MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.301
Gisteren besteld en kreeg net al een appje dat mijn pakket klaarstaat voor de deur:eating:
Weer de standaardproducten zoals altijd en dan een keer de beaf meat balls peppered proberen

Leuk! Bedankt weer voor je bestelling Psvcr7 , hoor graag wat je van de peppered versie vindt.

Is er een indicatie voor wanneer de kippendijen superior 1kg weer op voorraad zijn?

Staat morgen vanaf 16:00 weer op voorraad, omdat we het donderdag ochtend binnen krijgen. Betekend dat we het dan donderdag kunnen verzenden, vrijdag in huis.

Maakt het voor de houdbaarheid bij de roasted kipfiletreepjes 2.5kg nog uit of de zak is geopend? Of is dat gewoon altijd een jaar goed?

Maakt het voor de houdbaarheid bij de roasted kipfiletreepjes 2.5kg nog uit of de zak is geopend? Of is dat gewoon altijd een jaar goed?

Vlees droogt alleen uit, het bederft in principe niet zolang het ingevroren is. Dus zolang je de verpakking goed sluit zal al je vlees gewoon goed blijven in de vriezer.

• #9.305
I Xyzyz I spreekt de waarheid :eatmeat: extra toevoeging: als je het buiten de verpakking, dus onbeschermd bloot in de vriezer legt, dan droogt het uit (vriesbrand), het gat/verpakking dicht vouwen en het blijft hetzelfde.

De beef meat balls peppered zijn goedgekeurd, die worden vaker besteld!
Was ook lekker met de pasta en de italian grill:)

B9C70463-1EE8-4944-B1D5-F0937E420B91.jpeg

100096935

1e bestelling, even wat proberen. Had hier al goede verhalen over de jalapeno burgers gelezen en kippendij, dus die maar extra gehaald.
Als je niet thuis bent, wordt er dan bij de buren geleverd of wordt het pas de volgende dag geleverd?

Laatst bewerkt:
100096935

1e bestelling, even wat proberen. Had hier al goede verhalen over de jalapeno burgers gelezen en kippendij, dus die maar extra gehaald.
Als je niet thuis bent, wordt er dan bij de buren geleverd of wordt het pas de volgende dag geleverd?
afhankelijk van je postbode, meestal bezorgen ze bij de buren.
staat wel op t pakket van zsm bezorgen.

• #9.309
De beef meat balls peppered zijn goedgekeurd, die worden vaker besteld!
Was ook lekker met de pasta en de italian grill:)

B9C70463-1EE8-4944-B1D5-F0937E420B91.jpeg

Thnx voor de foto en review, gewaardeerd :)!

100096935

afhankelijk van je postbode, meestal bezorgen ze bij de buren.
staat wel op t pakket van zsm bezorgen.

Sorry voor de vertraagde reactie, kreeg geen popup nieuw bericht in topic. Is wel de gebruikelijke gang van zaken omdat hij/zij ook van zijn pakket af wil. Je kunt altijd bij de deurbel een extra briefje hierover ophangen, liefst over bij welke buur (huisnummer). Ik zie dat het de volgende dag om 14:50 is afgeleverd :thumbs:.

Sinds tijden weer eens de zalmblokjes. Heel anders dan jaren terug. Vind ze niet meer zo lekker als vroegah maar nog steeds prima. Kipgehakt wel een aanrader!

• #9.311
Sinds tijden weer eens de zalmblokjes. Heel anders dan jaren terug. Vind ze niet meer zo lekker als vroegah maar nog steeds prima. Kipgehakt wel een aanrader!

Leuk dat je het kipgehakt hebt geprobeerd!
Bedankt voor de feedback. Wij zijn het met je eens. Om deze reden staat het product sinds een week offline en hoop de vernieuwde versie over 2 weken binnen te hebben.

Ziet er inderdaad super uit! :D

Thnx voor de foto en review, gewaardeerd :)!

Sorry voor de vertraagde reactie, kreeg geen popup nieuw bericht in topic. Is wel de gebruikelijke gang van zaken omdat hij/zij ook van zijn pakket af wil. Je kunt altijd bij de deurbel een extra briefje hierover ophangen, liefst over bij welke buur (huisnummer). Ik zie dat het de volgende dag om 14:50 is afgeleverd :thumbs:.

