- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Eerst wel, tegenwoordig een andere. Er zitten geen niet herkenbare of rare ingredienten in deze mix. Ik kan de mix vanuit hier in Las Vegas niet erbij en copy pasten. Ben maandag weer bij m.m. en anders voor eerder antwoord info@musclemeat.nl dan pakt onze Yvette het op voor je.Is deze kip
Rauwe Kipfiletblokjes Natriumvrij Gekruid (5x200gr) 1kg
gekruid met de verstegen kip kruiden die jullie ook verkopen, of zijn het andere kruiden?
Bestelling #100082975: Helaas nog niet binnen vandaag. Ik vind het toch best spannend met dit weer. Morgenmiddag ga ik een weekendje weg; wat nu?
Moet je daar niet akkoord op geven dat je er bewust van bent dat de bestelling ook nog twee dagen na het plaatsen van de bestelling geleverd kan worden.
Er overigens vanuit gaande dat het de schuld van PostNL is.
Je hebt altijd 2 lever dagen bij ons, ongeacht het weer, daar passen we het aantal kg droogijs op aan. Aan de scans op het pakket te zien was het pakket wel met de postbode mee maar is het hem niet gelukt, reden ontbekend (excuus, kan gebeuren) Advies is altijd dat als je geen rekening met 2de lever dag kunt houden een postnl punt kiezen zodat iemand anders het kan ophalen. Of niet bestellen / andere eerste lever dag kiezen want het kan ook altijd zijn dat de ontvanger plots weg moet daar is de 2de dag ook voor. Er is nog geen lever indicatie tijd beschikbaar voor morgen, kijk morgen ochtend even op de track&trace. Als het dan nog niet bekend is bel muscle meat, dan belt yvette postnl op (speciale lijn). We komen er vast uit maar houd morgen even contact via de telefoon met yvette als je er niet uit komt, dan is zij ook up to date en kan ze je helpen. Indien je weg moet briefje op de deurbel iets in de trant van "beste postbode, indien afwezig pakket graag bij buur nummer x ivm bevroren inhoud en ik op vakantie ben", met handtekening op het papiertje.
Laatst bewerkt:

. Bedankt!! De Italiaanse bodem maakt erg verschil. Ik denk dat je beleving versus andere diepvries pizza's hierdoor komt. We zaten eerst te denken om een eiwit bodem te maken, met erwten eiwit. Maar we hebben uiteindelijk besloten de ingredienten te gebruiken waar ze ook voor bedoeld zijn. Bodem voor koolhydraten, vlees voor dierlijk eiwit (meerwaarde versus plantaardig erwten). Pizza twee komt vandaag binnen: bbq chicken.