MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.901
Is deze kip
Rauwe Kipfiletblokjes Natriumvrij Gekruid (5x200gr) 1kg
gekruid met de verstegen kip kruiden die jullie ook verkopen, of zijn het andere kruiden?
Eerst wel, tegenwoordig een andere. Er zitten geen niet herkenbare of rare ingredienten in deze mix. Ik kan de mix vanuit hier in Las Vegas niet erbij en copy pasten. Ben maandag weer bij m.m. en anders voor eerder antwoord info@musclemeat.nl dan pakt onze Yvette het op voor je.

Bestelling #100082975: Helaas nog niet binnen vandaag. Ik vind het toch best spannend met dit weer. Morgenmiddag ga ik een weekendje weg; wat nu?

Moet je daar niet akkoord op geven dat je er bewust van bent dat de bestelling ook nog twee dagen na het plaatsen van de bestelling geleverd kan worden.

Er overigens vanuit gaande dat het de schuld van PostNL is.

Je hebt altijd 2 lever dagen bij ons, ongeacht het weer, daar passen we het aantal kg droogijs op aan. Aan de scans op het pakket te zien was het pakket wel met de postbode mee maar is het hem niet gelukt, reden ontbekend (excuus, kan gebeuren) Advies is altijd dat als je geen rekening met 2de lever dag kunt houden een postnl punt kiezen zodat iemand anders het kan ophalen. Of niet bestellen / andere eerste lever dag kiezen want het kan ook altijd zijn dat de ontvanger plots weg moet daar is de 2de dag ook voor. Er is nog geen lever indicatie tijd beschikbaar voor morgen, kijk morgen ochtend even op de track&trace. Als het dan nog niet bekend is bel muscle meat, dan belt yvette postnl op (speciale lijn). We komen er vast uit maar houd morgen even contact via de telefoon met yvette als je er niet uit komt, dan is zij ook up to date en kan ze je helpen. Indien je weg moet briefje op de deurbel iets in de trant van "beste postbode, indien afwezig pakket graag bij buur nummer x ivm bevroren inhoud en ik op vakantie ben", met handtekening op het papiertje.

Laatst bewerkt:
Je hebt altijd 2 lever dagen bij ons, ongeacht het weer, daar passen we het aantal kg droogijs op aan. Aan de scans op het pakket te zien was het pakket wel met de postbode mee maar is het hem niet gelukt, reden ontbekend (excuus, kan gebeuren) Advies is altijd dat als je geen rekening met 2de lever dag kunt houden een postnl punt kiezen zodat iemand anders het kan ophalen. Of niet bestellen / andere eerste lever dag kiezen want het kan ook altijd zijn dat de ontvanger plots weg moet daar is de 2de dag ook voor. Er is nog geen lever indicatie tijd beschikbaar voor morgen, kijk morgen ochtend even op de track&trace. Als het dan nog niet bekend is bel muscle meat, dan belt yvette postnl op (speciale lijn). We komen er vast uit maar houd morgen even contact via de telefoon met yvette als je er niet uit komt, dan is zij ook up to date en kan ze je helpen. Indien je weg moet briefje op de deurbel iets in de trant van "beste postbode, indien afwezig pakket graag bij buur nummer x ivm bevroren inhoud en ik op vakantie ben", met handtekening op het papiertje.[/QUOTE]

Op Track & Trace nog geen status bekend. Ik ga proberen om iemand het pakket aan te laten nemen...

Altijd handig als je weet dat iemand op vakantie is :finger:

"Ik blijf het toch zeggen hoor!"

Bestelling #100082975: Helaas..... Ik heb de hele middag iemand in mijn huis laten zitten om het pakket aan te nemen. Deze persoon bericht dat er niks is aangekomen. Wat nu??

