Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

iemand een idee hoe je dit goed voorbereid Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) in de koekenpan wordt het een smurrie en als ik in de actifry gooi wordt het niet veel beter tis dan wel ontdooit btw
Knal ze op gevoel op 180 graden in de airfryer. Hoger en ze worden zwart. Ik kan de bak eruit halen en schut alles minimaal 4 keer door elkaar. Af en toe voel ik even hoe krokant ze zijn, meestal doe ik het op gevoel (12 minuten ofzo).

Edit: Oh sorry, zie dat het de reguliere aardappelen zijn en niet de zoete. Die lukken bij mij ook nooit echt in de airfryer helaas, blijven te hard van binnen. Meestal doe ik ze +- 4 min in de magnetron afgedekt en bak ik ze in wat rijstolie.

Ja, stomme plugin van postnl. Thuisleveringen kan je wel vooruit bestellen, programmeren ze dat niet voor de afhaalpunten... Je kunt gewoon dinsdag kiezen en in de opmerking van je bestelling zetten (stap 5 van het betaalproces) op welke dag je het verzonden of wilt ontvangen.

Done! #100093708

Nu hopen dat het goedkomt :D

Meteen wat reviews geplaatst overigens!

Beetje olie toevoegen. Zit er al in bij de zoete aardappel friet, kijk maar eens naar het verschil in voedingswaarde. Ik doe de blokjes bevroren in een klein afvalzakje, eetlepel rijstolie erbij en een theelepel paprikapoeder. Goed schudden en dan in de airfryer. Beetje spelen hoe lang inderdaad. gewoon op 180 of 200 graden.

Knal ze op gevoel op 180 graden in de airfryer. Hoger en ze worden zwart. Ik kan de bak eruit halen en schut alles minimaal 4 keer door elkaar. Af en toe voel ik even hoe krokant ze zijn, meestal doe ik het op gevoel (12 minuten ofzo).

Edit: Oh sorry, zie dat het de reguliere aardappelen zijn en niet de zoete. Die lukken bij mij ook nooit echt in de airfryer helaas, blijven te hard van binnen. Meestal doe ik ze +- 4 min in de magnetron afgedekt en bak ik ze in wat rijstolie.

juist ze blijven hard van binnen terwijl de buitenkant wel gaar wordt en ik heb een actifry family - Google zoeken geen airfryer:D kan bij dat ding ook geen graden instellen btw

Ja, stomme plugin van postnl. Thuisleveringen kan je wel vooruit bestellen, programmeren ze dat niet voor de afhaalpunten... Je kunt gewoon dinsdag kiezen en in de opmerking van je bestelling zetten (stap 5 van het betaalproces) op welke dag je het verzonden of wilt ontvangen.

Done! #100093708

Nu hopen dat het goedkomt :D

Nou, doe ik dus ook nooit meer. Krijg net bericht dat het verzonden wordt en track en trace erbij. En kan het morgen niet ophalen .. wordt dus niet gelezen die opmerking?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.227
Nou, doe ik dus ook nooit meer. Krijg net bericht dat het verzonden wordt en track en trace erbij. En kan het morgen niet ophalen .. wordt dus niet gelezen die opmerking?

Datum schuift automatisch een dag op omdat postnl niks van ons voor jou ontvangt vanavond. Morgen maken we je pakket! Alles gaat goed. Bedankt voor de vele product reviews :thumbs:

• #9.228
juist ze blijven hard van binnen terwijl de buitenkant wel gaar wordt en ik heb een actifry family - Google zoeken geen airfryer:D kan bij dat ding ook geen graden instellen btw

Ah!!! Sorry ik las ook automatisch dat het om de zoete aardappel blokjes ging. Enige ervaring die heb met de normale blokjes is toch in de pan met water en stomen in de magnetron. Ik vind dat Ardo ze meer mag garen dan ze zijn, dit heb ik als feedback gegeven aan ze.

Stuk of vijf recensies geschreven :)

Ah!!! Sorry ik las ook automatisch dat het om de zoete aardappel blokjes ging. Enige ervaring die heb met de normale blokjes is toch in de pan met water en stomen in de magnetron. Ik vind dat Ardo ze meer mag garen dan ze zijn, dit heb ik als feedback gegeven aan ze.

maak niet uit zag ook niet dat je het over de zoete aardappel had het zijn inderdaad de gewone maar met het product is niks mis mee zal ze ook gewoon weer bestellen kreeg ze alleen niet zo gaar

• #9.232
maak niet uit zag ook niet dat je het over de zoete aardappel had het zijn inderdaad de gewone maar met het product is niks mis mee zal ze ook gewoon weer bestellen kreeg ze alleen niet zo gaar

Als je ze echt door en door gaar wel hebben, zacht als boter, dan kun je ze vanuit bevroren toestand in pan-water-vuur doen. Het gemak zit hem dan in nog niet schillen en juiste formaat gesneden.

