MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Had het inmiddels al gevonden toch bedankt!
Bestelling geplaatst ik ben benieuwd!

Haha nee echt een hekel aan, perfecte oplossing zo en geeft ook nog een beetje afwisseling :D

Kipspies voor het eerst mee, ben benieuwd :lick:

Had niet verwacht dat er verschil in ultra fine oats zou zitten maar waar bij de b&f oats regelmatig shit aan de dop bleef plakken heb ik daar totaal geen last van bij jullie gemalen havermout.

9/10 zou weer kopen, jammer geen kilo zakken :sad:

Hoelang is de gemiddelde houdbaarheidsdatum van die oats?

Zolang het niet vochtig wordt praktisch onbeperkt lijkt me. Zelfde met bloem/poedersuiker.

Zelfde reden waarom ze van die 20 jaar oude mcdonalds hamburgers hebben, die krengen zijn gewoon uitgedroogd. Biologische boterham die je laat uitdrogen is over 20 jaar ook niet beschimmeld. Zelfde met mummies, al zou in geen 2000 jaar oude havermout eten.

Edit: op zak staat jaar houdbaar

Ik ben heel erg gevoelig voor pittig eten, maar die Jalapeño low fat hamburgers zij echt super lekker, precies goed war mij betreft qua "pittigheid". Vandaag voor de eerste keer geprobeerd.

Ook de welness mix bevalt me goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.249
Haha nee echt een hekel aan, perfecte oplossing zo en geeft ook nog een beetje afwisseling :D

Kipspies voor het eerst mee, ben benieuwd :lick:

:thumbs: . Kipspies al geprobeerd ondertussen?

Had niet verwacht dat er verschil in ultra fine oats zou zitten maar waar bij de b&f oats regelmatig shit aan de dop bleef plakken heb ik daar totaal geen last van bij jullie gemalen havermout.

9/10 zou weer kopen, jammer geen kilo zakken :sad:

Utra Fine Oats 5kg - Muscle Meat

Heb zelf geen ervaring met de oats van b&f, maar mooi als dit zo is :meal:. Kg zakken waren helaas te duur. Gezien de zakken heel lang goed blijven (huidige batch July 2018), wanneer je 100gr per dag gebruikt er binnen 2 maanden door bent en de prijs van 14euro niet een schrik bedrag is --> zijn we hier voor te gaan. Maar kg zakken heeft bij ons ook een voorkeur, wie weet ooit in de toekomst.

De huidige batch is t/m July 2018 goed, een jaar vanaf productie. Echter zal het veel langer houdbaar zijn, maar de fabriek wil het dan niet meer 'garanderen'.

Zolang het niet vochtig wordt praktisch onbeperkt lijkt me. Zelfde met bloem/poedersuiker.

Zelfde reden waarom ze van die 20 jaar oude mcdonalds hamburgers hebben, die krengen zijn gewoon uitgedroogd. Biologische boterham die je laat uitdrogen is over 20 jaar ook niet beschimmeld. Zelfde met mummies, al zou in geen 2000 jaar oude havermout eten.

Edit: op zak staat jaar houdbaar

Vocht is inderdaad dodelijk voor voeding :).

Ik ben heel erg gevoelig voor pittig eten, maar die Jalapeño low fat hamburgers zij echt super lekker, precies goed war mij betreft qua "pittigheid". Vandaag voor de eerste keer geprobeerd.

Ook de welness mix bevalt me goed.

Ah leuk te lezen. Ik deel je mening. De jalapeno versie hebben we niet op een dermate scherpe smaak gebracht, zodat vrijwel iedereen deze lust. Maar je proeft wel iets pittigs, echter verder weg. De beef meatballs peppered die ook net uitgebracht zijn, zijn daar in tegen wel gewoon pittig. Als je gevoelig bent voor pittig eten, maar je wilt het wel proberen, dan zou ik eerst een 200gr erbij doen ipv een kg: Beef meat-balls . Bedankt voor je review!

• #9.251
Ja gelijk geprobeerd, echt nog nooit zulk malse kip gehad. En dit was alleen nog in de magnetron, voglende keer nog eventjes in de pan doen maar had haast. Pluspunten weer :)

De 2.5kg zak producten doe ik altijd in de magnetron, niks mis mee! Niks fijners dan (twee) stokjes van 100gr op een bord in de magnetron en weg kunnen lopen.

