AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Net mijn eerste 6 kilo kippenblokjes bestel, let the cutting begin.
Wat ik me wel afvraag is hoeveel carbs er in de thai - western - curry
varianten zitten, want ik zie enkel staan dat naturel 0 carbs bevat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.362
Haha, was net even aan het kijken wat Zucchini ook alweer was (wat hierboven werd besproken). Maar de zoete aardappel en aardappel combi lijkt me lekker, ga ik aankomende week eens bestellen:thumb:.

Zeker het proberen waard, verkoop praatje :D. Ik eet het zelf elke dag op het moment. Haal 350-400gr er uit, bevroren in de pan, wachten tot warm is, 6 eieren erbij, hoog vuren, blijven roeren. In bakje, klein beetje ketchup aan de zijkant. Maaltijd in 6min klaar. Handig als je snel weg moet bv.

• #8.363
Net mijn eerste 6 kilo kippenblokjes bestel, let the cutting begin.
Wat ik me wel afvraag is hoeveel carbs er in de thai - western - curry
varianten zitten, want ik zie enkel staan dat naturel 0 carbs bevat.

Bedankt voor je bestelling :thumbs:
Als er 0 carbs bij staat, zit er 0 carbs in. Het is 98% kipfilet en 2% kruiden. Alleen in de kruiden kunnen carbs zitten. Dat zie je bv bij de moroccan variant: 0.7gr carbs. Tip: check het filmpje op de product pagina voor het uitpakken zodat het als blokjes uit je verpakking komt!

Draaien jullie op Magento? Just curious

Die zalmworst:eating:
Smaakt idd echt goed!

Olivier, hoe zit het eigenlijk met de gerookte zalm? Komt die nog terug?
Of komen er nog andere soorten vis?

Die zoeteaardappelfriet (schrijf ik het zo goed aan elkaar @HUARGH?) is wel een feestje.

• #8.374
En bevalt het? Ben zelf frontend, ons bedrijf doet veel magento shops.

Opencart was wat simpeler als webshop beginner. Als je een simpele shop hebt zou ik dat eerder aanraden dan Magento. Maar Magento werkt prima, kan alles vinden en weinig vragen aan onze programmeur. Magento 2.0 is uit en die blijkt compleet anders er uit te zien, daar kan ik nog niks over zeggen. We zijn aan het wachten op de PostNL plugin hiervoor, zonder kunnen we niet overstappen. Vanuit onze programmeurs oogpunt is Magento minder flexible. Willen we een nieuwe functionaliteit toevoegen, dan duurt dit vele malen langer dan bij een ander platform zegt hij. Dus project kosten zijn hoger bij Magento. Ook moet je bij Magento meer oppassen met dingen aanpassen, kan grote invloed hebben op andere delen wat je niet snel zou verwachten o.i.d. . Dit t.o.v. andere platforms.
Die zalmworst:eating:
Smaakt idd echt goed!

:thumbs: top! Ik zie veel mensen twijfelen, omdat het toch apart is. Eenmaal geproefd, weet ik zeker 99% het lekker vindt. Mocht je tijd hebben de review op de site te willen kopiëren bij het product, heel graag. Vanwege (onnodige) vele twijfels bij andere.

Olivier, hoe zit het eigenlijk met de gerookte zalm? Komt die nog terug?
Of komen er nog andere soorten vis?

Gerookte zalm is op het moment niet te doen meer. Prijzen in Noorwegen zijn met iets van 40% gestegen. Oorzaak is de massale vissterfte in Chileense zalmkwekerijen als gevolg van een grote giftige algenuitbraak. Samen zijn zij de wereld marktleiders qua productie. En de fabriek waar we de vorige gerookte zalm mee maakte, willen we niet meer mee samenwerken.
Er komt botervis en zwaardvis aan. Zelfde prijs als tonijnsteaks. Vis zoals kabeljauw ben ik al zo lang naar op zoek, maar de inkoopprijs is elke keer de verkoop prijs van de supermarkten of de kwaliteit is niet naar wens, kunnen we niks mee.

:thumbs:

Laatst bewerkt:
Zwaardvis !!! Je maakt me echt blij! ❤️

Ik ga maar echt eens weer bestellen bij jullie, maar nu de volgende vraag:
Als ik de zakjes van 200gr kant en klare rijst neem, de broccolipuree en de kant en klare kipfiletblokjes is het eigenlijk dus uit de diepvries pakken en in prepbakjes stoppen en opwarmen wanneer je het wil eten?

• #8.378
Zwaardvis !!! Je maakt me echt blij! ❤️

Ik houd ook van zwaardvis, maar dan vooral zonder het zwaard.....:roflol:

Ah kijk aan, in ieder geval 2 klanten al :D. We hebben het na proeven mee laten komen met onze tonijnsteaks, even kijken of er vraag voor is.

Ik ga maar echt eens weer bestellen bij jullie, maar nu de volgende vraag:
Als ik de zakjes van 200gr kant en klare rijst neem, de broccolipuree en de kant en klare kipfiletblokjes is het eigenlijk dus uit de diepvries pakken en in prepbakjes stoppen en opwarmen wanneer je het wil eten?

Klopt! Dat is het concept waar de meeste klanten bij muscle meat voor gaan. Alles bij elkaar schudden en prep is done! De 200gr kipfilet pakjes raden we wel aan eerst te ontdooien in de koelkast of in water met verpakking en al (water gaat snel), dan blijven ze op hun malst. Magnetron kan uitdrogen. Dit kun je voor meerdere dagen tegelijk doen zodat je hier geen last meer van hebt. Het blijft namelijk 4 dagen ontdooit goed, mits gekoeld bewaard. De kipfilet producten (2.5kg zakken van 20euro) vanaf de 3de rij hier kun je wel vanuit bevroren toestand in de magnetron meteen opwarmen: Kip

Het idee is om savonds te 'preppen' voor bijv 3 dagen, de kant en klare kipfilet heeft dus nadat hij uit de diepvries wordt gehaald nog een nacht in de koelkast en een ochtend in mijn tas om te ontdooien aangezien ik bij mijn lunch pas rond 12:00 eet. de rest van de kip staat dus mooi in prepbakjes in de koelkast tot ze mee worden genomen of savonds op worden gewarmt. Scheelt in ieder geval een hoop werk. Ik neem waarschijnlijk alle smaken van de kant en klare blokjes en dan ga ik daarna maar de 3 lekkerste kiezen voor standaard gebruik:)

• #8.380
Het idee is om savonds te 'preppen' voor bijv 3 dagen, de kant en klare kipfilet heeft dus nadat hij uit de diepvries wordt gehaald nog een nacht in de koelkast en een ochtend in mijn tas om te ontdooien aangezien ik bij mijn lunch pas rond 12:00 eet. de rest van de kip staat dus mooi in prepbakjes in de koelkast tot ze mee worden genomen of savonds op worden gewarmt. Scheelt in ieder geval een hoop werk. Ik neem waarschijnlijk alle smaken van de kant en klare blokjes en dan ga ik daarna maar de 3 lekkerste kiezen voor standaard gebruik:)

Dat gaat helemaal goed komen :thumbs: . Als je twijfelt over een smaak of product kun je ook de enkel verpakking nemen: Samples

Terug
Naar boven