Na een tijdje terug een bestelling geplaatst. Jullie levertermijnen zijn nog stuk ingekort super. Vandaag bestelt normaal morgen al in huis.

Als je ze echt door en door gaar wel hebben, zacht als boter, dan kun je ze vanuit bevroren toestand in pan-water-vuur doen. Het gemak zit hem dan in nog niet schillen en juiste formaat gesneden.

Zelfde probleem is vaak bij krieltjes uit de supermarkt dat die niet goed gaar te krijgen zijn.

Misschien gekookte aardappeltjes aanbieden? :p

hier ben ik weer

Uw ordernummer is: 100094146

• #9.236
Na een tijdje terug een bestelling geplaatst. Jullie levertermijnen zijn nog stuk ingekort super. Vandaag bestelt normaal morgen al in huis.

Zou graag ''ja klopt'' willen zeggen maar dat kan ik niet :D. In maart bestaan we 5 jaar en sinds het begin is het altijd hetzelfde geweest: wij versturen maandag t/m do 15:00. Waarom sturen we niet op vrijdag of zaterdag? Omdat je dan maar 1 aflever dag hebt i.v.m. zondag. En we willen dat de klant altijd 2 dagen heeft, voor het geval hij/zij de eerste dag niet thuis was of de post haal het een keer niet. Wij zorgen dat het pakket altijd (hoe warm het ook buiten is) altijd 2 lever dagen bevroren aankomt. Je hebt dan besteld tussen maandag t/m do 15:00, waardoor je de volgende dag kon selecteren.

Zelfde probleem is vaak bij krieltjes uit de supermarkt dat die niet goed gaar te krijgen zijn.

Misschien gekookte aardappeltjes aanbieden? :p

Deze zijn top qua gaarheid, niks meer aan doen behalve opwarmen (extra garen niet nodig) -->

Halve aardappelen met schil (kant-en-klaar) (2,5kg)

hier ben ik weer

Uw ordernummer is: 100094146

Heb het de bestelling er even bij gepakt, groot en uitgebreid zeg! Bedankt voor je order weer :thumbs:.

Iemand 1 tip voor een lekkere one-min meal-prep?

En iemand enig idee hoe veel kg er in een gemiddeld grote diepvries lade kan?

Hotsee weer een bestelling eruit:D
Ben verslaafd aan de kipblokjes dus weer 10kg de vriezer in.

Ik prep eigenlijk altijd hetzelfde en dat gaat erg snel: plastic bakjes pakken van MM, weegschaaltje erbij. spinazie, rijst en kip in het bakje en klaar en zo alle bakjes vullen

• #9.240

Ik prep eigenlijk altijd hetzelfde en dat gaat erg snel: plastic bakjes pakken van MM, weegschaaltje erbij. spinazie, rijst en kip in het bakje en klaar en zo alle bakjes vullen

Ik hoop binnen aankomende maand een pagina online te hebben waar veel one-min meal-prep voorbeelden staan. Voor nu staat hier boven op de pagina 4 voorbeelden: Kant-en-klaar (one-min meal-prep) - Diepvries . Daarnaast ben ik nu zelf het volgende aan het eten: Wok rijstmix (komt morgen weer binnen), beef meatballs peppered en de light saus xxl sate-cocos.

In onze FAQ staat het antwoord op je kg vraag. Ik kopieer het even in de spoiler hieronder. Het enige product dat groter uitvalt met zijn gewicht is Broccoli 2.5kg. Deze moet je als 3.5kg tellen als formaat zijnde.

2. Hoeveel past er in mijn vriezer?

Doordat de meeste producten vacuüm verpakt zijn nemen deze niet veel ruimte in beslag. Onderstaande foto toont aan hoe weinig ruimte ruimte 4kg aan producten in beslag neemt. Omgerekend naar liter wordt dit: 30L = 8kg, 64L = 16kg en 170L = 45kg.

virezer%203.jpg

Hotsee weer een bestelling eruit:D
Ben verslaafd aan de kipblokjes dus weer 10kg de vriezer in.

Awesome :thumbs: bedankt voor je bestelling weer! Komt er aan.

Terug
Naar boven