Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Goed bezig met je bedrijf Scoobz!.

Zelf eet ik in principe alleen drie-sterren biologisch vlees (rund en kip). Las al iets over de kip, maar ik denk dat het hem voor mij niet gaat worden... Wel goed te zien dat je je zaak hebt lopen en boardsponsor bent!

Net mijn pakket mogen ontvangen, gister besteld dus mooi optijd. Ik wist even niet zeker of het allemaal goed ging omdat ik geen track & trace had ontvangen maar dat terzijde.

Na openen van het pakket zag het er allemaal goed verpakt uit zoals ook in de OP fotos staat aangegeven. De icepacks waren toch al redelijk aan het ontdooien en sommige verpakkingen ook al maar alles was nog gewoon koelkast koud dus is prima verlopen, ik denk wel dat het vlees de zending niet had overleefd als het een dagje later was aangekomen.

Alles even nageteld en dat klopte ook gewoon, enige jammere was dat 1 zakje kipfilet niet meer vacuum was en ik niet weet of het nu verstandiger is om dit meteen vanavond op te eten of weg te gooien? Dit pakje is ook het meest ontdooit van alle pakjes.

Over het algemeen tevreden over de levering

• Topic Starter Topic Starter
Ga vrijdag bestellen! :-) ben ook benieuwd naar de rundergehakt.

Top! Nog even wachten voor de 100% beefburgers!

Goed bezig met je bedrijf Scoobz!.

Zelf eet ik in principe alleen drie-sterren biologisch vlees (rund en kip). Las al iets over de kip, maar ik denk dat het hem voor mij niet gaat worden... Wel goed te zien dat je je zaak hebt lopen en boardsponsor bent!

:thumbs:, wie weet zien we je terug in de toekomst wanneer we meer producten hebben!

Net mijn pakket mogen ontvangen, gister besteld dus mooi optijd. Ik wist even niet zeker of het allemaal goed ging omdat ik geen track & trace had ontvangen maar dat terzijde.

Na openen van het pakket zag het er allemaal goed verpakt uit zoals ook in de OP fotos staat aangegeven. De icepacks waren toch al redelijk aan het ontdooien en sommige verpakkingen ook al maar alles was nog gewoon koelkast koud dus is prima verlopen, ik denk wel dat het vlees de zending niet had overleefd als het een dagje later was aangekomen.

Alles even nageteld en dat klopte ook gewoon, enige jammere was dat 1 zakje kipfilet niet meer vacuum was en ik niet weet of het nu verstandiger is om dit meteen vanavond op te eten of weg te gooien? Dit pakje is ook het meest ontdooit van alle pakjes.

Over het algemeen tevreden over de levering

Hey Kixat, bedankt voor de review! Ik heb je net al even gesproken, het email adres klopte niet in ons systeem. Volgende keer krijg je wel automatisch een trackentrace zoals iedereen.

Zonde dat 1 er niet vacuum was, die geven wij altijd terug aan de fabriek. Eentje kan er doorheen geglipt zijn, maar de kans is groter dat postNL met het pakket heeft lopen gooien en daardoor een zakje het heeft begeven. Verder is er niks aan de hand met dit pakje, het gaat erom dat het altijd ingevroren geweest is. Wanneer het ontdooit is en koel blijft is het maximaal nog 4 dagen te eten!

Laat maar weten hoe het eten was in de mond als je wilt ;)!

Laatst bewerkt:
Als ik vrijdag bestel en bij Appie laat afleveren, is t dan nog zaterdagmiddag daar of word t dan maandag?

Als ik vrijdag bestel en bij Appie laat afleveren, is t dan nog zaterdagmiddag daar of word t dan maandag?

Als je het vrijdag besteld dan wordt het zaterdag (97% van de gevallen) aangeboden. Het is daarom slim om op een levering van zaterdag een pakje gemak locatie idd te kiezen voor het geval je niet thuis zou zijn, want anders zou het maandag worden.. Wil je er echt zeker van zijn, dus de volle 100% en niet 97%, dan raad ik je aan het voor donderdag 15:00 te bestellen. Het pakket blijft in super conditie 48uur lang en dan weet je dus 100% zeker dat het er zaterdag gewoon ligt.

Zo, daarnet ook mijn mega pakket ontvangen van de TNT post:D

5 kilo Ongezouten kip
5 kilo Kogelbiefstuk
1 kilo Paardenbiefstuk (om te proberen, nog nooit op)

Deze 11 kilo zat super netjes verpakt met 3 koel elementen (boven, midden onder).
Toen ik het pakketje open maakte was alles steen koud en goed bevroren.
De prijs is ook echt top, gister liep ik nog in de jumbo om kogel biefstuk te halen en dat is +/- €22,- voor een kilo, bij muscle meat is dit slechts €14,-!!!

