AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Beste Muscle Meat klant,

Bedankt voor uw bestellingen.

Wij houden al onze pakketten in de gaten wanneer zij bij PostNL zijn afgeleverd. Het is ons opgevallen dat uw verzending een dag vertraging heeft. PostNL biedt een 97% garantie aan dat binnen 24uur alles wordt bezorgd. Helaas valt uw bestelling in de overige 3%. Dit heeft verder geen gevolgen voor het vlees. Onze zendmethode zorgt ervoor dat het vlees 48uur bevroren blijft.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Olivier


Team Muscle Meat

Uh oh.. hopen dat het goed bevroren blijft in dit warme weer, stel je voor dat het pakket in een warm busje blijft liggen.

Is er overigens garantie dat je gratis vervangend vlees krijgt, wanneer het ontdooid komt, na aankomst? (Tenzij je het natuurlijk dagenlang bij het post kantoor laat liggen)
 
Zo, knoop doorgehakt en ook maar besteld. De kip van de meet was prima te eten en kijk erg uit naar de biefstuk!

Top! Laat maar weten hoe de biefstuk was :). Altijd goed om te lezen.

Uh oh.. hopen dat het goed bevroren blijft in dit warme weer, stel je voor dat het pakket in een warm busje blijft liggen.

Is er overigens garantie dat je gratis vervangend vlees krijgt, wanneer het ontdooid komt, na aankomst? (Tenzij je het natuurlijk dagenlang bij het post kantoor laat liggen)

De isolatiezakken zijn enorm goed. We hebben zelfs een verzending gehad die (omdat de klant het steeds niet aannam en vergat) na 100uur pas werd opengemaakt met 24graden buiten en nog steeds ijskoud was.

48uur met deze warmte moet dus geen probleem zijn. We hebben er zelf uitvoerig mee getest voordat wij uberhaupt gingen verzenden.

Mocht het ECHT zo zijn dat je (door wat voor reden ook, maar het niet aan jou ligt) lauw/warm vlees krijgt, dan moet je ons gewoon direct bellen/mailen en komen we tot een passende oplossing.

Ik heb even navraag voor je gedaan en het pakket ligt bij het sorteercentrum in Utrecht nu, dus je ontvangt het morgen.
 
Laatst bewerkt:
Te gek Scoob, dat bedrijf van je. Wat dat betreft heb je een gat in de markt gevonden! Zeker in deze tijd van crisis worden ondernemers steeds inventiever.

============================================================================================================

De prijzen van het vlees zijn zeer scherp geprijsd. Geweldig voor de sportende vleeseter natuurlijk maar ik vraag me wel af hoe lang je dat kan volhouden.
Ik schat in dat je klantenbestand momenteel uit enkele honderden klanten bestaat.
Aangezien je de enige vleesonline aanbieder bent kan je in de nabije toekomst een flinke groei verwachten, ook naar het buitenland. Op zich geweldig maar om aan de vraag te kunnen blijven voldoen zal je personeel in dienst moeten nemen, of de werkzaamheden laten uitbesteden. Dit met als gevolg natuurlijk een flinke toename in de personeelskosten, overheadkosten, energiekosten etc.
Tel daarbij ook nog de eventuele stijgende inkoopprijzen.

============================================================================================================

Ik ben bang dat je dan met de huidige marges op de lange termijn niet rendabel kan werken, en ondanks een toenemende vraag vanzelf wel in de negatieve eindcijfers komt.
Vanuit de praktijk heb ik al heel wat veelbelovende startende ondernemers 'over de kop' zien gaan met als eindresultaat een hoop schulden, relatieproblemen en zelfs zelfmoorden.

=============================================================================================================

Ik hoop echter dat ik ongelijk heb en dat we nog jaren van musclemeat kunnen eten:D.
Draai je al break-even op dit moment, of is er nu al sprake van enige winstcijfers?
Wie doet trouwens je boekhouding? Zelf of besteed je dat uit?
Blijf wie je bent Scoob, op dit moment wek je heel veel vertrouwen omdat je graag zo transparant mogelijk wil werken. Consumenten waarderen dit erg, en zullen dat ook blijven doen zolang je naar hun behoeftes zal blijven luisteren. Krijg geen hoogmoed, ook niet als de bergen tot in de hemel lijken te rijzen.

