AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

pakket weer goed ontvangen, onze vriezer is weer gevuld.
Kangoeroe biefstuk gisteravond meteen gegeten, heerlijk als altijd.

Maar net voor het eerst die pulled chicken geprobeerd, MIJN GOD! Wat is dit HEMELS lekker zeg, echt 1 van de lekkerste dingen die ik in m'n leven gegeten heb!
Deze ga ik nog heel veel vaker bestellen! Aanrader !!!

Zondag avond was het dus -18. Mijn ervaring is dat als het in de koelkast gaat, het bijna 24uur nodig heeft, beetje afhankelijk per product, tot dat het echt koelkast temperatuur is. Dus dan zit je op maandag avond. Vanavond is dan 2 volledig dagen op koelkast temperatuur. Wij zeggen dat als het ontdooit is (koelkast temperatuur) je het 2-3 dagen nog kunt bewaren. In theorie kan het dan ook morgen nog gebruikt worden. Als het ruikt of heel erg verkleurd is (ik schat in van niet), dan niet doen. Als je twijfelt kun je het ook nu bereiden en dan 100% veilig morgen eten. Ik heb het ook wel eens na 4 dagen gedaan, adviseren doen we dit niet, maar in theorie kan het omdat het zo vers/snel na slachting meteen gesneden, verpakt en ingevroren wordt.

Dank voor je uitleg! Ik heb m'n vriend maar opgebeld dat hij 300gr kipfilet moest eten omdat ik niet zeker wist of het nog goed zou zijn haha. Maar nu weet ik in ieder geval voor de volgende keer waar ik op moet letten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.283
pakket weer goed ontvangen, onze vriezer is weer gevuld.
Kangoeroe biefstuk gisteravond meteen gegeten, heerlijk als altijd.

Maar net voor het eerst die pulled chicken geprobeerd, MIJN GOD! Wat is dit HEMELS lekker zeg, echt 1 van de lekkerste dingen die ik in m'n leven gegeten heb!
Deze ga ik nog heel veel vaker bestellen! Aanrader !!!

Haha top, bedankt voor de review. Had je toevallig de smokey paprika? Zat er zelf aan te denken deze smaak iets minder sterk te maken. Wat zou je daar van vinden? Kun je daarin inleven of totaal niet.

Dank voor je uitleg! Ik heb m'n vriend maar opgebeld dat hij 300gr kipfilet moest eten omdat ik niet zeker wist of het nog goed zou zijn haha. Maar nu weet ik in ieder geval voor de volgende keer waar ik op moet letten.

:thumbs:

Smokey Paprika vind ik de lekkerste en is zeker niet te sterk, ik vind het juist heerlijk zo.

Haha top, bedankt voor de review. Had je toevallig de smokey paprika? Zat er zelf aan te denken deze smaak iets minder sterk te maken. Wat zou je daar van vinden? Kun je daarin inleven of totaal niet.
Ik heb inderdaad de Smokey paprika, achteraf had ik de andere smaak ook moeten nemen, maar die komt de volgende keer wel ! :D
Nee ik zou hem echt zo laten, is echt goed, vond hem overigens ook niet te zout zoals ik in sommige andere reviews op de site zag staan, precies goed zo!

Ik heb inderdaad de Smokey paprika, achteraf had ik de andere smaak ook moeten nemen, maar die komt de volgende keer wel ! :D
Nee ik zou hem echt zo laten, is echt goed, vond hem overigens ook niet te zout zoals ik in sommige andere reviews op de site zag staan, precies goed zo!

Ik had er 2 samples van, vind de smaak ook precies goed zo

Ik vind de smaak zeker niet te sterk.

Roti (Javaans) zou ook een goede smaak zijn voor de pulled chicken. Die maak ik zelf wel eens in de crock pot.

Heb zelf de smoked paprika ook al gehad als sample.
Ik vind de smaak ook ideaal zo, zou hem echt niet minder sterk maken :)

Geen kalkoendijen meer?

