XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

die nieuwe zalmworsten zijn wel top ! ik vind persoonlijk wel een tikkeltje te veel gekruid, zijn da zalmburger hetzelfde van smaak ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.242
Geen probleem, zal ze bij de volgende bestelling wel weer mee pakken.

:thumbs:

die nieuwe zalmworsten zijn wel top ! ik vind persoonlijk wel een tikkeltje te veel gekruid, zijn da zalmburger hetzelfde van smaak ?

Ah leuk dat je hem gekocht hebt! Thnx voor de feedback en fijn dat het smaakt. We krijgen zelfs positieve feedback van mensen dat ze dit lusten, terwijl ze in het algemeen geen vis of zalm lusten, wat ook een mooi compliment is, maar dat komt dus door de kruiden maskering. De zalmburger is heeft een andere kruidenmix, een andere smaak. Net als de zalmworst 90% zalm en de overige 10% om hem op smaak te brengen en hem in deze vorm te kunnen drukken.

top, normaal ben ik ook niet zo een viseter maar zodra ik terug kan trainen wel ik toch vis vast in men eetschema steken
volgende keer de burgers eens proberen !

En? Wat vond je van het protein ice :D? Ik geef het door aan marcel, bedankt voor het compliment :thumbs:
Kleine review:
- Speculaas ijs, smaakt een beetje caramel achting, lekker zoet. Deed me een beetje denken aan zo'n faggotchino van de grote koffie keten.
- mango/perzik, goede smaak vond ik. Vriendin en dochter vonden het te veel naar whey smaken.
- Zalm burger, kruidenmix is te zout voor mijn smaak. (wij eten normaal erg zout arm)

Mooie sale, vandaag sowieso bestellen voor de start van het nieuwe jaar (die eerder begint:flexbiceps:)

Edit: 100062777

Laatst bewerkt:
  • #8.246
top, normaal ben ik ook niet zo een viseter maar zodra ik terug kan trainen wel ik toch vis vast in men eetschema steken
volgende keer de burgers eens proberen !

:thumbS: top

Kleine review:
- Speculaas ijs, smaakt een beetje caramel achting, lekker zoet. Deed me een beetje denken aan zo'n faggotchino van de grote koffie keten.
- mango/perzik, goede smaak vond ik. Vriendin en dochter vonden het te veel naar whey smaken.
- Zalm burger, kruidenmix is te zout voor mijn smaak. (wij eten normaal erg zout arm)

Bedankt voor de feedback, gewaardeerd! De zalmburger zit op 0.8% zout, laagste dat je kunt vinden van dit type product waardoor dit niet snel zal veranderen mits meerdere mensen dit gaan zeggen. Het kan inderdaad aan liggen of je zout gewend bent of niet. Ik zeg je eerlijk dat ik geen zout proef, alleen kruiden, maar dat verschilt heel erg per persoon. Dat hebben we al gemerkt bij andere producten wanneer we met het team testen :).

Mooie sale, vandaag sowieso bestellen voor de start van het nieuwe jaar (die eerder begint:flexbiceps:)

Edit: 100062777

Mooie classic bestelling zie ik, bedankt! Extra tip: mocht je het leuk vinden producten te proberen ipv hele kg te kopen, check dan deze pagina: Samples . Vele kennen / zien deze pagina niet, vandaar dat ik het af en toe als tip geef.

Zalmworsten zijn milder van smaak qua kruiden en zullen denk ik bij iedereen wel in de smaak vallen.
De zalmburger is denk ik niet voor iedereen weggelegd.
Voor mij zijn het iig wel 2 blijvertjes in mn bestelling. Goed werk weer!
Veel smaak voor weinig calorieen (Y)

Postnl zou vandaag mijn pakketje tussen 10 en 12 bezorgen. Nog steeds niks binnen:mad:

@Scoobz0r ik heb jullie een mailtje gestuurd over de bezorging van mijn bestelling #100062571, wil graag levering van donderdag middag naar de avond verplaatst hebben of op ander adres als dat nog kan :)

• #8.250
Zalmworsten zijn milder van smaak qua kruiden en zullen denk ik bij iedereen wel in de smaak vallen.
De zalmburger is denk ik niet voor iedereen weggelegd.
Voor mij zijn het iig wel 2 blijvertjes in mn bestelling. Goed werk weer!
Veel smaak voor weinig calorieen (Y)

Thnx voor de review :)!!