=============================================================================================================

Wat ik wel mis in je aanbod is het meer diervriendelijkere biologische vlees. Steeds meer consumenten worden kritisch en zijn bereid ietsje meer te betalen als jij kan garanderen dat de dieren een gelukkig leven hebben gehad. Misschien komt dat nog in de toekomst? Vergis je niet, ook onder krachtsporters is hier vraag naar.
Ik neem aan dat je zelf ook van dieren houdt, en dat je hun welzijn niet achteloos naast je neerlegt? ;)

=============================================================================================================

Er schiet me nog wat te binnen. Misschien eens leuk om de mensen van dit forum uit te nodigen eens een kijkje op je bedrijf te laten nemen. Zien ze zelf hoe alles in zijn werk gaat en krijgen ze voor zover dat al niet zo was een nog positiever beeld. :)
 
Ik heb nog 3kg in de vriezer liggen, ben er zuinig mee en gebruik het echt als noodrantsoen haha. Binnenkort ff een uitgebreidere review ;)
 
Goed om te zien dat er een topic is! Ik heb twee weken een paar kilo kipblokjes besteld en ben er erg tevreden over. Ik eet ze eigenlijk altijd koud (komt me goed uit in een low carb dieet). Wat gemengde sla met een beetje dressing en een zakje kip: heerlijk. Service goed, product goed, prijs goed. Ga de volgende keer naast wat kip ook wat biefstuk proberen, ben namelijk best benieuwd.
 
Binnenkort maar even flinke bestelling plaatsen!
Jullie gaan mij dan sowieso de basis leveren van me voeding in aanloop naar de Flex Cup :D
 
Haal al mijn vlees bij de lidl (Tonijn, Kip, extra mager rundergehakt en kipkrokantschnitzels). Allemaal vers en scherp geprijsd. Enige wat nog ontbreekt is Biefstuk:).

Zal morgen 4kg Paardenbiefstuk bestellen. Review zie je wel verschijnen;).
 
Te gek Scoob, dat bedrijf van je. Wat dat betreft heb je een gat in de markt gevonden! Zeker in deze tijd van crisis worden ondernemers steeds inventiever.

Draai je al break-even op dit moment, of is er nu al sprake van enige winstcijfers?
Wie doet trouwens je boekhouding? Zelf of besteed je dat uit?
Blijf wie je bent Scoob, op dit moment wek je heel veel vertrouwen omdat je graag zo transparant mogelijk wil werken. Consumenten waarderen dit erg, en zullen dat ook blijven doen zolang je naar hun behoeftes zal blijven luisteren. Krijg geen hoogmoed, ook niet als de bergen tot in de hemel lijken te rijzen.

Er schiet me nog wat te binnen. Misschien eens leuk om de mensen van dit forum uit te nodigen eens een kijkje op je bedrijf te laten nemen. Zien ze zelf hoe alles in zijn werk gaat en krijgen ze voor zover dat al niet zo was een nog positiever beeld. :)
Stiekem geobsedeerd door Scoobzor?
 
Komt het vloeibare ei-eiwit spoedig weer op voorraad?
 
Te gek Scoob, dat bedrijf van je. Wat dat betreft heb je een gat in de markt gevonden! Zeker in deze tijd van crisis worden ondernemers steeds inventiever.

============================================================================================================

De prijzen van het vlees zijn zeer scherp geprijsd. Geweldig voor de sportende vleeseter natuurlijk maar ik vraag me wel af hoe lang je dat kan volhouden.
Ik schat in dat je klantenbestand momenteel uit enkele honderden klanten bestaat.
Aangezien je de enige vleesonline aanbieder bent kan je in de nabije toekomst een flinke groei verwachten, ook naar het buitenland. Op zich geweldig maar om aan de vraag te kunnen blijven voldoen zal je personeel in dienst moeten nemen, of de werkzaamheden laten uitbesteden. Dit met als gevolg natuurlijk een flinke toename in de personeelskosten, overheadkosten, energiekosten etc.
Tel daarbij ook nog de eventuele stijgende inkoopprijzen.

