MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.262
Vroege levertijd is alleen maar gunstig voor mij. Als ik de avond levering selecteer (1 euro meer) dan schedlt de avond levering maar met 1 uur van de "normale" leveding tijden, volgens jullie bezorg-dag-widget bij het bestellen.

Ah kijk aan :). Naja 9 januari is alles weer als vanouds @ PostNL

Kon het toch niet laten om nog even vlug een bestelling te doen voor de kerstdagen :) 100063276

Same, weer ruim 100 euro er doorheen gejaagd.

Ben erg benieuwd naar de kangoeroe.

Awesome :thumbs: . Bedankt!! Hoor graag als jullie een keer tijd hebben wat Kasper van de zalmworst vindt (zie dat je 1x200gr hebt) en kaasdief over de kangoeroe!

WEGENS ENORME DRUKTE OP DE SITE NOG, ZIJN WE TOT 17:30 OPEN I.P.V. 15:00!! LAATSTE MOMENT VOOR DIT JAAR.

Complimenten voor de kogelbiefstuk, dit is pas (!) mijn 3e stuk maar hij is goed ;-)

Kleine opmerking, het logo onderaan jullie site verwijst nog steeds naar het oude forum ;)

2b8910ac7af940d090e2f26149a73ec0.png

Sponsored sticky - Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Anyway, hebben jullie plannen om dit in het kruidenassortiment op te nemen? Bacon Salt & Bacon Rub
Had verwacht het wel te kunnen vinden bij jullie, maar helaas :P Heb zeker interesse in de Cheddar-soort.

is de gerookte zalm uit het assortiment?

Pangasiusfilet van jullie is erg lekker.

als je die losse stukjes bedoeld, helaas wel :(. was er zelf ook fan van, maar blijkbaar doordat kwaliteit niet constant is, hebben ze de samenwerking stopgezet. Exacte verhaal staat een aantal pagina's eerder volgens mij...

• #8.269
Complimenten voor de kogelbiefstuk, dit is pas (!) mijn 3e stuk maar hij is goed ;-)

Awesome :). Had ze al een tijd niet meer gegeten maar bij het kerstdiner eergisteren weer, ik deel je mening :D.

Damn, paste niet in mijn vriezer :D

Aai... veel eten de komende dagen :meal:? Onthoud dat dep producten 4 dagen goed in de koelkast blijven. Wie weet past het dan wel.

Kleine opmerking, het logo onderaan jullie site verwijst nog steeds naar het oude forum ;)
2b8910ac7af940d090e2f26149a73ec0.png

Sponsored sticky - Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Anyway, hebben jullie plannen om dit in het kruidenassortiment op te nemen? Bacon Salt & Bacon Rub
Had verwacht het wel te kunnen vinden bij jullie, maar helaas :P Heb zeker interesse in de Cheddar-soort.

Ah, naja we zijn bezig met de nieuwe site, neem je opmerking mee :D, bedankt!
We hebben geen plannen op het moment de kruidensectie uit te breiden, maar ik sla de link op voor het geval we dat toch gaan doen in 2017.

als je die losse stukjes bedoeld, helaas wel :(. was er zelf ook fan van, maar blijkbaar doordat kwaliteit niet constant is, hebben ze de samenwerking stopgezet. Exacte verhaal staat een aantal pagina's eerder volgens mij...

Ik vond het zelf ook lekker, daarom ook teleurgesteld dat we er mee gestopt zijn. Echter de reden is wel terecht. We hebben 3x een batch in korte tijd terug gegeven omdat het niet naar behoren was en het zag er niet naar uit dat ze zichzelf gingen verbeteren. Geen behoefte om bij iedere levering in de stress te zitten of het wel goed is. Helaas zijn de zalmprijzen in Noorwegen (misschien wel in het nieuws gelezen) enorm gestegen. Ik heb aantal aanvragen gedaan de afgelopen tijd maar daar werd je qua prijs echt niet blij van. Ondertussen hebben we met de partner van de rauwe zalmblokjes, de zalmburger en gegrilde zalmworst ontwikkeld en die zijn echt top (90% zalm en ook laag zoutgehalte zoals de gerookte versie). Helaas kunnen zij geen gerookte zalm maken, maar dus wel een soort vervanging wat het proberen waard is voor de gerookte versie.

