Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De diepvriesdoos wordt aan de deur aangeboden waarbij u de producten uit de doos pakt. De postbode met de diepvriesdoos komt niet mee naar binnen. Het is daarom slim een boodschappen tas, een doos/kratje of iets anders bij de hand te hebben wanneer de deurbel gaat!
Jammer, dit gaat hem niet meer worden voor mij.
Ik werk en mijn moeder van 83 gaat niet lopen zeulen met dingen.
Voorgaande manier was perfect voor mij.
 
Besteld! Kon helaas als eerste bezorgdag pas 12 december kiezen, zeker druk?

Heb het bij de opmerkingen gezet m.b.t. PakjeGemak, thanks voor de service!
Ik heb zojuist besteld en heb morgenavond als bezorgmoment kunnen selecteren.
 
Ik heb zojuist besteld en heb morgenavond als bezorgmoment kunnen selecteren.

Mogelijk regio gebonden, toen ik keek zag ik ook dat donderdag en vrijdag niet mogelijk was.
 
Net ook een bestelling weer geplaatst, krijg het morgen binnen! Ben benieuwd hoe het zal gaan, want het is ook een aardig grote bestelling :)
 
Net binnen gekregen, kiepte het zo in de koeltas. Ging allemaal prima.

Zit 10 min later in auto (achterin) krijg ik smsje dat ze het niet konden afleveren. Ik heb toch even 5 minuten zitten afvragen of ik nou zo stoned was dat ik het me verbeeld had, gelukkig had ik die monster voor een vriend mee besteld en die ook mee genomen dus weet wel zeker dat ze wel geweest zijn :roflol:
 
Krijg net ook een melding dat de bestelling niet geleverd kan worden... "Beste klant, Helaas kunnen wij uw bestelling niet leveren. U ontvangt morgen een email van Muscle Meat met meer informatie.". Toch even wachten voor de zekerheid dan? Levermoment tussen 18:00 en 19:00 uur.
 
Net binnen gekregen, kiepte het zo in de koeltas. Ging allemaal prima.

Zit 10 min later in auto (achterin) krijg ik smsje dat ze het niet konden afleveren. Ik heb toch even 5 minuten zitten afvragen of ik nou zo stoned was dat ik het me verbeeld had, gelukkig had ik die monster voor een vriend mee besteld en die ook mee genomen dus weet wel zeker dat ze wel geweest zijn :roflol:

Ik had vanmiddag precies hetzelfde met een order van Gymshark. Kreeg ineens een e-mail dat mijn bestelling vanavond geleverd zou worden, terwijl ik die toch echt vorige week donderdag in ontvangst heb mogen nemen :loony:
 
Krijg net ook een melding dat de bestelling niet geleverd kan worden... "Beste klant, Helaas kunnen wij uw bestelling niet leveren. U ontvangt morgen een email van Muscle Meat met meer informatie.". Toch even wachten voor de zekerheid dan? Levermoment tussen 18:00 en 19:00 uur.

Ik zou maar wachten, kijk ff op de track & tracé.. daar staat het (bij mij) wel correct.
 
Ik had vanmiddag precies hetzelfde met een order van Gymshark. Kreeg ineens een e-mail dat mijn bestelling vanavond geleverd zou worden, terwijl ik die toch echt vorige week donderdag in ontvangst heb mogen nemen :loony:

Zit je te wachtten op je gratis shit komt t niet :roflol:

Post nl kan zich beter op tastbare zooi versturen richten en niet op sms’jes.
 
