- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo...de vriezer is afgeleverd en heeft vannacht aan gestaan....meteen maar een flinke bestelling gedaan want het is een grote vriezer
Tip: als je een vriezer wilt bestellen, kijk eens op ao.nl, goede prijzen en ik denk dat ze ee beste service van NL bieden.
Vanmorgen weer een bestellinkje geplaatst (#100107114).
Toch even wat opmerkingen n.a.v. de laatste bestelling ;
- Gemarineerde biefstukstukken ; laatste keer 2 pakjes die open waren (leek wel gesneden met een mes) met gevolg dat deze verkleurd waren en helemaal onder het ijs zaten (niet meer gegeten dus).
- Gekruid kipgehakt ; in sommige delen zaten nog kleine stukjes bot. Voorheen nooit gehad, hopelijk was dit eenmalig.
Kipschnitzels zijn overigens TOP!![]()
Uw ordernummer is: 100107235
Ook maar eens wat nieuwe dingen gekozen, erg benieuwd naar de Ribeye! De kant en klare kipfilet moet mijn tonijnmaaltijden afwisselen, dus daar ook erg benieuwd naar. Bedankt weer!Weer een nieuwe bestellingUw ordernummer is: 100107235
Morgenochtend ruimte maken in de vriezer, ik hoop dat het allemaal gaat passenOok maar eens wat nieuwe dingen gekozen, erg benieuwd naar de Ribeye! De kant en klare kipfilet moet mijn tonijnmaaltijden afwisselen, dus daar ook erg benieuwd naar. Bedankt weer!
In aanvulling op wat @Punjab eerder had geschreven, wat super fijn is opgelost overigens, hebben we besloten de resterende kip maar te vervangen door nieuwe.. Afgelopen twee keer weer een stuk wat echt niet lekker was en we durven nu niet echt meer kip te eten (de doordringende vieze smaak verpest echt het hele gerecht). Aangezien we allebei ontzettende kipliefhebbers zijn (sinds de kip van Muscle Meat) dan maar op deze manier.. Kan niet wachten tot het er is.. eindelijk weer fatsoenlijk eten aangezien we nu weer ons heil moesten zoeken bij de supermarkt..
! Ben benieud wat je van de producten die je nog niet geprobeerd hebt vindt!Is de Chef le gain Nasi Chicken uitverkocht, of is er zo weinig vraag naar dat jullie het niet meer in het assortiment hebben?

Ok, de zoete aardappel is mijn favoriet, ik ben al blij als er minimaal één variant behouden blijft zodat ik altijd iets op voorraad kan hebben.
Scoob, even het volgende over de BBQ chicken pizza. Tegenwoordig heb je bij Dominos en/of NY pizza sommige pizza's die bbq saus hebben ipv tomatensaus als basis. Ik vind dat persoonlijk fucking ranzig. Door deze naam te gebruiken was mijn eerste reactie afwijzend naar dit product. Nu ik er naar kijk zit er volgens mij gewoon tomatensaus op en zal k m vast lekker vinden (kan trouwens uberhaupt niet echt vinden wat de "BBQ" in deze pizza is).
Iig miss iets om over na te denken of lekker niets mee te doen![]()
Dank voor vermelden op doos dat pakketje achter huis gezet kon worden, stond al klaar toen thuis kwam![]()
Na een tijdje wat andere meal preps (oa kipgehakt etc) vanmorgen weer eens een zak kipfilethaas chunks open gemaakt...
Blijft echt mijn favoriete product. Zo mals en zo veel smaak, zelfs zonder saus.![]()
. Bedankt voor de review!Die heb je volgens mij ook al aardig wat op in je levenIk heb het idee dat de beef meatballs veranderd zijn qua smaak en structuur. Klopt dat?

I like beefDie heb je volgens mij ook al aardig wat op in je leven![]()
Ik heb het idee dat de beef meatballs veranderd zijn qua smaak en structuur. Klopt dat?
DuidelijkStructuur kan per batch wat verschillen, de ingredienten en de verhoudingen daartussen niet. Omdat het een natuur product is verliest het een paar procent meer of minder volgt t.o.v. de andere batch, terwijl de braadtijd hetzelfde is. Ook het vet percentage de grondstof kan een enkele procent verschillen, tevens het 10 sec langer mengen heeft al invloed op de structuur (ruller versus vastere structuur). Omdat we dit weten wordt bij elke batch een pakje bij ons geproefd. Tot nu toe is er nog geen batch afgekeurd, kleine verschillen merken we soms.