AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE ENERCUP 2013 verslag

Gister was de Enercup 2013 in Assen! Wij zijn er met team muscle meat heen gegaan met een stand. Aantal dbb-ers waren er ook zoals naomi, marieke1989, natty, Skyblazer, crimekillah, lange1990, en uiteraard Jefrey REUS Latour die zijn gastoptreden deed om 20:00.

Ik vond de cup netjes geregeld. Het was wel rustiger dan ik had gedacht. Ondanks dat waren wel alle stoelen in de zaal bijna bezet. Muscle Meat kreeg veel aandacht en interesse wat leuk was om te zien. Mensen konden nu de producten met eigen ogen zien voordat ze het kopen. Er zijn een boel samples van het nieuwe product ''Low fat hamburger'' verkocht. Ben benieuwd naar de eerste reactie hierover! Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe layout voor onze site. Wanneer deze online is zullen de Low fat hambugers ook verkrijgbaar zijn!

REUS was een baas :). Deed een mooi gastoptreden waarbij hij nog even de zaal in ging om te poseren. Natty 2de geworden! De sfeer was goed, top dag dus.

14ak8rm.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Natty die 2de is geworden.

Met Ralf (lange1990) en Jeffrey (REUS) Latour

2exm06r.jpg

wvrc0i.jpg

2d2dkw1.jpg

Er gaat iets fout in de vernieuwde webshop. Als ik 2 kilo biefstuk toevoeg aan mijn winkelwagen krijg ik deze melding: "Minimaal te bestellen aantal voor dit product is Runderkogelbiefstuk 1kg.", wanneer ik wil afrekenen. Dit geldt voor zowel paard als rund. Kip hetzelfde verhaal: "Minimaal te bestellen aantal voor dit product is Gekookte kipblokjes (naturel) 1kg."

Er gaat iets fout in de vernieuwde webshop. Als ik 2 kilo biefstuk toevoeg aan mijn winkelwagen krijg ik deze melding: "Minimaal te bestellen aantal voor dit product is Runderkogelbiefstuk 1kg.", wanneer ik wil afrekenen. Dit geldt voor zowel paard als rund. Kip hetzelfde verhaal: "Minimaal te bestellen aantal voor dit product is Gekookte kipblokjes (naturel) 1kg."

Klopt! We zijn er mee bezig. Onze programmeur is het gewichten systeem even aan het updaten . Ik verwacht dat het binnen een uur weer doet. Excuus voor het ongemak! Ik zal het meteen hier even plaatsen als het weer back online is.

Vandaag de nieuwe low fat hamburger geprobeerd. Was goed van smaak en sappig, had het een stuk droger verwacht :p
Binnenkort maar een bestelling doen van wat hamburgers en een paar kg kip

Vandaag de nieuwe low fat hamburger geprobeerd. Was goed van smaak en sappig, had het een stuk droger verwacht :p
Binnenkort maar een bestelling doen van wat hamburgers en een paar kg kip

Mooi! Thnx voor de feedback. De kunst was inderdaad bij het ontwikkelingsproces om te zorgen dat de burger ondanks het lage vet nog steeds de tasty hamburger ervaring geeft.

Mooi! Thnx voor de feedback. De kunst was inderdaad bij het ontwikkelingsproces om te zorgen dat de burger ondanks het lage vet nog steeds de tasty hamburger ervaring geeft.

Enig idee wanneer het onderzoek wat betreft de voedingswaardes van de burgers online staan?
Wacht daar namelijk even liever op voordat ik het bestel.

Enig idee wanneer het onderzoek wat betreft de voedingswaardes van de burgers online staan?
Wacht daar namelijk even liever op voordat ik het bestel.

Begrijpelijk! We twijfelde zelf ook of we het al online wouden zetten voordat het compleet is. Voor de mensen die niet willen wachten hebben staat het alvast online. Aanstaande vrijdag middag is het aan ons beloofd en kunnen de mensen die daar op wachten bestellen.

Mooi de nieuwe hamburgers ook online :D.
Die gaan deze keer dus ook bij de bestelling komen ideaal voor een soort van cheat day.

Laatst bewerkt:
haha moest er wel om lachen. Alle 3 de heren hebben de scheiding in het haar naar dezelfde kant. Afgesproken werk? ;-)

Btw die Reus is toch ook al 2 meter? Zelfs hij lijkt nu een kleintje hahaha

haha moest er wel om lachen. Alle 3 de heren hebben de scheiding in het haar naar dezelfde kant. Afgesproken werk? ;-)

Btw die Reus is toch ook al 2 meter? Zelfs hij lijkt nu een kleintje hahaha

Zo 'rollen' wij reuzen ;). Ik geloof dat reus 1,95 is.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 14:21 ----------

:thumbs: super. Ik zie dat je de low fat hamburgers erbij hebt genomen, leuk! Laat maar weten wat je er van vond als je wilt!

Laatst bewerkt:
Zo 'rollen' wij reuzen ;). Ik geloof dat reus 1,95 is.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 14:21 ----------

:thumbs: super. Ik zie dat je de low fat hamburgers erbij hebt genomen, leuk! Laat maar weten wat je er van vond als je wilt!

Ga ik zeker doen :thumbs:
einde vd week ga ik ze waarschijnlijk proberen.

He net eind vorige week de bestelling binnen gekregen! :) Volgende maand dus meteen de hamburgers mee bestellen om te proberen!

Dat is dan uitstekend gelukt!

Ook netjes dat de hamburger niet krimpt tijdens het bakken

Heb niet alles gelezen maar komen er nog andere dingen?

Ben al lang op zoek naar organisch voedsel en kokosolie en dat soort dingen..

Hoeveel eiwit zit er in 1 hamburger? Staat niet op de site.

Terug
Naar boven