Nog zo'n rampdrank voor kinderen: Slimpie Framboos Light met "0% suiker"... Naast het feit dat dit product uit waardeloze sapconcentraat bestaat waar alle belangrijke voedingsstoffen eruit zijn gefilterd hebben ze de suiker vervangen door iets nog ergers: het in de VS verboden kunstmatig zoetstof #Cyclamaat (E952) en de neurotoxische giffen #Aspartaam (E951) en #Sacharine (E954). Daarnaast zitten er 2 veelgebruikte gevaarlijke conserveermiddelen in: E202 (kaliumsorbaat) wat astma, netelroos en darmstoornissen kan veroorzaken en E211 (natriumbenzoaat) wat o.a. kan leiden tot hyperactiviteit, oogirritaties, gedragsstoornissen en slapeloosheid. En dan zetten ze er schaamteloos nog het blauwe "bewuste keuze vinkje" erop. Advies: breng je kinderen niet in contact met deze schurkendrank. Het is niet slim om slimpie te drinken...
Lees ook: Verboden in de VS sinds 1970 maar te vinden in de schappen bij AH en Jumbo | Healthwatch | Gezondheidswaakhond
Dit bericht las ik ergens. Is dit echt zo of gewoon onzin? Zag het namelijk ook in jullie webshop staan. Is geen aanval dacht meld het even.
Lees ook: Verboden in de VS sinds 1970 maar te vinden in de schappen bij AH en Jumbo | Healthwatch | Gezondheidswaakhond
Dit bericht las ik ergens. Is dit echt zo of gewoon onzin? Zag het namelijk ook in jullie webshop staan. Is geen aanval dacht meld het even.

Het is nogsteeds wel mals, maar hier en daar een pees. Een collega van me die op mijn aanraden kangoeroe bij jullie besteld had, had hetzelfde.
.