Postnl zou vandaag mijn pakketje tussen 10 en 12 bezorgen. Nog steeds niks binnen:mad:

Heb je voor mij het bestelnummer? Dan kan ik even met je mee kijken.

@Scoobz0r ik heb jullie een mailtje gestuurd over de bezorging van mijn bestelling #100062571, wil graag levering van donderdag middag naar de avond verplaatst hebben of op ander adres als dat nog kan :)

Ik zie dat ik je mail ontvangen, komt goed! Voor einde avond bericht terug ter bevestiging. Bedankt oor je bestelling weer.

Net gaat de bel met het pakket. Maar zo'n 5.5 uur te laat.
Kunnen jullie als musclemeat ook klachten over de levering geven?

• #8.252
Net gaat de bel met het pakket. Maar zo'n 5.5 uur te laat.
Kunnen jullie als musclemeat ook klachten over de levering geven?

Ja dat kan, bij 2 klachten wordt de postbode bij zijn leidinggevende dan geroepen. Bij de tijdindicaties werkt het als volgt. Het is een algoritme dat kijkt naar de afgelopen 4 weken of er een patroon is dat de postbode bij jou in de buurt is. Is er een patroon, dan gooit hij een aantal uur om dit tijdstip heen als marge. Is er geen patroon dan zie je 9:00 - 18:00. Nu is het zo dat de postbodes zelf de tijdindicaties niet zien. Wat ik nu hoor van PostNL zelf is dat door de enorme kerstdrukte sommige postbodes overbelast zijn en de tijdindicaties daardoor afwijken. Excuus voor het ongemak! Ik begrijp uiteraard dat het vervelend is. Voor dit soort situaties zit er in elk pakket genoeg droogijs, de inhoud van het pakket zal morgen in dezelfde staat zijn mocht je we gemoeten hebben. Extra tip: als je weg moet bij het aflever adres een briefje ophangen met de deurbel met instructie voor de postbode wat hij met het pakket mag doen (bv ergens rondom het adres verstoppen of leveren bij huisnummer x), de meeste postbodes doen dit wel omdat ze betaald krijgen per afgeleverd adres dus dit ook in hun voordeel is.

Net weer wat besteld
Bestelling #100062988
Even kijken wat de zalmworst en burger is.
Ook de zoete aardappel friet is gedaan maak het vaak zelf maar dit is makkelijker.
De kangoeroe burger is een blijver wat is dat toch lekker:D
Net zoals de kip burger stroganoff.
En een beetje kip voor prep ben er nog elke dag blij mee dat dit er is.
Moet er niet aan denken het zelf weer te snijden en bakken:hahaha:

Ja dat kan, bij 2 klachten wordt de postbode bij zijn leidinggevende dan geroepen. Bij de tijdindicaties werkt het als volgt. Het is een algoritme dat kijkt naar de afgelopen 4 weken of er een patroon is dat de postbode bij jou in de buurt is. Is er een patroon, dan gooit hij een aantal uur om dit tijdstip heen als marge. Is er geen patroon dan zie je 9:00 - 18:00. Nu is het zo dat de postbodes zelf de tijdindicaties niet zien. Wat ik nu hoor van PostNL zelf is dat door de enorme kerstdrukte sommige postbodes overbelast zijn en de tijdindicaties daardoor afwijken. Excuus voor het ongemak! Ik begrijp uiteraard dat het vervelend is. Voor dit soort situaties zit er in elk pakket genoeg droogijs, de inhoud van het pakket zal morgen in dezelfde staat zijn mocht je we gemoeten hebben. Extra tip: als je weg moet bij het aflever adres een briefje ophangen met de deurbel met instructie voor de postbode wat hij met het pakket mag doen (bv ergens rondom het adres verstoppen of leveren bij huisnummer x), de meeste postbodes doen dit wel omdat ze betaald krijgen per afgeleverd adres dus dit ook in hun voordeel is.
Tijden staan gewoon in de scanners en zijn zichtbaar voor de bezorgers. Er wordt een tijdsvakindicatie van 2 uur weergegeven en binnen die 2 uur moet het op het betreffende adres afgeleverd zijn. Enkel wanneer het algoritme niet wordt herkend, staat er geen tijdsvakindicatie, maar meestal wordt dat online ook weergegeven (heel de dag of dagdeel als aflevertijd). Normaal gesproken ontvangen de bezorgers een hand-out aan het einde van de dag met de scores qua bezorgen. Mocht dat (vaker en zonder geldige reden) teveel afwijken van de gestelde targets dan volgt er een gesprek. Daarnaast krijgen de subcontractors per pakket betaald en degene die in dienst van PostNL rijden (te herkennen aan de PostNL bus) per uur betaald. Goed tot zover mijn kennis over het bezorgen, morgen maar eens een goede bestelling plaatsen ;).

