MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet of het al is gevraagd maar hoe is die struisvogelburger tegenover een normale burger of waarmee kun je het een beetje vergelijken? is het ook lekker om mee te preppen of beter om gewoon te bakken en meteen te eten?
Chill dat jullie trouwens pita's en tortillas hebben.. Hoelang zijn die houdbaar? ga volgende week weer bestellen en neem ze dan mee in de bestelling en ga dan ook eens de varkenshaas proberen, nog nooit van jullie gehad
 
Ik weet niet of het al is gevraagd maar hoe is die struisvogelburger tegenover een normale burger of waarmee kun je het een beetje vergelijken? is het ook lekker om mee te preppen of beter om gewoon te bakken en meteen te eten?
Chill dat jullie trouwens pita's en tortillas hebben.. Hoelang zijn die houdbaar? ga volgende week weer bestellen en neem ze dan mee in de bestelling en ga dan ook eens de varkenshaas proberen, nog nooit van jullie gehad

Denk het beste te vergelijken is met de kangoeroe burger. Super laag in vet maar dat proef je qua malsheid er niet van af. Ik heb het zelf op twee manieren goedgekeurd. Eerst als burger. Door midden gedaan en toen gebakken (heb geen geduld). Tweede manier is dat ik met spatels er gehakt stukjes van gemaakt heb tijdens het bakken. Gehakt vorm dat meteen smaak heeft en een maaltijd mee gemaakt. Beide manieren gingen goed. Het vlees is vermalen biefstuk. De reststukken die overblijven van het op maat snijden van biefstuk. We krijgen binnenkort een sample van deze op maat gesneden biefstukken binnen. Eens kijken hoe dat is samen met de prijs.

Toevallig ga ik eind deze dag een post maken over de pita's en toirtilla's. Ongeveer 1-3 maanden houdbaar. Lang genoeg voor ontvangst in ieder geval. We hebben ze ook ingevroren en ontdooit, om te zien of dit kan. We merkte geen verschil toen we ze daarna opwarmde en proefde. De tortilla's bleven ook los gevroren van elkaar, vroren dus niet aan elkaar vast. Het is gewoon de standaard die je vindt in de supermarkt, maar handig omdat je het nu erbij kunt nemen en zelf je high protein tortilla / pita kunt maken met onze producten er in.
 
Welkom bij m.m.! Je hebt al wat tips van andere klanten gekregen zie ik :cool:. De beste tip die ik je kan geven is op deze pagina kijken als je dit nog niet hebt gedaan: Samples . Ipv dat je een kg moet kopen, kun je hier van de meeste producten een pakje in de winkelwagen doen. Pulled chicken, beef meatballs, argentina fire, kipfiletburger etc zijn leuk om toe te voegen.

Koop bv een onze pizza bodem of een margherita, pulled chicken er op en klaar. Argentina fire met de zoete aardappels die je al hebt gekocht en wok verde (aanrader), klaar. Ik heb eigenlijk nooit een klant horen zeggen dat hij echt iets niet lust. Het gaat meer om wat vind je het lekkerst, hoe gemakkelijk wil je het hebben (rauw vs ready to eat) en voor welke type prijs product ga je (runderkogelbiefstuk versus kip).

Verder kun je ook op deze pagina product combinaties checken: Recepten & Inspiratie

Tip: pangasius gaat waarschijnlijk deze week out of stock, nieuwe batch duurt nog 2-3 weken voordat het binnen is.

Thanks!
Dit wordt de eerste ronde dan, veel meer gaat niet passen ben ik bang :)
Ben benieuwd!

Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (innerfilet vrij) x1
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg) x2
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks) x2
Ultimate Kipfilet Nuggets (+/- 50 stuks, 1KG) (kant-en-klaar) x1
Halve aardappelen met schil (kant-en-klaar) (2,5kg) x1
Magnetron Tweevak Mealprep bakjes met deksel (10 stuks)
Zoete Aardappel Partjes (kant-en-klaar) (2kg) x1
Sample kant-en-klare kipfiletblokjes (Piri Piri) 200gr x1
Sample Kant-en-klare kipfiletblokjes (Western) (200gr) x1
Sample Gekruide Kipfilethaasjes Superieur 200gr x1
Sample Pulled Chicken (200gr) (Smokey Paprika) (kant-en-klaar) x1
Sample kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) (200gr) x1[/B]
Sample Beef meat-balls 200gr (kant-en-klaar) (100% rundvlees) x1








 
Laatst bewerkt:
Thanks!
Dit wordt de eerste ronde dan, veel meer gaat niet passen ben ik bang :)
Ben benieuwd!

Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (innerfilet vrij) x1
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg) x2
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks) x2
Ultimate Kipfilet Nuggets (+/- 50 stuks, 1KG) (kant-en-klaar) x1
Halve aardappelen met schil (kant-en-klaar) (2,5kg) x1
Magnetron Tweevak Mealprep bakjes met deksel (10 stuks)
Zoete Aardappel Partjes (kant-en-klaar) (2kg) x1
Sample kant-en-klare kipfiletblokjes (Piri Piri) 200gr x1
Sample Kant-en-klare kipfiletblokjes (Western) (200gr) x1
Sample Gekruide Kipfilethaasjes Superieur 200gr x1
Sample Pulled Chicken (200gr) (Smokey Paprika) (kant-en-klaar) x1
Sample kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) (200gr) x1[/B]
Sample Beef meat-balls 200gr (kant-en-klaar) (100% rundvlees) x1





Ziet er goed uit! Alvast bedankt voor je bestelling en mocht je een keer tijd hebben dan hoor ik graag wat je er van vond! Nog een tip die te binnen schiet: een light saus. Alleen al omdat je het dan een keer geprobeerd hebt. Ik eet zelf geen warme maaltijd meer zonder sinds we het hebben: Sauzen

#100106392 thanks weer voor de service :D

Flinke order met de kipfiletschnitzels erbij zie ik :meals: , bedankt weer! Komt er aan.
 
Ja redelijk veel toch weer.. loopt elke keer uit de hand als ik eenmaal aan het bestellen ben.

Maar er zit ook wat bij voor sam1234 , dus niet alles voor mezelf
 
Ziet er goed uit! Alvast bedankt voor je bestelling en mocht je een keer tijd hebben dan hoor ik graag wat je er van vond! Nog een tip die te binnen schiet: een light saus. Alleen al omdat je het dan een keer geprobeerd hebt. Ik eet zelf geen warme maaltijd meer zonder sinds we het hebben: Sauzen



Flinke order met de kipfiletschnitzels erbij zie ik :meals: , bedankt weer! Komt er aan.

Ik zal het laten weten als ik wat heb gegeten!
Ah die wou ik inderdaad nog bij bestellen, vergeten!
Gelukkig ga ik volgende week nog een bestelling bij XXL doen dus die bestel ik daar dan wel even mee ;)
 
Die light sauzen vind ik persoonlijk niet echt iets.. Ik heb nu de snack saus, mayonaisse, sweet chili, curry en moster dille gehad en alleen de mayonaisse is echt bevallen. Maar ieder zijn ding natuurlijk
 
Vriezer bijgekocht, wordt zaterdag geleverd, daarna grote bestelling :D

Vriezer Had er al moeten zijn maar Coolblue heeft het 4 X verprutst dus nu besteld bij AO (goede service waar Coolblue hard achteruit gaat). Gelukkig had ik de grote bestelling nog niet gedaan, anders hadden we veel moeten eten of weggooien (buiten een andere bestelling die is verdeeld onder vrienden).

Ik was vast het winkelmandje aan het vullen (voorpret) maar toen ik over de 650 euro zat, vroeg ik me af of ik niet iets te gretig was :D

Verleidingen.....na levering van de vriezer zaterdag zullen we eens flink gaan bestellen! De samples zijn ideaal om weer eens wat anders te proberen.
 
Die light sauzen vind ik persoonlijk niet echt iets.. Ik heb nu de snack saus, mayonaisse, sweet chili, curry en moster dille gehad en alleen de mayonaisse is echt bevallen. Maar ieder zijn ding natuurlijk

Sluit ik me bij aan, die XXL light sauzen zijn echt niet te vreten, maar ik lust ook geen light cola.. Dus het zal ongetwijfeld aan mij liggen :p
 
Ja redelijk veel toch weer.. loopt elke keer uit de hand als ik eenmaal aan het bestellen ben.

Maar er zit ook wat bij voor sam1234 , dus niet alles voor mezelf

Heuheu :eating:
 
Nieuwe verpakking bij de lowfat hamburgers (mét hamburger)?
Voorheen was het wat lastiger los te maken maar nu is het beter.
 
The Dutch Giant

Bestelling is binnen! Manmanman wat is het lekker!
Vooral de Sweet Potato Wedges bevallen énorm goed.
Een vraagje alleen - op de site staat 'Kant-en-klaar' maar op de verpakking staat 20 minuten in de oven @ 180c
Dat heb ik gister dus ook gedaan maar is niet heel effectief voor prepmails. Doe jij het met de magnetron?
 
Laatst bewerkt:
The Dutch Giant klein dingetje; de slug van de pagina Kip Piri-Piri (675gr) klopt niet met het product (in de URL staat dus pastaschotel, maar het is de kip piri piri kant-en-klaar-maaltijd).

