- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb niet alles gelezen maar komen er nog andere dingen?
Ben al lang op zoek naar organisch voedsel en kokosolie en dat soort dingen..
`Hoeveel eiwit zit er in 1 hamburger? Staat niet op de site.
Als ik 'natty' bij mijn bestelling krijg of alleen voor 1 avond ga ik hier zeker bestellen (ben geen vleeseter namelijk).![]()
2kg kip gezout en 2kg kip ongezout besteld, eerste bestelling bij jullie, ben benieuwd!
Was het namelijk strontbeu om 1,5kg kip in de pan te gooien en daar uiteindelijk maar 1kg aan over te houden.
.
. Kip zal wel altijd vocht verliezen tijdens de bereiden, maar bij ons weet je exact hoeveel dit is (12%). Daardoor zijn de macro's dan ook meteen duidelijk die je binnen krijgt.He net eind vorige week de bestelling binnen gekregen!Volgende maand dus meteen de hamburgers mee bestellen om te proberen!
super!Dat is dan uitstekend gelukt!
Ook netjes dat de hamburger niet krimpt tijdens het bakken

Zojuist mijn eerste bestelling gedaan. Mijn vrouw is zwanger en vindt alles stinken momenteel, kip grillen is dus lastig. 4kg gekookte kipblokjes dus, scheelt weer bereiding.![]()
.Er staan een boel mooie nieuwe producten in de wachtrij! Houdt ons zeker in de gaten want deze zijn bijna allemaal organisch, ofwel geen e-nummers, smaakversterkers, water of vet ingespoten.

Even een vraag over die burgers:
Wat rechtvaardigd de prijs van de burgers(9.25eur kilo) tov zelfgemaakt uit mager rundergehakt (5eur kilo)spul?
. Alle hamburger prijzen in Nederlandse supermarkten zijn rond de 9euro per kg. Dit komt door de kruidenmix die is gebruikt, er een vezelbinding inzit zodat de hamburger bij elkaar blijft en dus geen rauw product is. Daarnaast zijn de hamburgers in de supermarkt rond de 15% vet, deze hamburger is daarom uniek, maar nog steeds de normale prijs. Zelf maken kan, veel werk, en mager rundergehakt in supermarkten is al 15%, Ik weet zeker als je het proeft dat je overtuigd bent
.
. Keep it up zou ik zeggen. Denk dat je "nog" meer tevreden klanten gaat krijgen (Y)
komt goed!We kunnen het wel leveren, omdat een leverancier van onze fabriek die de kip hallal snijdt/slacht nog bezig is met het verkrijgen van het certificaat kunnen wij echter nog geen certificaat overleggen. Dit is ook de reden waarom wij hallal kip nog niet hebben aangeboden officieel op onze website. Als je in de opmerking zet dat je de hallal versie wil bij je bestelling kunnen wij deze alvast vrijgeven voor de gene die dit willen. We hebben deze in licht gezout en naturel. Er is geen verschil in het product zelf, alleen hetgeen waar hallal voor staat.

Vanavond komen er twee foto's online op de website van de hamburger en z.s.m. details zoals de macro's / exacte ingrediënten.
Ben hier wel benieuwd naar, supermarkt burgers zijn altijd k*t
Je kan het ook doen zoals ik obee, ik maak altijd zelf hamburgers van musclemeat biefstuk, gewoon gehakt van maken, dan doe je er 1 ei bij, maak je er balletjes van en druk je ze plat. paar min in de pan en bonepetiet
. Het is meer voor de show! Voor de mensen die het inmiddels al in huis hebben zijn wij natuurlijk super benieuwd wat jullie ermee maken (foto's) en ervan vinden!! Mad respect als jij dat kunt regelen ik weet zeker dat je meer klanten zult krijgen
Ik ben het zat elke week 1kg kipfilet te bereiden,snijden etc
Ben hier wel benieuwd naar, supermarkt burgers zijn altijd k*t
Je kan het ook doen zoals ik obee, ik maak altijd zelf hamburgers van musclemeat biefstuk, gewoon gehakt van maken, dan doe je er 1 ei bij, maak je er balletjes van en druk je ze plat. paar min in de pan en bonepetiet
. Binnenkort komt er een recepten pagina op musclemeat.nl. Zou je dit dan willen plaatsen met wat foto's? Zou echt super zijn. Geen verplichting uiteraard
.