Vanavond ga ik voor het eerst paardenbiefstuk proberen. Als ik alles geproefd heb zal ik weer even een review schrijven.
Tot nog toe super tevreden:D

grtzz

Zoals beloofd, 4 kg paarden kogelbiefstuk besteld.

ordernummer : #323

Ben benieuwd.

Vloeibare eiwitten nu al sold out what tha

Zo, daarnet ook mijn mega pakket ontvangen van de TNT post:D

5 kilo Ongezouten kip
5 kilo Kogelbiefstuk
1 kilo Paardenbiefstuk (om te proberen, nog nooit op)

Deze 11 kilo zat super netjes verpakt met 3 koel elementen (boven, midden onder).
Toen ik het pakketje open maakte was alles steen koud en goed bevroren.
De prijs is ook echt top, gister liep ik nog in de jumbo om kogel biefstuk te halen en dat is +/- €22,- voor een kilo, bij muscle meat is dit slechts €14,-!!!

Vanavond ga ik voor het eerst paardenbiefstuk proberen. Als ik alles geproefd heb zal ik weer even een review schrijven.
Tot nog toe super tevreden:D

grtzz

Super! Laat maar weten idd hoe het was :cool:

Zoals beloofd, 4 kg paarden kogelbiefstuk besteld.

ordernummer : #323

Ben benieuwd.

Dit is b&f niet waar je om extra samples gaat hinten :mad:

Hehe, altijd leuk om te lezen welke bestellingen van DBB-ers zijn! Blijven doen :D.

Vloeibare eiwitten nu al sold out what tha

Morgen om 16:00 weer beschikbaar op de site!!

Gelukkig want die heb ik ook nodig :) Wanneer komen de nieuwe producten eigenlijk?

heb je ook afmetingen van het verpakte vlees? Ik heb namelijk het probleem dat de 4kg kip anders niet in de vriezer past.

De nieuwe vloeibare eiwitten zien er een stuk beter uit dan de vorige, handige verpakking. :)

Kan je die vloeibare eiwitten ook zo opdrinken? Of is dit echt niet te doen?
Heel vroeger eens geprobeerd en ik raad het niet aan. Het is ook maar 51% biologisch beschikbaar vs 91% gekookt of gebakken dus je gooit bijna de helft van het eiwit weg.

Eindelijk m'n eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd! 317 is m'n bestelnummer.

Gelukkig want die heb ik ook nodig :) Wanneer komen de nieuwe producten eigenlijk?

We willen nieuwe producten 1 voor 1 lanceren. Het eerste product zal 100% beefburgers zijn met 4 zoutloze kruiden. We zijn nog met één testfase bezig om de beste combinatie te krijgen voor de ultieme bulk burger. Nog even geduld :D.

heb je ook afmetingen van het verpakte vlees? Ik heb namelijk het probleem dat de 4kg kip anders niet in de vriezer past.

Ah, jammer dat ik dit pas lees wanneer ik net thuis ben van Muscle Meat, anders had ik even een foto voor je gemaakt! Ik heb hier nog 1kg over (omnom!) en een pakje ervan gemeten voor je

kipblokjes vaccuum afmeting
Hoogte: 2,5cm
Breedte: 6cm
Lengte: 12cm

Ik maak morgen of zaterdag een foto van 4kg. Deze foto moet eigenlijk ook nog gemaakt worden voor de site zodat mensen zien dat 4kg echt niet veel is qua ruimte omdat alles gevacumeerd is en je het als legoblokjes kan opstapelen.

De nieuwe vloeibare eiwitten zien er een stuk beter uit dan de vorige, handige verpakking. :)

Ah! Goed om te horen :). De pakken zijn nu inderdaad in de vorm van 1 liter melkpakken met een transparante zijkant waardoor je kan zien hoeveel ei je aan het gieten bent.

Kan je die vloeibare eiwitten ook zo opdrinken? Of is dit echt niet te doen?

Big T heeft inderdaad gelijk. Je kan het drinken, want het is gepasteuriseerd en dus salmonella vrij! Maar het heeft bij vele niet de voorkeur door de 51% en 91% die genoemd is en lekker is ook anders. Wel jammer, zou een mooi drankje zijn geweest voor tussendoor :D.

De lange liter pakken bedoel je?

Wij zijn van het merk Ovodor naar Cocovite veranderd. De inhoud is hetzelfde, alleen de verpakking is veranderd van een 'kubus' naar een melkpak vorm.

Eindelijk m'n eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd! 317 is m'n bestelnummer.

Van alles wat zie ik :). Leuke eerste bestelling!

Misschien een domme vraag, ben bezig met nieuwe voedingsschema en wil binnenkort een bestelling doen maar 200gr kip van MM is eigenlijk meer dan 200gr toch?
Een idee hoe ik dat verwerk in mijn voedingsschema?

Terug
Naar boven