XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.181
Hi Olivier,

Ik had de prepbakjes in gebruik genomen die ik afgelopen week besteld had en enkele waren kapot (zie foto). Ik vroeg me af of dit vaker voorkwam of dat het misschien
een productiefout is. Precies op de overgang zijn de los. Ging om 5 van de 20.

Ah, dat is niet de bedoeling. De kans is denk ik groter dat ze tijdens transport beschadigd zijn. Ik zorg dat je nieuwe krijgt! PM komt morgen ochtend.

Gaan jullie wel weer bezig met een nieuwe leverancier voor de gerookte zalm??
De 1e versie was echt de 2e versie (de snippers) was even wennen maar was ook lekker.
Misschien tijdelijk overstappen naar de 1e leverancier

De 1e versie was echt de 2e versie (de snippers) was even wennen maar was ook lekker.
Dacht dat die 1 week geleden er over schreef, hij is er mee bezig, duurt denk ik nog kleine 3 weken

• #8.185

Dacht dat die 1 week geleden er over schreef, hij is er mee bezig, duurt denk ik nog kleine 3 weken

@Splazeing , ik denk dat dit over de rauwe zalmblokjes ging, die zijn er weer: MuscleMeat - Online Sports Supermarket
Gerookte zalm is een moeilijk product. Of het is te zout, of de kwaliteit word je niet vrolijk van, of het product is niet stabiel. Als je het niet op eigen recept kan krijgen zit het standaard rond de 2.5% zout zoals versie 1, omdat het lang in de schappen houdbaar moet zijn echter gaat dat voor ons (diepvries) niet op. We kregen opmerkingen hierover en ik vond die terecht, ook de verpakking was te groot. Verder was de kwaliteit ervan heel goed. Andere gerookte zalm leveranciers zat teveel bruin door heen, of opmerkelijk veel dingetjes als graatjes. De laatste leverancier was op de eerste twee punten goed (eigen recept en kwaliteit), maar het smaakte iedere keer iets anders, dat moet je ook niet hebben. Batches hiervan die teveel afweken hebben we terug gegeven en hebben onze klanten (uiteraard) niet ontvangen. We zoeken door.

Eindelijk de nieuwe vriezer binnen, gelijk maar eens een wat grotere bestelling :) #100060802

Ah, dat is niet de bedoeling. De kans is denk ik groter dat ze tijdens transport beschadigd zijn. Ik zorg dat je nieuwe krijgt! PM komt morgen ochtend.
Hi Olivier,

Ik heb al terug ge pm-ed maar nog geen antwoord terug.
Het heeft geen haast maar voor het geval hij niet is aangekomen :)

• #8.188
Eindelijk de nieuwe vriezer binnen, gelijk maar eens een wat grotere bestelling :) #100060802

Aan je bestelling te zien een aardig grote vriezer, nice :thumbs:. Bedankt voor je order, gaan we morgen inpakken, woensdag in huis :meal:.

Hi Olivier,

Ik heb al terug ge pm-ed maar nog geen antwoord terug.
Het heeft geen haast maar voor het geval hij niet is aangekomen :)

Ah, heb je bericht inderdaad gemist in mijn inbox, goed je dat je mij herinnert! De kadokaart code is aangemaakt en verstuurd naar je d.m.v. een PM.

Is wellicht is het een idee om te kijken of jullie ook jasmijnrijst kunnen verkopen?

Hi Olivier,

Ik had de prepbakjes in gebruik genomen die ik afgelopen week besteld had en enkele waren kapot (zie foto). Ik vroeg me af of dit vaker voorkwam of dat het misschien
een productiefout is. Precies op de overgang zijn de los. Ging om 5 van de 20.

bakje.jpg

Ik had er gister ook 1 precies zo, niet erg hoor. Komt denk ik omdat het los op de vrieszak ligt en dan wordt het geplet door de doos er bovenop.

• #8.191
Is wellicht is het een idee om te kijken of jullie ook jasmijnrijst kunnen verkopen?

Neem ik mee als tip. Met rijst zijn we niet bezig op het moment dus niet op korte termijn.

