XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb van de weekend voor het eerst het kip gehakt gebruikt om chili con carne te maken.

Top, prima product. Dat wordt zeker een blijvertje.

Vandaag pizza pollo gehad. Prima pizza!
Kip ook nog lekker mals !

In de loop vd ochtend de pizza uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd. Zo goed als ontdooid om een uur of 17.00.

De pizza gelijk in de oven gedaan terwijl deze nog moest opwarmen. Werkte prima en goed heet!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.083
Vandaag pizza pollo gehad. Prima pizza!
Kip ook nog lekker mals !

In de loop vd ochtend de pizza uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd. Zo goed als ontdooid om een uur of 17.00.

De pizza gelijk in de oven gedaan terwijl deze nog moest opwarmen. Werkte prima en goed heet!

Thnx voor de review, top :)! Eerst ontdooien en dan oven in kan ook inderdaad. Voor de luie mens als ik gewoon meteen bevroren erin.

Heb de levering op vandaag gezet, nog niets toegekomen jammer genoeg :(

• #9.085
Heb de levering op vandaag gezet, nog niets toegekomen jammer genoeg :(

Bedankt voor je bestelling! Ik wil je graag helpen, maar heb nog geen info van je gekregen (achternaam / bestelnummer), wat het moeilijk maakt. Ik heb op niels gezocht met als bezorg datum vandaag. Dan kom ik 1 bestelling tegen, die vandaag bij de Gamma is afgeleverd in de stad die begint met een L. Heb je de track&trace al bekeken?

Welke smaken van de kippenblokjes zijn pikant?

Welke smaken van de kippenblokjes zijn pikant?
Ik moet zeggen dat ik geen van alle echt pikant vond. Ze zijn vooral kruidig.
Je zou eventueel zelf wat gemalen rode peper eroverheen kunnen strooien. Ik heb zelf een blauw zakje van de toko. Mespuntje brand je bek al uit :D

Geen zijn pikant maar als je er dan eentje zou moeten kiezen die een klein beetje pikant is zou dat Piri Piri zijn

Thaise kip is mild gekruid

Jonnie Boer AH kruiden zijn goed

Madame Jeanette, Habanero of Surinaamse sambal en het is pittig. Voor de echte 'die hard' de Carolina Reaper, maar die is echt te ziek voor woorden, volgens mij 1,6 miljoen op de Scovilleschaal.

Je kip ballen vadouvan zijn de shit!

Thais is inderdaad gekruid. Piri piri heeft nog iets pittig achtigs

OK Thx. Ik zal een paar verschillende proberen.

@Scoobz0r , twee vraagjes

Ik heb een kadokaart, die geblokkeerd is, ik heb hem verzilverd bij een geannuleerd bestelling, iDeal lag er toen uit, bestelling 100087113, hoe kan deze weer gebruikt worden?

En kan ik nog wat 2 samples kipgehakt toevoegen aan bestelling 100088609?

• #9.096
OK Thx. Ik zal een paar verschillende proberen.

Veel tips hierboven :thumbs:. Mocht je van een smaak geen kg willen maar een pakje, dan kun je deze pagina bezoeken: Samples

@Scoobz0r , twee vraagjes

Ik heb een kadokaart, die geblokkeerd is, ik heb hem verzilverd bij een geannuleerd bestelling, iDeal lag er toen uit, bestelling 100087113, hoe kan deze weer gebruikt worden?

En kan ik nog wat 2 samples kipgehakt toevoegen aan bestelling 100088609?

Je email adres gevonden via het bestelnummer. Op beide vragen --> antwoord in je mailbox.

Sinds wanneer verpakken jullie de kip per 5 pakjes van 200gr? Ik vond de oude verpakkingen (los verpakt incl sticker) handiger eerlijk gezegd.

• #9.100
Goed gewerkt speurneus..prima service

Prima service weer zoals altijd. :thumbs:

:flexbiceps:

Sinds wanneer verpakken jullie de kip per 5 pakjes van 200gr? Ik vond de oude verpakkingen (los verpakt incl sticker) handiger eerlijk gezegd.

Bedankt voor de feedback!
Sinds 2-3 maanden geleden zijn een aantal producten hier 1 voor 1 op over gegaan, een omzak om de 5 pakjes. Aantal redenen. Er past een grotere sticker op waardoor de taal Duits er op kan gezien wij daar nu ook naar sturen. Orderpicking gaat een stuk sneller, 1x pakken ipv 5 pakjes pakken. Bonken inpakken in de isolatiezakken is makkelijker en sneller. Wanneer je de om zak er af haalt heb je de 5 pakjes als van ouds in je hand. De enige verandering is dan het label per pakje maar de kleuren van de inhoud zijn zo anders dat je het wel herkend denk ik?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven