XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

We gaan de nuggets en pizza's ook eens uitproberen drool:...

Bestelling #100100576

Pak jij het weer voor me in Olivier? Dan weet ik tenminste dat het goed komt :rolleyes:;)...

Jammer dat de nieuwe bezorg systeem niks is geworden, was al aan het zoeken naar 1 uur tijdstippen en zag het al niet staan. Dan maar weer op een rustdag laten bezorgen ;)

100100616

Nu voor het eerst ook de zoete aardappel partjes proberen, zijn al helemaal gek op de friet, en gooi ze eigenlijk 100% in de frituur, ben van plan om de partjes in de oven te proberen en daar gewoon aan te wennen. Is weer wat gezonder :)

Spiezen blijven super lekker en super makkelijk!. Nu en dan 3 in de magnetron en gelijk een heerlijke 71 gram eiwitten binnen. Genieten!, Kipnuggets nemen we ook nu en dan!. en de beef meat balls gaan ook weer elke bestelling mee :)

Zou fijn zijn als jullie ooit iets van macaroni o.d. krijgen, neem nu vaak de rijst hawai mix, en merk nu tijdens het bulken dat ik toch iets meer Calorieen nodig heb, en dan zou een macraroni hawai mix ook erg lekker zijn, en dan zitten er een stuk meer KH Kcal in ;). Dat je het niet meer hoeft te koken alleen maar even opwarmen :).

Maar nog steeds een super tevreden klant!. ga zo door Olivier :)

Nu voor het eerst ook de zoete aardappel partjes proberen, zijn al helemaal gek op de friet, en gooi ze eigenlijk 100% in de frituur, ben van plan om de partjes in de oven te proberen en daar gewoon aan te wennen. Is weer wat gezonder :)

Moet je t in kokosolie frituren, dat oxideert het niet bij verhitting dus het blijft net zo ‘gezond’ gedurende de keren dat je het gebruikt. Je moet het alleen wel om de 5-10x frituren filteren zodat de rotzooi er uit gaat.

Enige nadeel is alleen dat je 30-40 euro aan die zooi nodig hebt om je frituurpan vol te krijgen :o

Een flinke bestelling gedaan. Hoop dat het allemaal gaat passen :o

Gelijk voor het gourmetten op eerste kerstdag het eea gehaald.
Ga dan voor het eerst Black Tiger Garnalen & Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure proberen. Ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.426
Jammer dat de nieuwe bezorg systeem niks is geworden, was al aan het zoeken naar 1 uur tijdstippen en zag het al niet staan. Dan maar weer op een rustdag laten bezorgen ;)

100100616

Spiezen blijven super lekker en super makkelijk!. Nu en dan 3 in de magnetron en gelijk een heerlijke 71 gram eiwitten binnen. Genieten!, Kipnuggets nemen we ook nu en dan!. en de beef meat balls gaan ook weer elke bestelling mee :)

Zou fijn zijn als jullie ooit iets van macaroni o.d. krijgen, neem nu vaak de rijst hawai mix, en merk nu tijdens het bulken dat ik toch iets meer Calorieen nodig heb, en dan zou een macraroni hawai mix ook erg lekker zijn, en dan zitten er een stuk meer KH Kcal in ;). Dat je het niet meer hoeft te koken alleen maar even opwarmen :).

Maar nog steeds een super tevreden klant!. ga zo door Olivier :)

Leuk om te lezen Gokussj3!
Ah, Zoete Aardappel Partjes (2kg) is gisteren voor het eerst verzonden en meteen al een review. Fijn dat het smaakt! Ik heb ze zelf voor inkoop getest in mijn airfryer: 6 minuten, 200graden vanuit bevroren toestand. Oven zou dan ook goed moeten werken.
We hebben 2 soorten pasta's, had je die wel al gezien? Zie:

Spirelli (kant-en-klaar) (2kg)

en

Volkoren Penne (kant-en-klaar) (2kg)

Moet je t in kokosolie frituren, dat oxideert het niet bij verhitting dus het blijft net zo ‘gezond’ gedurende de keren dat je het gebruikt. Je moet het alleen wel om de 5-10x frituren filteren zodat de rotzooi er uit gaat.

