Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang is de gemiddelde houdbaarheidsdatum van die oats?
Haha nee echt een hekel aan, perfecte oplossing zo en geeft ook nog een beetje afwisseling
Kipspies voor het eerst mee, ben benieuwd![]()
Had niet verwacht dat er verschil in ultra fine oats zou zitten maar waar bij de b&f oats regelmatig shit aan de dop bleef plakken heb ik daar totaal geen last van bij jullie gemalen havermout.
9/10 zou weer kopen, jammer geen kilo zakken![]()
. Kg zakken waren helaas te duur. Gezien de zakken heel lang goed blijven (huidige batch July 2018), wanneer je 100gr per dag gebruikt er binnen 2 maanden door bent en de prijs van 14euro niet een schrik bedrag is --> zijn we hier voor te gaan. Maar kg zakken heeft bij ons ook een voorkeur, wie weet ooit in de toekomst.Hoelang is de gemiddelde houdbaarheidsdatum van die oats?
Zolang het niet vochtig wordt praktisch onbeperkt lijkt me. Zelfde met bloem/poedersuiker.
Zelfde reden waarom ze van die 20 jaar oude mcdonalds hamburgers hebben, die krengen zijn gewoon uitgedroogd. Biologische boterham die je laat uitdrogen is over 20 jaar ook niet beschimmeld. Zelfde met mummies, al zou in geen 2000 jaar oude havermout eten.
Edit: op zak staat jaar houdbaar
.Ik ben heel erg gevoelig voor pittig eten, maar die Jalapeño low fat hamburgers zij echt super lekker, precies goed war mij betreft qua "pittigheid". Vandaag voor de eerste keer geprobeerd.
Ook de welness mix bevalt me goed.

Ja gelijk geprobeerd, echt nog nooit zulk malse kip gehad. En dit was alleen nog in de magnetron, voglende keer nog eventjes in de pan doen maar had haast. Pluspunten weer![]()
. Leuk om te lezen dat ze door het proeven overtuigd zijn geraakt!
.