XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik zag je inderdaad op zijn snap, calvonlive. Grappig om te zien :p

ff calum zijn tanktop stelen haha :p

Mooi filmpje, Calum lijkt me ook echt een toffe gozer. Wat dat betreft een beter filmpje dan die met Bradley imo. :)

Even een korte review.

Gegaarde kipfiletspiesen:
Ik denk niet dat ik ooit zulke lekkere kip heb gegeten. De smaak is naturel, maar wtf niks meer aan doen. Dit is gewoon echt hemels. Zo ontzettend mals en nog handige porties ook. Als ik er wat aan op moet merken is dat de zak niet heel handig is voor in de vriezer, omdat het wat meer ruimte inneemt dan de vacuümgezogen pakjes. Maar nogmaals, ik koop nooit meer andere kip want dat kan alleen maar tegenvallen.

Protein ice (perzik mango):
Dit ijs smaakt gewoon net zoals echt roomijs. Ik vond wel dat de smaak perzik mango wat meer aanwezig mocht zijn, het smaakte meer naar vanille als ik eerlijk ben. Dat deed verder niets af aan de sensatie, fucking 51gr eiwit voor een bak ijs.
Oh en een tip, eet het ijs als het iets meer ontdooid is (-12 graden inderdaad). Net zoals met regulier ijs is het dan vele malen lekkerder. Maargoed ik ben ongeduldig:D

Die spiezen had ik inderdaad eerder ook al aangegeven dat ze echt super waren, zelde zon malse kip op en dan is het ook nog eens een kant en klaar diepvriesproduct:clap:
De verpakking mag inderdaad wel handiger,
Misschien gewoon wel per 2.5kg blijven verkopen maar kleiner aanleveren?

Die high protein pizza had ik nog niet eerder gespot. Dat wordt een zekerheidje bij de volgende bestelling :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.887
Ik zag je inderdaad op zijn snap, calvonlive. Grappig om te zien :p

:D!

ff calum zijn tanktop stelen haha :p

Vond de tekst wel toepasselijk gezien ook mijn lengte "every inch counts". Voor hem is het een jurk ik pas hem hehe.

Mooi filmpje, Calum lijkt me ook echt een toffe gozer. Wat dat betreft een beter filmpje dan die met Bradley imo. :)

Opnemen met calum was ook fijner. Die blijft zichzelf wanneer de camera aan gaat.

Even een korte review.

Gegaarde kipfiletspiesen:
Ik denk niet dat ik ooit zulke lekkere kip heb gegeten. De smaak is naturel, maar wtf niks meer aan doen. Dit is gewoon echt hemels. Zo ontzettend mals en nog handige porties ook. Als ik er wat aan op moet merken is dat de zak niet heel handig is voor in de vriezer, omdat het wat meer ruimte inneemt dan de vacuümgezogen pakjes. Maar nogmaals, ik koop nooit meer andere kip want dat kan alleen maar tegenvallen.

Protein ice (perzik mango):
Dit ijs smaakt gewoon net zoals echt roomijs. Ik vond wel dat de smaak perzik mango wat meer aanwezig mocht zijn, het smaakte meer naar vanille als ik eerlijk ben. Dat deed verder niets af aan de sensatie, fucking 51gr eiwit voor een bak ijs.
Oh en een tip, eet het ijs als het iets meer ontdooid is (-12 graden inderdaad). Net zoals met regulier ijs is het dan vele malen lekkerder. Maargoed ik ben ongeduldig:D

Die spiezen had ik inderdaad eerder ook al aangegeven dat ze echt super waren, zelde zon malse kip op en dan is het ook nog eens een kant en klaar diepvriesproduct:clap:
De verpakking mag inderdaad wel handiger,
Misschien gewoon wel per 2.5kg blijven verkopen maar kleiner aanleveren?

Bedankt voor de review en feedback! Deze fabriek verpakt alleen per 2.5kg en wijkt niet daarin af. Er zijn wel andere maten gram stokjes te krijgen maar 100gr leek ons gewoon goed.

Die high protein pizza had ik nog niet eerder gespot. Dat wordt een zekerheidje bij de volgende bestelling :D

Leuk! Er komt nog een pizza soort binnenkort over een week. Deze alvast online gezet. Meer info soon!

100gr stokjes zijn juist perfect, voor mij dan:p

Ik zou aan die 50gr stokjes ook niets veranderen

Ik heb zojuist wat kipnuggets op
Kipfilet Nuggets

Om echt eerlijk te zijn, zijn ze 's nacht bij de gele M met flink wat bier achter de kiezen lekkerder, maar deze zijn een goede tweede kwa smaak en wat voedingswaarden betreft zijn ze natuurlijk een stuk beter. Ik zal ze in elk geval vaker bestellen.

Ik heb zojuist wat kipnuggets op
Kipfilet Nuggets

Om echt eerlijk te zijn, zijn ze 's nacht bij de gele M met flink wat bier achter de kiezen lekkerder, maar deze zijn een goede tweede kwa smaak en wat voedingswaarden betreft zijn ze natuurlijk een stuk beter. Ik zal ze in elk geval vaker bestellen.

Probeer ze dan thuis nog eens, als je ook flink wat bier achter de kiezen hebt :D

Ik kan me echt niet voorstellen dat je die dingen van de McD als je nuchter bent ook lekkerder vindt :kots:

Ik houd eigenlijk helemaal niet van fastfood, maar de nugget van de mac zijn de uitzondering die dat bevestigen.

Ik houd eigenlijk helemaal niet van fastfood, maar de nugget van de mac zijn de uitzondering die dat bevestigen.

Het enige van de Mc wat ik écht lekker vind...zijn de milkshakes. Verder kan ik alles met 100% zekerheid zelf beter maken! (de shakes waarschijnlijk ook, maar goed...) Ik ga die nuggets van MuscleMeat gelijk bestellen en dan pleur ik ze eens in de airfryer. Dat schijnt toch wel goed te nassen te zijn, met een zero-calory sausje... Ik laat het je weten :thumb:

Ik heb ze in een pan gebakken met een druppeltje olie en gedoopt in een xxl bbq saus.

Bestelling #100082975: Helaas nog niet binnen vandaag. Ik vind het toch best spannend met dit weer. Morgenmiddag ga ik een weekendje weg; wat nu?

Yessss! Allemaal uitgenodigd voor een bbq bij ouwe snoepert.

Moet je daar niet akkoord op geven dat je er bewust van bent dat de bestelling ook nog twee dagen na het plaatsen van de bestelling geleverd kan worden.

Er overigens vanuit gaande dat het de schuld van PostNL is.

Terug
Naar boven