Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Doe maar een gallon :D
 
De BBQ saus van xxl moet daar denk ik wel goed bij passen.
 
Veel te snel door die 10kg kip heen... gisteren maar weer bijbesteld:roflol:. Gelijk ook de perzik-mango proteïne ijs meebesteld, ben heel benieuwd of dat wat is!
 
Topvlees, topservice.... dus maar weer een ordertje.

#100082052

Hopelijk voor het weekend bezorgd.
 
Kipnuggets ook maar eens proberen :) #100081623

Daar ga je 100% tevreden mee zijn :meal:! Bedankt voor je bestelling.

Net de kipnuggets gegeten. Hebben jullie ook sauzen voor erbij? Ik zie zo snel niks passends, maar ik heb dan ook het culinaire inzicht van een kleuter.

Mijn ervaring is dat echt elke saus lekker is, het maakt niet uit. Heb zelfs roze hamburger sauw gepakt die mijn vriendin in de koelkast had liggen. Maar op het moment gebruik ik alle xxl sauzen (behalve chilisaus, enige die mij minder ligt) en die gaan goed met de nuggets. Denk aan de standaard smaken zoals mayo, ketchup curry maar ook de samurai, joppie, chipottle.

Veel te snel door die 10kg kip heen... gisteren maar weer bijbesteld:roflol:. Gelijk ook de perzik-mango proteïne ijs meebesteld, ben heel benieuwd of dat wat is!

We promoten het ijs te weinig met dit mooie weer, zeker een goede keus! Hebben we vorige zomer geintroduceerd en wegens succes blijft deze. Benieuwd wat je er van vindt!

Topvlees, topservice.... dus maar weer een ordertje.

#100082052

Hopelijk voor het weekend bezorgd.

Bedankt voor het compliment en de order :thumbs: !
 
vraagje over de panga filet: op de site staat 19 eiwit/100g, maar op de verpakking staat 13,4 :D welke van de twee klopt? Heeft het wat te maken met het watergewicht dat eraf is? dacht dat die 19 op de site zonder het watergewicht was. Lees voor de eerste keer de macro's op de zak :)

Verder topservice, vanaf nu bestel ik hier standaard mijn vlees/vis :p
 
IMG_4074.png

:clap:
 
vraagje over de panga filet: op de site staat 19 eiwit/100g, maar op de verpakking staat 13,4 :D welke van de twee klopt? Heeft het wat te maken met het watergewicht dat eraf is? dacht dat die 19 op de site zonder het watergewicht was. Lees voor de eerste keer de macro's op de zak :)

Verder topservice, vanaf nu bestel ik hier standaard mijn vlees/vis :p

Hmm goede vraag. Toen we het product introduceerde stonden er geen voedingswaarde op de zak en de fabriek had geen antwoord er op behalve dat het 800gr netto is en 20% glacering. Voedingswaarde zijn netto. Op Rivm nevo tabel gekeken en voedingswaardetabel.nl en daar stond ook niets. We hebben het toen van de AH overgnomen, panga naturel. Goed dat je het zegt, ik ga het wijzigen op de site en dit is het enige product op de site waar dit speelde. Het kan best zijn dat er 19 in zit, het is geen andere ras dan die van de AH o.i.d. maar waar heeft de AH het dan weer vandaan. Naja beter te weinig weergeven dan teveel dan zit je altijd safe... Excuus voor de verwarring maar dit is dus de achtergrond ervan. Bedankt voor je compliment, gewaardeerd!


Leuk!
Ben op vakantie in L.A. . Vandaag naar muscle beach.
 
Laatst bewerkt:
Scoob, enig idee wanneer de pangasius filet weer terugkomt?
 
Heerlijk als je nuttige cadeaus krijgt... :thumb:
IMG_4383.JPG
 
Ga je nog met Calum trainen ook?
 
Oké, jammer! Dan moet ik even een alternatief zoeken.

Bedankt voor je begrip!

Ik kwam dit filmpje tegen ik dacht wel leuk om te delen. Ouwe reus!!!

:thumbs: . Die squat wad nice.

Gister geprobeerd en je hebt gelijk :meal:

Leuk filmpje trouwens :D

Awesome :)

Heerlijk als je nuttige cadeaus krijgt... :thumb:
Bekijk bijlage 207498
Haha tof. Denk niet fat veel mensen weten dat we kadokaarten hebben. Misschien een keer promoten.

Ga je nog met Calum trainen ook?

Net gedaan! Komt morgen online (is hier 9 uur terug in de tijd)

Damn wat zijn die nuggets lekker, veels te snel op :(

Super compliment voor de nuggets, thnx voor het delen!
 
Back
Naar boven