MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ja en nee, als je huiskamer redelijk groot is wel, Als het een kleine woonkamer is raampje open, anders te weinig zuurstof straks, zoals ik uitlegde gaat co2 concentratie omhoog :). Niet uit zakje halen, plastic kan je veilig vasthouden, droogijs niet.

Daar kwam ik de eerste keer te laat achter.. Met warm water droogijs van m'n vingers gehaald met mooie brandblaren tot gevolg. Wie niet slim is moet euhh... sterk zijn:p.

Ik leef nog :D

Enge bodybuilders? Wel bevoordeeld hehe :flexgrin:! Ja, met alleen de isolatie zak blijft het al 12 uur bevroren. Ok top :)!

Ja true, die sample pack was voor haar, ze traint zelf ook, soort van :roflol:

Ze had inmiddels t fruit op de website ook ontdekt dus ze zit te zeuren wanneer weer ga :o

Screenshot_1.png

3.8 VP... welke sample kan ik zeker niet laten liggen?

Zalm blokjes, kun je lekkere pasta mee maken :p

Wilde een bestelling plaatsen en die donderdag ophalen bij Pakjegemak locatie, alleen kan dat alleen dinsdag? Terwijl ik bij bezorgen wel al donderdag kan selecteren. Moet ik gewoon ff twee dagen wachten met bestellen of mis ik iets?

Awesome :) leuk dat je het geprobeerd hebt! We vonden hem zelf zo lekker toen we het aten, alleen voor ons zelf al wouden we het hebben in het assortiment haha. Gewoon een leuke snack.

Het deeg heeft een vanille smaak, en de inhoud is eigen recept; wat groente maar zoveel mogelijk kip dat er in paste.

Leuk :)! Bedankt voor je bestelling weer.

Het droogijs verdampt en dat is Co2. Je kunt het gewoon buiten laten liggen en in 30 min is het weg, verdampt (gas). Af te raden is het binnen huis te laten verdampen, vooral in kleine ruimtes als badkamers. Het brengt de concentratie zuurstof in de ruimte naar beneden wat een benauwd gevoel kan geven, de
co2 (wat we ook uitademen) stijgt in de ruimte.

ik heb ze een keer in de wasbak gelegd en de kraan opengezet. Leuk effect geeft dat :D

Gisteren een kipnugget gegeten, m'n vriend gelijk een stuk of 10.
Goede smaak en niet druipend van het vet, zeker niet droog en nog het gevoel dat je echt kippenvlees eet.

Als avondeten vandaag fajita's gegeten met de kipdijfilets, wat heerlijk :D
Lekker mals en een hele fijne structuur, 10x beter dan normale kipfilet als je het mij vraagt.

Kijk al uit naar de rest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.209

Houden zo :o !

Ja true, die sample pack was voor haar, ze traint zelf ook, soort van :roflol:

Ze had inmiddels t fruit op de website ook ontdekt dus ze zit te zeuren wanneer weer ga :o

Voor ieder wat wils :D! We focussen op ''sporters / fitness / mensen die met hun dieet bezig zijn'' maar Muscle Meat is gewoon voor iedereen.

3.8 VP... welke sample kan ik zeker niet laten liggen?

Pulled chicken of beef meatballs peppered, zijn de twee nieuwste samples en zeker het proberen waard!

Wilde een bestelling plaatsen en die donderdag ophalen bij Pakjegemak locatie, alleen kan dat alleen dinsdag? Terwijl ik bij bezorgen wel al donderdag kan selecteren. Moet ik gewoon ff twee dagen wachten met bestellen of mis ik iets?

Ja, stomme plugin van postnl. Thuisleveringen kan je wel vooruit bestellen, programmeren ze dat niet voor de afhaalpunten... Je kunt gewoon dinsdag kiezen en in de opmerking van je bestelling zetten (stap 5 van het betaalproces) op welke dag je het verzonden of wilt ontvangen.

ik heb ze een keer in de wasbak gelegd en de kraan opengezet. Leuk effect geeft dat :D

Zeker! Zo hebben we ook dit filmpje gemaakt:

Gisteren een kipnugget gegeten, m'n vriend gelijk een stuk of 10.
Goede smaak en niet druipend van het vet, zeker niet droog en nog het gevoel dat je echt kippenvlees eet.

Als avondeten vandaag fajita's gegeten met de kipdijfilets, wat heerlijk :D
Lekker mals en een hele fijne structuur, 10x beter dan normale kipfilet als je het mij vraagt.

Kijk al uit naar de rest.

Awesome :) bedankt voor de mooie review!

Ik had vorige keer de low fat gehakt besteld en wou die nu uit de vriezer halen maar tot mijn verbazing lag deze er ipv het gehakt. Ik let namelijk niet op de producten als ik ze uit de doos haal als ze binnenkomen en gooi het gewoon in de vriezer:o. Nu heb ik dus het verkeerde product ontvangen aangezien ik deze nog nooit heb besteld
#100090718.

3C8882B9-8C14-4FD2-9C28-98665CCDB404.jpeg

Ik had vorige keer de low fat gehakt besteld en wou die nu uit de vriezer halen maar tot mijn verbazing lag deze er ipv het gehakt. Ik let namelijk niet op de producten als ik ze uit de doos haal als ze binnenkomen en gooi het gewoon in de vriezer:o. Nu heb ik dus het verkeerde product ontvangen aangezien ik deze nog nooit heb besteld
#100090718.

