XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
was goed lekker man, heb ff pakje gezouten genomen als eerste, keurig. Bestelling was ook helemaal in orde.

kook altijd m'n rijst van te voren, dus wat ik nu in de pan had;
100gr rijst (ongekookt gewogen)
200gr kip muscle meat
1 teentje knoflook
eetlepel sambal oelek
beetje woksaus

niceeeeeeeee

Zeker nice. 51,8gr eiwitten binnen, hoppaa :) tikt lekker aan.

Alle bestellingen bij jullie worden geleverd per 200gram toch?
En zakken waarin het gevroren blijft voor 48uur? Zijn die zakken ook te hergebruiken (woon op 2 plekken)

Dan binnenkort ff nieuwe koel/vries combi bestellen en bij jullie wat halen

Vandaag mijn eerste broodjes kip met sambal bij me ben benieuwd!

Alle bestellingen bij jullie worden geleverd per 200gram toch?
En zakken waarin het gevroren blijft voor 48uur? Zijn die zakken ook te hergebruiken (woon op 2 plekken)

Dan binnenkort ff nieuwe koel/vries combi bestellen en bij jullie wat halen

Alle producten zijn verpakt per 200gr, behalve de hamburgers (150gr). Je kan inderdaad onze zendmethode hergebruiken om het vlees zelf nog te vervoeren :).

Vandaag mijn eerste broodjes kip met sambal bij me ben benieuwd!

Mooi :meal: !

Als ik bijvoorbeeld 200 gram kip roerbak, blijft er dan gewoon 200 gram kip over of verliest het nog wel wat vocht?

Als ik bijvoorbeeld 200 gram kip roerbak, blijft er dan gewoon 200 gram kip over of verliest het nog wel wat vocht?

Je kan het volgende voorstellen. Kip bestaat voor 75% uit vocht. Tijdens ons kookproces, verliest de kippenborst 12% vocht. Deze 12% verlies met de techniek die de machine gebruikt zorgt het ervoor dat het zo mals blijft en direct eetbaar is.

Hierna kan er altijd nog vocht eruit gehaald worden. Bijvoorbeeld als je vervolgens de kip op hoog vuur extra gaat bakken, of veel minuten op 1000watt in de magnetron laat dan zal de kip altijd vocht verliezen. Wat zeer af te raden is want dan gaat de malsheid weg.

De kunst is om het niet extreem op te laten warmen, door bijvoorbeeld als laatste stap bij de rest van je maaltijd in de pan te gooien, zodat de omgeving het omwarmd en niet direct de pan. Proef hoe mals het koud was, en kijk of dit nog steeds zo is als het warm gemaakt is, dan weet je of je te ver bent gegaan of niet!

Hoeveel vocht er ook verloren wordt nog na, per zakje van 200gr krijg je deze macro's binnen.

Energie: 228kcal
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 51,8 gram
Vet: 2,0 gram

Laatst bewerkt:
Bedankt voor uitleg, klinkt goed :)

Maandag maar eens gaan proberen

Zoals Scoobz0r weet stond ik eerst wat sceptisch tegenover de kip, omdat ik gebakken kip gewend was die een andere structuur heeft. Maar ben nu toch helemaal overtuigd geraakt van de gekookte blokjes eigenlijk. Er zijn zoveel voordelen aan dat ik eigenlijk niets anders meer hoef.

Feit dat het vers blijft omdat alles ingevroren en in de juiste maat verpakt is, het niet meer hoeven bakken en dus ook geen zorgen maken over vetstoffen, gaarheid of te droge kip, en je kan er makkelijk een vleessla van maken om te smeren. Enorm handig voor de BB gewoon.

Bedankt voor uitleg, klinkt goed :)

Maandag maar eens gaan proberen

Geen probleem, alle vragen welkom! Alvast bedankt voor je bestelling :).

Zoals Scoobz0r weet stond ik eerst wat sceptisch tegenover de kip, omdat ik gebakken kip gewend was die een andere structuur heeft. Maar ben nu toch helemaal overtuigd geraakt van de gekookte blokjes eigenlijk. Er zijn zoveel voordelen aan dat ik eigenlijk niets anders meer hoef.

Feit dat het vers blijft omdat alles ingevroren en in de juiste maat verpakt is, het niet meer hoeven bakken en dus ook geen zorgen maken over vetstoffen, gaarheid of te droge kip, en je kan er makkelijk een vleessla van maken om te smeren. Enorm handig voor de BB gewoon.

