MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De zalmburgers zijn ook goed te doen!

Vandaag voor het eerst besteld. Ben erg benieuwd. Gelijk maar de kangeroe biefstuk erbij besteld, ben altijd fan geweest van dit vlees. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Aan de reacties hiervoor te zijn is het allemaal tip top in orde

Enig idee wanneer de winnaars van het 6kg pakket deze krijgen? Had meteen een mail gestuurd maar nog geen reactie (Ja lucky me :D )

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.324
Heb mailtje gestuurd, zou mooi zijn want had net genoeg aan vorige bestelling :)
Alleen maar goed teken dat je het zo druk hebt ! Ben benieuwd weer naar de nieuwe producten die gaan komen, de visburger-worst zijn een echte toevoeging.

Je pakket is onderweg! Mooi te horen van de zalm producten, ben er zelf ook fan van.

De zalmburgers zijn ook goed te doen!

:thumbs: super! Bedankt voor de review.

Vandaag voor het eerst besteld. Ben erg benieuwd. Gelijk maar de kangeroe biefstuk erbij besteld, ben altijd fan geweest van dit vlees. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Aan de reacties hiervoor te zijn is het allemaal tip top in orde

Ah dat is wel leuk; gezien je ervaring hebt met dit vlees hoor ik graag wat je van de onze vond. Bedankt voor je eerste bestelling!

Enig idee wanneer de winnaars van het 6kg pakket deze krijgen? Had meteen een mail gestuurd maar nog geen reactie (Ja lucky me :D )

We wouden het gisteren versturen, maar de PostNL chauffeur heeft zelf op ons moeten wachten tot we het laatste pakket af hadden. We hadden geen tijd meer en moet je nagaan dat we om 6:00 zijn begonnen tot 18:30 met 2 extra man... Ik ga het vandaag proberen. Ik zal alle 3 de winnaars een mail sturen vanmiddag, dan weet ik meer over of het lukt. Wel leuk dat er een forum member tussen zit :D. Inderdaad erg geluk! Er waren namelijk meer dan 2000 reacties, wat de kans dan weer klein maar dat je wint.

Hupsakee, goede voornemens gaan gewoon door. Eerste bestelling van 2017 voor het prima vlees. :thumb:

@Scoobz0r

Ook eens proberen? Olivier vs. Brian 2017 please :roflol:

• Like
Waarderingen: 040B
  • #8.327
Hupsakee, goede voornemens gaan gewoon door. Eerste bestelling van 2017 voor het prima vlees. :thumb:

Awesome :) goed bezig! Bedankt voor je bestelling weer jj7619.

@Scoobz0r

Ook eens proberen? Olivier vs. Brian 2017 please :roflol:

Oephf 1.03min betekend dat als hij met die kracht door roeit dat tijdstip zou halen. Volgens mij zat ik op 1.11min in het begin maar ging niet voluit omdat ik 500meter moest halen en niet bij 400meter niet meer kon. Leuk filmpje iig, bedankt voor het delen naar me!

Oephf 1.03min betekend dat als hij met die kracht door roeit dat tijdstip zou halen. Volgens mij zat ik op 1.11min in het begin maar ging niet voluit omdat ik 500meter moest halen en niet bij 400meter niet meer kon. Leuk filmpje iig, bedankt voor het delen naar me!

Dit is het 100 meters record, denk dat jij het best kan verbreken!

Gisteren mijn eerste bestelling ontvangen, top!
Nu wou ik gelijk wat producten reviewen maar dat lukt niet echt. Bij één product gelukt, maar nu blijft hij bij andere producten de melding geven dat ik in moet loggen om een review te schrijven. Uhm.., ik ben ingelogd :windup:

Wat ik ook probeer, uitloggen en opnieuw inloggen. Browser sluiten en openen, etc. Of kun je maar één review per dag doen oid?

• #8.330
Dit is het 100 meters record, denk dat jij het best kan verbreken!

100meter is alleen kracht, ik denk dat de een sterkste man van de wereld daar wel van mij wint ;) maar zal het zeker eens proberen in de gym.

Gisteren mijn eerste bestelling ontvangen, top!
Nu wou ik gelijk wat producten reviewen maar dat lukt niet echt. Bij één product gelukt, maar nu blijft hij bij andere producten de melding geven dat ik in moet loggen om een review te schrijven. Uhm.., ik ben ingelogd :windup:

Wat ik ook probeer, uitloggen en opnieuw inloggen. Browser sluiten en openen, etc. Of kun je maar één review per dag doen oid?

Bedankt voor je eerste bestelling en alvast ook voor de moeite van de reviews!
Vreemde bug inderdaad. Ik heb het zojuist doorgestuurd naar onze programmeur. Ik verwacht dat dit morgen opgelost is, ik zal het dan hier melden.

Vandaag weer een bestelling gekregen! Alles weer vlekkeloos. Ik ben fan :clap:

Klopt het dat ik geen kalkoen op de site kan vinden?

zalmworst inmiddels probeert, Prima smaak!
Hou zelf TOTAAL Niet van gebakken zalm, die geur alleen al,
maar hier proef ik de zalm smaak niet in terug, de structuur doet me inderdaad aan worst denken... zou het omschrijven als een lichtkruidige smaak met worst structuur.
DUs voor mij ideaal product, de gezonde zalm vette binnen zonder de gebakken zalm smaak

Afgelopen week mijn eerste bestelling ooit ontvangen. Kwam er al snel achter dat ik iets te enthousiast ben geweest tijdens het vullen van mijn winkelmandje met als gevolg dat ik eerst de hele vriezer leeg moest ruimen. De 17 kilogram aan bestelde producten pasten er maar net in.
Mijn eerste maaltijd is me trouwens goed bevallen :)

Is er iets veranderd aan de kipblokjes? Eerder vielen ze na een nacht in de koelkast helemaal uit elkaar en nu blijft het 1 blok vlees wat zelfs nog best moeite kost om te snijden.

Is er iets veranderd aan de kipblokjes? Eerder vielen ze na een nacht in de koelkast helemaal uit elkaar en nu blijft het 1 blok vlees wat zelfs nog best moeite kost om te snijden.
Bereiden ze nu anders als ik me niet vergis, waardoor ze malser zijn. Als je ze uit de verpakking 'kneedt' gaat het vrij makkelijk.

Geen kalkoen en geen reactie hier.

Terug
Naar boven