- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
zalmburger en zalmworst?
Ik kan deze nergens vinden?! klinkt alvast interessant
Worden aankomende week geproduceerd en die week daarop bij ons geleverd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zalmburger en zalmworst?
Ik kan deze nergens vinden?! klinkt alvast interessant
Worden aankomende week geproduceerd en die week daarop bij ons geleverd!
Top! Ik bestel toch elke twee weken dus zeker eens mee bestellen dan.
Nog een opmerking: ik was mijn schema aan het berekenen en ik kwam telkens op een verschil in macro's uit. Na elk product te berekenen bleek het bij jullie 5kg oats te liggen, de totale hoeveelheid kcals klopt hier niet op de website!
Als ik kijk bij het bulk I <3 Chicken pakket betaal je 100 euro voor 12.5 kg kipfilet, terwijl je voor 5 kg kipfilet 30 euro betaald op jullie site, dus eigenlijk is de bulk duurder (8 euro/kg) dan de normale van 5 kg (5.85 euro/kg)
Misschien heb ik het mis hoor![]()
Vandaag mijn pakket weer binnen. Met de kadobon van de "chick" verkiezing!weer 5 kilo K&K kip te verorberen.
![]()
Olivier / @Scoobz0r , mijn pakket is al meer dan 6 uur vertraagd, heb jij enig idee wat er aan hand is bij PostNL?
Edit: Nu is de status veranderd naar morgen. Hele dag voor niks thuis gebleven. Grrrrr.
Je hebt denk ik de volgende som uitgevoerd:
1 gram vet levert 9 kcal
1 gram koolhydraten levert 4 kcal
1 gram eiwit levert 4 kcal
1 gram alcohol levert 7 kcal
Water, vitamines en mineralen leveren geen calorieën, vezels heel weinig.
Dan kom je bij de fine oats uit op 387.5kcal inderdaad ipv 352kcal. Nu keek ik even bij de AH en daar kom je op 355kcal uit, waar 375kcal per 100gr staat wat dus ook afwijkt. Voor de AH kan ik dit verklaren, omdat vezels niet 4kcal zijn, maar uit mijn hoofd 1 of 2kcal. Omdat onze kcal hoger uit vallen, heb ik een mail gestuurd naar de fabriek. Wij hebben deze waarden van hun gekregen en overgenomen. Dus ik kom nog even bij je terug!
De 5.85euro/kg zijn de rauwe kipfilets. De I love chicken bestaat alleen uit kant en klare kip met gratis verzendkosten. kant en klaar is ontdooien.en meteen eten. Rauw is ontdooien en eerst nog zelf bereiden. Als je naar de categorie kip gaat zijn de producten waar "(kant-en-klaar)" in de titel staat de producten die in de i love staan.

Idd je hebt gelijk en de kcals kloppen .
Nu ben ik terug gaan kijken wat er dan niet klopt en waarom ik keer op keer een vergissing beging en Yess toch gevonden, de kcal klopt inderdaad maar de KJ staan fout, kj is altijd hoger en bij de Oats lager. Vandaar dat ik dat cijfer genomen had.
Het staat bij jullie 149kj/352kcal en het zou moeten zijn 1493kj/352kcal . ? ! :-)
Maakt niet uit he, ik bestel ze toch . Maar mijn schema moest kloppen vandaar.
Leuke winkel wel dat jullie hebben, ik heb een vriezer van 200liter, nu ben ik verplicht nog eentje te kopen van 200 liter want ik bestel blijkbaar te veel.
Nogmaals wel proficiat, top bedrijf, altijd op tijd EN persoonlijk de eerste maal dat ik voor 200% op mijn eten kan letten! En ontzettend lekker en kwalitatief .
Ik kijk al terug uit naar de zomer, de onvoorziene BBQ 's op zondags, winkels zijn toe maar een vriezer VOL vlees.
Met die verzendkosten nooit geweten
Als ik mijn bestellingen bekijk heb ik dat niet handig gedaan met 5x los bestellen zoals
BESTELLING 100054531
Aah... stomme typ fout, meteen gewijzigd, excuus!
Wauw, mooie review, bedankt!! Fijn dat je zo tevreden bent. Mocht je het leuk vinden dit te kopiëren op onze site dan is dit van harte welkom: http://www.musclemeat.nl/reviews?limit=100#review-form .
e.
Leuk om te lezen dat trainen meteen Muscle Meat betekend voor jouNa een tijdje niet te hebben kunnen trainen nu sinds 2 maanden weer vol aan de gang en daar hoort natuurlijk musclemeat bij.
Order : 100060402
Alles weer top ontvangen, Ben benieuwd naar de superieur gegaarde kip argentinian dit product is nieuw voor me!
Bedankt weer!
. Thnx voor je order weer!Ik zie dat de postbode die avond toch nog is geweest om 23:10? Een tijdstip dat ik nog nooit heb gezien, volgens mij mag er tot 21:30 geleverd worden. Heb je nog gevraagd aan hem waarom zo laat? In ieder geval fijn dat het nog gelukt is, hoef je vandaag niet te wachten.
Aah... stomme typ fout, meteen gewijzigd, excuus!
Wauw, mooie review, bedankt!! Fijn dat je zo tevreden bent. Mocht je het leuk vinden dit te kopiëren op onze site dan is dit van harte welkom: http://www.musclemeat.nl/reviews?limit=100#review-form .
Ah, ik begrijp je punt, ik PM je.
Olivier / @Scoobz0r Nee postbode is niet langs geweest en vandaag ook nog niks bezorgd, ook niet bij de buren