- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn jullie al bang voor de concurrent die maandag zijn site lanceerd?
Gold mix en Thaise kipblokjes en wat sambal, rode pepers maakt m'n cut heel wat leuker!
Zijn jullie al bang voor de concurrent die maandag zijn site lanceerd?
Concurrent? Ik denk tegen dat je een waardige concurrent van Muscle Meat kan zijn, dat je een paar jaar moet wachten....
Het was meer sarcastisch/grappig bedoelt, weet wel zeker dat muscle meat zich weinig zorgen hoeft te maken!
Het was meer sarcastisch/grappig bedoelt, weet wel zeker dat muscle meat zich weinig zorgen hoeft te maken!
Denk dit eigenlijk ook, vaste klanten zullen zoizo blijven. Plus hebben ze ondertussen al een redelijke naam gemaakt denk ik ?
?Ze waren zo lekker dat we ze weer wilden bestellen....Klopt, misschien komt het nog wel een keer terug maar voorlopig niet. Ik las je vraag over de bereiding. Was het nog gelukt en de smaak naar wens?
Waarom word je geen franchisegever?We hebben al een stuk of 12 imitatie bedrijfjes zien komen en gaan waaronder een poging van body&fitshop. We zijn inmiddels al wat gewend qua naam kopieën, slogan kopieën, complete alinea kopieën van onze site en product kopieën. We kijken er niet meer naar om en gaan gewoon door waar we mee bezig zijn de afgelopen 4 jaar.
Ze waren zo lekker dat we ze weer wilden bestellen....
Ik hoop dat ze toch terugkomen. Was er te weinig vraag naar?
. De reviews van de spareribs waren net als die van jouw goed, maar te weinig vraag inderdaad.Eindelijk, tweede diepvrieskoffer aangekomen. Speciaal voor jullie , ik wou meer variatie en eens kunnen bestellen voor twee maanden. Zonder plaatsgebrek.
Nu eens kijken wat we gaan bestellen![]()
De eerste bestelling van het jaar gedaan. Direct wat nieuwe dingen genomen om eens uit te testen. ordernummer 100066181. Ik denk dat mijn 2 vriezers weer bomvol gaan zitten.
Idd geen zorgen maken over concurrentie, de kwaliteit, eerlijkheid en service die jullie aanbieden is geweldig.
? Bedankt voor de mooie bestelling en het compliment in de laatste zin, doet ons goed! Bij stap 6 van het betaal proces kun je altijd een tip neerzetten voor de postbode voor het geval dat. Bv: ''Indien niet thuis, mag pakket op mijn risico voor de deur / tuin / buren huisnummer x gezet worden''. Als je zo iets nog wilt op het pakket hoor ik het wel!
. Step by step.Ik heb nog nooit een bestelling gedaan. Welke producten raden jullie mij aan (obv smaak)? Qua dieet mag ik alles hebben (wel zo makkelijk), al geef ik qua vlees de voorkeur aan max 10 g vet per 100 g.
De burgers zijn mijn favoriete product wat betreft smaak. Zowel kip als rund is lekker en valt binnen je vet limiet.

Nu jullie een nieuwe leverancier voor fruit hebben en groter aanbod er in: is er ook nog een kans dat er kiwi bij komt?![]()
Scoobz0r
Ik heb via mail nog een vraag gestuurd indien het mogelijk was nog iets toe te voegen aan mijn bestelling, maar ik ben hierbij vergeten het ordernummer bij te zetten. Order nummer was 100066181.
De postbode gaat idd weer wat lift werken hebben, die moet geen deadlifts meer doen in de fitness. Een bericht op de doos hoeft niet, ik werk met de nacht dus bij levering ben ik altijd als een kind op kerstochtend aan het wachten![]()