AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mooie bestelling weer Ingo, bedankt hiervoor! Ik zie dat je ipv de paarden versie (die er niet meer is) nu voor de runder versie bent gegaan. Het product is in principe hetzelfde als in dat het reststukken zijn die overblijven om biefstukken op gewicht te snijden en vervolgens gemalen worden. Pure shredded biefstuk maar dan van een ander dier.

Ik kan niet wachten om ze uit te proberen :meal:....

Nieuwe zalmblokjes zijn ok, niet echt verschillend van de oude. Wel jammer dat de verpakkingen zo groot zijn... er zit 50g minder in per verpakking maar wel een stuk meer plastic :bang: moeten die echt zo groot zijn? Is zowel niet goed voor het milieu als de vriezerruimte.

Net weer een bestelling met kip, Basmati rijst en groenten gedaan. Nu de rijst erbij besteld. Ik ga eens kijken of het handig is om alles op een bord te gooien en in de magnetron op te warmen.

Nog steeds erg tevreden met de kip en groenten. Ik heb ook de rijst een aantal keren geprobeerd. Is ook prima te eten. Ik neem de rijst als ik ff in tijdnood zit oid en ik snel ff wat in de magnetron moet gooien. Enige nadeel is dat ik weinig vriesruimte heb en daarom niet zo handig om meerdere zakken rijst te bestellen. Dan heb ik liever een extra zak kip :-)

Al met al ben ik blij dat ik Musclemeat heb ontdekt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.144
Ik kan niet wachten om ze uit te proberen :meal:....

:thumbs:

Nieuwe zalmblokjes zijn ok, niet echt verschillend van de oude. Wel jammer dat de verpakkingen zo groot zijn... er zit 50g minder in per verpakking maar wel een stuk meer plastic :bang: moeten die echt zo groot zijn? Is zowel niet goed voor het milieu als de vriezerruimte.

Klopt, goede feedback. De eerste batch gaat vrij snel op, mijn idee was ook de verpakking kleiner te vragen, want naast jouw genoemde punten kost het voor ons ook onnodige ruimte in het pakket en vriescel.

Nog steeds erg tevreden met de kip en groenten. Ik heb ook de rijst een aantal keren geprobeerd. Is ook prima te eten. Ik neem de rijst als ik ff in tijdnood zit oid en ik snel ff wat in de magnetron moet gooien. Enige nadeel is dat ik weinig vriesruimte heb en daarom niet zo handig om meerdere zakken rijst te bestellen. Dan heb ik liever een extra zak kip :-)

Al met al ben ik blij dat ik Musclemeat heb ontdekt!

Top, bedankt voor de review :). Ik snap idd je keus ivm vriezer ruimte. Als je merkt dat je blijft bestellen de komende maanden zou je er over na denken een extra vriezer erbij te nemen.

• #8.145
14twrya.png

Nieuwe betaalmethodes bij Muscle Meat!

Vanaf nu is er 'Betalen na ontvangst', erg handig voor wanneer je bv jouw bankreader niet bij je hebt of het salaris pas over een tijd binnen krijgt en toch wilt bestellen. Hoe werkt het?

1. Selecteer ''Pay after delivery'' als betaalmethode.
  2. Bestel hierdoor zonder vooraf te betalen.
  3. De factuur en betaallink krijg je per mail toegezonden
  4. Je hebt twee weken de tijd om via deze betaal link te betalen met meerdere herinneringen per mail zodat je het niet vergeet.
  5. Een kleine fee van 1.50euro wordt gevraagd voor de service van uitstel van betaling.
Daarnaast kan er nu ook met creditcards betaald worden en is iDeal samen met Bancontact (Mrcash) gratis geworden.

Laatst bewerkt:
Ik heb een bestelling online gedaan maar kan de bezorgdatum verzet worden naar 23 november, heb een foutje gemaakt?

Laatst bewerkt:
NOO, what happend met de gerookte zalm ?

@Scoobz0r kun je niet een keer een digitale flyer (Engelstalig)maken? Gericht op health en convenience.

Ik doe mee aan een pilot vitality programma op het werk, en gezond eten is een van de main topics. Ik wil ze eigenlijk een keer met Muscle Meat en mealpreppen kennis laten maken.

• #8.152
Ik heb een bestelling online gedaan maar kan de bezorgdatum verzet worden naar 23 november, heb een foutje gemaakt?

Geregeld :)!

:thumbs:

NOO, what happend met de gerookte zalm ?

Helaas vandaag offline gegaan. Het was een leuk product, maar deze leverancier hebben we al een aantal batches terug moeten geven. Het lukt ze niet om het product stabiel te leveren. Ene keer natten dan de andere keer, andere keer zijkanten droger. Er is niets vervelenders dan een instabiel product. Over (gok) 3 weken komen er wel twee leuke zalm producten: zalmworst en zalmburger, beide ready to eat, mooie prijs en voor 90% bestaand uit zalm!

@Scoobz0r kun je niet een keer een digitale flyer (Engelstalig)maken? Gericht op health en convenience.