Waarom staan de witte monsters niet meer online:fuux:

Niet omdat het schadelijk is, maar temeer omdat ik het gewoon niet lekker vind; aspartaam en acesulfaam staan als ingredient bij jullie Canada Dry Ginger Ale. Maar het wordt vervolgens weggezet met de termen Canada Dry Ginger Ale bevat 100% natuurlijke smaken en is bereid met echte gember. Wat ik wel vreemd vind, ben blij dat ik het lees qua ingrediënten, want ik was door deze omschrijving in de veronderstelling dat het gezoet zou zijn met stevia.

Wellicht aanpassen? Of vinden jullie het niet zo misleidend?

Canada Dry Diet Ginger Ale (355ml)

• #9.292

Ik had er 2 samples van, vind de smaak ook precies goed zo

Ik vind de smaak zeker niet te sterk.

Roti (Javaans) zou ook een goede smaak zijn voor de pulled chicken. Die maak ik zelf wel eens in de crock pot.

Heb zelf de smoked paprika ook al gehad als sample.
Ik vind de smaak ook ideaal zo, zou hem echt niet minder sterk maken :)

Ok top, bedankt voor jullie snelle mening :thumbs: ! Dan ga ik bij deze dat plan niet aan de rest hier voorstellen. @kevinzvd , zout gehalte is iets naar beneden gebracht sinds die review.

Nee helaas. We hebben een aantal maanden terug 4 kalkoen producten tegelijk gelanceerd maar alleen de kalkoenfiletblokjes verkochte een beetje, de ander 3 echt heel slecht. Nadat de batch op was hebben we het niet opnieuw laten produceren. Kippendijen blijven er wel in en zijn ook schoongemaakt.
Waarom staan de witte monsters niet meer online:fuux:

Kippendijen (kraakbeen, bot en randvet vrij) (5x200gr) 1kg

Niet omdat het schadelijk is, maar temeer omdat ik het gewoon niet lekker vind; aspartaam en acesulfaam staan als ingredient bij jullie Canada Dry Ginger Ale. Maar het wordt vervolgens weggezet met de termen Canada Dry Ginger Ale bevat 100% natuurlijke smaken en is bereid met echte gember. Wat ik wel vreemd vind, ben blij dat ik het lees qua ingrediënten, want ik was door deze omschrijving in de veronderstelling dat het gezoet zou zijn met stevia.

Wellicht aanpassen? Of vinden jullie het niet zo misleidend?

Canada Dry Diet Ginger Ale (355ml)

Tekst is aangepast, ik ben het met je eens. Was een standaard fabriekstekst van hunzelf.

• Like
Waarderingen: Vonk
Volgens mij is het antwoord op mijn vraag niet helemaal goed gegaan. ik vroeg om de witte monsters en krijg een linkje naar kippendijen:roflol:

Zijn ook witte monsters :roflol:

• #9.295
ik heb mijn bestelling vanochtend toch al geplaatst en heb alleen de rode besteld. Haal de witte wel in de winkel:)

Nee helaas. We hebben een aantal maanden terug 4 kalkoen producten tegelijk gelanceerd maar alleen de kalkoenfiletblokjes verkochte een beetje, de ander 3 echt heel slecht. Nadat de batch op was hebben we het niet opnieuw laten produceren. Kippendijen blijven er wel in en zijn ook schoongemaakt.

Dat is jammer. De AH heeft ook kalkoendij, maar die van jullie was vele malen beter. Had er een mooi recept mee:

Kippendijen koop ik al vanaf het begin, maar de kalkoen is steviger van structuur en leent zich goed voor sudderen.

• #9.298
Dat is jammer. De AH heeft ook kalkoendij, maar die van jullie was vele malen beter. Had er een mooi recept mee.

Kippendijen koop ik al vanaf het begin, maar de kalkoen is steviger van structuur en leent zich goed voor sudderen.

Ah, ziet er goed uit :meal:. Helaas... vrijwel elk product dat we lanceren loopt goed, maar kalkoen als product helaas niet.

Gisteren besteld en kreeg net al een appje dat mijn pakket klaarstaat voor de deur:eating:
Weer de standaardproducten zoals altijd en dan een keer de beaf meat balls peppered proberen

Is er een indicatie voor wanneer de kippendijen superior 1kg weer op voorraad zijn?

Terug
Naar boven