- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas vond m'n vriend de hamburgers niet wat, dus jammer genoeg nu niet meebesteld.

Welke had je besteld en wat vond hij er niet goed aan, de low fat en jalapeno hamburgers zijn echt geweldig.

Zojuist maar weer eens wat besteld, heb helaas geen grote vriezer, dus geen mega-order, maar toch
Heb ook een kilo van de ''pulled chicken'' ben echt mega benieuwd hier naar!
. Bedankt voor je order, benieuwd naar je reactie na het proeven!Heb de kipnuggets weer eens besteld en ontvangen, blijven echt top met die voedingswaarden![]()
Van het weekend weer een bestelling gedaan; eerste beviel erg goed!
Helaas vond m'n vriend de hamburgers niet wat, dus jammer genoeg nu niet meebesteld.
2kg kippendijfilet, 1kg runderkogelbiefstuk, 1kg low fat rundergehakt, 1kg kipnuggets, 1kg uien en een sample kangeroeburger (erg benieuwd)
Welke had je besteld en wat vond hij er niet goed aan, de low fat en jalapeno hamburgers zijn echt geweldig.
De normale low fat, hij vond ze niet lekker
Ik daarentegen wel. Maar we gaan natuurlijk niet los van elkaar hamburgers zitten klaarmaken...
. Deze burger nemen we ook altijd mee naar de beurzen waar we live bakken. Bedankt voor je bestelling weer Ik heb voor de eerste keer Spirelli klaargemaakt maar vindt het tot nu toe niet zo. Ik heb het nu geprept met de kipspiezen en broccoli en heb er maar salsasaus bij gegooit om er smaak aan te geven. Heeft iemand hier misschien tips ervoor?
Heel voor de hand liggend, met gehakt en tomatensaus.
. We zijn bezig met een recepten pagina, is nog niet online maar heb wel een foto met spirelli. Dit is één ervan:
. Ik houd de Spirelli die ik over heb(kilo'tje) nog wel even apart en bestel er de beef meat balls wel bij met de Italian Grill. Die meat balls wou ik toch al sowieso een keer proberen. bedankt voor de tipsIk prep meestal voor 4 a 5 dagen vooruit dus weet niet of de saus na die tijd nog zo'n succes is. Ik houd de Spirelli die ik over heb(kilo'tje) nog wel even apart en bestel er de beef meat balls wel bij met de Italian Grill. Die meat balls wou ik toch al sowieso een keer proberen. bedankt voor de tips
. De gegrilde groentes waar we 2 versies van hebben zijn ook smaakmakers inderdaad. Zie ook de eerste twee producten op deze pagina: Smaakmakers - DiepvriesGoedemorgen,
Ik heb in een vorige bestelling voor het eerst die Beef meat-balls Peppered geprobeerd, maar was hier persoonlijk niet zo heel content mee. Kwam bij het opwarmen behoorlijk veel vet vanaf, wat ik niet had verwacht van low fat gehaktballen. Het droop letterlijk...Qua smaak echt wel heel goed, maar ik heb ze door de grote hoeveelheid vet niet weer besteld. Dan hou ik het liever bij de kipgehaktballen.
Hebben jullie deze opmerking eerder gehad?
Nee nog niet eerder deze opmerking gehad. Het is niet zoals ons low fat gehakt (5%) of de kipfiletballen (4%) , het is mager gehakt wat max 15% betekent. Volgens de lab test zit er rond de 11.1% in. Wat ik wel weet is dat tijdens het braadproces het vet van binnen naar buiten treed. Dus het percentage zit meer aan de buitenkant dan binnenkant, maar het totaal aantal % moet gewoon kloppen. De batch van vorige week hebben we niet meer, maandag is een nieuwe batch binnengekomen ik kan daardoor niet met je mee proeven. De nieuwe batch is gister tijdens lunch wel gegeten door mij gegeten en goedgekeurd. Ik neem je feedback mee en zal er op letten tijdens de tests van toekomstige batches.
VRAAG
Het eerste concept heb ik zojuist online gezet van de recepten pagina: Recepten . Voordat we hier meer maaltijden gaan maken, hoor ik graag of jullie feedback hebben over de recepten pagina zelf en de maaltijden op zichzelf. Het idee achter de pagina is dat we deze blijven uitbreiden met maaltijden zodat men meer inspiratie krijgt welke producten je bij elkaar kunt voegen, je ziet hoe het product er bereidt uit ziet, de macro's van de maaltijden makkelijk kunt berekenen (zie invul tabel) en via de pagina zelf de producten van een recept kunt toevoegen aan je winkelwagen indien je deze wilt gaan maken.
Mijn bestelling komt als het goed is vandaag aan.. Nu heb ik een beetje een miscalculatie gemaakt... denk je dat het vrijdag nog bevroren is (het gaat dan eind van de middag de vriezer in)? Gaat dat lukken als ik de doos dicht laat? Ik hoef geen 100% garantie hoor.. maar kun je daar iets over zeggen?

Mijn bestelling komt als het goed is vandaag aan.. Nu heb ik een beetje een miscalculatie gemaakt... denk je dat het vrijdag nog bevroren is (het gaat dan eind van de middag de vriezer in)? Gaat dat lukken als ik de doos dicht laat? Ik hoef geen 100% garantie hoor.. maar kun je daar iets over zeggen?
Het zal wel met mijn verwachting te maken hebben hoor. Ik had verwacht dat er geen vet uit zou druipen (zoals ik bij kipgehakt gewend ben), maar bij 10-11% ontkom je daar niet aan. Ik vond de smaak heerlijk, dus ik neem ze volgende keer gewoon weer mee.
V.w.b. de receptenpagina; Misschien is het leuk om gebruikers zelf de gelegenheid te geven met receptideeën te komen? Ziet er nu goed overzichtelijk uit, dus keep it up!
Edit: handig met die macro-berekening btw!
! Bedankt voor de tip, neem zeker mee.Jazeker, er zit altijd genoeg droogijs in zodat je altijd een reserve dag hebt. Je kunt ook even een briefje bij je deurbel hangen met telefoonnummer en handtekening met de vraag of hij het bij een buur kan leveren. Ze willen van hun pakketten af dus vaak proberen ze dit.
Dankjewel!Ahh top. Ik kan het wel aannemen zelf, maar het wordt op mijn werk gebracht en ben pas vrijdag in de gelegenheid om het mee naar huis te nemen, maar dat scheelt dan!Dankjewel!
Vraagje over de kippendijfilets. Zondagavond 23:00 heb ik deze vanuit de vriezer in de koelkast gelegd en daar was nog van over. Moet ik deze nu vanavond opmaken of kan dat morgen nog?