Eerst wel, tegenwoordig een andere. Er zitten geen niet herkenbare of rare ingredienten in deze mix. Ik kan de mix vanuit hier in Las Vegas niet erbij en copy pasten. Ben maandag weer bij m.m. en anders voor eerder antwoord info@musclemeat.nl dan pakt onze Yvette het op voor je.

Ik hoef niet per se te weten welke kruiden het zijn, als het niet die van verstegen zijn bestel ik gewoon de volgende keer een keer de gekeuide kip, de kruiden van verstegen gebruk ik zelf al vrij regelmatig, vandaar.

• #8.906
Bestelling #100082975: Helaas..... Ik heb de hele middag iemand in mijn huis laten zitten om het pakket aan te nemen. Deze persoon bericht dat er niks is aangekomen. Wat nu??

Jeetje dat is wel vervelend... Heb je Yvette nog gemailt of gebeld zoals ik vroeg wanneer de track&trace stuk is/bleef? Zij kon met postnl kon uitzoeken wat er aan de hand is en ik niet via het forum omdat ik tot maandag in L.A. ben.

De track&trace staat stil zie ik met een rare scan melding. Wanneer een pakket niet binnen 2 dagen wordt aangeboden heb je altijd garantie bij ons (naar keus geld terug of een nieuw pakket). Excuus dat het zover kwam, dit is niet de normale gang van zaken en ook niet de service die we willen bieden, ik hoop dat je dat van onze kant begrijpt. Ik heb geen idee wat de postbode met je pakket aan het doen is/was maar dat maandag meteen uitzoeken. Kun je ons bellen of mailen wanneer je terug van vakantie bent? Dan spreken we een nieuwe datum voor een nieuw pakket af en we zullen wat extra's in overleg bij je pakket doen als excuus voor het niks wachten van de vriend/vriendin (misschien dit aan hem/haar dan geven?)?

Ik hoef niet per se te weten welke kruiden het zijn, als het niet die van verstegen zijn bestel ik gewoon de volgende keer een keer de gekeuide kip, de kruiden van verstegen gebruk ik zelf al vrij regelmatig, vandaar.

Ah ok! Dan zit je goed :)

Jeetje dat is wel vervelend... Heb je Yvette nog gemailt of gebeld zoals ik vroeg wanneer de track&trace stuk is/bleef? Zij kon met postnl kon uitzoeken wat er aan de hand is en ik niet via het forum omdat ik tot maandag in L.A. ben.

De track&trace staat stil zie ik met een rare scan melding. Wanneer een pakket niet binnen 2 dagen wordt aangeboden heb je altijd garantie bij ons (naar keus geld terug of een nieuw pakket). Excuus dat het zover kwam, dit is niet de normale gang van zaken en ook niet de service die we willen bieden, ik hoop dat je dat van onze kant begrijpt. Ik heb geen idee wat de postbode met je pakket aan het doen is/was maar dat maandag meteen uitzoeken. Kun je ons bellen of mailen wanneer je terug van vakantie bent? Dan spreken we een nieuwe datum voor een nieuw pakket af en we zullen wat extra's in overleg bij je pakket doen als excuus voor het niks wachten van de vriend/vriendin (misschien dit aan hem/haar dan geven?)?
Ik ben die vrijdag niet in staat geweest om Yvette te mailen en ben dus door mijn persoonlijke hectische agenda ietwat nalatig geweest. Mijn excuses.
Ik neem MM niks kwalijk betreft de afhandeling; ik ben in jullie correspondentie naar (forum)afnemers nog geen onredelijkheid tegengekomen.
Graag zou ik dezelfde bestelling alsnog binnen willen krijgen: as. dinsdag of woensdagmiddag is prima.

• #8.908
Ik ben die vrijdag niet in staat geweest om Yvette te mailen en ben dus door mijn persoonlijke hectische agenda ietwat nalatig geweest. Mijn excuses.
Ik neem MM niks kwalijk betreft de afhandeling; ik ben in jullie correspondentie naar (forum)afnemers nog geen onredelijkheid tegengekomen.
Graag zou ik dezelfde bestelling alsnog binnen willen krijgen: as. dinsdag of woensdagmiddag is prima.