Deze week weer m'n bestelling binnengekregen.
 
Ja redelijk veel toch weer.. loopt elke keer uit de hand als ik eenmaal aan het bestellen ben.

Maar er zit ook wat bij voor sam1234 , dus niet alles voor mezelf


Top :D!

Ik zal het laten weten als ik wat heb gegeten!
Ah die wou ik inderdaad nog bij bestellen, vergeten!
Gelukkig ga ik volgende week nog een bestelling bij XXL doen dus die bestel ik daar dan wel even mee ;)

:thumbs:

Die light sauzen vind ik persoonlijk niet echt iets.. Ik heb nu de snack saus, mayonaisse, sweet chili, curry en moster dille gehad en alleen de mayonaisse is echt bevallen. Maar ieder zijn ding natuurlijk

Sluit ik me bij aan, die XXL light sauzen zijn echt niet te vreten, maar ik lust ook geen light cola.. Dus het zal ongetwijfeld aan mij liggen :p

Ah ok, smaken verschillen zo zie je maar weer. curry-ketchup, dille, cocos sate en bbq gebruik ik op het moment.

Vriezer bijgekocht, wordt zaterdag geleverd, daarna grote bestelling :D

Vriezer Had er al moeten zijn maar Coolblue heeft het 4 X verprutst dus nu besteld bij AO (goede service waar Coolblue hard achteruit gaat). Gelukkig had ik de grote bestelling nog niet gedaan, anders hadden we veel moeten eten of weggooien (buiten een andere bestelling die is verdeeld onder vrienden).

Ik was vast het winkelmandje aan het vullen (voorpret) maar toen ik over de 650 euro zat, vroeg ik me af of ik niet iets te gretig was :D

Verleidingen.....na levering van de vriezer zaterdag zullen we eens flink gaan bestellen! De samples zijn ideaal om weer eens wat anders te proberen.

Ah, mijne komt ook van AO, ging goed hier. Hehe, met 650euro kom je wel in de top 5 grootste bestellingen ooit te staan, kan je 4-5 maanden vooruit. Leuk je enthousiasme te lezen :thumbs:

Nieuwe verpakking bij de lowfat hamburgers (mét hamburger)?
Voorheen was het wat lastiger los te maken maar nu is het beter.

De huidige verpakking blijft, dus goed om te lezen, bedankt!

The Dutch Giant

Bestelling is binnen! Manmanman wat is het lekker!
Vooral de Sweet Potato Wedges bevallen énorm goed.
Een vraagje alleen - op de site staat 'Kant-en-klaar' maar op de verpakking staat 20 minuten in de oven @ 180c
Dat heb ik gister dus ook gedaan maar is niet heel effectief voor prepmails. Doe jij het met de magnetron?

De wedges zijn echt goed idd. Ik heb alleen ervaring uit mijn airfryer. Vanuit bevroren toestand 8 min 200graden. De tijden die er staan zijn om ze vanuit bevroren tot de kern warm te krijgen. Dit staat bij elk kant en klaar groente en koolhydraat product, ook als ze dus kant en klaar zijn. Wat je kunt proberen is hoe ze uit de magnetron komen. Misschien ben je in 8 min dan ook klaar. Oven heb ik ook geen geduld voor, tenzij ---> high protein pizza :meal:.

The Dutch Giant klein dingetje; de slug van de pagina Kip Piri-Piri (675gr) klopt niet met het product (in de URL staat dus pastaschotel, maar het is de kip piri piri kant-en-klaar-maaltijd).

Deze week weer m'n bestelling binnengekregen.

Heb het verbeterd: Kip Piri-Piri (675gr) , bedankt voor je bestelling weer :thumbs:!
 
Ik had in t begin niet zon hoge verwachting van de light sauzen. Heb in t verleden verschillende Walden Farms geprobeerd en dat smaakt echt nergens naar.

Maar deze van xxl zijn top! :thumb:
Coco’s saté is m’n favoriet, ookal houd ik niet van kokos.
 
Ik had in t begin niet zon hoge verwachting van de light sauzen. Heb in t verleden verschillende Walden Farms geprobeerd en dat smaakt echt nergens naar.

Maar deze van xxl zijn top! :thumb:
Coco’s saté is m’n favoriet, ookal houd ik niet van kokos.
Zelfde hier. Die van Walden Farms zijn zo fucking smerig, maar die van XXL zijn gewoon lekker.
 
Zelfde hier. Die van Walden Farms zijn zo fucking smerig, maar die van XXL zijn gewoon lekker.

Alleen wel erg kleine potjes en best prijzig...
 
Oh Hans, met jouw zwarte geld....
 
Back
Naar boven