Ik had er gister ook 1 precies zo, niet erg hoor. Komt denk ik omdat het los op de vrieszak ligt en dan wordt het geplet door de doos er bovenop.

Bedankt voor de feedback. Je kunt ons altijd mailen als er iets kapot is, maken we meteen in orde. Excuus voor enig ongemak van het ruige vervoer!

Drie nieuwe producten online! Zie homepage nieuw: Zalmworst, Zalmburger, Speculaas protein ice op=op editie.

Neem ik mee als tip. Met rijst zijn we niet bezig op het moment dus niet op korte termijn.

Bedankt voor de feedback. Je kunt ons altijd mailen als er iets kapot is, maken we meteen in orde. Excuus voor enig ongemak van het ruige vervoer!

Drie nieuwe producten online! Zie homepage nieuw: Zalmworst, Zalmburger, Speculaas protein ice op=op editie.
:eek: :eek: :eek: enig idee hoelang je dit op voorraad denkt te hebben? Mijn vorige 17 bakken ijs zijn nog niet op :p

• #8.193
:eek: :eek: :eek: enig idee hoelang je dit op voorraad denkt te hebben? Mijn vorige 17 bakken ijs zijn nog niet op :p

Hehe :D. Ik denk 4 weken, dus einde van dit jaar. Maar dat kan ik beter voorspellen als de eerste verkoopweek voor dit product voorbij is.

Hehe :D. Ik denk 4 weken, dus einde van dit jaar. Maar dat kan ik beter voorspellen als de eerste verkoopweek voor dit product voorbij is.
Heb de speculaas whey delicious afgelopen zaterdag binnen gekregen en die is echt heel nice dus moet daar natuurlijk ook een ijs variant van hebben. Zal deze maand weer een lekker bestellinkje plaatsen :)

Speculaas ijs.

Nu gauw een nieuwe vriezer halen, dan kan ik weer bestellen.

Heb je een foto bij de zalmburger? kan me e rniks bij voorstellen

• #8.197
Heb de speculaas whey delicious afgelopen zaterdag binnen gekregen en die is echt heel nice dus moet daar natuurlijk ook een ijs variant van hebben. Zal deze maand weer een lekker bestellinkje plaatsen :)

Er wordt inderdaad zoals bij de andere smaken xxl delicious gebruikt en hierbij de speculaas variant. De smaak is zo lekker dat het jammer is dat het een op = op editie is.

Speculaas ijs.

Nu gauw een nieuwe vriezer halen, dan kan ik weer bestellen.

:D!

Heb je een foto bij de zalmburger? kan me e rniks bij voorstellen
Ik ga morgen middag de foto's van de worst en burger maken. Helaas gisteren en vandaag teveel andere dingen.

• #8.198
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WHEY DELICIOUS PROTEIN ICE (51GR EIWIT)!
Limited Editon Smaak: Speculaas!!

Proteine ijs - Diepvries

In samenwerking met XXL Nutrition en hun top kwaliteitsproduct Whey Delicious, zijn we er in geslaagd het lekkerste eiwit ijs met het hoogste percentage eiwit per 100gr te maken.
* Structuur & Smaak: zacht als roomijs, niet korrelig en heeft een enorm goede smaak.
* Eiwit: lab tested voedingswaarden met 51gr eiwit per 500ml. Hoogste percentage eiwit op de markt en 50% minder kcal dan Ben & Jerry's. Lab test link: http://tinyurl.com/grlvs62 .
* Kwaliteit: ambachtelijk bereid met de whey van XXL Nutrition.

Weer een nieuwe bestelling gedaan: 100061448. Vandaag verzenden is uitgezet @Scoobz0r ? Ook fijn dat jullie supps van XXL verkopen (een subset). Ben benieuwd naar het ijs perzik-mango.

Vandaag weer een bestelling gedaan. Ik ben echt fan van de Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) (2.5KG IQF). Ik heb nu ook de Roasted kipfiletreepjes (naturel) (2,5KG IQF) erbij besteld. Eens kijken wat het verschil is.

Terug
Naar boven