- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb mailtje gestuurd, zou mooi zijn want had net genoeg aan vorige bestelling
Alleen maar goed teken dat je het zo druk hebt ! Ben benieuwd weer naar de nieuwe producten die gaan komen, de visburger-worst zijn een echte toevoeging.
Vandaag voor het eerst besteld. Ben erg benieuwd. Gelijk maar de kangeroe biefstuk erbij besteld, ben altijd fan geweest van dit vlees. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Aan de reacties hiervoor te zijn is het allemaal tip top in orde
Enig idee wanneer de winnaars van het 6kg pakket deze krijgen? Had meteen een mail gestuurd maar nog geen reactie (Ja lucky me)
. Inderdaad erg geluk! Er waren namelijk meer dan 2000 reacties, wat de kans dan weer klein maar dat je wint.Hupsakee, goede voornemens gaan gewoon door. Eerste bestelling van 2017 voor het prima vlees.![]()
goed bezig! Bedankt voor je bestelling weer jj7619.Oephf 1.03min betekend dat als hij met die kracht door roeit dat tijdstip zou halen. Volgens mij zat ik op 1.11min in het begin maar ging niet voluit omdat ik 500meter moest halen en niet bij 400meter niet meer kon. Leuk filmpje iig, bedankt voor het delen naar me!

Dit is het 100 meters record, denk dat jij het best kan verbreken!
maar zal het zeker eens proberen in de gym. Gisteren mijn eerste bestelling ontvangen, top!
Nu wou ik gelijk wat producten reviewen maar dat lukt niet echt. Bij één product gelukt, maar nu blijft hij bij andere producten de melding geven dat ik in moet loggen om een review te schrijven. Uhm.., ik ben ingelogd
Wat ik ook probeer, uitloggen en opnieuw inloggen. Browser sluiten en openen, etc. Of kun je maar één review per dag doen oid?
100meter is alleen kracht, ik denk dat de een sterkste man van de wereld daar wel van mij wintmaar zal het zeker eens proberen in de gym.

Bereiden ze nu anders als ik me niet vergis, waardoor ze malser zijn. Als je ze uit de verpakking 'kneedt' gaat het vrij makkelijk.Is er iets veranderd aan de kipblokjes? Eerder vielen ze na een nacht in de koelkast helemaal uit elkaar en nu blijft het 1 blok vlees wat zelfs nog best moeite kost om te snijden.
Er is zelfs een instructie video voor gemaakt, ergens hier in dit opic.Bereiden ze nu anders als ik me niet vergis, waardoor ze malser zijn. Als je ze uit de verpakking 'kneedt' gaat het vrij makkelijk.