AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hier alles goed ontvangen. De vriezer ligt weer vol voor even.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.402
Ik lees hierboven over wel en niet tevreden zijn over de postboden. Het werkt zo bij PostNL dat als je een klacht bij mij doorgeeft, ik deze doorspeel. Krijgt een postbode 2 klachten in een maand dan wordt hij op het matje geroepen, bij een 3de klacht ontslagen, omdat zij de naam dragen van PostNL en zij hier ook onder lijden. Een vaste daglevering postbode, waar je last van hebt, kun je ook ontwijken door voor avond levering te kiezen (andere bezorger krijg je dan), of voor een PostNL ophaallocatie te kiezen. Verder kun je een opmerking bij stap 5 van het betaalprcoes schrijven. Deze opmerking schrijven wij op de Muscle Meat doos, in de hoop dat de postbode dit lijst tijdenss het leveren.

99.9% van de food netwerk problemen zijn verholpen, bij ons als bedrijf en bij de klanten. We kunnen weer adem halen. Als ik terug kijk is het Food Netwerk nog niet volwassen genoeg om de service, die Muscle Meat altijd heeft gedragen met zijn eigen zending, over te kunnen nemen. Alles is terug gebouwd: website en Muscle Meat binnen in ons pand. Zoals gezegd in mijn vorige post: wanneer je nu besteld is alles zoals jullie het altijd gekend hebben.

Mocht er nog een overblijfsel zijn van het food netwerk of iets anders dat we op moeten lossen bel of mail ons en je wordt dezelfde dag geholpen.

Helaas ook de dupe geworden van PostNL. Had magnetronbakjes, 1x prooien coffee en omega 3-6-9 besteld, maar omdat het denk ik buiten de diepvries bewaard "moet" worden, heb ik het niet binnen gekregen :(.

Verder ziet de bestelling er goed uit! Gisteravond de nuggets genomen, net de Pulled Chicken en man wat is die lekker! Heb weer een favo erbij!

Voor de geïnteresseerden heb ik nog een filmpje van echt een bomvolle vriezer. Had het iets onderschat maar er had echt geen 1 nugget meer bij gekund :roflol:

Ik moest 1 kilo kip aan een vriend geven :roflol:

Hij paar uur later: die kip is echt ideaal, waar haal je die vandaan?

Wat een kut gepruts van PostNL ook, mijn monster zat er wel gewoon bij :o

Heb mijn originele bericht aangepast, maar het was toch allemaal goed gegaan. Huisgenoten hebben gister mijn bestelling aangenomen en de omega's, bakjes & koffie beneden laten liggen. Niets aan de hand! Gewoon alles netjes binnen. Ben net ook gebeld en heb het verhaal uitgelegd aan Musclemeat

Mijn fout! Excuses

Ps. de steak (op sandwich) is ook goedgekeurd, man wat lekker weer.

Heb mijn originele bericht aangepast, maar het was toch allemaal goed gegaan. Huisgenoten hebben gister mijn bestelling aangenomen en de omega's, bakjes & koffie beneden laten liggen. Niets aan de hand! Gewoon alles netjes binnen. Ben net ook gebeld en heb het verhaal uitgelegd aan Musclemeat

Mijn fout! Excuses

f**k die huisgenoten van je met hun omega's-&-bakjes-koffie-beneden-laten-liggen-attitude. Zeg maar dat Galen van DBB dat zegt god***domme!

Op de website staat onder de verzendmethode voor Nederland nog steeds het PostNL food netwerk verhaal.

Voordat jullie de tent sluiten... :kerst:

Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100100308

:thumb:

• #9.408

Haha leuk! Om welk kip product ging dit?

Mijn fout! Excuses

:thumbs: bedankt nogmaals voor de eerlijke terugkoppeling!

Op de website staat onder de verzendmethode voor Nederland nog steeds het PostNL food netwerk verhaal.

Auw... Ik ga er nu achter aan. Programmeur heeft alles terug gezet behalve dat en het is mijzelf niet opgevallen. Bedankt voor het opmerken.