3C8882B9-8C14-4FD2-9C28-98665CCDB404.jpeg
44 gram eiwit per 100 gram? :eek: das wel nice! :D

Haha dat zal wel per 200gram moeten zijn:p

• #9.214
#100090718.

Ah! Aparte inpakfout, sorry hiervoor. Ik PM je met een oplossing idee.

44 gram eiwit per 100 gram? :eek: das wel nice! :D

Bedankt voor het opmerken, is doorgegeven aan de label maker van de fabriek. Site is lijdend qua waardes, daar klopt het wel!

iemand een idee hoe je dit goed voorbereid Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) in de koekenpan wordt het een smurrie en als ik in de actifry gooi wordt het niet veel beter tis dan wel ontdooit btw

het mooie van de zoete aardappel blokjes van ons is dat je er eigenlijk geen werk er meer aan hoeft te hebben. Het is dan ook een gekookt product op 85graden (zodat vitamines etc maximaal bewaard zijn), wat betekent dat als je het laat ontdooien in een zakje in de koelkast, je met een vork zo door de blokjes als boter heen kunt en ze meteen kunt eten. Zelf doe ik het op de makkelijkste manier (uit hoofd, niet zeker van timing) 6 minuten op 800watt vanuit bevroren toestand. Nu heb ik zelf ook een Airfryer die ik veel gebruik maar toevallig nog niet gedaan met dit product. Ik begrijp uit je bericht dat je het minder nat / harder / krokanter wil. Dit is een kwestie van uitdroger, vocht eruit halen door verhitting. Dat zou goed moeten gaan in de airfyer. Heb je ze al vanuit bevroren toestand ze erin gedaan en dan (gok ik) 200graden 6-8 minuten?

Ik zag lang geleden Instagram een klant van ons (Kay Smeets) onze zoete aardappel 20minuten in de oven op 200graden doen. Ik weet niet of dit in bevroren toestand was of al ontdooit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Verder gaf DBB-er Veterano lang geleden nog een tip. Ik quote hem even:

''- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn.
- Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf)
- Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht)
- Aardappelblokjes in de bak en roeren
- Bakpapier in de oven
- Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen)
- 20 minuten in de oven op 200-250gr

Top product!''

Op de site van onze zoete aardappel leverancier staat:

De oven voorverwarmen op 180°C. Verwarm het diepgevroren product in de oven op 180°C met een beetje plantaardige olie.

Het product wordt zoveel verkocht, iemand hier vast nog wel een tip :)?

Low fat hamburgers naturel waren ook top! Wel meteen een flinke burger. Ik persoonlijk zou liever 100 gram hebben zodat ik bv twee hamburgers kan eten. Maar dat is een klein detail. Smaak was lekker en zeker niet flauw :)

Nog een vraagje over de pangasiusfilet. Zijn de voedingswaarden voor 100gram normaal gewicht of netto gewicht (omdat er 800gr overblijft van 1kg)?

klopt ik doe ze ontdooit erin zal ze in bevroren toestand er in mikken bedankt voor de tips

• #9.217
Low fat hamburgers naturel waren ook top! Wel meteen een flinke burger. Ik persoonlijk zou liever 100 gram hebben zodat ik bv twee hamburgers kan eten. Maar dat is een klein detail. Smaak was lekker en zeker niet flauw :)

Nog een vraagje over de pangasiusfilet. Zijn de voedingswaarden voor 100gram normaal gewicht of netto gewicht (omdat er 800gr overblijft van 1kg)?

Bedankt voor de feedback, nemen we mee!

Voedingswaarde is van wat er netto overblijft. Heb een aantal keer een volledige zak ontdooit. Kwam op 775gr neer. 200gr van de glacering en 25gr vanuit de vissen zelf wat er van nature in zit en naar buiten treed door ontdooien. In deze 775gr zit dan het eiwit van 800gr. Dus 8x 19gr.

klopt ik doe ze ontdooit erin zal ze in bevroren toestand er in mikken bedankt voor de tips

Ja dat moet beter gaan, benieuwd naar je resultaat!

Bedankt voor de feedback, nemen we mee!

Voedingswaarde is van wat er netto overblijft. Heb een aantal keer een volledige zak ontdooit. Kwam op 775gr neer. 200gr van de glacering en 25gr vanuit de vissen zelf wat er van nature in zit en naar buiten treed door ontdooien. In deze 775gr zit dan het eiwit van 800gr. Dus 8x 19gr.

Ja dat moet beter gaan, benieuwd naar je resultaat!

Ik vind t formaat juist prima :P eet er makkelijk 2 weg op n avond

Ik vind t formaat juist prima :P eet er makkelijk 2 weg op n avond

Ik kan ook makkelijk x hoeveelheid vlees per dag eten, alleen heb je dan gelijk een groot broodje nodig als je er een broodje hamburger van maakt. Ik liever 2 kleinere dan 1 grote. En dan vind ik 200gr (2 broodjes met 100gr) beter dan eentje van 150gr of twee van 300gr totaal :p

Terug
Naar boven