MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Net weer ff het I love chicken pakket en 16kg groenten besteld. En ow ja de kipnuggets omdat HillR ze aanprijst! ben benieuwd.

Awesome, bedankt! Gaan we netjes verpakken en verzenden, komt er aan.

Je kunt prima de Musclemeat kip- of kalkoenfilet, zoete aardappelfrietjes, groente etc. in de airfryer doen. Past makkelijk in je voedingsschema volgens mij :D

Hier zitten echt goede recepten tussen, die je volledig in de airfryer kunt maken...

:thumbs:!

Lol, moest lachen toen ik 'Gezonde Pokeball' op de receptenpagina zag. :D

Hehe. Niemand hier kwam op een naam. Toen heb ik er dat maar van gemaakt :o . Is een maaltijd die ik af een toe eet. De marinade van de biefstuk gaat door de puree heen, omnomnom.

Is een van de twee het gehakt zoals het was in 2015? Dat eerste mogelijk want ik zie dat er een test van in 2015 bij staat?

Low Fat Rundergehakt 5% Low fat Rundergehakt 5% (5 x 200gr) 1kg

Low fat hamburgers (original) Low fat hamburgers (1050gr = 7 x 150gr)

Die eerste ja, bestel ik ook altijd.

De leverancier van het 5% gehakt is nooit gewijzigd, alleen de inpakmachine 1x. Daardoor is de labtest uit 2015 nog geldig. Van ditzelfde gehakt worden ook de low fat hamburgers gemaakt. De grondstof is hetzelfde, maar bij de burger zijn extra dingen toegevoegd (zie ingredientenlijst), om er een burger van te maken.
 
fllc2s.jpg


1f414.png
BLACK FRIDAY SALE
1f414.png
!
Nooit meer Kipfilet klaarmaken met deze ready-to-eat kip producten!
Black Friday Sale!
✔ Malse en smaakvolle kipfilet-producten voor €7.20,- kg, goedkoper dan rauwe kipfiletblokjes in de supermarkt terwijl je geen bereiding meer hebt!
✔ Pak de hoeveelheid die je nodig hebt, warm het op (pan/magnetron) en leg de rest terug in de vriezer.
✔ Varieer eindeloos met kant-en-klare groente en koolhydraat producten uit onze webshop.
✔ Ideaal voor mealpreppen en tijdbesparing.
 
Olivier ik heb nog een aantal kortingsbonnen gekregen bij xxl voor jullie
maar die krijg ik zaterdag bij mn xxl bestelling meegeleverd.
Gelden die ook bij de Black friday ?

Hoe werkt die black fryday ik heb net ff gekeken niet helemaal duidelijk?
Is er een kortingscode in je winkelmand ofzo?
 
Olivier ik heb nog een aantal kortingsbonnen gekregen bij xxl voor jullie
maar die krijg ik zaterdag bij mn xxl bestelling meegeleverd.
Gelden die ook bij de Black friday ?

Hoe werkt die black fryday ik heb net ff gekeken niet helemaal duidelijk?
Is er een kortingscode in je winkelmand ofzo?

Helaas zit er op voeding niet een marge zoals op tv's en kleding waar er met 50% gestrooid wordt. We waren in eerste instantie niet van plan mee te doen, omdat het eigenlijk niet kan, maar we hebben gesloten de 2.5kg zakken een keer in de spotlight te zetten waardoor je nu kant en klare kipfilet kunt krijgen voor 7.20euro/kg. Je ziet op de pagina wat prijs eerst en wat het nu is. Al zeg ik het zelf: dat is echt een goede prijs als je beseft dat je hier normaal rauw kipfilet voor koopt. AH is tegenwoordig 8.75euro/kg voor rauwe kipfilet en uit mijn hoofd de Lidl 8.25euro/kg. De xxl goodie code kun je ook nog linksonder in de winkelwagen invullen. Let op, één code per bestelling zoals in voorwaarden op de product pagina bij hun beschreven staat.
 
Ok dank je voor de duidelijke uitleg
 
Weliswaar geen Black Friday spul...maar

Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100098539

:flexbiceps:
 
Hey Olivier, Ik kwam er zojuist achter dat de hoeveelheid kcal/100 gram bij de zoete aardappel op de zak anders is dan wat op de site staat. Op de site staat 82 kcal en op de zak 98 kcal. Welk aantal is juist? Ik ging eigenlijk altijd uit van 82 kcal want zo staat die ook in myfitnesspal.
 
Zo! Net weer even 13 kg vlees + 13 kg groenten/fruit besteld (en nog wat ander spul). Mooi dat ik een 'stand-alone' vrieskist heb aangeschaft voor mijn eenpersoonshuishouden :D. Die nieuwe receptensectie gaf me ook weer wat extra inspiratie drool:.
 
Ok dank je voor de duidelijke uitleg

:thumbs:

Weliswaar geen Black Friday spul...maar

Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100098539

:flexbiceps:

Awesome, bedankt voor je vertrouwen weer in ons :flexbiceps:!

Hey Olivier, Ik kwam er zojuist achter dat de hoeveelheid kcal/100 gram bij de zoete aardappel op de zak anders is dan wat op de site staat. Op de site staat 82 kcal en op de zak 98 kcal. Welk aantal is juist? Ik ging eigenlijk altijd uit van 82 kcal want zo staat die ook in myfitnesspal.

Het verschil zit hem in welke oogst het is. Op elke oogst worden labtesten uitgevoerd, of alles microbiologisch op orde is, stoffen onder maximale waarden zijn en voor de voedingswaarden. Lab testen zijn nooit hetzelfde en ze veranderen het op de verpakking wanneer deze op is en opnieuw gedrukt gaat worden met de meest recente lab test. Twee voornaamde invloeden zijn hoeveelheid zonlicht en water dat de ene oogst heeft gehad t.o.v. de andere oogst. Daarnaast is niet elke labtest op dezelfde oogst het zelfde, elke aardappel (of welk product dan ook) wijkt een paar procent van elkaar af. Dit is ook zo met vlees. Rauwe kipfilet heeft ongeveer 23gr eiwit per 100gr, maar dat is een gemiddelde. Iedere keer als je een labtest op kipfilet doet wijkt het een paar procent naar boven of onder af. Bijvoorbeeld een andere kipfilet van dezelfde batch is dan opeens 21.2% eiwit. Voordat Muscle Meat bestond heb ik Quaker havermout een keer gemailt met dezelfde vraag omdat ik niet snapte dat de ene maand het 330kcal was en next time 344kcal per 100gr op het pak stond. Ze kwamen met hetzelfde als onze groente fruit koolhydraat (ardo) leverancier. Op de Ardo website staat nu 72kcal, bij ons op de site 82kcal van toen we dit product introduceerde. De 98kcal heb ik nooit gezien, maar wellicht stond dus op een zak van een andere batch weer. Ik zou de 82 gewoon aanhouden als gemiddelde, ofwel, alle waarden die op de site staan. Van de wet mag een product 20% afwijken (label of website vs bv labtest waarde) Dat is heel erg veel en zulke afwijkingen heb ik nog nooit zien voorkomen.

Zo! Net weer even 13 kg vlees + 13 kg groenten/fruit besteld (en nog wat ander spul). Mooi dat ik een 'stand-alone' vrieskist heb aangeschaft voor mijn eenpersoonshuishouden :D. Die nieuwe receptensectie gaf me ook weer wat extra inspiratie drool:.

Bedankt voor de order weer Cool Novice, worden 2 grote pakketten :meal:.
Leuk te lezen van de receptenpagina :)! Hoop begin aankomende maand er weer nieuwe te kunnen op te zetten.
 
Zo! Net weer even 13 kg vlees + 13 kg groenten/fruit besteld .