Beste BB-ers. Vandaag is er heel veel gebeurt bij Muscle Meat. Ik typ het later uitgebreider uit. In het kort:
  • PostNL food netwerk heeft op papier ons veel beloofd, maar is in de praktijk dit niet nagekomen. Een deel van onze klanten is hierdoor de dupe geworden, onze oprechte excuses hiervoor.
  • Wij hebben daarom zojuist besloten te stoppen met het Food Netwerk. Onze website www.musclemeat.nl is nu terug gezet naar de oude vertrouwde zendmethode: PostNL ophaallocaties, thuis en werk leveringen overdag en normale afleveringen. Dit via onze bekende isolatie zak en droogijs. Bestel je dus nu, dan is het zoals je Muscle Meat altijd gekend hebt.
  • Degene die door PostNL de dupe vanavond zijn geworden zullen over een uur door ons gemailt worden. In deze mail staat een uitleg wat er gebeurt is en een survey waarin je kunt aangeven welke oplossing het beste bij je past.
 
Balen zeg! Toch veel tijd in gestoken....
 
Ik heb t gelukkig allemaal binnen gekregen.. Zuur wel.
 
Postnl maakt zich weer eens belachelijk. Wat is het toch een schandelijk bedrijf.
 
Werken volgens mij ook bijna alleen maar flappies daar die niet voor niks postbode zijn. Pakketjes zijn regelmatig vermist, worden ook als ik thuis ben elders afgeleverd en een niet thuis briefje belandt regelmatig bij de bovenburen in de bus terwijl onze huisnummers en namen op de bus staan. Dan is een simpele opdracht uitvoeren ook wel veel gevraagd.
 
Werken volgens mij ook bijna alleen maar flappies daar die niet voor niks postbode zijn. Pakketjes zijn regelmatig vermist, worden ook als ik thuis ben elders afgeleverd en een niet thuis briefje belandt regelmatig bij de bovenburen in de bus terwijl onze huisnummers en namen op de bus staan. Dan is een simpele opdracht uitvoeren ook wel veel gevraagd.

True dat.

Wij hebben op t dorp een vaste bezorger, gewoon een capabele kerel. Als je niet thuis bent flikkert die briefje met zijn 06 door brievenbus dat je hem kan bellen zodat hij evt op terugweg het nog af kan geven of dat je even naar hem toe rijdt.

Maar dat is ook iemand die overspannen geraakt is en zodoende pakketjes is gaan bezorgen. Dus gewoon een capabele kerel :roflol:
 
Het probleem is denk meer dat er daar bijna alleen maar mensen zitten die het toch niets boeit aangezien het gewoon een baantje is voor even. Wel jammer dat er zoveel tijd in dit is gestoken en dan na een paar dagen alweer terug gegaan moet worden naar de oude methode
 
Alles ontvangen en wederom super producten. De kant en klare geroosterde kip is erg lekker. Dankjewel!!
 
Onze vaste bezorger is een hele aardige gast. Praat lastig Nederlands, maar wel heel vriendelijk. Ondertussen ken ik hem ook best wel een beetje... minimaal 2x per week komt hij hier wel wat bezorgen, of voor de buren...

Jammer dat het mislukt is. Leek mij wel een handige methode.
 
Ik ben nog in afwachting van mijn pakket vanavond, alleen heb ik 2 tijdsbestekken door gesms't gekregen, eentje van 19:30 tot 20:30 en eentje van 20:00 tot 21:00. Beetje vervelend, maar snap dat jullie er niets aan kunnen doen!

Edit: nummer 3 is ook gearriveerd:p
 
Laatst bewerkt:
Helaas ook de dupe geworden van PostNL. Had magnetronbakjes, 1x prooien coffee en omega 3-6-9 besteld, maar omdat het denk ik buiten de diepvries bewaard "moet" worden, heb ik het niet binnen gekregen :(. Edit: huisgenoten hebben mijn bestelling in ontvangst genomen en dit ergens anders neergelegd, alles was/is gewoon in orde! Arme huisgenoten tho, 4 trappen op met een bestelling van +100 euro:emo:

Verder ziet de bestelling er goed uit! Gisteravond de nuggets genomen, net de Pulled Chicken en man wat is die lekker! Heb weer een favo erbij!

Voor de geïnteresseerden heb ik nog een filmpje van echt een bomvolle vriezer. Had het iets onderschat maar er had echt geen 1 nugget meer bij gekund :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven