AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Misschien een domme vraag, ben bezig met nieuwe voedingsschema en wil binnenkort een bestelling doen maar 200gr kip van MM is eigenlijk meer dan 200gr toch?
Een idee hoe ik dat verwerk in mijn voedingsschema?

200gr die je normaal in de pan gooit word wat minder door vochtverlies, bij het koken word hiermee rekening gehouden staat op de website.. dus je krijgt daadwerkelijk ook 200gr.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een domme vraag, ben bezig met nieuwe voedingsschema en wil binnenkort een bestelling doen maar 200gr kip van MM is eigenlijk meer dan 200gr toch?
Een idee hoe ik dat verwerk in mijn voedingsschema?

Nee zeker geen stomme vraag! Gemiddeld is er 227gr kippenborst (ongekookt) nodig om een zakje van 200gr gekookte kipblokjes te maken. V. Dus als je 227 invult zit je goed.

Laatst bewerkt:
Wij staan met een stand op de flex cup! Kom zeker even langs als je ons ziet!! Ik zal binnenkort even een post maken dat wij officieel sponsor zijn van de Flex cup! Hierbij alvast de heads-up ;).

Dan kom ik sowieso even langs ja! :D
Hoop dat ik ook beetje hoge ogen kan gaan gooien op dat podium, afwachten maar allemaal ;)
Maar met jullie vlees als basis, moet cutten de komende periode toch wel goed gaan komen!

dit ziet er goed uit, wat zijn de verzendkosten eigelijk? kan het zo even niet vinden.

Ik maak morgen of zaterdag een foto van 4kg. Deze foto moet eigenlijk ook nog gemaakt worden voor de site zodat mensen zien dat 4kg echt niet veel is qua ruimte omdat alles gevacumeerd is en je het als legoblokjes kan opstapelen.
Ik zal je even helpen ;)

2weeydl.jpg

Bestelling is er uit: 4kg kip en 1 kg paard. Nu hopen dat het morgen aankomt :-)

jammer dat dat ei-eiwit is uitverkocht zodra die weer voorradig is ga ik zeker een bestelling wagen! :)

ja die had ik ook wel willen hebben, volgende keer beter :-)

Hoppa, weer 10kg kip en 2kg biefstuk bestelt :)

Hoeveel procent vet gaan die beefburgers bevatten?

Hoe zit het met antibiotica in jullie kip?

No even een vraag van praktische aard. Ik ben nog niet zo erg lang met deze sport bezig. Ik heb een drukke kantoorbaan, maar het eten is wel eens lastig. Een paar bammetjes tussen de bedrijven door gaat nog wel maar om nu bijv 200 gram kipfilet of biefstuk achter mijn bureau te gaan zitten kanen is wel lastig. Naast dat je door collega's wordt bekeken alsof je meer aan het eten bent als aan het werken, is het gewoon lastig tijd te vinden om fatsoenlijk te eten. En in de pauze van een half uur krijg je ook niet alles weg gewerkt. Voor Scoob zal dit allemaal geen probleem zijn want die is eigen baas hahaha!

Hoe doen jullie dat vraag ik me dan af?

No even een vraag van praktische aard. Ik ben nog niet zo erg lang met deze sport bezig. Ik heb een drukke kantoorbaan, maar het eten is wel eens lastig. Een paar bammetjes tussen de bedrijven door gaat nog wel maar om nu bijv 200 gram kipfilet of biefstuk achter mijn bureau te gaan zitten kanen is wel lastig. Naast dat je door collega's wordt bekeken alsof je meer aan het eten bent als aan het werken, is het gewoon lastig tijd te vinden om fatsoenlijk te eten. En in de pauze van een half uur krijg je ook niet alles weg gewerkt. Voor Scoob zal dit allemaal geen probleem zijn want die is eigen baas hahaha!

Je kunt gewoon achter je bureau gaan schransen hoor. Ik zou compleet schijt hebben aan je collega's, het zijn immers figuren die er niets vanaf weten en het toch niet begrijpen. Je kunt toch wel duidelijk laten merken dat je hard genoeg werkt en je deadlines haalt?

Zit op school dus heb dat probleem niet. Als je werkt heb je wel wat minder tijd om te eten, maar neem anders kleinere porties. Het eten van 200 gr kip duurt net zo lang als het eten van 2 boterhammen.

• Topic Starter Topic Starter
Bestelling is er uit: 4kg kip en 1 kg paard. Nu hopen dat het morgen aankomt :-)

Dat komt vast goed :). We hebben extra koeling (droog ijs!) bij de pakketten gedaan dus als er iets mis gaat is het pakket maandag nog steeds goed.

jammer dat dat ei-eiwit is uitverkocht zodra die weer voorradig is ga ik zeker een bestelling wagen! :)

ja die had ik ook wel willen hebben, volgende keer beter :-)

Ei eiwit pakken zijn weer beschikbaar!!

Hoppa, weer 10kg kip en 2kg biefstuk bestelt :)

Nice :cool:

Hoeveel procent vet gaan die beefburgers bevatten?

Onder de 15% vet wordt als mager gehakt beschouwd. Die van ons wordt 10%.

Hoe zit het met antibiotica in jullie kip?

De kipfilet die wij gebruiken is vergelijkbaar met die je bij de AH vindt. Onze kip komt uit Nederland en alles gaat dan ook via de Nederlandse wetgeving. Alleen bij biologisch kippen wordt nooit anti-biotica gegeven. Bij andere kippen en dieren werkt het als volgt:
Er wordt niet preventief anti-biotica gegeven, maar als het aan varkens, kippen, kalkoenen of runderen gegeven wordt is het om infecties te voorkomen en te bestrijden. Na gebruik van antibiotica geldt een wachttijd waarbinnen er geen dieren of producten van de behandelde dieren voor de slacht of consumptie worden aangeboden. Na deze wachttijd zijn er praktisch geen resten antibiotica meer te vinden in vlees.

Ik kom hier nog even op terug vanavond rond 21:00!

Laatst bewerkt:
Bestelling binnen en alles past mooi in de ijskast!
Kip als eerste geprobeerd en het smaakt erg lekker!
Ben nu nog meer benieuwd naar paardenbiefstuk en rundbiefstuk!

Ik ben ook erg benieuwd naar jullie nieuwe producten!

Mijn pa is wat dit soort dingen erg wantrouwig maar die is nu ook overstag gegaan en hij is een fan van burgers dus wie weet!

Terug
Naar boven