Helemaal goed en bedankt voor je begrip! Ik zorg dat het vandaag vertrekt. De lever indicatietijd is morgen (Dinsdag) 15:00 - 19:00. Je ontvangt binnen 10min een track&trace. Mocht je nog bedenken vandaag (liefst voor 17:30) over dat dit tijdstip niet uit komt, meld dit, dan kunnen we bv een avond levering of PostNL punt kiezen die tot 21:00 open is. Ps. postnl net gesproken, pakket is spoorloos, sinds de 7de geen scan meer gekregen nadat hij met een postbode mee was, heel vreemd. Pakket heeft de status spoorloos nu gekregen en wordt automatisch vernietigd wegens de inhoud wanneer het gevonden wordt.

Laatst bewerkt:
Helemaal goed en bedankt voor je begrip! Ik zorg dat het vandaag vertrekt. De lever indicatietijd is morgen (Dinsdag) 15:00 - 19:00. Je ontvangt binnen 10min een track&trace. Mocht je nog bedenken vandaag (liefst voor 17:30) over dat dit tijdstip niet uit komt, meld dit, dan kunnen we bv een avond levering of PostNL punt kiezen die tot 21:00 open is. Ps. postnl net gesproken, pakket is spoorloos, sinds de 7de geen scan meer gekregen nadat hij met een postbode mee was, heel vreemd. Pakket de status spoorloos nu gekregen en wordt automatisch vernietigd wegens de inhoud wanneer het gevonden wordt.

Zou ze eens bij de postbode thuis in de diepvries laten kijken :)

Helemaal goed en bedankt voor je begrip! Ik zorg dat het vandaag vertrekt. De lever indicatietijd is morgen (Dinsdag) 15:00 - 19:00. Je ontvangt binnen 10min een track&trace. Mocht je nog bedenken vandaag (liefst voor 17:30) over dat dit tijdstip niet uit komt, meld dit, dan kunnen we bv een avond levering of PostNL punt kiezen die tot 21:00 open is. Ps. postnl net gesproken, pakket is spoorloos, sinds de 7de geen scan meer gekregen nadat hij met een postbode mee was, heel vreemd. Pakket heeft de status spoorloos nu gekregen en wordt automatisch vernietigd wegens de inhoud wanneer het gevonden wordt.

Bestelling gisteren binnen gekregen. Mooi op tijd en .....met wat lekkers extra. Heerlijk, die beef Jerkey. Dankje!!

• #8.912
We kunnen weer 2 weekjes preppen... :thumb:

Awesome :) bedankt voor je bestelling en de post, altijd leuk!

Bestelling gisteren binnen gekregen. Mooi op tijd en .....met wat lekkers extra. Heerlijk, die beef Jerkey. Dankje!!
Zou ze eens bij de postbode thuis in de diepvries laten kijken :)

Fijn ouwe snoepert :thumbs: zoals het hoort. We zijn er inmiddels achter wat je pakket gebeurt was. Deze is tijdens het sorteerproces (inladen in de postbode zijn bus) beschadigd geraakt en retour gestuurd naar ons. Deze kregen wij vandaag terug, direct de container in.

Gister de muslemeat pizza gegeten... Serieus goede pizza: ik vond 'm lekkerder dan 90% van de diepvries pizza's van de supermarkt. En dat met zulke goede macro's.
Opvallend ook dat ie maar 400 gram weegt, maar toch best goed vult. Beter dan ik had verwacht iig :)

Volgende keer maar stapeltje kopen ipv 1 om te proberen.

• #8.914
Gister de muslemeat pizza gegeten... Serieus goede pizza: ik vond 'm lekkerder dan 90% van de diepvries pizza's van de supermarkt. En dat met zulke goede macro's.
Opvallend ook dat ie maar 400 gram weegt, maar toch best goed vult. Beter dan ik had verwacht iig :)

Volgende keer maar stapeltje kopen ipv 1 om te proberen.

