MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ik heb jullie kant en klare blokjes en roasted slices en beide vond ik niet lekker, maar kipfilet uit de super ook niet, dus waarschijnlijk is het gewoon m’n smaak niet.

Kippgehakt vind ik san weer wel lekker, zal dan toch aan het vet gehalte lkggen


:trollface:

Sowieso moet je kip lekker maken, ik flikker gewoon 100 gram rijst in pannetje, hang er vergiet boven met 100 gram musclemeat kip blokjes. Laat t 8 min koken, kipkruiden (pittige) er overheen, ff roeren en prima te vreten.

Ach uiteindelijk zijn er genoeg alternatieven die je kan eten, kip is niet essentieel voor een goed fysiek. Kip is gewoon goedkoper meestal en daarom eten de meeste het.
 
The iDEAL payment method is currently not available. Please select a different payment method to complete this transaction or try again later

Meer mensen bovenstaand probleem?
 
Ze lopen de banken te ddosen, mogelijk dat het daardoor komt. Zou het met een half uurtje nog een keer proberen, eventueel je computer opnieuw opstarten.
 

6:37 muscle meat dumbell bidon gespot :roflol: met 315k subs toch wat gratis reclame mee gepakt

Haha vet! Jammer dat hij Muscle Meat niet noemde :D. Bedankt voor het delen!!

The iDEAL payment method is currently not available. Please select a different payment method to complete this transaction or try again later

Meer mensen bovenstaand probleem?

Ze lopen de banken te ddosen, mogelijk dat het daardoor komt. Zou het met een half uurtje nog een keer proberen, eventueel je computer opnieuw opstarten.

Hoorde het gister ook op het nieuws inderdaad. Heb het net even getest en bij mij deed iDeal het en zie ook iDeal bestellingen net binnenkomen. Het zou weer goed moeten zijn!
 
Haha vet! Jammer dat hij Muscle Meat niet noemde :D. Bedankt voor het delen!!

Ach logo stond wel duidelijk in beeld dus iedereen die hem wilt hebben weet jullie wel te vinden :p
 
Ze zijn wel creatief bij jullie met t inpakken, bedankt!

Beetje jammer dat Post NL er minder goed mee omgaat...

2F249B6B-474B-40B4-9480-61A640DECB98.jpeg


024F6720-CEC4-4677-825E-F15422327731.jpeg
 

Oeh! Het 500bakjes pakket. Daar kun je wel even mee vooruit :D. Bedankt voor je bestelling! Toch knap idd. Doos is vrij sterk, om zo'n gat er in te krijgen moet je er wel wat mee doen. De inhoud lijkt gelukkig goed, zo niet mail of PM mij even.
 
Hallo big O, weet je wanneer de zalmburgers en -worstjes weer binnen komen. Niet dat ik verslaafd ben hoor, ik herhaal niet verslaafd :D
 
kalkoen is toch een stuk lekkerder dan kip
 
Hallo big O, weet je wanneer de zalmburgers en -worstjes weer binnen komen. Niet dat ik verslaafd ben hoor, ik herhaal niet verslaafd :D

Aankomende woensdag om 16:00 :meal:

kalkoen is toch een stuk lekkerder dan kip

Kalkoen is niks mis mee en eet het af en toe, maar kip vind ik zelf zachter, malser en het is goedkoper. Niet dat de kalkoen taai en niet mals is, maar we zien het in de sales terug.
 
Ga over 1 á 2 weekjes m'n eerste bestelling bij Musclemeat doen, iemand wat aanraders?
(Eerst ff de vriezer wat meer leeg eten..)

Heb in ieder geval al het volgende gevonden:

Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)
Kipfilet uit Argentinië (gekalibreerd) (5kg) (pees vrij)
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg)
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks)
Ultimate Kipfiletschnitzel
Magnetron Tweevak Mealprep bakjes met deksel (10 stuks)

Als iemand dus nog iets toe te voegen heeft, let me knoooooooooooow
The Dutch Giant
 
Laatst bewerkt:
Ga over 1 á 2 weekjes m'n eerste bestelling bij Musclemeat doen, iemand wat aanraders?
(Eerst ff de vriezer wat meer leeg eten..)

Heb in ieder geval al het volgende gevonden:

Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)
Kipfilet uit Argentinië (gekalibreerd) (5kg) (pees vrij)
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg)
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks)
Ultimate Kipfiletschnitzel
Magnetron Tweevak Mealprep bakjes met deksel (10 stuks)

Als iemand dus nog iets toe te voegen heeft, let me knoooooooooooow
The Dutch Giant
kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)

Kipfilet Nuggets

Deze twee.
 
Is Scooz0r nu ook al ah uitbreiden? :D

79A650C2-8618-413E-8571-DD5783489982.jpeg
 
Ga over 1 á 2 weekjes m'n eerste bestelling bij Musclemeat doen, iemand wat aanraders?
(Eerst ff de vriezer wat meer leeg eten..)

Heb in ieder geval al het volgende gevonden:

Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)
Kipfilet uit Argentinië (gekalibreerd) (5kg) (pees vrij)
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg)
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks)
Ultimate Kipfiletschnitzel
Magnetron Tweevak Mealprep bakjes met deksel (10 stuks)

Als iemand dus nog iets toe te voegen heeft, let me knoooooooooooow
The Dutch Giant

Welkom bij m.m.! Je hebt al wat tips van andere klanten gekregen zie ik :cool:. De beste tip die ik je kan geven is op deze pagina kijken als je dit nog niet hebt gedaan: Samples . Ipv dat je een kg moet kopen, kun je hier van de meeste producten een pakje in de winkelwagen doen. Pulled chicken, beef meatballs, argentina fire, kipfiletburger etc zijn leuk om toe te voegen.

Koop bv een onze pizza bodem of een margherita, pulled chicken er op en klaar. Argentina fire met de zoete aardappels die je al hebt gekocht en wok verde (aanrader), klaar. Ik heb eigenlijk nooit een klant horen zeggen dat hij echt iets niet lust. Het gaat meer om wat vind je het lekkerst, hoe gemakkelijk wil je het hebben (rauw vs ready to eat) en voor welke type prijs product ga je (runderkogelbiefstuk versus kip).

Verder kun je ook op deze pagina product combinaties checken: Recepten & Inspiratie

Tip: pangasius gaat waarschijnlijk deze week out of stock, nieuwe batch duurt nog 2-3 weken voordat het binnen is.
 
Back
Naar boven