Ik heb twee puntjes waar wellicht nog wat verbetering bij te behalen is.
De verpakking van de gehaktballetjes en de rundvleespuntjes is aan één kant van dunner plastic, bij mij is in bijna 50% de dunne kant licht beschadigd (klein gaatje) waardoor ik deze niet makkelijk in een bakje water snel kan ontdooien. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik het in mijn vriezerlade propte, maar ik heb er goed op gelet en Het is ook al zo als ik de doos uitpak. Een groot probleem is het niet, want het product is gewoon goed en ligt bij mij maar kort in de vriezer.
Vorige week heb ik een bestelling ontvangen (100094642) op donderdag, maar kon deze pas vrijdag aan het begin van de middag uitpakken, het grootste deel van de bestelling zat nog maar net onder het vriespunt. Nu heeft het door mijn beslissing zo lang in de doos gezeten, maar als het door PostNL een dag later wordt afgeleverd is het (zeker in de zomer) ook maar krap aan bevroren

En ook nog een positief bericht van me, ook niet sporters vind jullie producten geweldig, mijn moeder en haar buurvrouw (beiden 75+) hebben wat producten geproefd en waren verbaasd over de smaak en kwaliteit en zijn van plan om ook regelmatig wat te bestellen.

• #9.253

Ah, goede opmerking over de verpakking. Ga ik meteen achteraan.
Hmm, dat ordernummer ga ik onderzoeken. Maken we in alle eerlijkheid eigenlijk mee dat op 2de dag niet keihard is dus goed dat je het meld. Ik kan bij elke bestelling zien hoeveel droogijs is toegevoegd en wie het heeft ingepakt. Ook willen we alles keihard op lever dag 2 aan laten komen, echter een aantal producten is pas hard bij -18graden. Zo hebben we soms een retour pakket (bv niet bestaand adres), waarbij we dit bekijken. Zo was op dag 3 alles zelfs nog bevroren, maar de pizza en burgers slap. Temperatuur gemeten en het was -8. Water is bij -1 keihard. Dit even terzijde hoor, extra info.
Je hebt onze logo switch wel meegemaakt denk ik? Dit was ook mede om je moeder en buurvrouw niet af te schrikken met het gespierde arm logo :). Leuk om te lezen dat ze door het proeven overtuigd zijn geraakt!

Ik begrijp het, de burgers waren inderdaad niet keihard, maar dat gold ook de pasteitjes, rotirolls en biefstukpuntjes, de gehaktballen, kip en kipgehakt waren nog wel massief. Ik zie het ook niet als een probleem, het is allemaal toch zo weer op. De zak was trouwens goed dichtgeplakt, dus daar kan het niet aan gelegen hebben.

• #9.255

Desbetreffende inpakker gesproken, voor de zekerheid alle richtlijnen van inpakken besproken, zou in orde moeten zijn :).

124cyzo.jpg

High Protein Meals - Diepvries

NIEUW: High Protein Pizza - Tonno
Na het succes van de twee kipfilet pizza's hebben we de Tonno versie uitgebracht met maar liefst 54.4gr eiwit per pizza! Wij zijn verslaafd
1f60d.png
.
2611.png
Meer dan 3x zoveel tonijn dan de supermarkt Tonno pizza's.
2611.png
Maar liefst 54.4gr eiwit per pizza, waarvan 36gr dierlijk eiwit!
2611.png
Echte pizza bodems geïmporteerd uit Italië en dat proef je.
2611.png
Vanuit bevroren toestand 12-14 minuten in de oven en klaar!
2611.png
Thuis geleverd in NL, BE en DE zonder abonnement.

Top, het was ook niet negatief bedoeld. Het is lovenswaardig dat jullie zelfs registreren hoeveel droogijs er gebruikt wordt bij elke zending.

Hi @Scoobz0r!

Onze vriezer is weer leeggeraakt dus ik wilde een bestelling plaatsen. Dit ging helaas niet zo vlekkeloos.

Ik heb mijn mandje gevuld, m'n kortingscode toegevoegd en de verdere info ingevuld.
Na de eerste keer te willen betalen kreeg ik de melding dat mijn betaalverzoek niet werd geaccepteerd.

Nog maar een keer proberen dan. Toen was mijn kortingscode opeens weg, dus opnieuw de kortingscode ingevuld en er wordt aangegeven dat de kortingscode nu ongeldig is. Nou, nog maar een keer mijn mandje vullen, ik had nog een kadokaart, dus die kortingscode dan maar ingevuld, en weer verder naar afrekenen. Bij betaling voor Ideal gekozen en de site bleef maar laden om vervolgens terug te gaan naar de homepage..

3 keer is scheepsrecht denkt men, dus ik vol goede moed nogmaals proberen, maar wat denk je... Ook de 2e kortingscode is nu ongeldig.

Nu gaat het niet om een groot kortingsbedrag, maar ik heb nu 2 kortingscodes verspeeld en heb nog steeds niet kunnen bestellen...

Wil je me laten weten wanneer bestellen wel weer lukt?

• #9.258
Zeker! Stuur even via PM of naar info@musclemeat.nl om welke codes het ging en ik reset ze.

Zojuist maar weer eens wat besteld, heb helaas geen grote vriezer, dus geen mega-order, maar toch :p

Heb ook een kilo van de ''pulled chicken'' ben echt mega benieuwd hier naar!

Heb de kipnuggets weer eens besteld en ontvangen, blijven echt top met die voedingswaarden :D

Terug
Naar boven