MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vanaf 15:00 uur op te halen bij PostNL locatie. Ik kijk nu bijna 3 uur via de T&T maar de postman blijft maar onderweg. Is er ook een eindtijd?

Magento 2.0 is bij horen inderdaad een andere tak van sport. Zelf nog niks mee gedaan. Een verkeerd klikje en je kan de hele shop om zeep helpen inderdaad :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.384
Magento 2.0 is bij horen inderdaad een andere tak van sport. Zelf nog niks mee gedaan. Een verkeerd klikje en je kan de hele shop om zeep helpen inderdaad :D

:D

Ik pak gewoon van alles 1 kilo om te proberen, lust toch wel alles en anders heb ik voor 3 dagen gewoon pech met een verkeerde smaak:p..

:thumbs: ik hoor wel wat je er van vond!

Vanaf 15:00 uur op te halen bij PostNL locatie. Ik kijk nu bijna 3 uur via de T&T maar de postman blijft maar onderweg. Is er ook een eindtijd?

Het is in ieder geval goed dat je die 15:00 mail negeert. Zoals je nu doet: altijd de trackentrace eerst bekijken voordat je naar de locatie gaat. Het laatste bolletje "afgeleverd" gaat vinken wanneer het pakket daadwerkelijk op de locatie een scan heeft gekregen. Onderweg betekend dat de chauffeur je pakket in zijn bus heeft. Postnl punten doen ze vaak eerder op de dag omdat hun bus dan meteen voor een groot deel leeg is. Ik denk dat je pakket 1 dag vertraagd raakt door een menselijke fout. Bv dat hij jouw pakket over het hoofd gezien heeft tijdens bus uitladen bij het punt. Voor de inhoud van het pakket heeft het geen invloed als het een dag vertraagd raakt, wel vervelend voor jou de klant. Je kunt nog je order nummer geven aan mij dan kan ik de scans even bekijken en morgen in de gaten houden als je wilt.

[QUOTE="Scoobz0r, post: 9685085, member: ...[/QUOTE]

Ja precies, staat nog steeds op onderweg. Zal het morgen ook wel even in de gaten houden, gelukkig zetten ze het vaak even n de vriezer voor me

• #8.386
[QUOTE="Scoobz0r, post: 9685085, member: ...

Ja precies, staat nog steeds op onderweg. Zal het morgen ook wel even in de gaten houden, gelukkig zetten ze het vaak even n de vriezer voor me[/QUOTE]

Oh dat is lief van ze maar dat komt wel goed hoor. Onze pakketten zijn gemaakt om een vertraging met gemak te overleven. We sturen ook wanneer het 34 graden buiten is. Die 20graden winkel is een makkie ;). Bedankt voor je begrip en komt morgen gewoon goed zoals alle andere pakketten en anders heb je altijd garantie bij ons al de postbode raar doet.

Ik dacht kijk nog een laatste keer, een kwartier voor sluitingstijd (19:45) want dan kan ik net redden met de auto. Ze hadden hem net geleverd dus nog net op kunnen halen gelukkig! :)

Had hij het nog 20 uur gered op 1 groot blok droogijs en een klein stukje?

Service is sowieso altijd goed bij je :thumb:

• #8.388
Ik dacht kijk nog een laatste keer, een kwartier voor sluitingstijd (19:45) want dan kan ik net redden met de auto. Ze hadden hem net geleverd dus nog net op kunnen halen gelukkig! :)

Had hij het nog 20 uur gered op 1 groot blok droogijs en een klein stukje?

Service is sowieso altijd goed bij je :thumb:

Haha top!
Jazeker. Het is de bedoeling dat het droogijs binnen 24 uur verdampt is. Als je droogijs ontvangt hebben we eigenlijk teveel toegevoegd. Nadat het verdampt is, heeft dit de producten naar -40graden gebracht. De erna houd de zak de kou zo lang bij elkaar dat het altijd 100% bevroren blijft.
Bedankt voor het compliment :)!

Ah duidelijk! Heb ook wel eens de bodem van de wasbak vol gehad met droogijs, vandaar de vraag :p

De kangeroebiefstuk was top! En zal waarschijnlijk voor mijn tweede bestelling ook zwaardvis toevoegen, altijd goed.