Voordat jullie de tent sluiten... :kerst:

Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100100308

:thumb:

Top! Bedankt hiervoor. Ik zet de announcement en actie hier onder nog even voor de genen die niet op de hoogte zijn:

24852510_1311037945668051_2299606367712543337_n.jpg

1f389.png
️️
1f389.png
️10% KORTING, TWEE WEKEN LANG!! ️
1f389.png
️️
1f389.png

10% Kortingsactie
Voor jullie winter bulk (en onze winterslaap) sluiten wij dit jaar weer af met een knaller op onze meest populaire producten: 10% korting, 8 t/m 21 december geldig. [afbeelding niet meer beschikbaar]❗23 t/m 8 januari zijn wij dicht[afbeelding niet meer beschikbaar]❗, vul je vriezer met deze actie nu het nog kan! Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze leveranciers.

Laatst bewerkt:
Dan moeten we even flink in inslaan.

Hoe vind jij de xxl delicious breakfast smaken t.o.v. de kleine potjes proteïne porridge?

• #9.410
Dan moeten we even flink in inslaan.

Hoe vind jij de xxl delicious breakfast smaken t.o.v. de kleine potjes proteïne porridge?

Eerlijk gezegd zelf geen smaak voorkeur. Maar er zijn wel twee andere dingen waar je ook de keus op kunt baseren. Zonder te kijken kan ik mij voorstellen dat door hoeveelheid in 1 verpakking die je krijgt xxl beter de prijs beter is. Maar de potjes protein porridge zijn weer handig om mee te nemen. Dat is water toevoegen, deksel terug erop, schudden en klaar. Zit nog een lepeltje bij ook. Die van xxl is meer voor thuis.

Die potjes zijn super handig dat klopt. Ik heb er ook standaard eentje op mijn werk staan voor als ik moet overwerken oid. Maar ik vind ze vrij zoet en plakkerig waardoor ik het thuis eigenlijk nooit meer eet, ik vraag me af of dat bij die van xxl anders is.

• #9.413
Die potjes zijn super handig dat klopt. Ik heb er ook standaard eentje op mijn werk staan voor als ik moet overwerken oid. Maar ik vind ze vrij zoet en plakkerig waardoor ik het thuis eigenlijk nooit meer eet, ik vraag me af of dat bij die van xxl anders is.

Ik heb het geprobeerd voordat we het inkochten en kan de splakkerigheid niet herinneren. Ik heb XXL nog even gevraagd om hun mening:

XXL:
Het ligt er natuurlijk geheel aan hoe je het aanmaakt, als je er meer water of melk bij doet ( voorkeur melk) . Dan zal het losser worden. Wil je dat het echt een goede stevige pap wordt, kan je er minder vloeistof bij doen. Verder kun je ook spelen met het verwarmen ervan. Als je het verwarmt in de magnetron zal het indikken. Het is een soort van Brinta idee, alleen dan met veel meer eiwit en lekkerder als je het mij vraagt

Gewoon de normale kipblokjes :p ben zelf echt een autistische eter dus eet al jaren het zelfde :o

Mijn ma vond de kogelbiefstuk tartaar en zoete aardapelpuree erg lekker trouwens.

Volop mensen aan het laten proeven van ons I Xyzyz I, tof :thumbs: !

Haha leuk! Om welk kip product ging dit?

:thumbs: bedankt nogmaals voor de eerlijke terugkoppeling!

Auw... Ik ga er nu achter aan. Programmeur heeft alles terug gezet behalve dat en het is mijzelf niet opgevallen. Bedankt voor het opmerken.

Top! Bedankt hiervoor. Ik zet de announcement en actie hier onder nog even voor de genen die niet op de hoogte zijn:

24852510_1311037945668051_2299606367712543337_n.jpg

1f389.png
️️
1f389.png
️10% KORTING, TWEE WEKEN LANG!! ️
1f389.png
️️
1f389.png

10% Kortingsactie
Voor jullie winter bulk (en onze winterslaap) sluiten wij dit jaar weer af met een knaller op onze meest populaire producten: 10% korting, 8 t/m 21 december geldig. [afbeelding niet meer beschikbaar]❗23 t/m 8 januari zijn wij dicht[afbeelding niet meer beschikbaar]❗, vul je vriezer met deze actie nu het nog kan! Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze leveranciers.
Krijg morgen geleverd want kon geen eerder bezorgmoment kiezen, maar had vorige week al besteld. :'(