Enige nadeel is alleen dat je 30-40 euro aan die zooi nodig hebt om je frituurpan vol te krijgen :o

Haha nice. Maar dat wordt dus één groot gestolt blok bij +-20graden en wanneer je de frituur aan zet weer vloeibaar.

Deze link doet het: Kalkoen - Diepvries , om de één of andere reden is de link hierbover een tradetracker link. Ik schrik hiervan.

Een flinke bestelling gedaan. Hoop dat het allemaal gaat passen :o

Gelijk voor het gourmetten op eerste kerstdag het eea gehaald.
Ga dan voor het eerst Black Tiger Garnalen & Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure proberen. Ben benieuwd!

Leuk, die gaan zeker goed smaken @ gourmetten :thumbs:. Bedankt voor je bestelling!

Haha nice. Maar dat wordt dus één groot gestolt blok bij +-20graden en wanneer je de frituur aan zet weer vloeibaar.

Klopt, gewoon ff de frituurpan in bak warm water zetten (als je de binnen bak er uit kan halen) en t is vloeibaar genoeg om te filteren :p

geen enkele link hierboven lijkt nog te werken, allemaal tradetrackers ...

Het ligt aan skimlinks wat we gebruiken. Dit zet bepaalde woorden om naar linken, maar omdat url's automatisch omzetten naar woorden geeft dit een probleem met de linken. Wordt nagekeken en gefixed.

Bestelling weer geplaatst. Service weer geweldig.

Komt de 3-roosjes mix nog terug?

• #9.433
Het ligt aan skimlinks wat we gebruiken. Dit zet bepaalde woorden om naar linken, maar omdat url's automatisch omzetten naar woorden geeft dit een probleem met de linken. Wordt nagekeken en gefixed.

Ik stuur je een PM

Bestelling weer geplaatst. Service weer geweldig.

Komt de 3-roosjes mix nog terug?

De fabriek is zelf gestopt met deze mix door te weinig vraag vanuit hun klanten. Wij hadden het graag willen houden. Bedankt voor je bestelling en het compliment :)!

PostNL vond dit geweldig .. :D
mijn twee diepvriezers zitten wel nok vol!
Thanx voor de snelle service.

0171DBDF-4AC4-499A-8183-BCDA56AD90BD.jpeg

• #9.435
PostNL vond dit geweldig .. :D
mijn twee diepvriezers zitten wel nok vol!
Thanx voor de snelle service.

0171DBDF-4AC4-499A-8183-BCDA56AD90BD.jpeg

Haha :D awesome. 3 grote dozen = +-60kg aan producten. Dan heb je inderdaad twee hele groter vriezers :cool:, je gaat het nieuwe jaar goed in. Bedankt voor de foto en de mooie bestelling!

Vandaag weer het nodige binnengekregen en net alweer heerlijk gegeten van de low fat hamburgers.

Hier gaan we ook wat lekkers maken met de kip die vandaag binnen is gekomen en volgende week plaats ik nog een bestelling om de twee weken door te komen dat jullie dicht zijn.

Dit keer was mijn bestelling weer een dag verlaat maar nu was alles nog wel keihard bevroren. :thumbs:

Hi Scoobz, hoe lang blijft de spullenboel ook al weer bevroren/goed, nadat het geleverd is? Er is woensdagmiddag een pakket bij de buren afgeleverd en ik ben pas vandaag in de gelegenheid om het te halen :eek:

Als het in een koude schuur oid staat kan het best lang in de verpakking bevroren blijven. Staat het in een warme gang dan warmt het allemaal wat sneller op.

Terug
Naar boven