Kein problem. Is gewoon afgeleverd. Was niet op m'n eigen adres, maar bij ouderlijk huis. Moeders was gewoon thuis, dus no problem. Voor de zekerheid wilde ik het even checken. Vanavond kangaroobiefstuk proberen en woensdag de jalapeno burgers ;)

• #9.316
@Scoobz0r :
Ik zie dat jullie receptenpagina online is, zeer nice! Superrecepten en zeer handig, die macro-calculator.
:cheer::ty:

Ziet er inderdaad super uit! :D

:thumbs: top! We hopen het in de loop der weken meer en meer aan te vullen. Met 29 starten leek ons een redelijk aantal.

Wtf, ik mis de 'kip-met-rijst-bro-meal'.

Ja hallo! Kom op met dat recept dan en wie weet maken we het hier plus zettend we het online ;).

Kein problem. Is gewoon afgeleverd. Was niet op m'n eigen adres, maar bij ouderlijk huis. Moeders was gewoon thuis, dus no problem. Voor de zekerheid wilde ik het even checken. Vanavond kangaroobiefstuk proberen en woensdag de jalapeno burgers ;)

Ah, mooi! Benieuwd wat je er van vond.

Ik zou graag binnenkort nog eens een grote bestelling doen. Vaak zijn bulk bestellingen in pakketten wat goedkoper. Musclemeat biedt veel pakketten aan, maar zijn deze effectief goedkoper dan alle items individueel te kiezen? Het zou een meerwaarde zijn, mocht op de site vermeld worden hoeveel goedkoper dit dan blijkt dan alles individueel te kopen.

• #9.318
Ik zou graag binnenkort nog eens een grote bestelling doen. Vaak zijn bulk bestellingen in pakketten wat goedkoper. Musclemeat biedt veel pakketten aan, maar zijn deze effectief goedkoper dan alle items individueel te kiezen? Het zou een meerwaarde zijn, mocht op de site vermeld worden hoeveel goedkoper dit dan blijkt dan alles individueel te kopen.

Leuk dat je wilt gaan bestellen!
''Vaak zijn bulk bestellingen in pakketten wat goedkoper''
Helaas is dit bij ons niet het geval, wat het onderscheid tussen het sturen van diepvries en een eiwit pot sturen (elke andere webshop). Hoe groter een bestelling van een klant is, hoe duurder het is om dit bevroren aan te laten komen. De isolatie zak wordt groter, en meer kg droogijs wordt gebruikt. Gaat de bestelling over 22kg heen aan producten, dan komt (postnl), isolatiezak en droogijs als kosten voor ons nog een keer erbij. Dit zijn kosten die andere webshops niet hebben en qua marketing terug kunnen steken in de klant zoals je nu vraagt. Wat we doen met ons concept is elk product dat we lanceren, scherp in de markt zetten. Ofwel, de prijzen concurreren met de Lidl, Aldi en de AH. Dit heeft als gevolg dat er weinig tot geen ruimte voor acties is, maar wel een voordeel voor de klant: je bent altijd goed bij ons uit mocht je alleen naar kg prijzen kijken, je hoeft niet te wachten op een actie. Naast de prijs heb je ook de kwaliteit, bv een kipfilet burger van de AH bestaat voor 70% uit kipfilet en bij ons voor 91%. Daar kun je ook naar kijken naast de kg prijs.

De pakketten zijn vooral voor nieuwe klanten aangemaakt. We hebben nu meer dan 250 producten en merkten dat nieuwe klanten moeite hebben hun eerste producten te kiezen. Met deze pakketten maken we de keuzes wat makkelijker en daarmee kunnen ze na het ontvangen van kijken of musclemeat.nl wat voor je hun is. De I love pakketten hebben als extra dat de 5 euro verzendkosten vervalt, hetgeen dat ook zo is als je de 2.2 liter dumbbell in je winkelwagen hebt, 20 beef jerky's of 12 chef le gain maaltijden.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag!

Ik koop altijd de i love pakketten. Niet twijfelen, gewoon bestellen. Top producten voor een nette prijs. En daarnaast is @Scoobz0r ook altijd behulpzaam.

Ik koop altijd de i love pakketten. Niet twijfelen, gewoon bestellen. Top producten voor een nette prijs. En daarnaast is @Scoobz0r ook altijd behulpzaam.

True dat, scheelt toch 7 euro aan verzenden :p zat ze al te zoeken maar je kan ze alleen nog maar vinden via pakketten lijkt wel.. niet meer via kip pagina, morgen weer even bestelling plaatsen :)

Is toch weer 2 broodjes kebab die 7 euro:trollface:

Terug
Naar boven