Tof, de eerste pizza review :D. Bedankt!! De Italiaanse bodem maakt erg verschil. Ik denk dat je beleving versus andere diepvries pizza's hierdoor komt. We zaten eerst te denken om een eiwit bodem te maken, met erwten eiwit. Maar we hebben uiteindelijk besloten de ingredienten te gebruiken waar ze ook voor bedoeld zijn. Bodem voor koolhydraten, vlees voor dierlijk eiwit (meerwaarde versus plantaardig erwten). Pizza twee komt vandaag binnen: bbq chicken.

Laatst bewerkt:
Tof, eerste pizza review :D. Bedankt!! De Italiaanse bodem maakt erg verschil. Ik denk dat je beleving versus andere diepvries pizza's hierdoor komt. We zaten eerst te denken een eiwit bodem te maken, erwten eiwit. Maar we hebben uiteindelijk besloten de ingredienten te gebruiken waar ze ook voor bedoeld zijn. Bodem voor koolhydraten, vlees voor dierlijk eiwit (meerwaarde versus plantaardig erwten). Pizza twee komt vandaag binnen: bbq chicken.

Hi Scoobz, is het een idee om bloemkoolbodems in het assortiment op te nemen? Daar is in mijn omgeving heel lastig aan te komen en ze gooien er hier ook gewoon nog echt deegwaren doorheen. Wat volgens mij compleet overbodig is...

• #8.916
Hi Scoobz, is het een idee om bloemkoolbodems in het assortiment op te nemen? Daar is in mijn omgeving heel lastig aan te komen en ze gooien er hier ook gewoon nog echt deegwaren doorheen. Wat volgens mij compleet overbodig is...

Ik zal het eens in de groep bespreken. Wat ik zelf het lastige aan dit product is dat het alleen betaalbaar is bij grote afnamen en als het product niet loopt dan zit je ermee, is er dus vraag naar ja/nee. Daarnaast de breekbaarheid in het pakket, zijn deze niet flinterdun?

Ik zal het eens in de groep bespreken. Wat ik zelf het lastige aan dit product is dat het alleen betaalbaar is bij pallet afnamen en als het product niet loopt dan zit je ermee, is er dus vraag naar ja/nee. Daarnaast de breekbaarheid in het pakket, zijn deze niet flinterdun?

Ja, dat is misschien wel een ding. Niet bij nagedacht. Ik ken ze dus alleen met deeg erin en die zijn niet heel dun...Anders onderop in een kartonnen doosje? Moet natuurlijk wel rendabel blijven, dat begrijp ik. Ik zie deze wel op internet, maar die verkopen ze bij mij in de omgeving dus niet. En ik bestel ze liever met een bestelling bij jullie mee, dan weer ergens los ;)

Tof, de eerste pizza review :D. Bedankt!! De Italiaanse bodem maakt erg verschil. Ik denk dat je beleving versus andere diepvries pizza's hierdoor komt. We zaten eerst te denken om een eiwit bodem te maken, met erwten eiwit. Maar we hebben uiteindelijk besloten de ingredienten te gebruiken waar ze ook voor bedoeld zijn. Bodem voor koolhydraten, vlees voor dierlijk eiwit (meerwaarde versus plantaardig erwten). Pizza twee komt vandaag binnen: bbq chicken.
#)(R#@JR(@#)RJFewi sinds wanneer hebben jullie die pizza :D? Heb ik volgens mij gemist bij m'n laatste bestelling, gaat volgende keer zeker mee.

Kunnen jullie ook Frylight spay opnemen in het assortiment?

eind september 30 dagen terug naar nl voor vakantie, eindelijk weer fatsoenlijk eten :roflol:

Terug
Naar boven