Ik bestel elke keer weer meer: #100063103

goed bezig jullie :)

bestelling binnen ,paste net in de vriezer, ben benieuwdnaar de zalmburger en worst! :D

• #8.258
Net weer wat besteld
Bestelling #100062988
Even kijken wat de zalmworst en burger is.
Ook de zoete aardappel friet is gedaan maak het vaak zelf maar dit is makkelijker.
De kangoeroe burger is een blijver wat is dat toch lekker:D
Net zoals de kip burger stroganoff.
En een beetje kip voor prep ben er nog elke dag blij mee dat dit er is.
Moet er niet aan denken het zelf weer te snijden en bakken:hahaha:

Tijden staan gewoon in de scanners en zijn zichtbaar voor de bezorgers. Er wordt een tijdsvakindicatie van 2 uur weergegeven en binnen die 2 uur moet het op het betreffende adres afgeleverd zijn. Enkel wanneer het algoritme niet wordt herkend, staat er geen tijdsvakindicatie, maar meestal wordt dat online ook weergegeven (heel de dag of dagdeel als aflevertijd). Normaal gesproken ontvangen de bezorgers een hand-out aan het einde van de dag met de scores qua bezorgen. Mocht dat (vaker en zonder geldige reden) teveel afwijken van de gestelde targets dan volgt er een gesprek. Daarnaast krijgen de subcontractors per pakket betaald en degene die in dienst van PostNL rijden (te herkennen aan de PostNL bus) per uur betaald. Goed tot zover mijn kennis over het bezorgen, morgen maar eens een goede bestelling plaatsen ;).

Mmm, mijn postbode was vast klaar voor de drukte.. hij was bijna 3 uur te vroeg:)

Ah kijk aan, bedankt voor de info! Ik zal mij morgen even er in verdiepen via onze account manager. De info die ik typte is ook al weer 2 jaar oud toen ik hier naar vroeg.
@Splazeing, ik hoor dit meer en meer. PostNL doet vanaf vandaag zelfs geen 2de lever pogingen meer, maar direct naar postnl punt op de 2de dag ivm overvloed aan pakketten. Advies voor de mensen hier: kies een postnl punt, want de kans dat de tijdstippen afwijken op thuis adressen is groot.

Ik bestel elke keer weer meer: #100063103

goed bezig jullie :)

Heb even gekeken en zie het inderdaad, mooi compliment, bedankt :D!

bestelling binnen ,paste net in de vriezer, ben benieuwdnaar de zalmburger en worst! :D

Super :)! Benieuwd naar je review over deze twee nieuwe producten.

Ah kijk aan, bedankt voor de info! Ik zal mij morgen even er in verdiepen via onze account manager. De info die ik typte is ook al weer 2 jaar oud toen ik hier naar vroeg.
@Splazeing, ik hoor dit meer en meer. PostNL doet vanaf vandaag zelfs geen 2de lever pogingen meer, maar direct naar postnl punt op de 2de dag ivm overvloed aan pakketten. Advies voor de mensen hier: kies een postnl punt, want de kans dat de tijdstippen afwijken op thuis adressen is groot.

Heb even gekeken en zie het inderdaad, mooi compliment, bedankt :D!

Super :)! Benieuwd naar je review over deze twee nieuwe producten.
Vroege levertijd is alleen maar gunstig voor mij. Als ik de avond levering selecteer (1 euro meer) dan schedlt de avond levering maar met 1 uur van de "normale" leveding tijden, volgens jullie bezorg-dag-widget bij het bestellen.

Kon het toch niet laten om nog even vlug een bestelling te doen voor de kerstdagen :) 100063276

Terug
Naar boven