Ik doe mee aan een pilot vitality programma op het werk, en gezond eten is een van de main topics. Ik wil ze eigenlijk een keer met Muscle Meat en mealpreppen kennis laten maken.

Ik stuur je een PM!

Laatst bewerkt:
Oké dank je Scoobz0r voor ’t snelle antwoord. ik ben verslaafd aan gerookte zalm en het was echt makkelijk voor net voor het slapen te eten zonder iets te bereiden.
Ik zal wel een alternatief vinden :)

Zonde van die Zalm, de katten, maar ik vooral vond de zalm(snippers) erg lekker. Smaakte om wat voor reden dan ook lekkerder dan een pakket uit de vriezer van de supermarkt..

Van bestelling #100055069 eerder deze maand alle sample-burgers geprobeerd, vielen erg in de smaak. Loempia's zijn ook heerlijk als bijgerecht trouwens.
En gisteravond het chocolade-whey ijs voor het eerste geprobeerd. Wat een heerlijk product hebben jullie (ism XXL) daarmee op de markt gebracht, zelfs vriendin, vond het heerlijk ijs! Bij mijn volgende bestelling zal ik deze zeker weer bestellen!

Wat zelf tegenviel was het kokoswater, die heb ik maar een enkeltje riool gegeven, maar dit is natuurlijk persoonlijk ;)

Helaas vandaag offline gegaan. Het was een leuk product, maar deze leverancier hebben we al een aantal batches terug moeten geven. Het lukt ze niet om het product stabiel te leveren. Ene keer natten dan de andere keer, andere keer zijkanten droger. Er is niets vervelenders dan een instabiel product. Over (gok) 3 weken komen er wel twee leuke zalm producten: zalmworst en zalmburger, beide ready to eat, mooie prijs en voor 90% bestaand uit zalm!

Jaaaaa, eindelijk de visburger! Well done :)

• #8.156
Oké dank je Scoobz0r voor ’t snelle antwoord. ik ben verslaafd aan gerookte zalm en het was echt makkelijk voor net voor het slapen te eten zonder iets te bereiden.
Ik zal wel een alternatief vinden :)
Ja ik snap het. VInd het zelf ook jammer, maar we moeten kwaliteit garanderen en als we spullen terug blijven sturen (elke batch wordt geproefd voordat het de deur uit gaat naar een klant), dan houd het ergens op na verloop van tijd. Voor nu kan ik je zeker de zalmburger en zalmworst aanraden. Beide hebben de macro's die vrijwel identiek aan de gerookte zalm zijn, ook het verlaagde zout gehalte, beide ready to eat. Je zou het volgende ook voor het slapen kunnen proberen. Het is ook al op smaak gebracht, vanuit bevroren toestand magnetron in en je eet het zo weg zonder iets erbij: http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted[/ur]
Zonde van die Zalm, de katten, maar ik vooral vond de zalm(snippers) erg lekker. Smaakte om wat voor reden dan ook lekkerder dan een pakket uit de vriezer van de supermarkt.. Van bestelling #100055069 eerder deze maand alle sample-burgers geprobeerd, vielen erg in de smaak. Loempia's zijn ook heerlijk als bijgerecht trouwens. En gisteravond het chocolade-whey ijs voor het eerste geprobeerd. Wat een heerlijk product hebben jullie (ism XXL) daarmee op de markt gebracht, zelfs vriendin, vond het heerlijk ijs! Bij mijn volgende bestelling zal ik deze zeker weer bestellen! Wat zelf tegenviel was het kokoswater, die heb ik maar een enkeltje riool gegeven, maar dit is natuurlijk persoonlijk ;)
Voor de zalmsnippers krijgen we in ieder geval zoals hierboven gezegd twee hele mooie alternatieven! Bedankt voor de mooie review :thumbs:. Het kokoswater kan ik mij goed voorstellen. Dat ligt niet aan dit flesje of merk, maar kokoswater op zich. De ene vind het naar heel naar smaken, de andere wil het elke dag bij Muscle Meat.
Jaaaaa, eindelijk de visburger! Well done :)
Leuk! Hoor graag je mening erover wanneer het zover is. Vandaag de ''go'' voor productie gegeven na de laatste recept versie met zijn allen te hebben geproefd. 2-3 weken is de verwachting dat het bij ons is.

komen er binnenkort nieuwe high protein meals? Ik mis wel wat variatie

Jullie verkopen ook geen Monsters meer?

• #8.159
Ja ik snap het. VInd het zelf ook jammer, maar we moeten kwaliteit garanderen en als we spullen terug blijven sturen (elke batch wordt geproefd voordat het de deur uit gaat naar een klant), dan houd het ergens op na verloop van tijd. Voor nu kan ik je zeker de zalmburger en zalmworst aanraden. Beide hebben de macro's die vrijwel identiek aan de gerookte zalm zijn, ook het verlaagde zout gehalte, beide ready to eat.

zalmburger en zalmworst?
Ik kan deze nergens vinden?! klinkt alvast interessant

Terug
Naar boven