AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.221
Ben onderweg naar huis van de sapcup, ik ga het voor je fixen! Kom later vanavond er op terug.

Nu er 10% korting is toch maar weer even mijn voorraad aangevuld, oa. 5kg roatsted kipreepjes, wat biefstukjes en 2kg kangoeroe... Dat is nu toch wel zo'n beetje mijn favoriete stukje vlees geworden :D

• #8.225
Woehoe, eerste post op het forum.

Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij MuscleMeat, vanmiddag binnen gekomen. Mooi aantal kilootjes kip en groenten ingeslagen.
Zo meteen mijn maaltijd klaarmaken, ziet er in elk geval veel belovend uit!

Edit: De kip 200 gram (thais) gehad, heerlijk! Top product.

Laatst bewerkt:
Net een bestelling willen doen oa een aantal producten met de 10% korting alleen zodra het product in de winkelwagen zit is de 10% er niet vanaf ook niet als ik helemaal door ga naar de optie om te betalen.

Had gehoopt dit jaar weer een burger (of 2,3 :o ) te kunnen eten van jullie op de SAP cup, maar helaas waren jullie er niet :sad:

• #8.229
Woehoe, eerste post op het forum.

Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij MuscleMeat, vanmiddag binnen gekomen. Mooi aantal kilootjes kip en groenten ingeslagen.
Zo meteen mijn maaltijd klaarmaken, ziet er in elk geval veel belovend uit!

Edit: De kip 200 gram (thais) gehad, heerlijk! Top product.

Welkom Wesley en bedankt voor je eerste bestelling :thumbs: . Fijn dat de Thaise kant en klare kipfieltblokjes je goed smaken! Mocht je vragen hebben over producten of tips nodig hebben dan hoor ik het wel.

Net een bestelling willen doen oa een aantal producten met de 10% korting alleen zodra het product in de winkelwagen zit is de 10% er niet vanaf ook niet als ik helemaal door ga naar de optie om te betalen.

Ik heb net met onze website programmeur gekeken maar we kunnen niks ontdekken en kijkend naar de laatste 30bestellingen worden alle kortingen doorgerekend. Is het mogelijk dat je een screenshot van je winkelwagen mailt naar info@musclemeat.nl? Kun je een andere browser proberen en kijken wat dit doet? In het ergste geval mail ons je bestelling met alle info (adres etc.), dan maken we het handmatig in orde voor je.

Had gehoopt dit jaar weer een burger (of 2,3 :o ) te kunnen eten van jullie op de SAP cup, maar helaas waren jullie er niet :sad:

Gedoe met de catering, De Sapcup is verplicht de catering erbij de nemen bij het huren van de zalen. We hadden vorige jaar een deal (kurk geld) met de catering daar zodat we onze maaltijden mochten verkopen. Het gevolg was dat er rijen bij ons stonden vorig jaar en niet bij hun. We kregen na het evenement een mail van de catering dat we niet welkom waren, i.p.v. dat ze met een betere deal kwamen. Twee weken voor de sap cup kwamen ze wel op eens met een deal, maar dan zijn alle stands natuurlijk al genomen. Beetje jammer allemaal. Aankomende Sapcup zijn we er weer.

Gedoe met de catering, De Sapcup is verplicht de catering erbij de nemen bij het huren van de zalen. We hadden vorige jaar een deal (kurk geld) met de catering daar zodat we onze maaltijden mochten verkopen. Het gevolg was dat er rijen bij ons stonden vorig jaar en niet bij hun. We kregen na het evenement een mail van de catering dat we niet welkom waren, i.p.v. dat ze met een betere deal kwamen. Twee weken voor de sap cup kwamen ze wel op eens met een deal, maar dan zijn alle stands natuurlijk al genomen. Beetje jammer allemaal. Aankomende Sapcup zijn we er weer.
Ja had het opgevangen! Slaagt ook helemaal nergens op. Ipv te zoeken achter een samenwerking met jullie... want het eten (en de prijs per portie) dat ze aanbieden is nu niet echt ideaal voor een evenement als dit :o

Welkom Wesley en bedankt voor je eerste bestelling :thumbs: . Fijn dat de Thaise kant en klare kipfieltblokjes je goed smaken! Mocht je vragen hebben over producten of tips nodig hebben dan hoor ik het wel.