============================================================================================================

Ik ben bang dat je dan met de huidige marges op de lange termijn niet rendabel kan werken, en ondanks een toenemende vraag vanzelf wel in de negatieve eindcijfers komt.
Vanuit de praktijk heb ik al heel wat veelbelovende startende ondernemers 'over de kop' zien gaan met als eindresultaat een hoop schulden, relatieproblemen en zelfs zelfmoorden.

=============================================================================================================

Ik hoop echter dat ik ongelijk heb en dat we nog jaren van musclemeat kunnen eten:D.
Draai je al break-even op dit moment, of is er nu al sprake van enige winstcijfers?
Wie doet trouwens je boekhouding? Zelf of besteed je dat uit?
Blijf wie je bent Scoob, op dit moment wek je heel veel vertrouwen omdat je graag zo transparant mogelijk wil werken. Consumenten waarderen dit erg, en zullen dat ook blijven doen zolang je naar hun behoeftes zal blijven luisteren. Krijg geen hoogmoed, ook niet als de bergen tot in de hemel lijken te rijzen.

=============================================================================================================

Wat ik wel mis in je aanbod is het meer diervriendelijkere biologische vlees. Steeds meer consumenten worden kritisch en zijn bereid ietsje meer te betalen als jij kan garanderen dat de dieren een gelukkig leven hebben gehad. Misschien komt dat nog in de toekomst? Vergis je niet, ook onder krachtsporters is hier vraag naar.
Ik neem aan dat je zelf ook van dieren houdt, en dat je hun welzijn niet achteloos naast je neerlegt? ;)

=============================================================================================================
Te gek Scoob, dat bedrijf van je. Wat dat betreft heb je een gat in de markt gevonden! Zeker in deze tijd van crisis worden ondernemers steeds inventiever.

Dankje! Leuk om te lezen :D.

De prijzen van het vlees zijn zeer scherp geprijsd. Geweldig voor de sportende vleeseter natuurlijk maar ik vraag me wel af hoe lang je dat kan volhouden.

Ik schat in dat je klantenbestand momenteel uit enkele honderden klanten bestaat.


We zullen erg groot moeten worden, net zoals de andere boardsponsors door de lage marges. Maar het gaat erg leuk, vooral omdat we pas vier maanden verzenden en heel veel positieve feedback krijgen. Bovendien houden wij allen prijzen scherp in de gaten en proberen alles in te kopen voor een zo scherp mogelijke prijs, om ook aantrekkelijk voor onze klanten te blijven.

Ik ben bang dat je dan met de huidige marges op de lange termijn niet rendabel kan werken, en ondanks een toenemende vraag vanzelf wel in de negatieve eindcijfers komt.

Vanuit de praktijk heb ik al heel wat veelbelovende startende ondernemers 'over de kop' zien gaan met als eindresultaat een hoop schulden, relatieproblemen en zelfs zelfmoorden.


Wij zijn ons zeer bewust van de veelbelovende starters die het uiteindelijk toch niet hebben gehaald. Om niet dezelfde fout te maken hebben wij een andere strategie in elkaar gezet voor Muscle Meat dan de meeste starters hebben gebruikt. Wij beginnen klein en zullen alles stap voor stap doen, om zo de kosten zo klein mogelijk te houden. Onze groei zal dan ook afhankelijk zijn van het succes dat wij hebben. Onze nieuwe stappen zullen ook altijd goed doordacht zijn, want niemand wilt dat zijn onderneming faalt. Wij vinden ook heel belangrijk dat alles eerst wordt overlegd voordat een investering wordt gemaakt. Hierdoor weten wij zeker dat wij altijd onze klanten van de best mogelijke service kunnen voorzien.

Er schiet me nog wat te binnen. Misschien eens leuk om de mensen van dit forum uit te nodigen eens een kijkje op je bedrijf te laten nemen. Zien ze zelf hoe alles in zijn werk gaat en krijgen ze voor zover dat al niet zo was een nog positiever beeld. :

Dat zou iets voor in de toekomst kunnen zijn, maar voor nu nog niet. Onze opslag en verzendlocatie zijn momenteel nog geheim, omdat het nu eenmaal diefstal gevoelig is wanneer je met deze hoeveelheden van producten werkt en omdat wij nog klein zijn ook ons idee niet te makkelijk een mogelijke concurrentie willen weggeven.

