cdman19800
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, was net even aan het kijken wat Zucchini ook alweer was (wat hierboven werd besproken). Maar de zoete aardappel en aardappel combi lijkt me lekker, ga ik aankomende week eens bestellen.
. Ik eet het zelf elke dag op het moment. Haal 350-400gr er uit, bevroren in de pan, wachten tot warm is, 6 eieren erbij, hoog vuren, blijven roeren. In bakje, klein beetje ketchup aan de zijkant. Maaltijd in 6min klaar. Handig als je snel weg moet bv.Net mijn eerste 6 kilo kippenblokjes bestel, let the cutting begin.
Wat ik me wel afvraag is hoeveel carbs er in de thai - western - curry
varianten zitten, want ik zie enkel staan dat naturel 0 carbs bevat.
En bevalt het? Ben zelf frontend, ons bedrijf doet veel magento shops.Begonnen met opencart 4 jaar terug, afgelopen 3 jaar magento.
Die zoeteaardappelfriet (schrijf ik het zo goed aan elkaar @HUARGH?) is wel een feestje.
Ik houd van zoete-aardappelfriet en rodewijnglazen.Zoete aardappelfriet is goed, maar het probleem is dat 'zoete' ook een gebruikelijk bijv. nw. is. Een streepje werkt goed hier: zoete-aardappelfriet

En bevalt het? Ben zelf frontend, ons bedrijf doet veel magento shops.
Olivier, hoe zit het eigenlijk met de gerookte zalm? Komt die nog terug?
Of komen er nog andere soorten vis?

Ik houd ook van zwaardvis, maar dan vooral zonder het zwaard.....![]()
. We hebben het na proeven mee laten komen met onze tonijnsteaks, even kijken of er vraag voor is.Ik ga maar echt eens weer bestellen bij jullie, maar nu de volgende vraag:
Als ik de zakjes van 200gr kant en klare rijst neem, de broccolipuree en de kant en klare kipfiletblokjes is het eigenlijk dus uit de diepvries pakken en in prepbakjes stoppen en opwarmen wanneer je het wil eten?

Het idee is om savonds te 'preppen' voor bijv 3 dagen, de kant en klare kipfilet heeft dus nadat hij uit de diepvries wordt gehaald nog een nacht in de koelkast en een ochtend in mijn tas om te ontdooien aangezien ik bij mijn lunch pas rond 12:00 eet. de rest van de kip staat dus mooi in prepbakjes in de koelkast tot ze mee worden genomen of savonds op worden gewarmt. Scheelt in ieder geval een hoop werk. Ik neem waarschijnlijk alle smaken van de kant en klare blokjes en dan ga ik daarna maar de 3 lekkerste kiezen voor standaard gebruik![]()