Super :)!! De gekookte kipblokjes zijn zeker een hit en krijgen wij krijgen niks anders dan positieve feedback erover! Daarom kan ik alvast het eerst volgende product bekent maken die vanaf volgende week verkrijgbaar zal zijn: Biologische gekookte kipblokjes die zeer scherp geprijsd zullen zijn t.o.v. ongekookte biologische kipfilet. Het zal in de loop van de komende dagen op de site staan!

Biologische gekookte kipblokjes die zeer scherp geprijsd zullen zijn t.o.v. ongekookte biologische kipfilet. Het zal in de loop van de komende dagen op de site staan!

hooray.jpg

Nice, mijn voorraad Paard & Koe is bijna op - en zal volgende week eens even flink de vriezer vullen denk ik zo!

Heerlijk die kip man! Je hebt er een klant bij Scoob. :thumbup:

Vandaag weer heerlijk musclemeat kip op mijn brood.
2 sneetjes donker volkoren brood met 100gram kipfilet in de broodjes grill is een super lekkere sandwich.
En nog goedkoper als gesneden kipfilet in de supermarkt

Hmm ik wil net mijn eerste bestelling doen.
Geeft ie dit aan:
Minimaal te bestellen aantal voor dit product is Vloeibaar ei eiwit (30 eieren).

De bestelling bestaat uit 6kg vlees en 1 kg eiwit.

Ik wil dit graag voor 15:00u besteld hebben aangezien ik morgen heel de dag thuis ben.

Edit: het is gelukt. Ik moest echt eerst het vlees minimaal 4kg in de winkelwagen hebben, voordat ik het eiwit kon toevoegen.

Edit 2: Toch kan ik dan niet afrekenen.

Laatst bewerkt:
Hmm ik wil net mijn eerste bestelling doen.
Geeft ie dit aan:
Minimaal te bestellen aantal voor dit product is Vloeibaar ei eiwit (30 eieren).

De bestelling bestaat uit 6kg vlees en 1 kg eiwit.

Ik wil dit graag voor 15:00u besteld hebben aangezien ik morgen heel de dag thuis ben.

Hey allo allo,

Ik zie waar het in zit. Je hebt het eiwit toegevoegd via de producten pagina. Deze gaan alleen per 8.

Wanneer je minder dan 8 wil, dus in dit geval 1, dan zul je eerst minimaal 4kg vlees moeten toevoegen. Ga vervolgens naar je winkelmandje en voeg daar het ei eiwit toe als samples. Dit sample getal kan je bij ei eiwit op elk getal zetten en zo toevoegen.

Nog een tip: als je een keer niet thuis bent en wilt bestellen, dan kan je voor pakje gemak kiezen. Daardoor kan je het bijvoorbeeld om 20:00 zelfs nog ophalen bij een AH.

En alvast bedankt voor je bestelling :)!

4kg gekookte kip
1kg gezoute kip
1kg rund
1kg paard
1x eiwit

Bestelling is geplaatst.
Nu kan ik me beter op een voedingsschema richting als beginneling ;)

Laatst bewerkt:
Scoobi,

Zaken gaan goed zie ik.?
Je hebt er straks een nieuwe vaste klant bij :)

Mag ik vragen wat de voedingswaarde zijn van de hamburger.?
En misschien een idee om tartaar te gaan verkopen.?

Gat in de markt joh dit..

Succes :)

Hoe kunnen jullie trouwens zulke kwaliteit voor zo'n lage prijs verkopen? :o

AH is 20.00 per kg bij kogelbiefstuk, en was laatst op tv dat dit vaak nog gewone biefstuk is ook :p

Ik stond versteld van dit concept..
Zo handig en goed over nagedacht.
Uiteraard na de AC ga ik ook bij jullie bestellen, want dan heb ik weer ruimte in mijn vriezer ;-).. Eerst alle vis opeten.

Ik ga ook maar eens mijn eerste bestelling doen. Ben erg benieuwd naar de smaak t.o.v. het vlees wat ik normaal bij de slager haal.

Precies wat wij zat waren en zo op het idee kwamen :thumbs:

Daar spreek ik je niet in tegen! Dat is dan ook meteen de reden geweest dat we het zelf zijn gaan ontwikkelen i.p.v. een hamburger van een fabrikant over te nemen met alle zooi erin.

Haha wát vet :D. Binnenkort komt er een recepten pagina op musclemeat.nl. Zou je dit dan willen plaatsen met wat foto's? Zou echt super zijn. Geen verplichting uiteraard ;).

1 tip vervang dat brood

gebruik burger buns perfect voor hamburgers

Terug
Naar boven