Wat ik wel mis in je aanbod is het meer diervriendelijkere biologische vlees. Steeds meer consumenten worden kritisch en zijn bereid ietsje meer te betalen als jij kan garanderen dat de dieren een gelukkig leven hebben gehad. Misschien komt dat nog in de toekomst? Vergis je niet, ook onder krachtsporters is hier vraag naar.

Ik neem aan dat je zelf ook van dieren houdt, en dat je hun welzijn niet achteloos naast je neerlegt? ;)



We moeten elk nieuw product van begin af aan uitzoeken en uittesten. Omdat we met een doelgroep te maken hebben die graag zijn voedsel zo neutraal mogelijk zonder enige toevoegingen en voor een scherpe prijs wil krijgen, hebben we besloten biologische producten nog even op zich te laten wachten. We hebben hier zeker over gesproken en het gaat er uiteindelijk wel komen. Om een voorbeeld te geven is biologische kip een stuk taaier. We moeten uitgebreid gaan testen of de kipblokjes nog wel zo lekker mals en dus eetbaar zijn als zij nu zijn.


Draai je al break-even op dit moment, of is er nu al sprake van enige winstcijfers?

Wie doet trouwens je boekhouding? Zelf of besteed je dat uit?

Blijf wie je bent Scoob, op dit moment wek je heel veel vertrouwen omdat je graag zo transparant mogelijk wil werken. Consumenten waarderen dit erg, en zullen dat ook blijven doen zolang je naar hun behoeftes zal blijven luisteren. Krijg geen hoogmoed, ook niet als de bergen tot in de hemel lijken te rijzen.


Momenteel draaien wij nog break-even, want als startend bedrijf erg goed is. Ook houden wij onze boekhouding in eigen hand, en dat is nog goed te overzien.

Wij vinden het ook erg belangrijk om eerlijk te zijn over ons product. Voor vragen van onze klanten staan wij altijd open en tenslotte brengen onze klanten ons weer op nieuwe ideeën voor producten!


Ik heb nog 3kg in de vriezer liggen, ben er zuinig mee en gebruik het echt als noodrantsoen haha. Binnenkort ff een uitgebreidere review ;)

Leuk! Alle reviews zijn welkom, vooral in het begin zodat andere de meningen zien en wij er weer van kunnen leren als er iets minder ging of juist erg goed.

Goed om te zien dat er een topic is! Ik heb twee weken een paar kilo kipblokjes besteld en ben er erg tevreden over. Ik eet ze eigenlijk altijd koud (komt me goed uit in een low carb dieet). Wat gemengde sla met een beetje dressing en een zakje kip: heerlijk. Service goed, product goed, prijs goed. Ga de volgende keer naast wat kip ook wat biefstuk proberen, ben namelijk best benieuwd.

Wauw! Superrr :D. Ik denk dat de biefstuk je zeker gaat bevallen!


Binnenkort maar even flinke bestelling plaatsen!
Jullie gaan mij dan sowieso de basis leveren van me voeding in aanloop naar de Flex Cup :D

Wij staan met een stand op de flex cup! Kom zeker even langs als je ons ziet!! Ik zal binnenkort even een post maken dat wij officieel sponsor zijn van de Flex cup! Hierbij alvast de heads-up ;).

Komt het vloeibare ei-eiwit spoedig weer op voorraad?

Jazeker! Deze vrijdag 26 juli wordt het bij ons geleverd. Vanaf 16:00 is het weer te bestellen.
 
in!

eet 4 keer per week kip normaal en de prijs die ik hier zie is al stuk goedkoper inderdaad dan bij de AH (waar je het vaak nog moet snijden etc etc)

heb wel nog een vraag:
als ik nasi maak met gebakken kipstukjes marineer ik die meestal, kun je gekookte kipstukjes nog marineren? ben niet zon geweldige kok dus heb daar niet zoveel verstand van. ik ga er ook vanuit dat je ze niet meer hoeft te bakken maar gewoon ontdooit mee op kan warmen met de groenten/rijst enz?
 
in!

eet 4 keer per week kip normaal en de prijs die ik hier zie is al stuk goedkoper inderdaad dan bij de AH (waar je het vaak nog moet snijden etc etc)

heb wel nog een vraag:
als ik nasi maak met gebakken kipstukjes marineer ik die meestal, kun je gekookte kipstukjes nog marineren? ben niet zon geweldige kok dus heb daar niet zoveel verstand van. ik ga er ook vanuit dat je ze niet meer hoeft te bakken maar gewoon ontdooit mee op kan warmen met de groenten/rijst enz?

