XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

100091548

komaan olivierke :banana::rocknana:
 
Joaaa! Of saucijzen, runder/blinde vinkendrool:
 
Het wordt ook eens tijd voor een braadworst in jullie assortiment vind ik.

Joaaa! Of saucijzen, runder/blinde vinkendrool:

Tips zijn wij dol op :)! We waren bezig met een high protein kippenworst, maar dit product paste uiteindelijk toch niet goed bij hun omdat ze het niet snel genoeg konden produceren (arbeid kosten). Dit project wordt nu overgeplaatst naar een andere partner van ons, maar daar zijn we eerst nog met een andere product bezig. Na de kippenworst is een stap naar een rund versie niet zo groot inderdaad.

Tell us Oliver, alleen maar groente of is geen die hard vegan.

ook zalm :( gotta get dat dha

broccoli haal ik nu vers btw, gotta get dat sulforaphane

Gekeken, Huargh spreekt de waarheid, heel veel groen en dan als laatst de zalm :)!
 
Ik zie dat het vis-assortiment kleiner is geworden? Zwaardvis en botervis eruit? Komen die terug?
 
die cantaloupe/ananas/aardbeien zijn echt legendary van superieur fruit holy shit :roflol: ik wou dat ik het in Malta kon bestellen
 
Net een bestelling willen doen en bij het afrekenen een kortingscode gebruikt maar systeem gaf aan dat iDeal niet werkte en een andere manier van betaling moest doen dus betaling geannuleerd en opnieuw willen proberen alleen nu doet de kortingscode het niet meer.
 
The Dutch Giant, hebben jullie nog een leuke kortingscode die ik bij mijn bestelling kan opgeven? Ik sta op het punt om op "Afrekenen" te drukken :D
 
Ik zie dat het vis-assortiment kleiner is geworden? Zwaardvis en botervis eruit? Komen die terug?

Botervis is weg, geen vraag naar na het een aantal maanden te hebben liggen. Zwaardvis is weer onderweg naar NL, maar duurt altijd erg lang. Heb het even offline gehaald ipv niet op voorraad gezet zodat men er niet op gaat wachten. Aankomst week niet te zeggen nog.

die cantaloupe/ananas/aardbeien zijn echt legendary van superieur fruit holy shit :roflol: ik wou dat ik het in Malta kon bestellen

Wij waren ook erg verrast toen deze leverancier het ons kwam laten zien en proeven. Het is van een heel ander niveau. Fijn dat je het ook merkt!

Net een bestelling willen doen en bij het afrekenen een kortingscode gebruikt maar systeem gaf aan dat iDeal niet werkte en een andere manier van betaling moest doen dus betaling geannuleerd en opnieuw willen proberen alleen nu doet de kortingscode het niet meer.

Ah ik begrijp het. Kun je mij via PM of info@musclemeat.nl de code geven die je hebt gekregen? Dan vernieuw ik deze. Ik kan met je nickname van het forum de code niet achterhalen.

The Dutch Giant, hebben jullie nog een leuke kortingscode die ik bij mijn bestelling kan opgeven? Ik sta op het punt om op "Afrekenen" te drukken :D

Je mag het altijd vragen maar antwoord is eigenlijk altijd nee en dat komt door het volgende. We kijken bij elk product naar wat de laagste prijs is die we kunnen geven en of we dan ook concurreren met de supermarkt wat als antwoord ja moet hebben. Zo geven we altijd de laagste prijs die we kunnen geven i.p.v. een euro er boven op doen en dan roepen: ACTIE 1 euro KORTING of: pakket normaal 100 euro, nu 60!. Bij ons altijd 60. Soms op FB of onze Instagram wordt er een nieuw product geïntroduceerd en is er daarom tijdelijk 10% korting. We verdien dan vrijwel niks meer op het product, maar dan kunnen mensen het proberen / gaan het eerder proberen. En eind van het jaar, laatste 2 weken gaan we altijd dicht, dan is er een grote actie.