Ik heb net met onze website programmeur gekeken maar we kunnen niks ontdekken en kijkend naar de laatste 30bestellingen worden alle kortingen doorgerekend. Is het mogelijk dat je een screenshot van je winkelwagen mailt naar info@musclemeat.nl? Kun je een andere browser proberen en kijken wat dit doet? In het ergste geval mail ons je bestelling met alle info (adres etc.), dan maken we het handmatig in orde voor je.

Rare gang van zaken zeg..

Nog leuke pics and vids geschoten bij de Sapcup die je hier of op FB gaat delen?

Wil begin aankomende week gaan bestellen, is het speculaas proteïn ice er dan nog?

• #8.232
Rare gang van zaken zeg..

Nog leuke pics and vids geschoten bij de Sapcup die je hier of op FB gaat delen?

Wil begin aankomende week gaan bestellen, is het speculaas proteïn ice er dan nog?

Er zijn voorval foto's van mij gemaakt, mensen die met mij op de foto wouden. Heb zelf geen foto's gemaakt waardoor ik niks heb :o.
We hebben meer whey delicious speculaas gekocht dan we dachten om ijs te maken, dus ook meer ijs gemaakt dat eerst de bedoeling was. Ik denk dat we zelfs de hele maand januari het nog hebben!

Nu is het wel goed. Er is toch iets aangepast want in de lijst met 10% producten zag je wel de normale en de prijs met korting maar als je het product aanklikt dus naar de pagina van het product stond alleen de normale prijs en zo ook in de winkelwagen maar nu klopt het wel allemaal.

Bestelling is gedaan.

PS. Ik gebruikte me telefoon(safari) om te bestellen

• #8.234
Nu is het wel goed. Er is toch iets aangepast want in de lijst met 10% producten zag je wel de normale en de prijs met korting maar als je het product aanklikt dus naar de pagina van het product stond alleen de normale prijs en zo ook in de winkelwagen maar nu klopt het wel allemaal.

Bestelling is gedaan.

PS. Ik gebruikte me telefoon(safari) om te bestellen

We zullen dan nog even wat testjes draaien voor de zekerheid in Safari. Bedankt voor het opmerken en je bestelling natuurlijk!

ik eet mijn rundertartaar meestal een beetje rood, kan dit bij de paarden variant ook?

• #8.236
ik eet mijn rundertartaar meestal een beetje rood, kan dit bij de paarden variant ook?

Bij gemalen vlees zoals gehakt, ook al is het biefstuk in dit geval, is het advies altijd bruin gebakken. Het probleem zit hem in dat de binnen en buitenkant met elkaar vermalen zijn. Een biefstuk is steriel van binnen, maar niet van buiten. Daarom kun je een biefstuk aan de buitenkanten schroeien en als het nog fel rood is binnen in nog steeds eten. Maar nu is de buitenkant er ook in vermalen. Ik ken er genoeg die het niet bruin bakken en deels rood laten en nooit ziek worden. Maar als Muscle Meat zijnde mag/kan ik dat om de genoemde reden niet aanraden.

• #8.237
7c85d331-9a78-400c-952a-4995de35f95e.jpg

http://musclemeat.nl/10-korting-producten
Aankomende week is de laatste week van dit jaar dat wij open zijn! 23 t/m 8 januari zijn wij dicht wegens de feestdagen en een verbouwing. Vul je vriezer met deze actie nu het nog kan!

Net weer bestelling gedaan. Jammer dat de kipburgers stroganoff niet op voorraad zijn. Dus maar eens kijken of de zalmburgers in de smaak vallen.

• #8.239
Net weer bestelling gedaan. Jammer dat de kipburgers stroganoff niet op voorraad zijn. Dus maar eens kijken of de zalmburgers in de smaak vallen.

Fout op de site, net weer online gekomen! Als je nog wilt wisselen of bijbestellen kun je mij berichten op info@musclemeat.nl , excuus! Al heb je aan de zalmburgers ook een hele goede hoor, waarom merk je na het proeven wel en de stats gezien te hebben. Bedankt voor je bestelling weer!

Geen probleem, zal ze bij de volgende bestelling wel weer mee pakken.

Terug
Naar boven