Momenteel heb ik alleen nog ervaring met het kruiden van kipblokjes, dus je stelt een erg goede vraag. De kipblokjes hoeven inderdaad alleen maar opgewarmd te worden, dus bakken hoeft niet meer.

In het onderstaande topic hebben een aantal mensen het al over leuke variatie tips voor onze kipblokjes, misschien haal je daar iets uit wat bij je in de smaak valt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gekookte-kipfilet-lekker-maken-344472/

Binnenkort zullen er ook op onze website bereidingstips komen te staan voor onze verschillende producten.
 
In hoeveel stuks wordt de biefstuk verzonden?

1x 1kg
4x 250gr?
 
Momenteel heb ik alleen nog ervaring met het kruiden van kipblokjes, dus je stelt een erg goede vraag. De kipblokjes hoeven inderdaad alleen maar opgewarmd te worden, dus bakken hoeft niet meer.

In het onderstaande topic hebben een aantal mensen het al over leuke variatie tips voor onze kipblokjes, misschien haal je daar iets uit wat bij je in de smaak valt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gekookte-kipfilet-lekker-maken-344472/

Binnenkort zullen er ook op onze website bereidingstips komen te staan voor onze verschillende producten.

ik ga het in de gaten houden voor wat kruiden e.d. betreft. tnx voor de info! binnenkort een keer proberen :)
 
Stiekem geobsedeerd door Scoobzor?

Pfff nou overdrijf je wel hoor. Vind het alleen super knap dat zo'n ontzettend lang mens zo'n prestatie weet neer te zetten. Voor lange dunne mensen duurt het veel langer om gespierd te worden in het algemeen.

Hij heeft er veel harder voor moeten werken dan menige krachtpatser hier. Petje af dus. Wat me altijd wel opvalt bij hele lange bodybuilders zijn die smalle onderarmen en polsen vergeleken met hun bovenarmen hahaha. Kan je weinig aan doen, het lot is zo ;)
 
Is het overigens misschien een idee om lamsvlees aan het assortiment toe te voegen? Misschien wat minder traditioneel BB voedsel, maar koop ik nu ook altijd in bulk bij de turk in. Altijd lekker als je beetje kan variëren ipv. elke dag biefstuk of kip :p
 
In hoeveel stuks wordt de biefstuk verzonden?

1x 1kg
4x 250gr?

Alle vleesproducten die wij nu hebben verkopen wij in een vacuüm verpakking en ingevroren per 200 gram. Voorbeeld:

2u4suat.jpg


Pfff nou overdrijf je wel hoor. Vind het alleen super knap dat zo'n ontzettend lang mens zo'n prestatie weet neer te zetten. Voor lange dunne mensen duurt het veel langer om gespierd te worden in het algemeen.

Hij heeft er veel harder voor moeten werken dan menige krachtpatser hier. Petje af dus. Wat me altijd wel opvalt bij hele lange bodybuilders zijn die smalle onderarmen en polsen vergeleken met hun bovenarmen hahaha. Kan je weinig aan doen, het lot is zo ;)

<--- King ecto ;p

Is het overigens misschien een idee om lamsvlees aan het assortiment toe te voegen? Misschien wat minder traditioneel BB voedsel, maar koop ik nu ook altijd in bulk bij de turk in. Altijd lekker als je beetje kan variëren ipv. elke dag biefstuk of kip :p

Thnx, ik neem je tip mee!
 
Laatst bewerkt:
Ga vrijdag bestellen! :-) ben ook benieuwd naar de rundergehakt.
 
Back
Naar boven