Pangasiusfilet van jullie is erg lekker.

Goed om te horen, bedankt voor de feedback!

Speciaal een account aangemaakt voor dit topic: ik ben geen actieve sporter, laat staan een bodybuilder.

Ik wil graag wat regelmatiger en gezonder eten en ik denk dat Musclemeat mij daar ontzettend goed bij kan helpen.
Omdat ik een vrij onregelmatig leven heb, ben ik op zoek naar gerechten die ik klaar kan maken in de magnetron. Ik heb al een aantal producten toegevoegd in mijn winkelwagen, zie bijlage. Ik ben van plan om deze vleesproducten telkens te combineren met een rijstmix. Wellicht is het een optie om nog wat extra groente er aan toe te voegen. Omdat ik 200 gram vlees per portie best veel vind (zeker voor de lunch), lijkt het me verstandig om deze porties door tweeën te delen zodat mijn lunch slechts 100 gram vlees bevat. Ook de pastaschotel en de spaghetti bolognese zal ik door tweeën delen zodat ik 300 gram per portie heb.

Kunnen jullie mij nog bepaalde ingrediënten of bereidingswijzen aanraden?
Schermafbeelding 2016-12-30 om 14.56.48.png

Als je puur alleen de magnetron wilt gebruiken dan zijn de volgende mijn favorieten: rijstmixen, zoete aardappelblokjes/puree, brocollipuree, bloemkoolpuree. Zou ze wel allemaal kruiden dat komt de smaak ten goede.

Als je puur alleen de magnetron wilt gebruiken dan zijn de volgende mijn favorieten: rijstmixen, zoete aardappelblokjes/puree, brocollipuree, bloemkoolpuree. Zou ze wel allemaal kruiden dat komt de smaak ten goede.

Bedankt! Ik heb de zoete aardappelblokjes en de brocollipuree toegevoegd aan mijn winkelwagen. Met welke producten doe jij ze kruiden?

@groentefruit
De magere hamburgers zijn ook een echte aanrader. 150 gram dus misschien is dat net wel nog een goede portie.
De biefstuktartaar is ook echt een aanrader.

Zoete aardappel kan je heel lekker maken met wat zeezout en peper.
Als je van een wat apartere keuken houdt (Mahgreb) dan is het zalig om deze te kruiden met wat kaneel, komijn en zeezout.

@marina1975
Bedankt voor je reactie. Deze hamburgers dien ik dan vooraf te bakken, vervolgens weer in te vriezen en later op te warmen in de magnetron? (Invriezen eventueel achterwege laten indien ik het binnen 3 dagen opwarm)

@marina1975
Bedankt voor je reactie. Deze hamburgers dien ik dan vooraf te bakken, vervolgens weer in te vriezen en later op te warmen in de magnetron? (Invriezen eventueel achterwege laten indien ik het binnen 3 dagen opwarm)
Ze komen bevroren aan en zijn inderdaad rauw. Je kan ze eerst bakken en dan weer invriezen. Je kan ze ook een paar dagen bewaren in de koeling. Zowel ontdooid en ongebakken als gebakken.

• #8.277
Speciaal een account aangemaakt voor dit topic: ik ben geen actieve sporter, laat staan een bodybuilder.

Ik wil graag wat regelmatiger en gezonder eten en ik denk dat Musclemeat mij daar ontzettend goed bij kan helpen.
Omdat ik een vrij onregelmatig leven heb, ben ik op zoek naar gerechten die ik klaar kan maken in de magnetron. Ik heb al een aantal producten toegevoegd in mijn winkelwagen, zie bijlage. Ik ben van plan om deze vleesproducten telkens te combineren met een rijstmix. Wellicht is het een optie om nog wat extra groente er aan toe te voegen. Omdat ik 200 gram vlees per portie best veel vind (zeker voor de lunch), lijkt het me verstandig om deze porties door tweeën te delen zodat mijn lunch slechts 100 gram vlees bevat. Ook de pastaschotel en de spaghetti bolognese zal ik door tweeën delen zodat ik 300 gram per portie heb.

Kunnen jullie mij nog bepaalde ingrediënten of bereidingswijzen aanraden?

Welkom op het forum :)! We promoten vooral bij de doelgroep 'sporters', maar het is voor iedereen natuurlijk! We hebben genoeg gezinnen als klant die door onze producten gezinsmaaltijden veel sneller op tafel zetten en bv mensen die nu een gezondere levensstijl hebben door het gemak (alleen wonenden).

100gr is geen probleem is om de volgende reden. Na ontdooien blijft het vlees, vis en koolhydraat producten 4 dagen goed mits in de koelkast en afgedekt. Met deze informatie wil ik je ook adviseren niet opnieuw in te vriezen. Bacteriologisch kan dat prima, maar dubbel invriezen en ontdooien komt het product niet ten goede qua malsheid, kan uitdrogen. Met de vier dagen moet je goed uit de weg kunnen.

De producten die je hebt gekozen zijn een prima eerst keus voor wat je zoekt. Deze zijn ''magnetron bestendig''. Wat ik hiermee bedoel is dat je ze vanuit bevroren toestand kunt opwarmen in de magnetron zonder ze erg uit te drogen. Ontdooien in water (pakje en al) of koelkast is altijd wel het beste om het vervolgens op te warmen. Enige uitzondering in je productenlijst is de tandoori 200gr. Deze producten raad ik altijd eerst aan te ontdooien, via bovenstaande en dan op te warmen. Deze zijn erg mals mits goed behandeld!

Als dit je goed smaakt zijn er nog genoeg andere producten die je kunt mixen voor gemak, een voorbeeld:

Risotto Spinaci (kant-en-klaar) (1,5kg) met Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) (2.5KG IQF)

Kruiden kan je inderdaad gebruiken om extra smaak te geven. Er zijn al wat tips hierboven gegeven. Smaak is erg persoonlijk, zo vind ik bv kaneel over de zoete aardappel weer top. Saus kan ook prima zijn, hebben we nog niet, maar gewoon potten in de supermarkt. Waarom is dit ok? Dit zit toch vol ''zooi''? Ja en nee. Je kun je hele eten er door heen mixen, of een eetlepel naast je maaltijd waarbij je bij elke hap een klein beetje voor de extra smaak ervan mee neemt. Maar de producten die je gekozen hebt zijn allemaal al op smaak gebracht.

• #8.278
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een nieuw jaar komt er aan!!

Muscle Meat heeft een super 2016 gehad en dat had niet zonder jullie als tevreden klanten gekund. Wij zijn dan ook enorm dankbaar voor al jullie support.

Wat kunnen jullie van ons in 2017 verwachten?
-Assortiment: ons assortiment blijft uitbreiden. We zijn op het moment met 19 nieuwe producten bezig.
-Nieuwe site: er komt een vernieuwde snellere website aan!
-Recepten pagina: combinaties en gemak met onze producten laten zien waar je misschien nog niet aan hebt gedacht.
-En nog veel meer.

9 januari is onze eerste zenddag weer, bestel alvast vooruit!

Muscle Meat wenst iedereen een enorm gezond en sportief 2017 toe!!

Fijne jaarwisseling! Hebben we in 2017 nog kans op nieuwe kant en klare maaltijden? Rijst met kipsaté, hutspot of een curry bijvoorbeeld? :-)

Beste wensen voor het Muscle meat team!

Ben benieuwd naar de nieuwe producten, en de recepten pagina. Op hoeveel manieren kun je kip met rijst en broccoli serveren? :D

Terug
Naar boven