Dit doet mij denken aan "Maak er iets moois van" en "Sensationele bestelling"... Ralf is that you?

ik had precies hetzelfde:roflol: oude B&F praktijken hiero
Hehe, weet dit nog al te goed, alsof het gisteren was. Maar dat was voor hun ook een stuk makkelijker met een 30gr poeder zakje. Toen Muscle Meat net begon kregen we ook af en toe deze tekst in de opmerking van de bestelling.
 
Je mag het altijd vragen maar antwoord is eigenlijk altijd nee en dat komt door het volgende. We kijken bij elk product naar wat de laagste prijs is die we kunnen geven en of we dan ook concurreren met de supermarkt wat als antwoord ja moet hebben. Zo geven we altijd de laagste prijs die we kunnen geven i.p.v. een euro er boven op doen en dan roepen: ACTIE 1 euro KORTING of: pakket normaal 100 euro, nu 60!. Bij ons altijd 60. Soms op FB of onze Instagram wordt er een nieuw product geïntroduceerd en is er daarom tijdelijk 10% korting. We verdien dan vrijwel niks meer op het product, maar dan kunnen mensen het proberen / gaan het eerder proberen. En eind van het jaar, laatste 2 weken gaan we altijd dicht, dan is er een grote actie.

Hehe, weet dit nog al te goed, alsof het gisteren was. Maar dat was voor hun ook een stuk makkelijker met een 30gr poeder zakje. Toen Muscle Meat net begon kregen we ook af en toe deze tekst in de opmerking van de bestelling.

Jullie prijzen zijn al erg scherp, daar ben ik me van bewust en ik vraag er eigenlijk normaal ook niet om (en heb toch al weer wat bestellingen bij jullie geplaatst). *Self defence* Maar als vader met 2 opgroeiende dochters is het toch mooi meegenomen... (Tot zover mijn eigen verdediging :o)
 
Tips zijn wij dol op :)! We waren bezig met een high protein kippenworst, maar dit product paste uiteindelijk toch niet goed bij hun omdat ze het niet snel genoeg konden produceren (arbeid kosten). Dit project wordt nu overgeplaatst naar een andere partner van ons, maar daar zijn we eerst nog met een andere product bezig. Na de kippenworst is een stap naar een rund versie niet zo groot inderdaad.





Gekeken, Huargh spreekt de waarheid, heel veel groen en dan als laatst de zalm :)!


Ik mist nog altijd de kipborrelpootjes/kleine kippenpootjes :)
 
Op de volgende batch zou het gefixed moeten zijn! De voedingswaarde op onze site zijn van de officiële .pdf van de desbetreffende fabriek die het met ons maakt, houd deze aan. Excuus voor de verwarring.

xer8k9.jpg


Onze populaire kant-en-klare Beef Meatballs nu verkrijgbaar in een nieuwe smaak: Peppered! Met maar liefst 41,6 gram eiwit!
Ter viering t/m donderdag 14 september 10% korting op dit product!

Beef meat-balls

Wat maakt onze Beef Meatballs zo populair?
2611.png
Ambachtelijk bereid.
2611.png
Maar liefst 41,6 gram eiwit.
2611.png
Scherpe prijs voor deze kwaliteit.
2611.png
Opwarmen en klaar.
2611.png
Nu verkrijgbaar in 2 smaken!

De gewone beef meatballs waren al leker, maar deze zijn echt voortreffelijk, de smaak is super en de structuur is iets luchtiger. :eating:
 
De gewone beef meatballs waren al leker, maar deze zijn echt voortreffelijk, de smaak is super en de structuur is iets luchtiger. :eating:

Bedankt voor de mooie review :thumbs:. Echt heel veel mensen kiezen dit product erbij in hun bestelling. Boven verwachting waardoor hij vanochtend op uitverkocht is komen te staan. Hoop ze maandag weer te hebben.
 
Back
Naar boven