- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben onderweg naar huis van de sapcup, ik ga het voor je fixen! Kom later vanavond er op terug.
staat er weer tussen. Afgelopen week was het een dag niet op voorraad. Alleen het product op zichzelf was blijkbaar terug op voorraad gezet, niet in de I love Chicken, excuus!Nu er 10% korting is toch maar weer even mijn voorraad aangevuld, oa. 5kg roatsted kipreepjes, wat biefstukjes en 2kg kangoeroe... Dat is nu toch wel zo'n beetje mijn favoriete stukje vlees geworden![]()
Woehoe, eerste post op het forum.
Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij MuscleMeat, vanmiddag binnen gekomen. Mooi aantal kilootjes kip en groenten ingeslagen.
Zo meteen mijn maaltijd klaarmaken, ziet er in elk geval veel belovend uit!
Edit: De kip 200 gram (thais) gehad, heerlijk! Top product.
Net een bestelling willen doen oa een aantal producten met de 10% korting alleen zodra het product in de winkelwagen zit is de 10% er niet vanaf ook niet als ik helemaal door ga naar de optie om te betalen.
Had gehoopt dit jaar weer een burger (of 2,3) te kunnen eten van jullie op de SAP cup, maar helaas waren jullie er niet
![]()
Ja had het opgevangen! Slaagt ook helemaal nergens op. Ipv te zoeken achter een samenwerking met jullie... want het eten (en de prijs per portie) dat ze aanbieden is nu niet echt ideaal voor een evenement als ditGedoe met de catering, De Sapcup is verplicht de catering erbij de nemen bij het huren van de zalen. We hadden vorige jaar een deal (kurk geld) met de catering daar zodat we onze maaltijden mochten verkopen. Het gevolg was dat er rijen bij ons stonden vorig jaar en niet bij hun. We kregen na het evenement een mail van de catering dat we niet welkom waren, i.p.v. dat ze met een betere deal kwamen. Twee weken voor de sap cup kwamen ze wel op eens met een deal, maar dan zijn alle stands natuurlijk al genomen. Beetje jammer allemaal. Aankomende Sapcup zijn we er weer.

Rare gang van zaken zeg..Welkom Wesley en bedankt voor je eerste bestelling. Fijn dat de Thaise kant en klare kipfieltblokjes je goed smaken! Mocht je vragen hebben over producten of tips nodig hebben dan hoor ik het wel.
Ik heb net met onze website programmeur gekeken maar we kunnen niks ontdekken en kijkend naar de laatste 30bestellingen worden alle kortingen doorgerekend. Is het mogelijk dat je een screenshot van je winkelwagen mailt naar info@musclemeat.nl? Kun je een andere browser proberen en kijken wat dit doet? In het ergste geval mail ons je bestelling met alle info (adres etc.), dan maken we het handmatig in orde voor je.
Gedoe met de catering, De Sapcup is verplicht de catering erbij de nemen bij het huren van de zalen. We hadden vorige jaar een deal (kurk geld) met de catering daar zodat we onze maaltijden mochten verkopen. Het gevolg was dat er rijen bij ons stonden vorig jaar en niet bij hun. We kregen na het evenement een mail van de catering dat we niet welkom waren, i.p.v. dat ze met een betere deal kwamen. Twee weken voor de sap cup kwamen ze wel op eens met een deal, maar dan zijn alle stands natuurlijk al genomen. Beetje jammer allemaal. Aankomende Sapcup zijn we er weer.
Rare gang van zaken zeg..
Nog leuke pics and vids geschoten bij de Sapcup die je hier of op FB gaat delen?
Wil begin aankomende week gaan bestellen, is het speculaas proteïn ice er dan nog?
. Nu is het wel goed. Er is toch iets aangepast want in de lijst met 10% producten zag je wel de normale en de prijs met korting maar als je het product aanklikt dus naar de pagina van het product stond alleen de normale prijs en zo ook in de winkelwagen maar nu klopt het wel allemaal.
Bestelling is gedaan.
PS. Ik gebruikte me telefoon(safari) om te bestellen
ik eet mijn rundertartaar meestal een beetje rood, kan dit bij de paarden variant ook?
Net weer bestelling gedaan. Jammer dat de kipburgers stroganoff niet op voorraad zijn. Dus maar eens kijken of de zalmburgers in de smaak vallen.