040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag pizza pollo gehad. Prima pizza!
Kip ook nog lekker mals !
In de loop vd ochtend de pizza uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd. Zo goed als ontdooid om een uur of 17.00.
De pizza gelijk in de oven gedaan terwijl deze nog moest opwarmen. Werkte prima en goed heet!
! Eerst ontdooien en dan oven in kan ook inderdaad. Voor de luie mens als ik gewoon meteen bevroren erin.Heb de levering op vandaag gezet, nog niets toegekomen jammer genoeg![]()
Ik moet zeggen dat ik geen van alle echt pikant vond. Ze zijn vooral kruidig.

@Scoobz0r , twee vraagjes
Ik heb een kadokaart, die geblokkeerd is, ik heb hem verzilverd bij een geannuleerd bestelling, iDeal lag er toen uit, bestelling 100087113, hoe kan deze weer gebruikt worden?
En kan ik nog wat 2 samples kipgehakt toevoegen aan bestelling 100088609?
Veel tips hierboven. Mocht je van een smaak geen kg willen maar een pakje, dan kun je deze pagina bezoeken: Samples
Je email adres gevonden via het bestelnummer. Op beide vragen --> antwoord in je mailbox.
Veel tips hierboven. Mocht je van een smaak geen kg willen maar een pakje, dan kun je deze pagina bezoeken: Samples
Je email adres gevonden via het bestelnummer. Op beide vragen --> antwoord in je mailbox.

Sinds wanneer verpakken jullie de kip per 5 pakjes van 200gr? Ik vond de oude verpakkingen (los verpakt incl sticker) handiger eerlijk gezegd.