in zijn eiwitgehalten
-De smaak boerenkruiden
-100% rundvlees!! Geen mix van rund/varken
-Homemade Muscle Meat Recipe :D

UPDATE: Lancering nieuw product LOW FAT HAMBURGERS OP ENERCUP.EU

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdag 28 september 2013 ENERCUP!! Lokatie: Energym Assen, een oude fabriek omgebouwd tot de grootste sportschool met passie en gedrevenheid. Officiële website: [Link niet meer beschikbaar]

Team Muscle Meat is erbij met een stand vlak naast het podium! Wij zullen op die dag de Low Fat Hamburgers lanceren. Een proefpakket met deze hamburger erbij is dan bij ons afhaalhaar:

jgsazc.jpg

Uiteraard hebben wij ervoor gezorgd dat net zoals bij online bestellen op www.musclemeat.nl jullie het op die dag bevroren meekrijgen zodat het thuis nog steeds bevroren is!

Na deze zaterdag is de week erop (exacte dag nog onbekend, onder voorbehoud) de lancering van onze nieuwe website en dan zal deze Low Fat Hamburger ook online verkrijgbaar zijn!

Wat maakt deze hamburger zo speciaal?

-Extreem laag vet, slechts 5%. Mager rundergehakt is <15%
-Het gehakt hierdoor hoog in zijn eiwitgehalten
-De smaak boerenkruiden
-100% rundvlees!! Geen mix van rund/varken
-Homemade Muscle Meat Recipe :D
niceee!! kan je ook al wat over de prijs vertellen?

Nice. Ik eet graag gehakt, maar heb altijd moeite om het in mijn Macro's te passen door het aantal Kcals :)

Yeah eindelijk!
Kan niet wachten tot volgende week, ga proberen een dikke bestelling te plaatsen ;)

Cool wat zijn de voedingswaardes van de burgers en zitten ze ook verpakt per 200 gram?

Nice! Hamburgers mee naar werk. Maar die moeten nog wel gebakken worden neem ik aan?

****, nu heb ik dus echt een vrieskist nodig :P

Het was 160 gram :D

Nice. Ik eet graag gehakt, maar heb altijd moeite om het in mijn Macro's te passen door het aantal Kcals :)

:thumbs: top

Yeah eindelijk!
Kan niet wachten tot volgende week, ga proberen een dikke bestelling te plaatsen ;)

:D super.

Cool wat zijn de voedingswaardes van de burgers en zitten ze ook verpakt per 200 gram?

niceee!! kan je ook al wat over de prijs vertellen?

We wachten nog even met de release van de exacte voedingswaarde en prijs tot het op de nieuwe website staat en daadwerkelijk gekocht kan worden.

150 gram;)
Maar ik zie het nu ook, thnx.

Excuus! Het is inderdaad 150gr. De verkeerde poster versie was geupload. We hebben het eerst met 200gr geprobeerd. Maar de hamburger werd te dik en moeilijk te bakken. In combinatie dat gehakt minder eiwit per 100gr bevat dan b.v. kip of biefstuk zouden twee hamburger van 150gr dit mooi kunnen compenseren als getal.

Nice! Hamburgers mee naar werk. Maar die moeten nog wel gebakken worden neem ik aan?

kan nog herinneren uit een oude post dat je stond te popelen :D. De hamburger zal zelf gebakken moeten worden. Net zoals je het in de supermarkt krijgt.

****, nu heb ik dus echt een vrieskist nodig :P

:D. Je bent niet de enige hoor haha. Twee mensen die ik ken hebben speciaal op marktplaats er 1 aangeschaft.

Laatst bewerkt:
Is de kilo kip afgewogen op rauwe kip of bereide?

Terug
Naar boven