Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.121
Bedankt! Wordt wel een 5 daags avontuur. Ben bang dat ik daar niet normaal over straat kan met 2.18meter. We zullen zien. Even kijken of ik wat dingen kan filmen, zal wel leuke footage opleveren.

Ik vermoed dat je inderdaad een bezienswaardigheid bent daar. Gelukkig wonen er niet zo veel mensen in Shanghai, dus het aantal foto's zal wel meevallen :hahaha: Ik hou je Insta wel in de gaten...

• #9.123
Ik vermoed dat je inderdaad een bezienswaardigheid bent daar. Gelukkig wonen er niet zo veel mensen in Shanghai, dus het aantal foto's zal wel meevallen :hahaha: Ik hou je Insta wel in de gaten...

Hehe echt he... Maar goed, daarom ben ik dan ook uitgenodigd. Heb begrepen: geen instagram, geen google, geen google maps, geen whatsapp. Total darkness, sniff.

Hehe echt he... Maar goed, daarom ben ik dan ook uitgenodigd. Heb begrepen: geen instagram, geen google, geen google maps, geen whatsapp. Total darkness, sniff.

Ohja...dat is allemaal taboe daar natuurlijk. Dan maar filmpjes en foto's schieten en later uploaden...Good luck going offline! Is misschien ook wel lekker rustig een keer :knipoog:

VPN op mobiel, easy. Toen ik vorig jaar in China was, Bejing/Shanghai werkte dat prima. Betternet is goed vind ikzelf, knopje om en gaan!
Tip: Ga naar bovenste verdieping van Hyatt hotel in Shanghai, sky bar is echt een geweldig uitzicht over de stad. Beter dan de Pearl Tower.
Aanrader restaurant: Lost Heaven in Shanghai.

Have fun!

• #9.126
VPN op mobiel, easy. Toen ik vorig jaar in China was, Bejing/Shanghai werkte dat prima. Betternet is goed vind ikzelf, knopje om en gaan!
Tip: Ga naar bovenste verdieping van Hyatt hotel in Shanghai, sky bar is echt een geweldig uitzicht over de stad. Beter dan de Pearl Tower.
Aanrader restaurant: Lost Heaven in Shanghai.

Have fun!

Top! Thnx voor de tips, ga ik wat mee doen.

Had een bestelling volledig verkeerd geplaatst. Dankzij de goede service komt alles goed. Kreeg een telefoontje van Olivier, super! Er werd zelfs actief meegedacht over een andere bezorgdag waardoor er minder risico is dat het pakket blijft liggen op het postkantoor. Klasse Musclemeat!

Ik zie dat de Runderkogelbiefstuk tartaar niet in voorraad is, komt die terug? Wanneer? Die Angus en US beef burger zijn geen optie voor me.

Bestelling binnen....de hond vond het zeeeeeeer interessant...

Ziet er super uit :)!! Bedankt voor het delen. Heb de Nuggets alweer 3 weken niet gegeten, gaat er vanavond maar weer eens mee naar huis :meal:

KLANTENSERVICE UPDATE

Ik ben 5 t/m 10 september in China (Shanghai) voor de derde editie van FIBO. Rein en Yvette nemen het van mij over, ook hier. Maar dan weten jullie dat ik het even niet ben. Zij weten uiteraard net zoveel als ik. Telefonisch, mail en FB chat is zoals altijd gewoon online.
Leef je uit daar in China!

Bedankt! Wordt wel een 5 daags avontuur. Ben bang dat ik daar niet normaal over straat kan met 2.18meter. We zullen zien. Even kijken of ik wat dingen kan filmen, zal wel leuke footage opleveren.
Leuk met die lengte in een vliegtuig :D

• #9.132
Had een bestelling volledig verkeerd geplaatst. Dankzij de goede service komt alles goed. Kreeg een telefoontje van Olivier, super! Er werd zelfs actief meegedacht over een andere bezorgdag waardoor er minder risico is dat het pakket blijft liggen op het postkantoor. Klasse Musclemeat!

Bedankt voor je review en positieve feedback :thumbs:

Ik zie dat de Runderkogelbiefstuk tartaar niet in voorraad is, komt die terug? Wanneer? Die Angus en US beef burger zijn geen optie voor me.

Deze donderdag alweer. Low fat gehakt zou je ook voor kunnen gaan. Verschil is 2% vet.

Bestelling binnen....de hond vond het zeeeeeeer interessant...

:D.

Dankje!

Leuk met die lengte in een vliegtuig :D

Heb het overleefd met se nooduitgang stoel waar geen stoel voor je is.

Jaaa filmpjes en foto's graag! Kan ik altijd erg van genieten. Zou zeker mooi materiaal opleveren naast al die Aziaten haha. Have fun daar!

Op de website kipgehakt naturel 118kcal, 0 khd, 21,7 eiwit en 3,5 vet. Op de verpakking waar de 5 x 200gr in zit staat 257kcal, 0,5 khd, 22 eiwit en 1,8 vet. Welke klopt?

Wist ik niet. Dank je!

• #9.138

Op de volgende batch zou het gefixed moeten zijn! De voedingswaarde op onze site zijn van de officiële .pdf van de desbetreffende fabriek die het met ons maakt, houd deze aan. Excuus voor de verwarring.

xer8k9.jpg

Onze populaire kant-en-klare Beef Meatballs nu verkrijgbaar in een nieuwe smaak: Peppered! Met maar liefst 41,6 gram eiwit!
Ter viering t/m donderdag 14 september 10% korting op dit product!

Beef meat-balls

Wat maakt onze Beef Meatballs zo populair?
2611.png
Ambachtelijk bereid.
2611.png
Maar liefst 41,6 gram eiwit.
2611.png
Scherpe prijs voor deze kwaliteit.
2611.png
Opwarmen en klaar.
2611.png
Nu verkrijgbaar in 2 smaken!

Peppered, is dat met extra zwarte peper, of spaanse peper? Lijkt me sowieso lekker.

Terug
Naar boven