Ik heb het geprobeerd voordat we het inkochten en kan de splakkerigheid niet herinneren. Ik heb XXL nog even gevraagd om hun mening:

XXL:
Het ligt er natuurlijk geheel aan hoe je het aanmaakt, als je er meer water of melk bij doet ( voorkeur melk) . Dan zal het losser worden. Wil je dat het echt een goede stevige pap wordt, kan je er minder vloeistof bij doen. Verder kun je ook spelen met het verwarmen ervan. Als je het verwarmt in de magnetron zal het indikken. Het is een soort van Brinta idee, alleen dan met veel meer eiwit en lekkerder als je het mij vraagt

Volop mensen aan het laten proeven van ons I Xyzyz I, tof :thumbs: !

Bedankt voor het antwoord, als het een lekker versie van Brinta is dan waag ik me er binnenkort wel aan, die andere vond ik gewoon te zoet voor mijn smaak.

Ik had laatst trouwens een buffetje thuis voor familie met o.a. saté van jullie rauwe kipblokjes, kippasteitjes en beef meatball in tomatensaus. Iedereen was onder de indruk van de smaak en kwaliteit, ik heb gezegd waar het vandaan komt dus wie weet blijft er wat hangen.

Trouwens laatst ook jullie kogelbiefstuk geprobeerd, voor dat geld is er echt geen betere te krijgen. Bij de volgende bestelling ook maar eens jullie entrecote proberen.

Laatst bewerkt:
  • #9.416
Krijg morgen geleverd want kon geen eerder bezorgmoment kiezen, maar had vorige week al besteld. :'(

Je pakket is vandaag ingepakt. Hoop dat postnl morgen rijd :-#. Pakketten blijven minimaal 4 lever dagen bevroren.

Bedankt voor het antwoord, als het een lekker versie van Brinta is dan waag ik me er binnenkort wel aan, die andere vond ik gewoon te zoet voor mijn smaak.

Ik had laatst trouwens een buffetje thuis voor familie met o.a. saté van jullie rauwe kipblokjes, kippasteitjes en beef meatball in tomatensaus. Iedereen was onder de indruk van de smaak en kwaliteit, ik heb gezegd waar het vandaan komt dus wie weet blijft er wat hangen.

Trouwens laatst ook jullie kogelbiefstuk geprobeerd, voor dat geld is er echt geen betere te krijgen. Bij de volgende bestelling ook maar eens jullie entrecote proberen.

Awesome :) verder niks op te zeggen haha. Thnx voor deze post, maakt me weer blij(er).

Kipnuggets waren ook erg lekker. Voor het eerst geprobeerd. Mijn zoontje van 5 vond ze ook lekker!

Alvast wat feestdagenvlees ingeslagen :meal:

Uw ordernummer is: 100100466

Lees net jullie mailtje, jammer van PostNL, maar zeker te begrijpen. Was gewoon spekglad.

Ga ik vandaag maar voor een dagje dat supermarktvlees proberen. :o

• #9.420
Kipnuggets waren ook erg lekker. Voor het eerst geprobeerd. Mijn zoontje van 5 vond ze ook lekker!

Evvvverybody loves nuggets :eating: , top!

Alvast wat feestdagenvlees ingeslagen :meal:

Uw ordernummer is: 100100466

Goed gebruik gemaakt van de 10% actie zie ik :thumbs: bedankt voor je order!

Lees net jullie mailtje, jammer van PostNL, maar zeker te begrijpen. Was gewoon spekglad.

Ga ik vandaag maar voor een dagje dat supermarktvlees proberen. :o

Ja vreselijk weer. Ze bleven beloven dat ze zouden komen. Vanaf 18:00 tot 0:15 op ze gewacht, waar ik ze om 11:00 nog aan de lijn had en ''ze zijn onderweg'' te horen kreeg. Ik heb mijn best gedaan maar het ging blijkbaar echt niet door het weer. Alles is inmiddels mee en er zijn geen enorme vertragingen bij de sorteercentrums en postbodes heb ik begrepen. Het zou dus vanaf nu goed moeten lopen. Supermarktvlees? Sterkte ;)!

Terug
Naar boven