AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vandaag (helaas) mn bestelling mogen ontvangen. Ten eerste zo'n 3 uur te vroeg, gelukkig kwam mn vader net thuis dus had hij het aan kunnen nemen (kan dan nog eens gebeuren). Maar toen ik de doos open maakte zag ik helaas dat ieder bakje en dekseltje kapot was. Ze kosten gelukkig geen drol, maar ik vind het wel jammer als er iemand met een slechte dag zo met mijn bestelling omgaat..
(100048797)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.402
Vandaag (helaas) mn bestelling mogen ontvangen. Ten eerste zo'n 3 uur te vroeg, gelukkig kwam mn vader net thuis dus had hij het aan kunnen nemen (kan dan nog eens gebeuren). Maar toen ik de doos open maakte zag ik helaas dat ieder bakje en dekseltje kapot was. Ze kosten gelukkig geen drol, maar ik vind het wel jammer als er iemand met een slechte dag zo met mijn bestelling omgaat..
(100048797)

Hmm dat is inderdaad dubbel vervelend. Kapot = vergoeden uiteraard! Ik stuur je even een PM over nazenden. Als je vaker last hebt van deze postbode dan kun je twee dingen doen. Of mij het doorgeven dan dien ik een klacht in over hem. Of bij een postnl ophaallocatie leveren / avond levering om hem te vermijden.

Is er eventueel een kans dat de kalkoen blokjes ofzo nog terugkomen of is dit totaal weggehaald ?

(100048797)

Zo zeg, vandaag de zoete aardappel frites in de air fryer gegooid. Damn food gasm! Dat wordt een blijvertje in onze vriezer!

Weer een flinke bestelling binnen, nummer #100065602 !

Helaas zijn jullie alleen een blik Monster vergeten in te pakken

• #8.407

Auw :o

Zo zeg, vandaag de zoete aardappel frites in de air fryer gegooid. Damn food gasm! Dat wordt een blijvertje in onze vriezer!

De zoete aard friet is best verslavend, pas op :D! bedankt voor de review.

Weer een flinke bestelling binnen, nummer #100065602 !

Helaas zijn jullie alleen een blik Monster vergeten in te pakken

Ah das is jammer excuses, net het nieuwe product! Ik PM je voor na zending.

Goede carbs, prima bulk materiaal. :thumbup:

Is er al zicht op de zwaardvis?

• #8.414
Goede carbs, prima bulk materiaal. :thumbup:

:meal:!

Hier ook hooked aan die zoeteaardappelfriet. Gooi het alleen in de oven, want heb niet zo'n air fryer.

Air fryer hoor ik wel vaak voorbij komen met het gemak ervan.

Is er al zicht op de zwaardvis?

Helaas gister wat minder nieuws gekregen. Het importeren gaat langer duren dan verwacht. Ik word per week up to date er over gehouden. We hadden het in februari verwacht, maar dat gaat langer duren hoor ik dus net.

Is er eventueel een kans dat de kalkoen blokjes, of andere kalkoen producten ofzo nog terugkomen of is dit totaal uit de voorraad weggehaald?

Vraagje.
Als ik de Musclemeat kip en groenten wok in de pan en in de koelkast zet. Kan ik het de dag erna nog een keer opwarmen?

Gisteren onverwacht nog een late night training gedaan, had jammer genoeg niet gedacht aan eten.
Kijk ik even in de vriezer, zit er daar nog een low fat hamburger van jullie erin.
Meteen in warm water gedaan, 10 minuten later aan het bakken geweest (broodjes meteen in oven ook).
15 minuten later was het al op, wat een makkelijke manier en weer tijd gespaard!!!!

• #8.420
Is er eventueel een kans dat de kalkoen blokjes, of andere kalkoen producten ofzo nog terugkomen of is dit totaal uit de voorraad weggehaald?

Helaas was er niet genoeg vraag voor dit product. Dit product komt vrijwel overeen, wordt op dezelfde manier gemaakt: Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) 1kg (5 x 200gr)

Vraagje.
Als ik de Musclemeat kip en groenten wok in de pan en in de koelkast zet. Kan ik het de dag erna nog een keer opwarmen?

Ja absoluut! Je kunt het zo zien dat je het ziekteverwekker vrij maakt in de pan. Dus met bacterie niveau 0 na het wokken. Als je het afgedekt in de koelkast zet kun je het zeker nog 3 dagen erna eten.

Gisteren onverwacht nog een late night training gedaan, had jammer genoeg niet gedacht aan eten.
Kijk ik even in de vriezer, zit er daar nog een low fat hamburger van jullie erin.
Meteen in warm water gedaan, 10 minuten later aan het bakken geweest (broodjes meteen in oven ook).
15 minuten later was het al op, wat een makkelijke manier en weer tijd gespaard!!!!

Ah kijk aan :D. Dat is ook wel een voordeel van diepvries, eigenlijk altijd eten in huis (mits op tijd besteld ;) ), niet elke 2-3 dagen boodschappen te hoeven doen. Leuk om te lezen!

Terug
Naar boven