MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.121
Welke 10 ingrediënten?
Ik ben er morgen ook en gezien mijn allergieën ben ik wel benieuwd of ik ook wat mee kan eten. :D

Leuk!
Basmati pasta zoete aard. beef meatballs en roasted kipfiletreepjes. wok verde en mexico mix. kerrie ketjap en tomaten saus

Leuk!
Basmati pasta zoete aard. beef meatballs en roasted kipfiletreepjes. wok verde en mexico mix. kerrie ketjap en tomaten saus
Ik heb het al genomen. Die roasted kip reepjes zijn zalig! Ze schepten ook wel zeer ruim op. :D denk wel 3 a 4 ons per bord.
Nog even met je pa zitten praten ook. Of ik Muscle Meat wel kon. :) Ik weet nog dat mijn man het op een huisadres bij jullie af kwam halen in het begin. :D dus ja.. die ken ik wel!
De burgers zagen er ook zalig uit! Alleen tja.. brood en glutenvrij gaat hem niet worden dan.

• #8.123
Ik heb het al genomen. Die roasted kip reepjes zijn zalig! Ze schepten ook wel zeer ruim op. :D denk wel 3 a 4 ons per bord.
Nog even met je pa zitten praten ook. Of ik Muscle Meat wel kon. :) Ik weet nog dat mijn man het op een huisadres bij jullie af kwam halen in het begin. :D dus ja.. die ken ik wel!
De burgers zagen er ook zalig uit! Alleen tja.. brood en glutenvrij gaat hem niet worden dan.

Mooi, dan worden de instructies goed opgevolgd :)! Niet de bedoeling dat je zoals vaak een karige protie vlees krijgt. Opa Muscle Meat is er idd ook bij :D
Foto van gisteren:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net 1e bestelling geplaatst, van alles wat gepakt om te kijken hoe het bevalt. Kan je bij de opmerkingen kijken @Scoobz0r ?

• #8.125
Net 1e bestelling geplaatst, van alles wat gepakt om te kijken hoe het bevalt. Kan je bij de opmerkingen kijken @Scoobz0r ?

Bedankt voor je eerste bestelling H_J :thumbs: . Ik zie bij de bestelling van afgelopen uur 1 persoon een opmerking heeft, dat moet jij zijn dan lijkt mij, over de woensdag vraag? Zoals op onze website staat is er een 3% kans dat je pakket een dag vertraagd raakt, er een tweede bezorgdag komt (donderdag) en het pakket dan ook altijd bevroren is. Met deze 3% dient rekening gehouden te worden, dat is de eis waar je akkoord mee gaat. Mijn advies is dat als je alleen woensdag op dat adres bent, een ophaallocatie te kiezen: [Link niet meer beschikbaar] en het adres op deze site aan mij door te geven (info@muclemeat.nl) . Dan heb je geen last van de postbode, en blijft het daar 2 ophaal dagen bevroren liggen. Ik snap dat de kans van 3% klein is en dat je er op kunt gokken. Echter het is echt 3%, we sturen aardig wat pakketten waardoor die 3% dus gewoon voorkomt en je zou het maar net zijn. Of je kunt voor een avond levering gaat, wetend dat je die twee avonden thuis bent (18:00-21:30).

Dat is idd mijn opmerking. Gok het dan maar erop aangezien de kans klein is.
Benieuwd wat ik ervan vind!

20161115_170728.jpg
weer helemaal top! Bestelling #100059541
En ga de doos inlijsten denk ik:roflol:

• Like
Waarderingen: 040B
Tot wanneer hebben jullie de oude dozen nog?

Scoobz,

Ik heb 3x Risotto Fungi gekregen in plaats van 3x Risotto Spinaci. 100059401.

Iemand al ervaring om die zoete aardappelblokjes in airfryer te doen?

• #8.131
Dat is idd mijn opmerking. Gok het dan maar erop aangezien de kans klein is.
Benieuwd wat ik ervan vind!

:thumbs:

20161115_170728.jpg
weer helemaal top! Bestelling #100059541
En ga de doos inlijsten denk ik:roflol:

Over 20 jaar is die doos goud waard ;). Bedankt voor je bestelling en de foto!

Tot wanneer hebben jullie de oude dozen nog?

We gaan morgen beginnen ermee te zenden, maar alleen voor de ophaal punten, omdat er een instructie nu op de doos staat hoe lang het bij een PostNL punt mag liggen. Aan huis zendingen worden de oude dozen nog gebruikt en zullen over 2, max 3 weken op zijn gok ik. Het was de bedoeling dat ze eerder op waren maar er is geloof ik niet helemaal goed geteld, doh!

Scoobz,

Ik heb 3x Risotto Fungi gekregen in plaats van 3x Risotto Spinaci. 100059401.

Ah... dat is stom, excuus hiervoor. Ik PM je even met een oplossing en zal zorgen dat het naar tevredenheid opgelost wordt.

Iemand al ervaring om die zoete aardappelblokjes in airfryer te doen?

Dat kan zeker! Veel klanten gelezen dat zij dit doen. Wie weet leest iemand hier nog je bericht voor tips. Zelf geen ervaring mee. Toevallig een ophaal klant vandaag gesproken die vanavond de zoete aardappel friet (nieuw product!!) in de airfryer gaat doen, resultaat zou hij melden aan mij.

Hey Olivier,

Hebben jullie mijn mailtje van gisterenmiddag mbt bestelnr. #100059531 al voorbij zien komen?

:thumbs:
We gaan morgen beginnen ermee te zenden, maar alleen voor de ophaal punten, omdat er een instructie nu op de doos staat hoe lang het bij een PostNL punt mag liggen. Aan huis zendingen worden de oude dozen nog gebruikt en zullen over 2, max 3 weken op zijn gok ik. Het was de bedoeling dat ze eerder op waren maar er is geloof ik niet helemaal goed geteld, doh!
1 december krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en kan ik daar de vriezer weer vol laden. Hopelijk heb ik dan nog zo'n oude doos.

• #8.134
Gok genomen en het is vandaag aangekomen!

• #8.136
Gok genomen en het is vandaag aangekomen!

:thumbs: top, bedankt voor de terugkoppeling. Het is maar net voor de ene keer dat die vertraging opspeelt om welke reden dan ook. Wellicht, omdat je dit nu weet, kun je de volgende keer voor de zekerheid er rekening mee houden. In ieder geval leuk dat je voor het eerst besteld hebt, hoor graag je bevindingen als je een keertje tijd hebt :)!

gisterennacht 4kg van de zalm besteld :eating:

Zojuist een nette/nieuwe bestelling geplaatst #[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben erg benieuwd als er een goede vervanging voor mijn o zo lekkere paardenbiefstuk tartaar tussen zit?

Alvast bedankt en groetjes aan het team.

• #8.140
Zojuist een nette/nieuwe bestelling geplaatst #[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben erg benieuwd als er een goede vervanging voor mijn o zo lekkere paardenbiefstuk tartaar tussen zit?

Alvast bedankt en groetjes aan het team.

Mooie bestelling weer Ingo, bedankt hiervoor! Ik zie dat je ipv de paarden versie (die er niet meer is) nu voor de runder versie bent gegaan. Het product is in principe hetzelfde als in dat het reststukken zijn die overblijven om biefstukken op gewicht te snijden en vervolgens gemalen worden. Pure shredded biefstuk maar dan van een ander dier.

Terug
Naar boven