Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas ook de dupe geworden van PostNL. Had magnetronbakjes, 1x prooien coffee en omega 3-6-9 besteld, maar omdat het denk ik buiten de diepvries bewaard "moet" worden, heb ik het niet binnen gekregen.
Verder ziet de bestelling er goed uit! Gisteravond de nuggets genomen, net de Pulled Chicken en man wat is die lekker! Heb weer een favo erbij!
Voor de geïnteresseerden heb ik nog een filmpje van echt een bomvolle vriezer. Had het iets onderschat maar er had echt geen 1 nugget meer bij gekund![]()

Ik moest 1 kilo kip aan een vriend geven
Hij paar uur later: die kip is echt ideaal, waar haal je die vandaan?
Wat een kut gepruts van PostNL ook, mijn monster zat er wel gewoon bij![]()
f**k die huisgenoten van je met hun omega's-&-bakjes-koffie-beneden-laten-liggen-attitude. Zeg maar dat Galen van DBB dat zegt god***domme!Heb mijn originele bericht aangepast, maar het was toch allemaal goed gegaan. Huisgenoten hebben gister mijn bestelling aangenomen en de omega's, bakjes & koffie beneden laten liggen. Niets aan de hand! Gewoon alles netjes binnen. Ben net ook gebeld en heb het verhaal uitgelegd aan Musclemeat
Mijn fout! Excuses
Ps. de steak (op sandwich) is ook goedgekeurd, man wat lekker weer.
Ik moest 1 kilo kip aan een vriend geven
Hij paar uur later: die kip is echt ideaal, waar haal je die vandaan?
Wat een kut gepruts van PostNL ook, mijn monster zat er wel gewoon bij![]()
Heb mijn originele bericht aangepast, maar het was toch allemaal goed gegaan. Huisgenoten hebben gister mijn bestelling aangenomen en de omega's, bakjes & koffie beneden laten liggen. Niets aan de hand! Gewoon alles netjes binnen. Ben net ook gebeld en heb het verhaal uitgelegd aan Musclemeat
Mijn fout! Excuses
Ps. de steak (op sandwich) is ook goedgekeurd, man wat lekker weer.
Op de website staat onder de verzendmethode voor Nederland nog steeds het PostNL food netwerk verhaal.
Voordat jullie de tent sluiten...
Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100100308
![]()
Dan moeten we even flink in inslaan.
Hoe vind jij de xxl delicious breakfast smaken t.o.v. de kleine potjes proteïne porridge?
ben zelf echt een autistische eter dus eet al jaren het zelfde 
Die potjes zijn super handig dat klopt. Ik heb er ook standaard eentje op mijn werk staan voor als ik moet overwerken oid. Maar ik vind ze vrij zoet en plakkerig waardoor ik het thuis eigenlijk nooit meer eet, ik vraag me af of dat bij die van xxl anders is.
Gewoon de normale kipblokjesben zelf echt een autistische eter dus eet al jaren het zelfde
Mijn ma vond de kogelbiefstuk tartaar en zoete aardapelpuree erg lekker trouwens.
Krijg morgen geleverd want kon geen eerder bezorgmoment kiezen, maar had vorige week al besteld. :'(Haha leuk! Om welk kip product ging dit?
bedankt nogmaals voor de eerlijke terugkoppeling!
Auw... Ik ga er nu achter aan. Programmeur heeft alles terug gezet behalve dat en het is mijzelf niet opgevallen. Bedankt voor het opmerken.
Top! Bedankt hiervoor. Ik zet de announcement en actie hier onder nog even voor de genen die niet op de hoogte zijn:
![]()
️️️
️10% KORTING, TWEE WEKEN LANG!! ️
️️![]()
![]()
10% Kortingsactie
Voor jullie winter bulk (en onze winterslaap) sluiten wij dit jaar weer af met een knaller op onze meest populaire producten: 10% korting, 8 t/m 21 december geldig. [afbeelding niet meer beschikbaar]❗23 t/m 8 januari zijn wij dicht[afbeelding niet meer beschikbaar]❗, vul je vriezer met deze actie nu het nog kan! Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze leveranciers.
Ik heb het geprobeerd voordat we het inkochten en kan de splakkerigheid niet herinneren. Ik heb XXL nog even gevraagd om hun mening:
XXL:
Het ligt er natuurlijk geheel aan hoe je het aanmaakt, als je er meer water of melk bij doet ( voorkeur melk) . Dan zal het losser worden. Wil je dat het echt een goede stevige pap wordt, kan je er minder vloeistof bij doen. Verder kun je ook spelen met het verwarmen ervan. Als je het verwarmt in de magnetron zal het indikken. Het is een soort van Brinta idee, alleen dan met veel meer eiwit en lekkerder als je het mij vraagt
Volop mensen aan het laten proeven van ons I Xyzyz I, tof!
Krijg morgen geleverd want kon geen eerder bezorgmoment kiezen, maar had vorige week al besteld. :'(
Bedankt voor het antwoord, als het een lekker versie van Brinta is dan waag ik me er binnenkort wel aan, die andere vond ik gewoon te zoet voor mijn smaak.
Ik had laatst trouwens een buffetje thuis voor familie met o.a. saté van jullie rauwe kipblokjes, kippasteitjes en beef meatball in tomatensaus. Iedereen was onder de indruk van de smaak en kwaliteit, ik heb gezegd waar het vandaan komt dus wie weet blijft er wat hangen.
Trouwens laatst ook jullie kogelbiefstuk geprobeerd, voor dat geld is er echt geen betere te krijgen. Bij de volgende bestelling ook maar eens jullie entrecote proberen.
verder niks op te zeggen haha. Thnx voor deze post, maakt me weer blij(er).Kipnuggets waren ook erg lekker. Voor het eerst geprobeerd. Mijn zoontje van 5 vond ze ook lekker!
, top!Lees net jullie mailtje, jammer van PostNL, maar zeker te begrijpen. Was gewoon spekglad.
Ga ik vandaag maar voor een dagje dat supermarktvlees proberen.![]()
!