Wat een geweldig bedrijf. Hebben jullie ook meal prep voorbeelden? Oid?

• #8.392
Ah duidelijk! Heb ook wel eens de bodem van de wasbak vol gehad met droogijs, vandaar de vraag :p

Hehe zie ik wel eens op instagram inderdaad. Leuk om mee te spelen, wel opletten met te lang vasthouden of in een kleine ruimte te laten verdampen (co2 concentratie om hoog, o2 omlaag)!

De kangeroebiefstuk was top! En zal waarschijnlijk voor mijn tweede bestelling ook zwaardvis toevoegen, altijd goed.

:thumbs: top! Bedankt voor de review.

Wat een geweldig bedrijf. Hebben jullie ook meal prep voorbeelden? Oid?

Bedankt voor het compliment :)! We gaan binnenkort met twee dingen beginnen. Een recepten pagina (gratis) en begeleiding met voedingsschema voor als je er niet uit komt (betaald). Voor inspiratie kun je klanten zien wat ze kopen en hoe prep foto's hun bakjes gevuld zijn: #musclemeatnl • Instagram photos and videos

Top! Wat is binnenkort? 2 weken of echt over een half jaar oid?

Nog even een vraagje. Stel ik koop kip en een groentemix en haal hier beide een portie van uit de vriezer. Hoe maken jullie dit dan nog lekker op smaak? Doen jullie hier nog Walden farms oid bij?

Ik gebruik van die zoutloze kruiden van de jumbo(Verstegen of zo?).

Cajun is lekker met kip en groente!

Cajun kruiden en sambal gebruik ik vaak.

• #8.397
Top! Wat is binnenkort? 2 weken of echt over een half jaar oid?

Het is altijd een beetje gevaarlijk om tijdindicaties te geven, kan men teleurstellen als het lukt. Binnen 2 weken op ik de begeleiding online te hebben, receptenpagina is buiten werktijd en duurt langer.

Nog even een vraagje. Stel ik koop kip en een groentemix en haal hier beide een portie van uit de vriezer. Hoe maken jullie dit dan nog lekker op smaak? Doen jullie hier nog Walden farms oid bij?

Ik gebruik van die zoutloze kruiden van de jumbo(Verstegen of zo?).

Cajun is lekker met kip en groente!

Cajun kruiden en sambal gebruik ik vaak.

1: hier kun je kijke als je echt snel klaar wilt zijn. Hier hoeft alleen nog vlees bij: Maaltijd componenten
2: kruiden: Kruiden
3: naar eigen mening kun je ook sauzen pakken die je normaal pakt, alleen wat ik doe is het niet door je hele maaltijd mengen maar een beetje ernaast. Elke hap die je neemt neem je een klein beetje saus mee voor de smaak, macro's raken dan niet erg beinvloed. Daarnaast ben ik fan van deze light sauzen: Light Saus

Zijn de gewone aardbeien eruit gehaald? Zie nu alleen die superieur fruit toppings

Hoi! Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst. 100065596. Sorry voor de pauperhoeveelheid maar meer past er niet bij mn ouders in de vriezer :')

Ben benieuwd. De prijs en de reviews beloven veel goeds.

• #8.400
Zijn de gewone aardbeien eruit gehaald? Zie nu alleen die superieur fruit toppings

Klopt. We zijn overgestapt naar het superieure product hiervan. Een euro duurder, maar het 100% waard. Vertrouw me dat dit het proberen waard is. Ik heb een foto gemaakt van een willekeurige zak zodat je kunt zien toppings er uit zien en hoe mooi rood ze zijn omdat ze rijp geplukt worden en direct naast het land ingevroren worden door een andere techniek (zie product tekst):
63zryb.jpg

Hoi! Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst. 100065596. Sorry voor de pauperhoeveelheid maar meer past er niet bij mn ouders in de vriezer :')

Ben benieuwd. De prijs en de reviews beloven veel goeds.

Je bent over de 4 vriespunten heen, prima eerste bestelling toch :thumbs:? Bedankt hiervoor en hoor graag je mening!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven