- Waardering
- 15
Same, weer ruim 100 euro er doorheen gejaagd.Kon het toch niet laten om nog even vlug een bestelling te doen voor de kerstdagen100063276
Ben erg benieuwd naar de kangoeroe.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same, weer ruim 100 euro er doorheen gejaagd.Kon het toch niet laten om nog even vlug een bestelling te doen voor de kerstdagen100063276
Vroege levertijd is alleen maar gunstig voor mij. Als ik de avond levering selecteer (1 euro meer) dan schedlt de avond levering maar met 1 uur van de "normale" leveding tijden, volgens jullie bezorg-dag-widget bij het bestellen.
. Naja 9 januari is alles weer als vanouds @ PostNLKon het toch niet laten om nog even vlug een bestelling te doen voor de kerstdagen100063276
Same, weer ruim 100 euro er doorheen gejaagd.
Ben erg benieuwd naar de kangoeroe.
Damn, paste niet in mijn vriezerAwesome. Bedankt!! Hoor graag als jullie een keer tijd hebben wat Kasper van de zalmworst vindt (zie dat je 1x200gr hebt) en kaasdief over de kangoeroe!

Heb zeker interesse in de Cheddar-soort.als je die losse stukjes bedoeld, helaas wel
. was er zelf ook fan van, maar blijkbaar doordat kwaliteit niet constant is, hebben ze de samenwerking stopgezet. Exacte verhaal staat een aantal pagina's eerder volgens mij...Complimenten voor de kogelbiefstuk, dit is pas (!) mijn 3e stuk maar hij is goed ;-)
. Had ze al een tijd niet meer gegeten maar bij het kerstdiner eergisteren weer, ik deel je mening
.
? Onthoud dat dep producten 4 dagen goed in de koelkast blijven. Wie weet past het dan wel.Kleine opmerking, het logo onderaan jullie site verwijst nog steeds naar het oude forum
![]()
Sponsored sticky - Musclemeat.nl - Vlees online bestellen
Anyway, hebben jullie plannen om dit in het kruidenassortiment op te nemen? Bacon Salt & Bacon Rub
Had verwacht het wel te kunnen vinden bij jullie, maar helaasHeb zeker interesse in de Cheddar-soort.
, bedankt!als je die losse stukjes bedoeld, helaas wel. was er zelf ook fan van, maar blijkbaar doordat kwaliteit niet constant is, hebben ze de samenwerking stopgezet. Exacte verhaal staat een aantal pagina's eerder volgens mij...

Als je puur alleen de magnetron wilt gebruiken dan zijn de volgende mijn favorieten: rijstmixen, zoete aardappelblokjes/puree, brocollipuree, bloemkoolpuree. Zou ze wel allemaal kruiden dat komt de smaak ten goede.
Ze komen bevroren aan en zijn inderdaad rauw. Je kan ze eerst bakken en dan weer invriezen. Je kan ze ook een paar dagen bewaren in de koeling. Zowel ontdooid en ongebakken als gebakken.@marina1975
Bedankt voor je reactie. Deze hamburgers dien ik dan vooraf te bakken, vervolgens weer in te vriezen en later op te warmen in de magnetron? (Invriezen eventueel achterwege laten indien ik het binnen 3 dagen opwarm)
Zoete aardappel met knoflook, peper en paprikapoeder.Bedankt! Ik heb de zoete aardappelblokjes en de brocollipuree toegevoegd aan mijn winkelwagen. Met welke producten doe jij ze kruiden?
Speciaal een account aangemaakt voor dit topic: ik ben geen actieve sporter, laat staan een bodybuilder.
Ik wil graag wat regelmatiger en gezonder eten en ik denk dat Musclemeat mij daar ontzettend goed bij kan helpen.
Omdat ik een vrij onregelmatig leven heb, ben ik op zoek naar gerechten die ik klaar kan maken in de magnetron. Ik heb al een aantal producten toegevoegd in mijn winkelwagen, zie bijlage. Ik ben van plan om deze vleesproducten telkens te combineren met een rijstmix. Wellicht is het een optie om nog wat extra groente er aan toe te voegen. Omdat ik 200 gram vlees per portie best veel vind (zeker voor de lunch), lijkt het me verstandig om deze porties door tweeën te delen zodat mijn lunch slechts 100 gram vlees bevat. Ook de pastaschotel en de spaghetti bolognese zal ik door tweeën delen zodat ik 300 gram per portie heb.
Kunnen jullie mij nog bepaalde ingrediënten of bereidingswijzen aanraden?
![]()
! We promoten vooral bij de doelgroep 'sporters', maar het is voor iedereen natuurlijk! We hebben genoeg gezinnen als klant die door onze producten gezinsmaaltijden veel sneller op tafel zetten en bv mensen die nu een gezondere levensstijl hebben door het gemak (alleen wonenden).