Zo..damn nice...ik vermoed dat mijn echtscheidingspapieren klaar liggen, als ik dat doe :roflol: Ik heb nu al een uur ruzie, als ik 5 of 6 kilo in huis haal :hahaha: Nu heb ik ook met 3 anderen rekening te houden, maar toch... :D
 
Helaas zit er op voeding niet een marge zoals op tv's en kleding waar er met 50% gestrooid wordt. We waren in eerste instantie niet van plan mee te doen, omdat het eigenlijk niet kan, maar we hebben gesloten de 2.5kg zakken een keer in de spotlight te zetten waardoor je nu kant en klare kipfilet kunt krijgen voor 7.20euro/kg. Je ziet op de pagina wat prijs eerst en wat het nu is. Al zeg ik het zelf: dat is echt een goede prijs als je beseft dat je hier normaal rauw kipfilet voor koopt. AH is tegenwoordig 8.75euro/kg voor rauwe kipfilet en uit mijn hoofd de Lidl 8.25euro/kg. De xxl goodie code kun je ook nog linksonder in de winkelwagen invullen. Let op, één code per bestelling zoals in voorwaarden op de product pagina bij hun beschreven staat.

Gewoon net als xxl en b&f gaan doen, hoe meer je besteld hoe meer gratis rommel je er bij krijgt :roflol:
 
Hey Olivier, Ik kwam er zojuist achter dat de hoeveelheid kcal/100 gram bij de zoete aardappel op de zak anders is dan wat op de site staat. Op de site staat 82 kcal en op de zak 98 kcal. Welk aantal is juist? Ik ging eigenlijk altijd uit van 82 kcal want zo staat die ook in myfitnesspal.

Interessante vraag.
 
hoelang moeten die kangeroeburgers ongeveer op de gril?
 
Volgens mij zijn hier alle berichten mbt nieuwe verzend methode verdwenen :p

Straks even bestelling plaatsen, ma is dinsdag thuis eens kijken wat haar ervaring is. Vermoed dat ze 10x naar boven loopt om het in de vriezer te mikken om vervolgens boos op mij te worden dat ik zelf maar thuis moet zijn in het vervolg. :roflol:
 
Volgens mij zijn hier alle berichten mbt nieuwe verzend methode verdwenen :p

Straks even bestelling plaatsen, ma is dinsdag thuis eens kijken wat haar ervaring is. Vermoed dat ze 10x naar boven loopt om het in de vriezer te mikken om vervolgens boos op mij te worden dat ik zelf maar thuis moet zijn in het vervolg. :roflol:

Er was gisteren een forum update, daarbij zijn posts verloren gegaan :( heb bericht gestuurd naar 1 van de admin of dit te fixen is.
Hehe, hoor graag hoe het gegaan is voor jou of haar!

Voor degene waarbij in de week dat ze willen bestellen geen één avond uit komt. Zet in de opmerking van je bestelling dat je wens is dat je bestelling met de oude verzendmethode verzonden wordt, waar het heen moet en op welke ontvang dag. Overleg kan via ons bellen of mailemn op info@musclemeat.nl
 
Hoi Olivier,

Ik heb nog geen ontvangstijd voor mijn pakket dat morgen bezorgd word. Normaal krijg je die altijd een dag van te voren toch? Of zit ik verkeerd

Gaat om
Bestelling #100099398

Bedankt!
 
Hoi Olivier,

Ik heb nog geen ontvangstijd voor mijn pakket dat morgen bezorgd word. Normaal krijg je die altijd een dag van te voren toch? Of zit ik verkeerd

Gaat om
Bestelling #100099398

Bedankt!

Bedankt voor je bestelling!
Wanneer je ontvang avond dinsdag avond is, dan krijg je maandag tussen 19:00 en 21:00 per mail en sms het 1 uur tijdvak. De track en trace krijg je dinsdag ochtend tussen 10:00 en 12:00 per mail. Ik heb mijzelf een pakket verzonden voor dinsdag avond leveren. Ik houd het in de gaten en als ik om 21:00 niks heb ga ik bellen.
 
Thanks! Heb zojuist de SMS ontvangen. Top!

:thumbs: ! Ik inmiddels ook. Als het je schikt hoor ik graag wat je er van vond nadat je het ontvangen hebt! We hebben met 40 mensen in de week voordat we hiermee live gingen en die waren positief. Maar deze week is de echte test i.v.m. een groter aantal en gevarieerder publiek.
 
Back
Naar boven